Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Gameplay screeny z Duke Nukem Forever

Duke Nukem Forever se mění v zdroj neustálých informací. Po zmatené ukázce gameplaye a renderech se můžeme podívat na screenshoty z reálného gameplaye. Nádherné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bonviván

Trample Duke into Dust!!!

"On 14 May 2009, Take-Two filed a lawsuit against 3D Realms - known as Apogee Software Ltd, its legal name, in the case - over their failure to complete Duke Nukem Forever."

R^R^R^R^R^

0/0
15.5.2009 17:12

Stan

Re: Trample Duke into Dust!!!

Ach jo, radši si hledej víc informací, tady zase třepeš nesmysly;-D

0/0
21.5.2009 10:23

Panda

Apogee

Tak Apogee dnes přišlo s oznámením týkajícím se Duka. Nikoliv však týkající se DNF nebo situace v 3D Realms. Jde o spuštění webu http://www.dukeisback.com/, pomocí kterého budou hledat "živého" Duka. Upřímně si myslím, že přinést takovou zprávu v době, kdy se "něco" děje v 3D Realms je taková dobrá marketingové všivárna. Pokud to ovšem není součást nějakého "plánu". Po internetu stále běhají nejrůznější spekulace včetně té, že 3D Realms koupil MS a s ním exkluzitivu pro Xbox360. Ovšem vše jsou zatím pouze a pouze spekulace a jediné, co víme, je to, že byla ukončena činnost týmu 3D Realms a tým byl propuštěn. Nic o dalším osudu samotné firmy, značky nebo projektu DNF. Vzhledem k tomu, že se blíží E3, je otázka, zda se do doby E3 ještě něco dozvíme. 

Na internetu se objevila petice http://www.petitiononline.com/duke4eva/petition.html . Tyto petice většinou nic neřeší, ale je to jedna z dalších možností, jak ukázat podporu vývojářům. Kdo má zájem, ať podepíše, kdo nikoliv, ať drží h*bu.

Den před oznámením ukončení činnosti týmu 3D Realms byla zaregistrována doména http://www.savedukenukem.com/ . Další zajímavý web.

0/0
14.5.2009 0:25

ZatrestZET

dukeshit

Toto bude tak spatna hra ze to bude dostavat hodnoteni priblizne 30% a to iba s nostalgie,inac by to nesatalo ani za 10%.Uplny propadak.Ten nejvecsi,ver mi.:-©

0/0
13.5.2009 13:53

Panda

Re: dukeshit

Pozdrav ze Slovenska z hor? ;-D

0/0
13.5.2009 15:15

ZatrestZET

Re: Re: dukeshit

ze slovenska ano,ale zo zahoria,jak vis?;-D

0/0
13.5.2009 16:47

Panda

Re: Re: Re: dukeshit

Nevim, tipuju. Tam většinou mají takhle zkreslený informace o všem :-P

0/0
13.5.2009 17:03

ZatrestZET

Re: Re: Re: Re: dukeshit

tak to si zabil;-D

0/0
13.5.2009 23:07

Delmar

Re: dukeshit

R^

0/0
13.5.2009 16:51

Always Bet On Duke

Always Bet On Duke

Always Bet On Duke

0/0
12.5.2009 21:34

:-)

tady je to

jako u blb*ejch... DVANÁCT let je Duke Nukem Forever ve vývoji. Dvanáct let se o ní jen kecá. Předvedlo se pár ukázek v různých časech vždycky to nakonec bylo staženo. Pro hledání té pravé super kvality? Nebo pro tahání prachů z vydavatele sliby, že tohle superjméno strhne MILIONY hráčů. Od roku 2007 je DNF jen zdroj pobavení. Najednou se zavře studio které nebylo schopno za T + Ř + I + N + Á + C + T !!!!!!!!!¨let dát dohromady JEDNU jedinou hru a všichni padaj na zadek. Starý Duke byl fajn starý Doom taky. Nový Doom 3 je shi*ovka a nový Duke by byl pravděpodobně taky. Omílání starých fórů.. prasata, trojhlavnovka, drsný frky baby a zmenšovač + atomovka . No všichni se z toho okamžitě po***te! Já bych řekl jediné. Web je plný hysterických bab co tady plácaj a plácaj a plácaj. "Leaklo" video no bomba tam bylo ale nápadů.. jé je BW plnej diskutérů jak bylo vlastně skvělý. Nakonec se ukáže že to byl VTIP  jak Duke hraje Duka na automatu - tedy že to z pohledu autorů bylo jasně mizerné po vizuální stránce ale co advokátů si i tohle video našlo :-) no a ted se sem dostaly screeny. Nevypadají ničím zajímavě, nikde v nich není ZARUČENÁ zábava.. jen proto že kdysi Duke byl dobrej bude tenhle taky? Tady je fakt hnízdo šílenců. Přesně těch co vřískali jak Doom 3 bude totální BOMBA.. no to byl.. bum a prd. ;-)  tahle hra dodělaná nebude protože prostě na to ti hoši nemají. Prokázali se jako diletanti a věřím že i jako chytráci co si žili z prachů jak bozi. Přeju jim to. Proboha komu kdo kdy dal prachy na to TŘINÁCT let se matlat s projektem? No šaškárna skončila a je zavřenej krám. Nepřijde žádnej mesiáš Microsoft nikdo nepřijde game over, duke over.. a zaplať pánbůh. Protože mimo nostalgických ometáků co na každé dnešní hře vidí, "jak se to dřív dělalo všechno líp" by ji asi hrálo málo lidí. Duke good bye... a vy Dukovisté-jehovisté , příjemné čekání  na svůj Armageddon/Duka  ;-D;-D;-D

0/0
12.5.2009 21:25

Víčko od Kofoly

Re: tady je to

nechces to zkratit ? nechce se mi to cist...

0/0
12.5.2009 21:28

Víčko of Coca Coly

Re: tady je to

Nikdy nerikej nikdy, nic vic nez jen teorie zvasty blaboly, jako vsechno tady, vsem Dukeřanů, si to hroze moc nejvic mega natřel, bravo. Hodne stesti v antiDukeřině.

Jo a ten Doom 3, prumerna hodnoceni kolem 80-90% + velky ohlas vypovida ze to fakt "nebylo uspesne"...

0/0
12.5.2009 21:33

:-)

Re: Re: tady je to

nepiš tu dva příspěvky teda pokud  nedokážeš myšlnku udržet tak asi jo chápu nejsi schopen přečíst delší text a pochopit tak asi to musíš tak dělat. Doom 3 a vysoký hodnocení je šaškárna to má Crysis taky a co jako? Nejde o antidukeřinu první byl super. A tím to končí. Přeju úspěšnou onanii nad screeny z nikdy nedokončeného projektu, čekej dál... :-)

0/0
12.5.2009 22:38

Kofola

Re: Re: Re: tady je to

Sory to byl...

0/0
12.5.2009 22:59

Kofola

Re: Re: Re: Re: tady je to

..jen dodatek, jinak ty mas ho*no co poroucet..

0/0
12.5.2009 22:59

Kofola

Re: Re: Re: Re: Re: tady je to

..komu co ma a jak to ma psat...

0/0
12.5.2009 23:00

Kofola

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tady je to

a ja se jdu uspesne dohonit !

0/0
12.5.2009 23:00

Dhatz

Re: Re: tady je to

nahodou taky jsem cumel jak cumel kdyz sem prochazel ten prvni level. To fakt uz nejsou schopni udelat jendu novou super hru?

0/0
13.5.2009 0:06

morte

Re: tady je to

Ty musíš být velice nešťastný člověk.

0/0
12.5.2009 22:43

:-)

Re: Re: tady je to

Naopak zcela v pohodě ;-) a Ty?

0/0
13.5.2009 8:57

Panda

Re: tady je to

Teda, ty seš člověk, kterýmu se u nás říkávalo "kus deb*la", protože neměl ani na to, aby byl jako deb*l celej.

Je moc pěkný, co tu píšeš a je super, že sis svůj názor vytvořil na základě fakt, který jsou nepravdivý, jako dost lidí tady. Dovol mi ukázat, že ten "jehovista" seš ty, protože plácáš hrušky a jablka dohromady a věříš něčemu, co není pravda.

3D Realms neskončili, zatím stále existují (na papíře), pouze nejsou peníze k provozu firmy (což stejně nevíme, protože ještě nepřišlo oficiální prohlášení kromě "Goodbye" na webu), tak byli zaměstnanci propuštění, takže se studio klidně může někdy vrátit, jako se nyní vrátilo Apogee. 3D Realms za dobu, co pracovali na projektu Duke Nukem Forever, spolupracovali na dalších hrách (Prey jako poslední příklad). A vydělávali. Projekt Duke Nukem Forever běží 13 let, ano. Ale to, co teď vidíme, vzniklo za cca 6 let (spekulace hovoří o dvou letech), takže je to normální doba vývoje složitější hry. Rozlišuj dobu běhu projektu a dobu vývoje programu, co teď vidíme, to NENÍ úplně totéž. Srovnávat DNF s Doomem (Doom 3 byla nadprůměrná střílečka, chytráku, podívej se na hodnocení, než začneš něco psát) je vtipné, pokud si vezmu, že John Carmack je jiný, než George Broussard. John Carmack totiž při vývoji Quake 4, když vše nešlo tak hladce, jak mělo, prostě udělal Quake 4 jako klasickou koridorovku, aby to šlo hned vydat a hotovo. Broussard prostě nepustí do světa jinou hru, než chce, protože je větší perfekcionista.

Připomínku k omýlání starých fórů moc nechápu - ty víš, co tam bude za fóry? Budou tam věci, které k Dukovi patří. Nebo když ty půjdeš na pokračování Star Wars, tak budeš čekat, že Lucas změní koncept a na plátně budou pobíhat teplouši? A co se týče financování od vydavatele, tady si opět pleteš pojmy s dojmy a nevíš nic. Take 2 podepsalo dohodu, že 3D Realms hru vydá a že kupuje práva na tento titul, nikoliv, že jim bude financovat vývoj. Take 2 dala 3D Realms 500000 dolarů na urychlení vývoje (rok 2007 tuším). Nic víc, nic míň. Takže tvoje představy o tom, jak Take 2 platí vývojáře a oni nic nedělají, jen si žijí nad poměry, je dost mimo. A Tvoje prohlášení, že Duke určitě nebude, je stejné, jako říct, že zítra vyjde - nemáme potvrzeno, tak můžem jen spekulovat. A vzhledem ke stádiu hry, potenciálu hry, síle značky, nevěřím, že nevyjde. I kdyby to měl financovat někdo jako Microsoft, Google nebo někdo úplně jiný.

0/0
12.5.2009 23:05

:-)

Re: Re: tady je to

Nežertuj přítelíčku, který touží patrně po tom, být více než jen kus de*ila...

Oficiální Goodbye mě nezajímá. Stejně jako spekulace, kterými se oháníš. Doom 3 má hodnocení jako Crysis a co jako? Takový Super Mario Galaxy x krát vyšší a co jako? :-) odkdy hodnocení ve světě úplatků (viz. Halo 3) má váhu? Boussard a perfekcionista? Ocituji konkurenci BWebu: "Zrušení DNF ale vypovídá o selhání dvou hlavních protagonistů vývoje: George Broussarda a Scotta Millera. Ukažme si na ně prstem. Broussard, který je svými kolegy označován za manažera se schopností špičkově optimalizovat zábavnost hry, se na svém Twitteru k celé kauze nevyjadřuje, dokonce od začátku měsíce víceméně mlčí. Má proč – jeho budoucnost v herní branži nevypadá růžově. Sice se může uchytit jako konzultant nebo organizátor herních konferencí, ale důvěru si bude získávat těžko. Nejen že nedotáhl vývoj DNF do konce. Udržoval v lidech dojem, že se hra skutečně dokončí, přestože musel realisticky vidět, že to není možné. Zdiskreditoval se před případnými zákazníky i obchodními partnery. Jeho vlastní kariéra nijak zářná není – poslední gól dal roku 2006 jako výkonný producent Prey." Fakt elita

0/0
13.5.2009 9:08

Panda

Re: Re: Re: tady je to

Doom 3 - http://www.gamerankings.com/pc/469881-doom-3/index.html a hlavně http://www.metacritic.com/games/platforms/pc/doom3?q=Doom%203 - na metacritic je shrnutí hodnocení, tak se pokochej tím, jak byli úplně všichni recenzenti podplaceni, taky se pokochej, jak bylo podplaceno hlasování uživatelů a vůbec celý internet (dej si bacha, Velký Bratr je všude a mohl by odhalit tvou paranoiu).

Je vidět, že jsi opravdu "odborník", který aby mi vyvrátil názor na Broussarda, tak nepoužije jeho články a vlastní příspěvky na internetu, ale ocituje mi pár řádek českého novináře :-D. Tomu se musím zasmát. Twitter je opravdu "správný" nástroj, kde by se měl Broussard oficiálně vyjádřit k pádu jeho firmy. Jinak pokud vím, Scoot Miller se začal angažovat jinde, než v 3D Realms, protože je to arogantní idiot a vždy byl víc zainteresovaný do managementu, než do vyvíjených her (projdi si fóra 3D Realms, vyjádření G.B., atd.) a vedení 3D Realms zůstalo na Broussardovi, který byl vždy lepším lídrem projektů, než firemním manažerem. Ke kauze se nevyjadřuje, jako se nevyjadřoval k vývoji DNF a jak vidíme, vývoj běžel kupředu víc než zdárně. O tom, proč 3D Realms zastavili svou činnost, se můžeme dohadovat, ale jediné oficiální prohlášení je zatím "Goodbye" (píšu to ještě jednou, protože neumíš číst), takže je hezké, že tě nezajímá, ale nic jiného se zatím oficiálně neví. Ostatní věci z příspěvku jsi mi nevyvrátil, tudíž chápu, že jediné, čím se dokážeš dokola ohánět je Doom 3. Seš typický čecháček, co pohrdá někým a něčím, o čem neví absolutně a vůbec nic (což dokazuješ každým tvým příspěvkem). Ale onanovat nad egem ti jde.

0/0
13.5.2009 11:29

Marcel

Re: Re: Re: Re: tady je to

Jak na tom svým kouzelným linku můžeš vidět - hodnocení recenzí 87%, hodnocení uživatelů 69%. Nehledě toho, že spousta recenzentů přiznala, že se nechala strhnout přehypovanou většinou - z českých to byl Level nebo Score (teď nvm kterej ale je to časák...).

Neříkám že je Doom 3 špatná hra jen je těžce průměrná. U mě je zcela srovnatelná s ruskou hrou Kreed...

A perlička na závěr: V době vydání když jsem říkal "to není nic extra" mě všichni řikali co jsem za kret*na. Ale nyní jsem Dooma 3 znovu rozehrál minulý měsíc a když jsem po někom z těch lidí pro které Doom 3 byla modla, zeptal jestli si se mnou nezahrají cooperativně, tak odpovědi byli stylu "Co že hraješ takovou blbost? Sry ale to fakt instalovat nebudu..." ;-D Takže čím člověk víc od hry čeká, tak může být tím víc zklamaný...

0/0
13.5.2009 18:05

Panda

Re: Re: Re: Re: Re: tady je to

A jeee... Ten kouzelnej link je úplně správně. Podívej se prosím, jaké jiné hry mají od uživatelů jaké hodnocení. Se 70% už se jedná o nadprůměrný kousek, stačí si ten web projít. A Doom 3 "těžce průměrný" prostě nebyl. V každé profi recenzi najdeš důvoddy, proč.

0/0
13.5.2009 18:48

Marcel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tady je to

Máš pravdu byl NADPRŮMĚRNĚ NÁROČNÝ na hardware, byl NADPRŮMĚRNĚ PŘEHYPOVANÝ, měl NADPRŮMĚRNĚ BOHATEJ ZBROJNÍ ARZENÁL (pistole, brokovnice, samopal, plazmomet, raketomet + gravity gun), měl NADPRŮMĚRNOU VOLNOST POHYBU (každých 300m byla místnost se zombíkem a náboji), dále ta NADPRŮMĚRNÁ INTERAKCE S PŘEDMĚTY (člověk mohl kopnout do bedny), NADPRŮMĚRNÉ AI které věrně simulovalo zombie bez mozku, NADPRŮMĚRNÉ GRAFICKÉ ZPRACOVANÍ díky kterému vše mělo "plastový" efekt vyrobeno od Mattela... Já nikde rozdíl oproti budgetovýmu Kreedu z Ruska nevidim. Ale holt nejsem profesionální recenzent a můžu si dovolit nasr*t i fanoušky kdejaký série. Navíc kdybych byl profesionální recenzent, tak bych si vlastní názor nemohl dovolit publikovat a musel bych psát to co lidi chtějí číst R^

0/0
13.5.2009 22:49

Panda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tady je to

Fajn, to je Tvůj osobní názor a já ti ho neberu. Ale nevyvrátil jsi mi nic z toho, co jsem napsal. Projdi si ten web, podívej se na hodnocení recenzentů, srovnej s hodnocením hráčů, vyber různé dobré i špatné hry, udělej si statistiku, zamysli se nad tím, jaká je mentalita typického hráče, jakým způsobem typický hráč boduje (neboduje 6,5, boduje 1 nebo 10 jako idiot), přeber si to a pak mi napiš. A pokud jsi ve škole nechyběl, když se v matematice braly procenta a definice průměru, tak jistě uznáš, že 6,9, tj 69% není průměr.

Jinak nevím, jestli mě považuješ za fanouška série Doom nebo ta narážka nebyla cílená na mě. Starého Dooma jsem hrál, ale když to srovnám z DN3D, tak mě oproti Dukovi zas tolik nebral. A Doom 3 měl atmosféru jako prase prvních cca 10 levelů, než se skripty začaly až otravně opakovat. Za hru všech her ho tedy nepovažuji, ale nebudu tvrdit, že to nebyla dobrá hra, protože byla a průměrná taky nebyla. Ostatně ji mám dnes nainstalovanou na notebooku a když se potřebuji odreagovat, proběhnu se s baterkou po pár levelech. Pokud si pamatuji, Kreed měl technologicky horší grafiku, než Doom 3, vzhledově přeplácanou, místy kýčovitou a neměl ZDALEKA takovou atmosféru, jako Doom 3. V tom vidím rozdíl, ale můžeme se o tom hádat.

0/0
14.5.2009 0:10

Marcel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tady je to

Kolik toho máš nahráno? Já se nebojím říct že já hodně. Proto mě Doom 3 moc nebral. Vše už někde bylo. Ani ň navíc přiloženo nebylo.

Ano Kreed měl horší grafiku, ale bylo to nádherně optimalizováno (pokud vám to teda vůbec šlo spustit - já byl jeden z těch šťastných co mu to šlo bez technických problémů). Kýčovitost to totální - všude narvali točící se ventilátory aby mohli házet stíny... Atmosféra byla jiná více akční...

Ale asi hlavní věc co mě na Doomu 3 štvala bylo toto (snad to z popisu situace bude patrné):

Jdu temnou chodbou. Nic není vidět akorát černá tma, tak nahodím baterku. Pečlivě si dávám pozor prolejzám kouty nikde nic. Ha! Dveře! Měním na brokárnu. Otevřu místnost 1x1m a tam imp, co co tak se tam chudák předemnou schoval. Jdu dál dvěře se zavřou a zase vidím kulový, takže zase změna na baterku. Sotva to udělám, dveře z tý místnosti se otevřou a vyběhnou na mě dva impové. Popadnu samopal a najednou tma nevidím ani prd. Tak začnu střílet směrem odkud se vydávájí skřeky. Když po druhým zásobníku ustanou přehodím na baterku a jdu dál... Prostě ve mě doom nedokázal vytvořit dlouhotrvající pocit strachu jako například AvP, ale spíš dlouhotrvající pocit frustrace z nepřátel objevujících se za mnou v místnosti o velikosti záchodu... Ale abys mě nechápal špatně Doom 3 nebyl špatná hra, ale podle mě také nebyla nijak extra zvlášť dobrá...

0/0
14.5.2009 16:11

Panda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tady je to

Myslím, že od dob Dooma, Wolfa 3D, Duka 3D jsem toho nahrál opravdu dost. A Doom 3 mě cca do dvou třetin hry bavil (pak už mě to začalo lézt taky krkem, protože nepřátelé byli předvídatelní a málokdy jsem se fakt lekl). Prostě jeho atmosféra mě brala. Přesně to, co popisuješ, mě bavilo nejvíc. Netušil jsem, odkud na mě co vyleze, světla moc nebylo, střídání baterky, střílení do tmy. Frustrace podle mě záměrná. Doom ti sednout nemusel, taky každému nesedl. Já jsem ho hrál zásadně večer a v noci, když byl doma klid, takže jsem měl opravdu o zábavu postaráno. A kdyby ničím jiným, tak technickou stránkou a atmosférou byl Doom 3 nad průměrem.

Řekl bych, že opakující se skripty a předvívatelnost nepřátel by právě u Duke Nukem Forever nebyla. A přesně to je ten rozdíl, co jsem popisoval, mezi Carmackem a Broussardem. Carmack dělá kompromisy, díky kterým pak Doom 3 nemusí chytnout, protože se skripty a situace po čase začínají opakovat. Broussard tohle dělat nechtěl.

Jinak tenhle příspěvek je samozřejmě opět čistě subjektivní pohled a defacto už se tady bavíme pouze v rovině "bavilo-nebavilo", kdy stejně máme pravdu oba :-)

0/0
14.5.2009 18:29

Petr

Re: Re: Re: tady je to

Slečna "smajlík" se asi dost nudí, nebo eště líp - něco si tady kompenzuje ... tvůj vyčerpávající komentář je jen snůška spekulací a osobních názorů, což je ok, s tím bych neměl problém, pokud bys to ovšem nevydával za jedinou možnou pravdu ... děláš tak ze sebe akorát pitomce

0/0
13.5.2009 13:35

sal

Re: tady je to

8-o:-©(Y)

0/0
12.5.2009 23:14

Brit

Re: Re: tady je to

Anglicky resort

0/0
13.5.2009 1:27

Stan

Re: tady je to

Nejvíce zajímavé je, že na zahraničních forech taková individua jako ty bude jen ztěží někdo hledat, holt jiný kraj jiný mrav, my češi jsme fakt k zblití, ty si toho zářným příkladem:-©

0/0
12.5.2009 23:16

:-)

Re: Re: tady je to

Podle Tvé češtiny bych nevěřil, že jsi Čech. Tipl bych Tatar, který imigroval před týdnem do Česka ;-D ...

0/0
13.5.2009 9:00

Stan

Re: Re: Re: tady je to

Vidím, že tam kde nejsou argumenty jsou narážky na pravopis, čekal jsem, že človíček s tvým důvtipem pochopí proč tam ta chyba je, ale ono ne, asi jsem tě přecenil, sni dál;-D

0/0
13.5.2009 11:22

Karel

Re: tady je to

Nekde jsem cetl ze Duke byl hodne v oblibe mezi mafiany. Radsi bych proto drzel hubu nez Vam zacnou nejaky gorily bouchat na dvere.

0/0
12.5.2009 23:20

:-)

Re: Re: tady je to

Karlíku, Karlíku, dobrá kaše na mlíku, Tobě ale poradím spíše Zoloft nebo nějaké jiné antidepresivum, aby sis zklidnil své agresivní vize.  Nejsi v Matrixu hošku... :-)

0/0
13.5.2009 9:02

Karel

Re: Re: Re: tady je to

P*del jak si pokazdy projedes vsechny komentare abys mohl ihned na kazdeho reagovat. Ty ses vazne posledni kdo ma tady co radit, nejakej pacient mi bude doporucovat prasky hehe. Jeste dalsi p*del jak si najednou zacal psat spisovne, aby se nereklo hehe.

0/0
13.5.2009 19:05

Bonviván

Re: tady je to

101% souhlasR^ Konečně se mezi těmi bláboly duke-fanatiků najde i nějaký osvěžující názorR^

0/0
12.5.2009 23:57

Panda

Re: Re: tady je to

Je zajímavé, že ty "osvěžující" příspěvky jsou většinou ty, které buď přímo lžou a manipulují s fakty nebo ty, které se dají označit za čisté spekulace...

0/0
13.5.2009 0:15

Bonviván

Re: Re: Re: tady je to

Copak příspěvky nadšenců Duka nelžou, nemanipulují nebo nejsou čirými spekulacemi? A co je na tvrzení, že 3D Realms byl spolek diletantů, kteří nedokázali za 13 let dokončit jedinou hru, lživého nebo spekulativního?

0/0
13.5.2009 0:21

Stan

Re: Re: Re: Re: tady je to

Myslíš, ti diletanti co spoluvytvářeli herní průmysl a posunuli ho o pěkných pár skoků kupředu, aby nevděčníci jako ty tyhle hry mohli hrát? Jasný no, jsou to fakt diletanti:-©

0/0
13.5.2009 1:17

Stan

Re: Re: Re: Re: tady je to

Ještě detail, nedávno uplynulo 12 let od vývoje a ne 13, a v roce 1997, tudíž v tom tvém "13" letém limitu vytvořili Shadow Warrior, jako vydavatelé a producnti vydali minl. 16 her jako 3D realms, takže to co tu oba píšete jen dokazuje, že nevíte vlastně o věci zhola nic a máte chuť se jen hádat ač nemáte vůbec znalosti. Hlavně tu plácej něco o diletantech až budeš pařit nějakou jejich hru.

Je to jak se sportem, když se daří, jsou hokejisti a fotbalisti největší borci, když to nejde, tak je lidi posílají do hajzlu jak nic neumějí, typicky čecháčkovské že Bonviáne.

0/0
13.5.2009 1:29

delosombres

Re: Re: Re: Re: Re: tady je to

Dělat 12 let na hře, která už je dávno technologicky zastaralá a nakonec jí po tolika letech odsouvání a slibů típnout, považuji za velké selhání.

0/0
13.5.2009 4:18

Stan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tady je to

já také, vylučuje to snad to co jsem napsal?

p.s. o tom jestli je DNF definitivně zastaven nikdo nic neví, ale ty možná budeš opět ten jediný ;-D

0/0
13.5.2009 11:24

delosombres

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tady je to

Já jsem někdy někde tvrdil, že byl DEFINITIVNĚ zastaven? Necpi mi svoje hovínka prosím. Opět krásný důkaz, jak cpeš ostatním lži a ještě se tomu tlemíš. Komiku.

0/0
13.5.2009 21:46

Stan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tady je to

napsal si "típnout" nehodláš se doufám vymlouvat an to, že se to týká jointíka co si právě dohulil, že ne? ;-D

Ono se nic netíplo, jediné co skončilo je 3Drealms a i o tom nejsou oficiální stanoviska, ale pouze pár troubů plus redaktoři v diskuzích si řeklo, že to amutomaticky znamená konec Duka, a ty si se na to taky chytnul jako voko na žemli ;-D

0/0
13.5.2009 22:45

Kofi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tady je to

Jasně, jediné, co skončilo, je studio, které hru vyvíjelo, tak to se přece nic neděje. Ona se dodělá sama, že jo? ;-D Ono je logické, že s avizovaným krachem se "típl" i DNF, alespoň do té doby, než se vyjasní cože se to vlastně stalo a kdo, jestli vůbec, bude pokračovat.. Takže za tohle bych delosombrea rozhodně nepeskoval...

0/0
17.5.2009 19:19

Stan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tady je to

Jenže on nikdo nikde za celou dobu neřekl, že 3DRealms definitivně končí (byla pouze propuštěna většina zaměstnanců z týmu DNF) a zaniká, a už vůbec nikdo neřekl, že končí DNF, ono ani "ukončení" studia neznamená automaticky konec vývoje hry. Pokud se chceš oháně články z neseriozních zdrojů tak ano, pak máš pravdu, vše skončilo, 3DRealms vyhodila do vzduchu al-kaida, z DNF bude Mario a zítra budek konec světa;-D

A kdyby jste oba počkali na vyjádření od lidí z 3DRealms, které ukázalo, že píšete opravdu hovadiny, zatímco já a další jsme měli pravdu, tak bych tady nemusel peskovat Delosombrera a ani tebe.

0/0
21.5.2009 10:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.