Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

StarCraft II - animace smrti - trailer

Realtime strategie StarCraft II je spolu s akčním RPG Diablo III jednou z nejočekávanějších exluzivních PC titulů. Není náhodou, že obě hry pocházejí z dílny Blizzardu, vývojářské firmy proslulé svou pečlivostí. Nová ukázka pečlivě dokumentuje, jak si vyhráli programátoři s animacemi smrti jednotlivých ras při použití různých útoků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

LOL

PC RTS

hra pro deti do 14 let, uboha grafika, AI, koncpet.

0/0
29.5.2009 11:51

lol

Re: PC RTS

Nebreč, že to neumíš hrát.

0/0
29.5.2009 13:34

Kizrath

:-)

Myslim, ze zrovna u tohoto pocinu se o hratelnost nemusime bat, hratelnost byla videt z prvnich dvou zapasu :) ale uz by to chtelo, aby to vydali :))

0/0
29.5.2009 7:17

:...::

-_-

Jestli tuhle hru nějak podělaj tak jeasi zabiju  nemůžu se dočkat

0/0
28.5.2009 16:00

Nokiaman

...

*zííív*

0/0
28.5.2009 15:55

Dushan

Re: ...

Když tě to nebaví, běž radši onanovat nad trailerem Duka Nukema Never.

0/0
28.5.2009 16:03

delosombres

Re: Re: ...

Proč zrovna na ním? Vždyť to není žádná sláva. :D

0/0
28.5.2009 19:59

delosombres

Re: Re: ...

*nad*

0/0
28.5.2009 19:59

PC

exklusiv

animace a hry z roku 1990

0/0
28.5.2009 14:46

DE

Re: exklusiv

dej link na tvoji animaci at vime jak vypada animace roku 2009;-D takovejch budizknicemu co umi praci ostatnich jen shazovat a sami nic nedokazou je...:-©

0/0
29.5.2009 10:25

haha

co ma co spolecneho programator

a animace smrti??? Animaci programatori neanimuji, to delaji prihodne animatori, programatori mozna tak programuji a delaji k tomu nastroje:)

0/0
28.5.2009 13:42

delosombres

hm

Pěkný.

0/0
28.5.2009 12:47

Farflame

A co hratelnost a děj?

Otázka je, jestli tolik snahy vkládají i do hratelnosti nebo děje? Že by animace smrti byly zásadní kámen hry se zrovna říct nedá - text článku si o tuhle reakci vyloženě říkal.

0/0
28.5.2009 12:10

rfeg

Re: A co hratelnost a děj?

zrovna u blizzardu se o hratelnost bat nemusis...

0/0
28.5.2009 13:21

delosombres

Re: Re: A co hratelnost a děj?

jo, je uz pekne dlouho v riti.

0/0
28.5.2009 14:47

Nokiaman

Re: Re: Re: A co hratelnost a děj?

;-DR^

0/0
28.5.2009 15:55

delosombres

Re: Re: Re: A co hratelnost a děj?

Mohl bych požádat admina o kontrolu IP adresy postu 28.5.2009 14:47:19? Nějaký čůr*ček se tu za mě vydává.

0/0
28.5.2009 19:47

delosombre

Re: Re: Re: Re: A co hratelnost a děj?

jj, furt ta stejna past gen sracka z roku 1990.

0/0
29.5.2009 11:49

Earl

Re: A co hratelnost a děj?

na to se nedá říct nic jiného než toto: jsi idiot

0/0
28.5.2009 18:50

Kloaef

Re: Re: A co hratelnost a děj?

Z 80% případů je každý druhý z pohledu dané osoby idiot, takže jsi tak nic moc převratnýho neřekl, druhá osobo.

0/0
28.5.2009 19:28

Wolfling

Re: Re: Re: A co hratelnost a děj?

To plati jen na webovych diskusich :>

0/0
29.5.2009 8:51

Earl

Re: Re: Re: A co hratelnost a děj?

to možná platí v tvém případě - já za idiota označím to individuum, které musí při každé posrané příležitosti lamentovat nad tím, jak každýho zajímá jen grafika a ne hratelnost - pod článkem znázorňující animaci! pokud toto není idiot, tak kdo? tyto lidi budu nadále veřejně urážet, ale už to nebudu vysvětlovat - tak si to zapiš, a příště nereaguj - THX

0/0
29.5.2009 10:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.