Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dragon Age: Origins - dva E3 trailery

Dvacátý říjen je tu cobydup a kamenem dohodil. Pak se budeme moci ponořit do nového fantasy RPG od mistrů žánru BioWare Dragon Age: Origins. O hře vývojáři slibují, že bude pochoutkou pro každého, kdo si vychutnával RPG legendu Baldur´s Gate.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

blazen

..

Dovolím si zaspekulovat: vyrozumněl jsem, že na pc je hra vícéméně hotová od března s tím, že se čeká na konverze. Od té doby nastal obrat v trailerech směrem ke krvavosti a brutalitě.. Myslíte si, že je možné, že se vydavateli zdála hra právě málo atraktivní pro masy, a krvavost je tím způsobem jak masy přitáhnout, přestože hra není (aspoň doufám) primárně pro ně určena?

0/0
2.6.2009 11:56

vycpanej.leguan

Re: ..

Zatim muzem jedine spekulovat.. Kdyz se podivas na starsi videa primo ze hry, tak je videt, ze to tem soucasnejm trailerum moc neodpovida.. Nicmene tvuj optimismus, ze hra nebude primarne pro masy, s tebou bohuzel nesdilim, viz moje reakce dole.. Naopak si spis myslim, ze PR typu "duchovni nastupce BG" je urcenej pro pritahnuti i starsich hardcore hracu a je spis takovym nesplnenym pranim vyvojaru.. Krome tech cervenejch a zelenejch kolecek pod NPC mi totiz ten gameplay BG nepripomnel ani v nejmensim.. Kdyz uz neco, tak spis NWN odlehceny od DnD.. Tlak investoru holt udela svy..

0/0
2.6.2009 18:57

vycpanej.leguan

Re: ..

Jeste me napada, ze i z toho zruseni DnD se da spis usuzovat na celkovy zjednoduseni pravidel hry oproti BG.. Chronickej optimista by sice naopak tvrdil, ze to da vyvojarum vetsi volnost a kreativitu, ja to spis ale vidim na ten prvni pripad s celkovym posunem hry oproti BG do vetsi acknosti..

0/0
2.6.2009 19:09

Santa

Re: ..

Mno, podle lehce neověřeného zdroje bylo posunutí vydání PC verze společně s konzolovou pouze z důvodů jedné reklamní kampaně a tím pádem ušetření peněz. Mělo by to být ze správy EA pro akcionáře, nebo jak tomu říkají. BioWare to komentoval tím, že má alespoň čas na dokonalé doladění hry...

0/0
2.6.2009 22:43

Mike

..

Docela se na to tesim. Akorat se trochu obavam jednak prilisne akcnosti, jednak jakym smerem se to bude celkove ubirat. Rikaji ze to ma byt nastupce BG, zalezi jestli nastupce se vsim vsudy, nebo nastupce pro dnesni masu hraců zhyckanych modernima kravinama

0/0
2.6.2009 11:19

Blazen

Re: ..

mas recht.. taky jsem zvedav.. Kdyby uz ani Bioware nedokazali udelat komplexni ackove RPG pro narocne, tak to uz by byl asi konec..

0/0
2.6.2009 11:48

psívýkal

Re: Re: ..

nechci vás oba zklamat, ale opravdu "pro náročné" už nikdy žádné hry nevyjdou, dokud bude svět jenom o penězích :-©

0/0
2.6.2009 12:25

BLAZEN

Re: Re: Re: ..

hrál jsi např. Braid, chytráku?

0/0
2.6.2009 12:36

Host

Re: Re: Re: Re: ..

Nehrál, možná zkusím ;-)

0/0
4.6.2009 17:26

blazen

Re: Re: Re: ..

a ještě něco, o čem jinym by svět měl bejt v tržní ekonomice? Kde by byl rozvoj technologií? Kdyby náhodou počítač byl vynalezenej, ty ani já bysme na něj rozhodně neměli.. Zkus severní koreu, nebo nějaké africké kmeny, tam peníze nevládnou.. Tvůj komentář budiž jen bezduchým žvástem..

0/0
2.6.2009 12:52

vycpanej.leguan

Re: Re: Re: Re: ..

No jo, ale mel pravdu.. Pokud sou hry (nebo cokoliv jinyho) delany primarne pro zisk, a jako ze samozrejme sou, je nejzakladnejsim a logickym cilem ten zisk maximalizovat --> hra musi bejt urcena pro co mozna nejsirsi publikum, pro masy --> hry "pro narocne" uz pravdepodobne nikdy nebudou vychazet, protoze to by bylo pro 2% lidi (mam tim na mysli velkorozpoctovy AAA tituly).. Stejny je to s cimkoliv jinym, umenim, ale i treba obycejnejma zpravama - staci srovnat treba zpravy na CT24 a "akcni" zpravy na Nove.. Kdyz si na sebe chce nekdo vydelat, nemuze jit cestou "vzneseny" kvality, chte nechte musi jit cestou kyce.. A to je taky duvod, proc v traileru tzv. duchovniho nastupce BG slysime metalovou hudbu :-).. Vsechno ma svy pro a proti :-)

0/0
2.6.2009 15:34

blazen

Re: Re: Re: Re: Re: ..

jo, máš pravdu, mě nadzvedla ta formulace ve stylu "dokud bude svet o penezich, vse bude stat za hov.." PS k ty matalovy hudbe apod v DA, doufam ze by to mohlo byt tak-viz muj prispevek momentalne upne nahore..

0/0
2.6.2009 18:18

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Já jsem přeci nepsal že vše bude stát za hovn.., chtěl jsem jenom naznačit že už si prostě nezahraješ hry "pro náročné"

0/0
4.6.2009 17:24

Arenoth

Re: Re: Re: ..

Já naopak souhlasím ale nemyslím si že jde tolik o peníze jako o to že hráči snadno podlehnou Hypu a sežerou cokoliv jim tvůrci předhodí. Nejlepší by bylo ukázat vývojářům, že už toho máme dost a že chceme kvalitu nikoliv kvantitu ale navím ani jak. Tvurci vydávají jednu hru za druhou, je okolo nich povyku a podle mě se dost bojí jít do nějakých extrémů nebo vyjít z proudu. Herní společnost je totiž dost mainstreamová.

0/0
2.6.2009 13:30

blazen

Re: Re: Re: Re: ..

nemyslím si, že by problém byl ve vývojářích, věřím, že se jim taky nechce dělat bezduchý sratchky, to spíš vydavatel na ně tlačí, jemu jde o zisky především.. Jinak je to jasný, závratně rostou náklady (především grafika), musejí růst i zisky -> hra musí být pro širší publikum.. Bioware s DA:O věřím, přecejen základna fanoušků BG je docela široká, navíc mají v záloze Mass Effect (1-3), s jehož prodeji musí být vydavatel spokojen..

0/0
2.6.2009 14:06

Mike

Re: Re: Re: Re: ..

Da se souhlasit vicemene se vsemi nazory. Holt se snazi temer kazde studio prizpusobovat jednak konkurenci, jednak dnesnim hracum, nejvetsi podle me chybu je konverze na multiplatformy. Samozrejme nic proti konzolim, ty s tim nemaji vicemene nic spolecneho, zalezi na tvurcich jak velky odlisnosti udelaj pro kazdou platformu zvlast. A v tom je dneska casto ten problem, ze se s tim uz nikde, temer nikde moc nese*ou.

0/0
2.6.2009 15:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.