Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Assassin´s Creed 2 - gameplay ukázka

Na to, jak se bude lišit v hratelnosti Assassin´s Creed 2 od prvního dílu jsme byli náramně zvědaví. Nová lokace, italské Benátky i nový zabiják jsou známí dlouho, tak co gameplay? Tak základ je stejný, Ezio skáče, vybíhá po stěnách a velice rychle zabíjí bodcem. Jenže tentokráte suše i dva vojáky najednou, má totiž připravené bodce dva. Fantastické je létání, skoukněte trailer.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rottik

no a

nevim co se vam nelibi na tom ze vypada jako jednicka, vzdyt byla dobra, jak ovladani tak prostredi jenom v ni chybeli veci, ktere tady ale uz asi jsou (napr. to plavani, nebo ty "prohledavaci sena")

0/0
4.6.2009 1:23

Host

Re: no a

+ existuje tucet her kde se grafika prvniho a druhyho dilu nijak extremne nelisila...(NFS Underground, GoW, Prince of Persia(WW a T2T) , Fify a NHLka....atd.

0/0
7.6.2009 14:29

Aladin

Mod

Me osobne to prijde spis jako AC1 mod

0/0
3.6.2009 18:36

lordmato

let

to lietanie-lol, to ma byt akoze stredoveky vetron?;-D v benatkach som sice bol, ale az tak tam nefukalo aby sa dali zak preletiet skoro cele, ako vo videu....;-D;-D;-D;-D

0/0
3.6.2009 15:14

Master Yoda

clona

Ale ta dymova clona! Masaker!!!

0/0
3.6.2009 13:28

Andrashi

Re: clona

Tenchu, platforma PSX, rok výroby 1998. Kouřové bomby mají téměř stejný efekt (pro rýpaly: NE graficky, ale z hlediska hratelnosti).

Škoda, že co se soubojového systému týče, se Ubisoftíci nepoučili z předchozího dílu. Narážím na opět pohodovou likvidaci soupeřů jeden po druhém + zbytek tancuje okolo. A na druhý neduh - Eziovy protiútoky zdá se jsou fatální, tak jako Altairovy ( není z nich úniku ). Proč soupeř nesmí Ezia kopnout mezi nohy nebo se mu vysmeknout ?

To, že autoři plánují více zbraní, je potěšující. To, že dle dema lze supeřům brát jejich zbraně je také hezké. Ale fakt, že bojový systém zatím vypadá tak, že s každou zbraní stačí k vítězství provádět protiúdery nebo již známou kombinaci sek -> stisknout myšítko v okamžiku střetu zbraní, není potěšující. Nebo snad autoři chtějí naznačit, že v celých Benátkách kromě Ezia nikdo neumí se zbraněmi zacházet jinak, než jako s klacky ( mlátit nebo se krýt )?

0/0
3.6.2009 13:56

Antivir

Re: Re: clona

Ezio díky těmhle věcem vypadá pak jako těžkej borec:-)Zapadá to do stylu hry, bitky nemaj bejt přece dlouhý - pár jich rychle,snadno a efektivně zapíchneš a zdrháš než jich bude jakože moc;-). Ta nová AI(seeker) snad předejde těm nelogičnostem z minulýho dílu.  

0/0
3.6.2009 14:39

Andrashi

Re: Re: Re: clona

Máš pravdu. Ale lze si to představit taky takto ( beru od Altaira, AC2 jsem ještě nehrál ^_^): Zaútočíš, s jedním soupeřem srazíš zbraně (on se kryje), v tu chvíli se pokusíš o "útok při sražení" či jak se to jmenovalo.

Dle úrovně soupeře má daná AI jistou šanci na únik, např. pokud chce Altair kopnout do břicha, tak AI zvedne nohu a nastaví ji kopu nebo pokud chce Altair udělat sražení tělem, tak AI ukročí. Tím pádem AI nespadne, pouze zavrávorá. Ty klidně můžeš pokračovat v útoku, nebo se soustředit na jiného soupeře. Nebo utéci ^_^

Nebo uděláš counter meč na meč. Altair soupeře odkryje a chce jej seknout do klíční kosti ( bylo to tak, doufám). V tu chvíli by měla AI šanci na únik - kopnula by Altaira do břicha. Ten se v klidu oklepe (výcvik) a jede se dál, ale AI na chvíli oddálila svůj konec.

A tak dále. Counery skrytou dýkou by byly výjimka, protože se skrytou dýkou (pokud si pamatuji dobře ) se nedá krýt. Ty ať jsou klidně nezvratné. Ale šerm ať má grády.

Jde mi o to, že takto by AI více vypadala, že jsou to šermíři a ne masa na oddělání. Možná ne úrovně Altaira/Ezia, ale jsou to profesionálové a budou si chtít uchránit život ^_^.

0/0
3.6.2009 15:14

:-)

Re: clona

Tak první Tenchu je dodnes nepřekonaná hra tohoto žánru... vystřelovací hák, perfektní přeskoky, několik druhů animací zákeřného zabití, vrhací nože, bomby, kouřové bomy, ostré nášlapné skoby za sebe...prostředí.. atmosféra, hudba.... s tím se žádný Assassin srovnávat nemůže, ten stojí na grafice. A taky padá. 

0/0
3.6.2009 15:21

Andrashi

Re: Re: clona

Tenchu mám rád a je pravda, že assassin je velmi podobný, ale až tak černobíle bych se nedíval. V tenchu je sice spousta předmětů k použití, v praxi ( ne pro pobavení, ale protože jsou užitečné ) se však používají pouze: SHURIKEN ( na psy ), OTRÁVENÁ RÝŽE ( pomocí jistého bugu díky ní lze docílit snadných stealth killů ), NINJA ARMOR ( pokud vím, že boss je mrcha ), RESSURECTION LEAF ( kvůli bossům ), CHAMELEON SCROLL ( v některých msích opravdu užitečná věc ).

Dále je tu sorta předmětů, které se hodí jen na bossy, ale jinak jsou neužitečné ( bomby, svitky ). A pak předměty k pobavení ( barevná rýže, panák, pes ).

Dále, AI sice vypadá chytře, ale ve skutečnosti Vám bude s radostí nabíhat na miny, nechá se zasypat bombami, bude ignorovat rozházené caltrops ( ježky ), nechá se utopit ( a to i bossové - je to trik, jak se snadno zbavit Onikageho v poslední misi ).

ALE

Je pravda, že atmosféra je zejména díky hudbě vynikající ( pozor! bavíme se o prvním dílu ) a level design je celkem uvěřitelný. Navíc, v této postarší hře máme několik vzorců chování umělé inteligence, které se nám, hráčům, poslední dobou snaží některé firmy vnutit jako "novinky". Kdo zná, je pak na vážkách, jestli si z hráčů firmy opravdu jen utahují, nebo si skutečně o hráčích myslí, že jsou tupé stádo.

0/0
3.6.2009 15:43

Andrashi

Re: Re: clona

Navíc, nesmíme být jednostranně slepí k faktu, že Tenchu je celkem těžkopádné co se týče ovládání. Zvládnout navigaci postavy není lehké. Ale to proto, že postavě (a to má být mrštný shinobi ) trvá neskutečně dlouho, než se otočí o 360°. K otočení o 180° se sice dá využít svižný kotoul, ale to nedokáže plně zakrýt daný neduh. Zejména v úzkých interiérech je tato nepříjemnost velmi znát.

Co se týče soubojů, zde je to...zajímavé. Na jednu stranu Tenchu má u mne velké plus za to, že soupeři, pokud je jich více, se při střetu tváří v tvář nechovají "galantně", ale jdou po Vás všichni zároveň. Věřte, zážitek je intenzivnější, než když jdou jeden po druhém. Navíc mohou zranit jeden druhého, takže šikovným manévrováním docílíte, že se takřka pobijí navzájem, i když jinak se snaží spolubojovníky nezasáhnout ^_^.

Avšak na druhé straně, veškerý boj v Tenchu je: blok || základní nejdelší a nejužitečnější kombo || dvě kratší občas použitelná komba || výpad vpřed || sek ze skrčení || sek z výskoku. A to je velmi málo.

Assassin naproti tomu co se týče mechanik soubojů disponuje solidním systémem, kde jediný neduh je dle mne neblokovatelnost counter pohybů, kdy je pak snazší se bránit než útočit ( mělo by to být naopak ). Naopak, VELKÉ plus pro systém assasina  je fakt, že je to jedna z mála her, kdy při krytu neprochází útočník dál animací ( jako by na nic nenarazil ), ale zarazí se o kryt soupeře a pokračuje jinak. To je chvályhodné. 

0/0
3.6.2009 15:58

x

AC2

Vynikajici ukazka!! a ne ze chcipnete pri skoku do vody jako v jednicce:-)

Bude to narezR^

0/0
3.6.2009 10:54

hajo03

ako jednicka

vyzera to super, nove prostredie, lietanie, plavanie, pouzivanie nepriatelovych zbrani, zabijanie zo sena...   ale stale mi to pripada ako jednicka...   je to len zmenene prostredie a par veci ktore dokaze postavicka urobit naviac, plus novy pribeh ktory dufam ze bude lepsi... 

V minulosti sa podla mna tie hry odlisovali o trochu viac...   zoberme si napriklad GTA...  VC a SA bezali na rovnakom len trochu pozmennenom engine ale predsa to bola ina hra, bolo tam tych inovacii podstatne viac, ...    trailer k assassins 2 sa mi pacil ovela viac, viem sice to nebolo v engine hry, ale ta farebnost toho prostredia a celkovo ty ludia, malo by sa to odlisovat trochu viac

0/0
3.6.2009 8:06

rottik

termin vydani?

na konci videa rekli kdy vyjde. tema svatkama mysleli Vanoce? doufam ze ne

0/0
2.6.2009 23:54

Panda

Re: termin vydani?

Ano, svátky jsou Vánoce...

0/0
3.6.2009 0:30

Antivir

best

Naprosto úžasný,zatim to nejlepší z E3 co aspoň u mě překonalo i GoW3,Uncharted,FFXIII i Alana Wakea.V

0/0
2.6.2009 23:53

:-)

Re: best

Ico 3, GoW 3, Unch2, Assassin 2... ale je fakt dobrej.. možná časem změním žebříček, ale Icu se nerovná nic.

0/0
3.6.2009 0:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.