- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To psalo nejake desetilete dite? Napred se mluvi o fotorealisticke grafice, ale placa tam nesmysly o tisicovkach kosti, kdyby treba svalu, ci pohybu svalu, budiz. Jak probiha pohyb cloveka uz vime, je jen otazka naprogramovat takovy algoritmus, ci spise udelat dostatecnou databazi pohybu, aby pohyb tela, svalu, ale i vlasu byl realisticky. Toto je opravdu narocny ukol. Ale nechapu na co bychom potrebovali pro fotorealistickou grafiku simulovat funkci lidskeho mozku. On snad jde mozek a mysleni videt? A pak ta poznamka, ze kdyz uz se toto vyresi, tak je tu problem s AI. Za prve: prave simulace funkce mozku je AI a nema nic spolecneho s fotorealicnosti. Boze, co za diletanty vam to tu pise? Nedovzdelane deti, ktere neumi ani prelozit pet vet a nedojde jim, ze placaji naproste hovadiny?
Jenže právě PS3 je strašně výkonná konzole s devíti jádrovým Cellem a dost slušnou grafikou o frekveni 550 Mhz. Stačí se třeba podívat na hry jako Siren Blood: Curse nebo MotorStorm, který navíc používá 4D textury! Navíc teď dostaly zpětně trofeje tituly jako Pure, NFS: Undercover či Tombraider: Underworld a konzole se dá sehnat už pod 8 tisíc. O přechodu her do plně 3D zobrazení (spešl monitor + brýle) ani nemluvě.
televizní vysílání v PAL má rozlišení zhruba 525x760 a 25 fps a přesto je obraz poskytovaný obyčejnou televizí realitě výrazně blíž, než všechny hi-res gamesy s fps někde kolem stovky... Proč se tvůrci enginů nezaměří tímto směrem? Výsledek by byl jistě zajímavý.
Jakým směrem? Vyházet všechny zobrazovací zařízení s větším rozlišením než PAL ? Chlape, to budu muset zahodit mobil :D
že tomu ten člověk bude rozumět :) a přitom blábolí takový nesmysly...
JJ jen Gears of War 2, graficky vlastne takovy odpad
Kdyby se ty desky a ctverecek v PONGU pokryly nejakou UE3 slusivou texturou, bylo by to take docela fotorealisticke.
Tyhle zpatecnicky reci o tom, ze na grafice nezalezi apod. si strcte nekam. Koho to ma bavit hrat v tak tezce primitivnim prostredi. Az prijde fotorealisticka grafika, to bude teprve zabava! Tech moznosti tezko domyslet-urcite nebude vyuziti jen v zabavnim prumyslu. Jen napr. dnesni pornograficky PR bude mit problemy(paklize se nepreorientuje)
Já osobně hraji hry protože mě baví a ne že mají pěknou grafiku - když chci pěknou grafiku tak jdu ven....
Ať nejprve zvládnou fotografii a teprve pak se můžeme bavit o pohyblivých obrázcích...
přibližně 220 kostí. Žádný tisíce. Svalů trochu víc, ale rozhodně to není problém zpracovat, jak se nám tu snaží namluvit.
asi zaspal dobu
vzdyt uz dneska jsou programy, ktere toto umi ... zeptejte se Lucas Arts ...
tak ve filmech, kde na animaci jedne postavy pracuji cele serverove farmy, to jiste mozne je. Rekl bych vsak, ze rec byla o hrach pro osobni pocitace.
klidně ať je to až za sto let..nebo vubec, já ke hraní nepotřebuju fotorealismus...naopak, fotorealismu mam dost behem dne a rad hraji nerealistycky...
Přesně tak!!! Porč si sednout k počítači a vidět tu hnusnou reálnou podobu hnusnejch budov? Musí tam být nádech něčeho jiného - to si můžu zahrát ty staré adventury, kde jsou místo obrazovek reálné fotky...jako sory, pc grafika je pc grafika a já nestojím o nic reálného.
Prej za deset let. Dobrej fantasta :-D Jo jasně, grafika stoupá rychle, ale už by se mohli uklidnit a dělat vymakaný hry, ne jen vymakanou grafiku.
to sice jo, s použitím nejnovějších technologií,ale bude toho schopen jedině nějaký BLUE G3N3ration. uvědomujete si že počítat realistické osvětelní (tak aby každý bod každého chlupu obsahoval světo odražené od všeho ostatního) JEDINÉHO ochlupeného zvířete je setsakramantský problém i pro dnešní největší studia? A co teprve fyzika, ještě jsem neviděl animák, kde by se chlupy na zvířatech chovaly zcela realisticky (Aslana v narii nemůžu posoudit, neviděl jsem).
no ja nevim, ale pamatujes si grafiku pred 15ti lety? to byly 16ti bity v plenkach a nejmodernejsi hrou v te dobe byl duke nukem 3D........rekl bys v te dobe, ze je mozny, aby hry za 15 let vypadaly skoro (opravdu skoro......) realne co se tyka vyrazu v obliceji, texturama, bumpmappingem atd?.....15 let je dlouha doba a vzhledem k vyvoji HW a technologii tohle vsechno umoznujich to myslim nebude tak prehnane, myslim si, ze je to i realne....samozrejme ne tak, ze se bude renderovat kazdy chlup na zvireti zvlast a jeste v realnem case pri rozliseni teba 20000*12000 ..... ;)