Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Bioshock 2: návrat do podmořského světa

První díl byl jednou z nejatmosféričtějších akcí posledních let. Dvojka na něj přímo navazuje. A chystá multiplayer.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Antivir

rada

Poradili byste mi pro PS3 Fallout 3 nebo Bioshock 1? A nechci slyšet abych si koupil Xbox nebo pořádný PC;-)

0/0
30.5.2009 13:48

Bob

Re: rada

Duke Nukem Forever !

0/0
30.5.2009 14:01

yes

Re: rada

kup si wii

0/0
30.5.2009 20:49

lordmato

Re: rada

ja osobne f3 kedze som to este nehral, a s tym pc to neni zly napad:-)

0/0
30.5.2009 22:16

Vlk

Re: rada

Každá hra je přece úplně jiná. Bioshock je atmosférická lineární akce, F3 je RPG z otevřenýho světa ve stylu Morrowindu/Oblivionu...to si musíš rozhodnout ty, co tě baví víc, obě jsou to rozhodně kvalitní hry.

0/0
31.5.2009 10:06

Antivir

Re: Re: rada

Heh dík za reakce, u F3ky si počkam na GOTY edition, BW o tom myslim neinformoval, ale bude v říjnu s dohromady 5 přídavky pro všechny platformy!

0/0
31.5.2009 10:41

Tommy

BS

No umelecke dilo... moc tady vsichni ctete Score a Level. Tam vas nakrmili temato vyrazama :-)

Bio Shock byl hypovanej a sam jsem na nej byl moc zvedav, ale jak pise uz mnoho prede mnou. Zklamani. Atmosfera budiz, ale jinak strilecka. Co mne ale iritovalo nejvic bylo nutnost zabijeni Big Daddyu, kteri jsou neskutecne tuzi. Bezet po dvacate stejnou cestou z ozivovaci stanice dodelat toho zmetka, mne fakt nebavilo. Ono to totiz chce hrat na vyssi obtiznosti vazeni, aby survive prvek vynikl. A na techto obtiznostech jsou jiz potapeci fakt odolni. Doted mi hra lezi na disku nemuzu se prinutit ji dohrat pri te predstave toho nekonecneho kolotoce vystrileni vsech naboju>vystrileni plazmidu=ubrani zdravi>v prubehu vetsinou smrt>vystrileni vsech naboju>vystrileni plazmidu=ubrani zdravi>v prubehu vetsinou smrt>vystrileni vsech naboju>vystrileni plazmidu=ubrani zdravi>v prubehu vetsinou smrt....

0/0
30.5.2009 12:08

Bob

Re: BS

Si sniz obtiznost a neremcej...

0/0
30.5.2009 12:12

Mára

Mr. Hard

Ty si dobré vemínko :)Myslíš si, Mr. Hard, že jsi jediný kdo to hrál na vyšší obtížnost? Prober se a raději to zkoušej, takhle jsi ze sebe akorát udělal lamera "vyšší" třídy. Zdarec.

PS: Nic ve zlém,ale to sebevědomí bych krotil být tebou.

0/0
30.5.2009 12:56

Tommy

Re: Mr. Hard

Tos mi to nandal...:-P

At te priste netrefi slak! ;-D;-D;-D

0/0
30.5.2009 16:02

777

Re: BS

Pri trose vedomeho hrani se na nej daly delat takove pasti a lecky, ze si nemusel byt s Big Daddym vubec primo konfrontovan ani na vyssich obtiznostech, bylo to jenom o tom, jak kdo hru vedome hraje  a efektivne vyuziva veskerych plasmidu a celeho prostredi k vyporadani se s neprateli, hrat Bioshock jen jako strilecku je skoda.

0/0
30.5.2009 14:28

Tommy

Re: Re: BS

Dik za podnet, to mne nenapadlo strazit pasti na Daddye. Zdalo se mi ze jsou vzdy na takovych mistech, kde se moc schovavat a taktizovat nejde. Ale nebyl jsem ve hre asi zas az tak daleko. No mozna to jeste zkusim, kdyz rikas ze lze nastrazit pasticku. R^

0/0
30.5.2009 16:05

777

Re: Re: Re: BS

Krasnou situaci byla kuprikladu ta, kdyz clovek poslal na sebe za pomoci specialniho plasmidu 2 tatky a ty si to mezi sebou rozdali, pak jiz stacilo k prezivsimu nabehnout a tu trosku zdravi jednou ranou z brokovnice poslal bosika z tohoto sveta. Doporucuji se podivat na nejaka in-game videa, je tam spousty inspirujicich hernich situaci a taktik, jak se efektivne se vsemi vyporadat za pouziti tech spravnych a  na svych mistech pouzitych plasmidu atd.

0/0
30.5.2009 17:08

Tommy

Re: Re: Re: Re: BS

Hm, zajimave. A mne plasmid na ovladani tatky neprisel moc dobrej. To asi proto, ze na prvni uroven neni moc ucinnej. Zajimave..., jeste jednou dik, navnadil jsi me ;-) asi to jeste zkusim.

0/0
30.5.2009 18:38

777

Re: Re: Re: Re: Re: BS

Neni zac, urcite tomu jeste sanci dej, pak je to totiz uplne jine hrani a hrac rozjizdi skutecny akcni balet...

0/0
30.5.2009 20:46

derrill

Bioshock 2

Teším sa hrozne, jednotka je pre mňa umelecké dielo videoherného priemyslu a dvojka určite bude podobná i keď... story už určite nebude taká bomba bo jednotka všetko alebo aspoň skoro všetko už vyzradila... ale určite atmosféra bude opäť drtivá na to dám jed

0/0
30.5.2009 10:11

lordmato

Re: Bioshock 2

hral si stalkera? bioshock bol proti tomu cajovy odvar...

0/0
30.5.2009 22:11

777

Re: Re: Bioshock 2

To se takto neda rici, obe hry byly sice vynikajici, ale zcela odlisne veskerym pojetim

0/0
31.5.2009 13:30

xmen

System Shock

Chtělo by to System Shock 3.:-)

0/0
30.5.2009 9:47

peto

SS

keby tak radsej urobili remake system shock 1 do slusiveho kabatiku to by ma potesilo asi najviac.. popripade dvojky :-P

0/0
29.5.2009 15:14

jano

Re: SS

presne, chcelo by to radsej novy System Shock, remake asi nebude, ale stacilo by aby bol v duchu SS1 a SS2 ....:-/

0/0
30.5.2009 4:55

Jojo

Re: Re: SS

Protože práva na System Shocka má EA, děsím se toho, v jakém duchu SS3 může vlastně být...

0/0
30.5.2009 9:18

Santa

Re: Re: SS

Remake dvojky je celkem zbytečnej - s modifikacema grafiky je ta hra dobře hratelná i dnes. Ale remake jednotky - to by bylo žůžo a jistá koupě (teda kdyby to nějak totálně nezvrzali...)

0/0
30.5.2009 12:08

omg

loool

uplna picovyna to ani nestahnem taku hovadynu. sak aj jednotka bola uplna debilyna som to hned vimazal omg lmao :-©:-©:-©

0/0
29.5.2009 14:49

cx7

Re: loool

Mě to taky neba ale napišu to jako člověk a ne jako maďar :-P

0/0
29.5.2009 15:07

SFK

Re: loool

Ocekavas pod svym prispevkem flame?

Deti se uz zacinaji vracet ze skoly...

0/0
29.5.2009 16:09

rofl

Re: Re: loool

dy do pyčy:-©Rv

0/0
29.5.2009 17:08

Mort

Re: loool

podle stylu a informační hodnoty obsahu příspěvku hádám, že jsi retardovaný nepřizpůsobivy rom. ;-D

0/0
29.5.2009 23:08

yaeh

Re: loool

negeneruje tieto omg-rofl-lmao odkazy nahodou spambot? nikde tam neni ani nazov hry ;-D;-D;-D

0/0
30.5.2009 20:46

yuri337

Re: loool

ááá Joe nám tu chyběl... ;-D

0/0
1.6.2009 17:50

Olaf

Pochybnosť...

Pochybnosť nad kvalitou mám u hier ako Killzone kde, šeci mysleli, že po slabej jednotke bude napriek tomu KZ2 mega hit a nechali sa masirovať marketingom a grafikou.

 U Bioshocku 2 je už teraz jasné, že to bude bomba, ani toho vela nemusia meniť. Grafika je OK, ale príbeh bude bomba. Proste to má charizmu .. ;-D

0/0
29.5.2009 10:33

gogo

Re: Pochybnosť...

Mne to moc charizmaticky nepripadá. ked som videl tie hnusné textury a malo polygonove postavy v jednotke, bol som sklamany. Hratelnostne obycajna strielacka doplnena o kuzla v nejakom divnom prostredí. Ok prostredie je vec vkusu, mne ten štýl nesadol. Videl som rôzne videá, čítal články a hral demo a od hratia plnej verzie ma to odradilo.

0/0
29.5.2009 10:38

Olaf

Re: Re: Pochybnosť...

Podla mňa chyba, plná hra je podstatne lepšia ako to čo si mohol vidit v deme a na vlastnej koži prežívať dej je atosmeferickejšie ako to co vo videu len vidíš a nechápeš plne súvislosti prostredia, situacie.

Inač sa stotožnujem s vyjadrením, že to je vec osobneho vkusu, hlavne tá Grafika..

0/0
29.5.2009 10:57

Ef

Re: Re: Pochybnosť...

Má stejný názor, hratelnost je u tohoto titulu hodně velká slabina, hra je víc vítána a propagována médii, než hráči, podle mě je to nudný propadák. Od instalace plné verze mne odradilo hodně slabé demo, na dvojku už se ani nemám potřebu dívat.

To, že si pár jedinců potřebuje nějak zdůvodnit nákup své nové a dost drahé videokarty, kterou jako obvykle není celkem v čem naplno využít a která za pár týdnů bude stát desetinu nákupní ceny, ještě neznamená že se tato hra povedla.

0/0
29.5.2009 11:20

Wolfling

Re: Re: Re: Pochybnosť...

To se posouvate uz hodne nejak jinam.

BS je, stejne jako System Shock a SS2 postaveny na atmosfere a pribehu, od klasicke strilecky je odlisuje v prvni rade sbirani zaznamu a moznost na zaklade nich rekonstruovat, co se vlastne delo a jak.

Osobne me BS zklamal presne tim, ceho se hodne lidi balo - bylo to prilis strilecky a malo survival hororu, pridanim revival chambers, ktere nebylo potreba predem aktivovat zcela znicilo puvodni strach o zivot. Ale dohral jsem ho a bavil jsem se dobre.

0/0
29.5.2009 13:44

gogo

Re: Re: Re: Re: Pochybnosť...

Toto sa mi veľmi páčilo na Doomovi 3 - ako to otváranie mailov, čítanie PDA, príp. pozeranie videí na obrazovkách dotváralo  atmosféru. V Bioshocku ma to neoslovilo ale to bolo možno tým protstredím kt. mi nesadlo do vkusu. A hrateľnostne arkáda ako vyšitá.

0/0
29.5.2009 14:32

cx7

.

Jednička mě vůbec nechytla. System Shock byl mnohem lepší.

0/0
29.5.2009 9:43

joj

Re: .

myslis ze kdyz ma nejaka hra v nazvu shock tak to je neco jako system shock a musi se to s tim srovnavat?..no lol

0/0
30.5.2009 4:29

cx7

Re: Re: .

A kdo to tvrdí ti nobraine?! Vrať se do školy.

0/0
30.5.2009 11:34

Fenixp

Vypadá to celkem zajímavě

Ve skutečnosti, celkem hodně zajímavě, a možná i příběh bude tentokrát stát za to - teda né že by v prvním Bioshocku nestál, ale každej, kdo hrál System Shock, půlku věcí čekal, což za prvé degradovalo požitek z příběhu a za druhé se člověk furt bál, jestli na něj teď zpoza rohu nevyskočí cyborg midwife nebo jedna z těch telepatických opic :D

0/0
29.5.2009 8:19

Lumirel

Re: Vypadá to celkem zajímavě

Já dohrál oba System Shocky, ale Bioshock jsem také miloval. Na dvojku se moc těším a je to spolu s RF:G a Assasins Creed "must have" titul. :)

0/0
29.5.2009 8:45

Mek

Re: Vypadá to celkem zajímavě

Bioshock by ještě tak šel srovnat se SS2, ale na první System Shock se hratelností vůbec nechytá.

0/0
29.5.2009 13:17

delosombres

Re: Re: Vypadá to celkem zajímavě

Wut? SS2 je úplně jinde než BioShock.

0/0
29.5.2009 13:30

Fenixp

Re: Re: Re: Vypadá to celkem zajímavě

Noooo jak v čem, v designu jednoznačně, ale...

Pojďme to rozebrat (pokud jsi viděl videorecenzi Bioshocku v Zero Punctuation, už to stejně víc :D ): Stejné jsou jak prkotiny jako francouzák za základní zbraň, které jsou mi ovšem celkem ukradené, tak i příběh vyprávěný pomocí audiologů, stejné je hackování (jen jinak provedené a pokud si dobře pamatuju, v SS2 nešly hacknout kamery - ale zato šly centrálně vypnout. Jo a taky protivníci poslušně nepočkali, až dané zařízení hackneš :D ), dostáváš Eve (Cybernetic modules!) za plnění věcí, které pak používáš na vylepšování postavy, každá zbraň má 2 upgrady... Prostě ty záklaní herní mechanismy jsou nechutně podobné, až na to, že je má Bioshock podstatně zjednodušené, zato má ale lépe zakomponovanou magii (ta sice v SS2 byla, ale potřebovals na ni samostatnou zbraň)

A jeden předůležitý zvrat v příběhu Bioshocku je v zásadě stejný jako v System Shocku 2jce, což mě pěkně naštvalo (paradoxně mě to naštvalo ještě než přišel, protože mi bylo úplně jasné, že přijde :D ).

Takže tady, no - ty 2 hry JSOU podobné a Bioshock mi v mnoha ohledech přišel spíš jako poněkud zjednodušený remake SS2 s výbornou grafickou prezentací.

A ano, první System Shock je lepší jak než druhý (o trochu), tak než Bioshock (o hodně) - dohrál jsem ho asi 5x a při každém zahrání nacházím nové a nové věci :D

0/0
29.5.2009 20:15

delosombres

Re: Re: Re: Re: Vypadá to celkem zajímavě

Až na malý detail, že SS2 má stokrát lepší atmosféru než první SS a tisíckrát než BioShock. U BS jsem si připdal, jak v lehce hororové FPS. U SS2 jsem měl mrazení po pozádech po celou hru.

0/0
31.5.2009 16:46

Narak_sk

...

nice :D

0/0
29.5.2009 1:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.