Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

iPhone jako plnohodnotné herní zařízení. Proč to funguje?

iPhonu se podařilo něco, s čím ani jeho výrobce Apple nepočítal. A to konkurovat herní konkurenci od Sony a Nintenda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

ebay.com

mrkni na ebay a uvidis ze neni!

0/0
5.8.2009 13:06

Host

za hubičku

iPhone3G za 16000,- nebo PSP za 5000,- si děláte prdel ne ?

0/0
13.6.2009 22:03

Host

Re: za hubičku

Srovnávej srovnatelné, PSP 5000 Kč, ipod touch 6800 Kč (8GB).

0/0
14.6.2009 8:41

Host

Ipod Touch také??

Jen mám dotaz, zda ty hry co se teď dají stahovat do Iphonu jdou i do Ipod touch?? Běží to na stejném vnitřku vyjma modulu na volání, tak by mohlo ne??? Dík za seriózní odpověď;-)!!

0/0
13.6.2009 13:33

Host

iPhone 3GS s OpenGL

Zdravim,

Apple mozna necekal takovy uspech s hrama, ale rychle zareagoval, novy model iPhone 3GS ma podporu pro OpenGL

0/0
11.6.2009 17:47

Host

grafika

http://wirelessmedia.ign.com/wireless/image/article/989/989208/dexter-20090601075854866.jpg

Ja myslim ze ta grafika je opravdu na urovni PSP, krom toho novy iPhone ma mit cca o 200mhz rychlejsi procesor a dedikovanou grafiku PoweVR, takze PSP bude prekonano po tedle strance urcite

0/0
11.6.2009 11:38

Host

Re: grafika

JJ to urcite:-) Vlastne novy iPhone nakope i PS3 vid?

Jinak ten obrazek ma rozliseni 1440x960..! To myslis jako vazne nebo te nekdo navedl. OMG.

PSP nema jen lepsi grafiku, ale znatelne lepsi.. o 3D ani nemluve, to je snad kazdemu jasne..

0/0
11.6.2009 15:06

Host

Re: Re: grafika

Ty ses matlak vid :D koukni se na zdroj je to z IGN a tak velky rozliseni to ma pac vyvoje je samozrejme delanej na pc i kdyz se to hraje na iphonu a je to prave pro takovy jestery jako ty co si chtej prohlidnout grafiku detailne, je jasny ze na iphonu to bude mit nativni rozliseni iphonu. A kdyby jsi neco vedel o novym Iphone tak vis kolik dokaze vykreslit polygonu nebo ze podporuje OpenGL 2.0 oproti puvodnimu kerej ma jen 1.1 atd, na coz vsechno muze PSP zapomenout

0/0
11.6.2009 15:53

Host

Re: Re: Re: grafika

Fajn novej iPhone a pak pripojeni na displey PC, a ty si ze me srandu asi nedelas vid?;-D

Diskuze je tu krapec o necem jinem.. 

0/0
11.6.2009 18:26

Host

Re: Re: Re: Re: grafika

Iphone ma vystup na televizi. Upscaluje do 576 radek. Ovsem to je ti fuk. Nekdo se dotknul tve sikmooke modly a ty se z toho muzes po....

0/0
11.6.2009 19:48

Host

Re: Re: Re: Re: Re: grafika

Někdo tu tvrdí, že iPhone nemá výstup na TV..? Banda zakomplexovanejch iPhone maniaků co si myslí, že ta jejich hračka zvládne hry na úrovni PSP..Vtip roku.

0/0
11.6.2009 20:43

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: grafika

Ne, klikaci arkady typu god of war nezvladne, ne ze by na to nebyl vykon, ale ovladani na displeji to neumoznuje. Nicmene bavime se o grafice a tam se iphone zatim vyrovna a za pul roku psp predci. Samozrejme psp go se vyrovna iphonovi a nejspise jej graficky prekona. Ostatne znas parametry psp a iphonu a tudiz vis na ci strane jsou MIPSy a FLOPSy v prevaze.

0/0
11.6.2009 22:06

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: grafika

Tak  ted uz te nechapu vuvec.. PSP GO je tvz. PSP 4000 tedy jen REDESIGN stareho modelu, neni o nic vykonnejsi nez klasicke PSP, bude mit jen jiny tvar, nema UMD cili je lehci a ma mensi display.. Co bude za pul roku bude za pul roku. Soucasny iPhone se grafice PSP nevyrovna ani nahodou, natoz aby ji predcil proboha.. Tahle debatu uz nema vazne cenu.

Vsak jen co zmizi novinka z titulky, brzy skonci v archivu..

0/0
11.6.2009 23:13

Host

no..

víte graficky je na tom psp o kousek lepe ale jinak ani moc ne a rozdil je take  vtom ze hry na iPhone vetsinou maji do 200 MB vyjma Myst. Ale kdyby si vyvojari dali vice prace tak by klidne mohly bzt obsahove jako u psp jenze mrknete se na strategii Applu a psp. NA psp si kazdy stahuje nelegalne hry zatimcoo na Iphone ne malokdo ma jailbreak a i ja uz jsem Applu nasypal pres 2 tis ale nevadi mi to mam za to desitky dobrych her na ktere ma denne aktualizace. A nezapomente ze iPhone umi telefonovat az psp bude umet telefonovat tak se nad nim da uvazovat..

0/0
10.6.2009 21:41

Host

Re: no..

Na telefonovani je mobil:-) Myst na PSP je opravdu ubohy port, ten se moc nepovedl. No nektere UMD hry maji i pres 1,5 GB a ten rozdil v grafice je docela vic nez jen "kousek". Jinak mas pravdu to piratstvi na PSP je neco strasneho hlavne u nas.. normalne na internetu jsou uz mapy flasheru, kde ti za symbolicky poplatek vse nahraji atd.. Des. Neznam uz moc lidi co to nemaji takto upravene.. Na iPhone to fungje take? to se divim u teto metody (stahovani/platba kreditkou) jsem o tom jeste neslysel.. Njn pirati jsou proste vsude, teda krom PS3:-P

0/0
10.6.2009 21:54

Host

Re: Re: no..

Jailbreak nevznikl kvuli pirateni, ale aby sly do iphone nahravat aplikace. Appstore prisel skoro rok po iphone. Jailbreak jesre zije kvuli restrikcni politice apple, kdy napr multitasking zakazan, navigace zakazana, prehravani videa v divx zakazana, primy pristup do pameti zakazan, kopirovani textu zakazano, atd. Proste lide chteli a chteji mit odemcene vsechny moznosti pristroje za jarku 15000 kc.

A psp? No tam to sony zabilo tim, ze chce minimalni sumu z hry. Applu staci procenta. Takze co na iphonu vyjde na cca 200kc (nfs undercover) to stoji na psp nejmene 700 kc. Navic dostupnost je horsi a hlavne, na koupi psp hry musis dat penize hned, apple uctuje zpetne.

Grafika na iphonu je lepsi nez na psp, tedy co se zeleza tyce. Holt novejsi stroj.

0/0
10.6.2009 23:42

Host

Re: Re: Re: no..

,, Grafika na iphonu je lepsi nez na psp " Promin ale s timhle nemuze nikdo kdo na obou pristrojich hral souhlasit, na iPhone grafika vypada pekne ale PSP vypadá o dost lépe.

0/0
11.6.2009 12:17

Host

Re: Re: Re: Re: no..

Vsak to je jasne, God of War (ac tu hru nemusim) je krasnej a bude pokracovani, pak skoro 5 let stary Ridge Racer vypada o dost lepe, Wipeout Pulse!, Ace Combat taky krasa.. iPhone ma mozna mensi pixely, dalo by se rici i krapec lepsi rozliseni, ale v realu je to o necem jinem, Vsak to neni treba resit, neznam uz moc lidi co by nehralo na obou pristrojich. PSP ma 1,8 GB UMD disk a mnoha hrama se rovna stolni PS2. Tedy je to i neco jineho nez iPhone.. At si kazdy vybere to sve..

0/0
11.6.2009 15:00

Host

Re: Re: Re: Re: no..

za tim, ze iphone ma vykonejsi graficke zelezo si stojim. To ze zatim neni na iphone hra, jejiz grafika by byla viditelne lepsi nez treba GOW, je dano tim, ze appstore tu je rok, SDK o pul roku dele. Jak dlouho trvalo, nez vysly hry typu GOW na psp? A to je psp vlastne podstatne vylepsena psone. Tudiz existovala programatorska zakladna. Pokud chces videt demo grafickych moznosti iphonu, tak si stahni Fluid nebo Zippo a pochopis, ze potencial iphonu je dal nez aktualni psp. Chce to ale nejakou dobu, nez se to programatori nauci.

0/0
11.6.2009 19:31

Host

Re: Re: Re: Re: Re: no..

Ted se HODNE pletes.. Tvuj prispevek sice krapec chapu, ale ma par direk.. ZROVNA PSP je pristroj na kterej se grafika opravdu dvakrat nezlepsuje. (z duvodu slabsich prodeju SW). Tedy launchove nebo skoro launchove tituly 3-5 let zpet vypadaji az na vyjimky uplne nejlepe.. Tedy rikat jak dlouho vyvojarum trvalo nez udelali hru typu God of War je uplna blbost.. davno tu uz byly graficke pecky typu.. Ridge Racer, Wipeout, Tekken, F1 Grand Prix, WRC ci Colin 2005 (mimochodem nej. zpracovani vozu vubec) apod. Ono staci ty hry jen trochu znat a ver ze kazda z nich vypada znatelne lepe nez cokoliv na iPhone, tedy na vyvojare bych to zrovna nehazel i tak ale verim ze iPhone zvladne (kdyz se vyzdime) vizualne pekne kousky.. Jenze pak tu mame jeste to ovladani ze. Proste kazdy pristroj je trochu na neco jineho.

0/0
11.6.2009 23:27

Host

redakce

Jenom jeste k tomu clanku, tak je to misty docela nepresne.. PSP ma take svoji internetovou sluzbu PSStore a hry tam jsou k mani od 135 Kc (treba GO Puzzle!, Kula World) pak FlOw 145 Kc, plne PSP hry treba i za 350 korun (SkatePark apod.) Samozrejme mnohdy v lepsi kvalite nez na iPhone a i takova UMD krabicovka Midnight Club: Los Angeles stala vloni na podzim v den vydani i 699Kc, tedy bych s temi cenami brzdil. Nemluve o tom, ze tyto hry jsou po technicke strance na mnohem vyssi urovni a tedy znatelne obtiznejsi na zhotoveni, coz neco stoji..Ano iPhone ma hry i zadarmo, ale ono se pak na ne staci podivat a uz vime ktera bije.

A k vete: Výkonově je iPhone daleko před Nintendem, s handheldem od Sony jsou na podobné úrovni.  Tak to snad ani nemuzete myslet vazne.

0/0
10.6.2009 18:30

Host

Re: redakce

To si asi pleteš, protože na iPhone nevycházejí jen hříčky ale i "velký" hry. A třeba i nový NFS na iPhone nestojí víc než 300 Kč, takže těch tvých 699 kč je dost mimo.

Moc velkej rozdíl v tom nevidim.

 http://www.youtube.com/watch?v=QvuGlB1wXoY

Každopádně na grafiku s*** pes, důležitý je že na iPhone máš pořád co hrát ;-). Uvidíme jestli u Psp Go nenasadí příznivější ceny her, to bych tomu možná jěště šanci dal, ale těch pár měsíců to u mě má jistý iphone. Navíc telefon tahám sebou všude

0/0
10.6.2009 18:44

Host

Re: Re: redakce

Super .. mimo bych rekl ze si spis ty.. 699Kc za Midnight Club LA v den vydani neni rozhodne pres 1000 kc jak se pise v clanku. Narazel jsem na cenove relace her, iPhone 0-9.99€ / PSP pres 1000Kc (To je opravdu dosti neupresnene) A rozdil v tom nevidis? Zahraj si na PSP Ridge Racera 2 a pak ty auta co jsou focene v novince, nemluve o OVLADANI. S tim videem si me rozesmal ale i tak jsem s Ferrari GT na iPhone par zavodu ztravil. Podivej se spis na tohle (pochybuju, ze jste to nekdo zde hral) pres 1600 mil trati! s plne online podporou!! http://www.youtube.com/watch?v=81beQjj-T6o To chces srovnavat s iPhone?;-D Tohle tu snad nemusime resit ne? Tedy opet rikam ta veta v clanku je vazne mimo! (I ty blby PSP Prostreety co tam na obrazku prezentuji vypadaji lepe)

0/0
10.6.2009 19:02

Host

Re: Re: Re: redakce

Takže to že jedna hra stála 699 Kč znamená, že všechny hry v podstatě stojí podobně? Nechtěj mě rozesmát. http://gamehouse.cz/playstation-psp.php

I když si je objednáš ze zahraničí, hry na PSP stojí přes 1000 Kč. Takže se tu nesnaž malovat nesmysly v růžových barvách :-P

Ano, to tu řešit nemusíme, mám iphone i PSP a raději hraju na iphone. Ten trailer na Test Drive mě měl přesvědčit? To asi ne. Ale ok..... seš fanatik do PSP, tvoje věc. Ale nesnaž se tu budit dojem, že nový hry na PSP v podstatě stojí 699 kč Ne nestojí. Howgh

0/0
10.6.2009 19:20

Host

Re: Re: Re: Re: redakce

Paneboze to jsou zase zvasty.. Dekuji! za odkaz na gamehouse, ten vazne nikdo nezna.. uplne nahore jsem uvedl plno prikladu stahovatelnych her/hricek za dobre ceny, tak jestli jses slepej nevim. Ze zahranici neni treba objednavat, da se koupit levne i u nas. I tak znova pisu ze je asi logicke aby PSP hry byly drazsi nez ty "veci" pro IPhone, kdyz to ma take uplne jinou uroven.

Fajn NFS pro iPhone nestoji vice nez 300 a mely by snad? Dyt je to arkada do metra.. PSP je herne opravdu nekde jinde.. Kdyby si alespon trochu znal ten handheld a nemlel kraviny.Rv

0/0
10.6.2009 19:33

Host

Re: Re: Re: Re: Re: redakce

Jasne iphone je na arkady a na psp hrajes gt5, ze? Oboje to jsou arkadni platformy, co jineho by jsi z tak pomalych vnitrnosti a malych dispkeju chtel vytriskat. A mimochodem, ty nfs undercover si zahraj, hratelnost oproti ferrari je uplne nekde jinde a nataceni tam funguje efektivneji nez kdy psp muze nabidnout. Navic dotykovy displej umoznuje vznik i "mysoidnich" her typu RTS, to se psp necape. Taky imho se na dotyku lepe ovladaji FPS-like hry. Mimochodem ocenit puzle na 135 kc, kdyz na iphone byvaj takove debilitiny zadara ci za 15 kc ...

0/0
10.6.2009 23:54

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: redakce

Co jineho bych chtel z takovych pomalych vnitrnosti vytriskat? No na PSP mam treba Silent Hill: Origins nebo napr. Midnight Club 3 skoro plnohodnotny jako prave na PS2, (volna jizda po meste, rozsahly tuning, plno vozu, 3 rozlehla mesta! ne jen nejaky tunel) vyjde Resident Evil ci Parasite Eve 3. Ano PSP je i na arkadove hricky (LocoRoco, Patapon, Crush, Exit, Mercury, Gunpey, Lumines 2:-p apod.) ale prave take na "velke" hry. Tedy tvoji pripominku nejak nechapu.. Undercovery jsem zkousel, na rychle pristupne zavody nekde v buse mozna vhodne, ale proc ovladat auto naklanenim telefonu kdyz muzu pouzit analog, tahle metoda muze mit zrovna tak odpurce jako priznivce. K tomu RTS ano na iphone se to hodi a FPS? pouze za predpokladu ze mas KRIZ a dotykac jinak to take neni zrovna nejpohodlnejsi, zahraj si Metroida na Nintendu DS, to je presnost.

0/0
11.6.2009 1:12

Host

Iphone

urcite vede. Protoze to primarne herni konzole neni a mam ho u sebe kvuli volani, internetu atd. Pochopitelne ze PSP je na hrani lepsi, ale ne o tolik, abych se kvuli tomu tahal s dalsim kramem, navic patil xtisic navic.

0/0
10.6.2009 17:05

Host

Ne

Sorry, ale Iphone maji kamaradi ve skole a po roce hrani na nem musim rici, ze na oba dva handheldy proste nema.

Absence tlacitek je u absolutni vetsiny her hodne citelna a clovek si to vubec tak nejak nevychutna. Grafika na urovni psp? Jste se zblaznili, ne? naprosta blbost..ano je lespi nez u Dska, ale Psp se ani zas tak moc nepriblizuje.

Pro me je na Iphone jedina hra fajn a to opravdu bozi Playman ktery ve vice lidech je hotova nirvana..j

0/0
10.6.2009 15:58

Host

IGN.com

Koukněte na IGN.com jak často je updatovaná část Iphone games a jak často PSP....Takhle velký server by se tak o iphone nestaral, kdyby o to lidi nemeli zajem.

;-)

0/0
10.6.2009 15:34

Host

Re: IGN.com

Maj o nej lidi zajem..  vsak opak tu nikdo netvrdi.

A o PSP se take psalo hojne po tom co vysel a letos se to zas pekne rozjede!, holt lonsky rok byl slabsi..

0/0
10.6.2009 16:00

Host

ipod Touch

Vi nekdo, jde toto na ipod touch?

0/0
10.6.2009 15:32

Host

Re: ipod Touch

na ipod touch spustis vse co na iphone

0/0
10.6.2009 15:34

Host

Podpora PSP

JINAK jeste pro experty co tu tvrdi ze se jim na PSP prasi a iPhone je to nej. zarizeni na cesty na ktere vychazi spousta titulu tydne narozdil od Portabla..

Nepopiram, ze byl rok 2008 co se PSP her tyce slabsi, ale to se ted meni takovym zpusobem! ze to nejde pomalu ani sledovat, nema cenu tu vsechny novinky jmenovat, podivejte se na net.(TO je naloz!) rok 2009 je proste ve znameni PSP, narozdil od toho predchoziho, jenz byl nejslabsi.

Keep it PSPR^

0/0
10.6.2009 15:06

Host

Re: Podpora PSP

Jo počkej...máš recht...dyť ono na to ma vyjit Gran Turismo a ještě...no...ehm..nic?

0/0
10.6.2009 15:25

Host

Re: Re: Podpora PSP

Vis ja se nerad opakuju, ale kdyz to musi byt tedy:

Gran Turismo Mobile, Assassin's Creed Bloodlines, Little Big Planet, Dante's Inferno!, God of War II, (Devil May Cry zrusen - beru) Dale: Duke Nukem Trilogy, MotorStorm: AE, Novy Silent Hill, Resident Evil!!, Rock Band, RPG Persona, Kingdom Hearts, Ushiro (hororove RPG od LEVEl-5! ale to by vam to neco muselo rikat blbecci:-)) samozrejme nekoncime: Army of Two: 40th Day, Metal Gear Solid Peace Walker, Undead Knights, Obscure 2, Parasite Eve: The 3rd Birthday, Legends of War a druha pulka se mi sem uz nevejde;-D Keep it PS3R^

0/0
10.6.2009 16:25

Host

Re: Re: Re: Podpora PSP

Verim ze ma iPhone take zajimavy lineup pro tento rok, ale na tohle to proste nema a to jsem jeste z velke casti vynechal multiplatformovky typu: NFS: Shift ci DiRT 2. Tedy napsat, ze vyjde jen Gran Turismo a dale nic svedci akorat o tve demenci:-) Tot vse.

0/0
10.6.2009 16:30

Host

Re: Podpora PSP

tys vazne iphone v ruce nedrzel, nebot bys nemlel tady ty sracky. To, ze na nej nemas neznamena, ze je to shit. PSP za 4k, Iphone za 12k (za 8k pouzitej at nezeru)... vsadim se, ze jen tise zavidis, chtel bys ho, ale z financnich duvodu nemuzes...urcite mas doma PSP, ze? :) a proto budes kydat hnuj a prskat kyselinu... bez se zahrabat, BLBE

0/0
10.6.2009 16:46

Host

Re: Re: Podpora PSP

Nemam na iPhone;-D Kdybys nebyl takova socka a mel napr. poradnou firmu co dela rocne milionove obraty, nemusel bys za nej davat 12 000 ty trotle.. Me by si ho potom totiz za 1Kc.  O2 ho za tolik nabizi uz od Vanoc.

A mimojine iPhone je mobil se 8, 16GB pameti a pomerne novy, tedy asi je jasne ze bude stat vic nez nekolik let stary handheld. Vsak PSP GO se bude take prodavat mnohem draze nez starsi modely, ale o tom to neni. Jenze to bys o tom musel nejdriv neco vedet vid;-) Zbozne to prani..

0/0
10.6.2009 17:16

Host

Re: Re: Re: Podpora PSP

kdybych ted nebyl pripojen na 3G sit pres iPhone a nepsal z nej, tak bych se smal mozna o neco min tomu cos napsal :)

0/0
16.6.2009 22:39

Host

ble..

Iphone je ten nejvetsi SHIT co snad muze byt.. na Google/youtube dobry to netvrdim, ale herne?? To ma byt snad vtip. Ta hracka nema ani plnohodnotne cudliky jak na tom chcete proboha hrat?

Ty auta napr. nevypadaji na screenech spatne, ale zkuste si je v realu, je to hruza a to plati i o ostatnich hrach. Navic vyvojari nadavaji,  ze diky hram zadarmo ci tem jednodolarovym maji problem zaujmout hrace i s lehce narocnejsimi tituly ala 5$, tedy je ve finale na Apple Storu jen samy odpad!!

PSP GO Rulezzzz!R^

0/0
10.6.2009 14:47

Host

Re: ble..

PSP fan co neviděl iphone blíž než na metr:D PSP jsem mel rad, ale uz je holt za zenitem a novým králem je v herních handheldech iphone...Jestli se nelíbí, tak si hrej ty staré pecky na PSP porad dokola kdyz te to bavi. Proste a vymlouvat se na ovladani muze opravdu jenom ten, ktery to nikdy nedrzel v ruce.....8-o

0/0
10.6.2009 15:01

Host

Re: Re: ble..

Ja zapomnel, mi se vlastne zname, ze mluvis o tom jestli jsem videl iPhone ci ne.. rekl bych ze o nem vim vice nez ty..

Bez si troubit na trumpetku nebo skrtat Zippakem;-D

(Jeden az zasne co je na to za kraviny)Rv

0/0
10.6.2009 15:14

Host

Re: ble..

Pravda !!

0/0
10.6.2009 16:05

Host

Re: Re: ble..

Ano, bohuzel..

0/0
10.6.2009 16:24

Host

Baterie

Grafika pěkná, naklápění už taková sláva není, kor na slunci není pak moc vidět, ale co nechápu je vyzdvihovat to jako all-in-one zařízení - to je výhoda nabíjet telefon každý den? Neskutečné. Radši mám prachobyčejné telefonovátko, které jako bonus umí sms, ale kde mi vydrží baterka dva týdny. Pokud je člověk pořád uvězněný v místnosti se zásuvkou, proč ne, jinak je to v praktickém životě v kombinaci s hraním nepoužitelné.

0/0
10.6.2009 14:44

Host

Re: Baterie

Hraju na něm denně minimálně hodinu a každý den ho nenabijím, to je nějaká bublina i když musím přiznat že mně nedělá problém si iphone zapojit do usb 80% dne, jelikož jsem u počítače v práci tak i doma...

0/0
10.6.2009 15:03

Host

hovopica

Hoši,většina lidí kteří tady pomlovají iphone ho sami nevlastní!!ja osobně mám iPhone i PSP.A na iPhone víde deně tak 5-6 kvaltních aplikací(her).Na PSP víde tak 5 her za měsíc(kdyz nepočitám japonské blbosti).A jestli chcete srovnávat grafiku PSP a IPhone tak je to docela reálné.Zahrajte si na IPhone např. Terminator Salvation a nebo Real racing a sami uvidíte!!

0/0
10.6.2009 13:29

Host

Re: hovopica

"Víde deně" - omezte paření a dejte se na učení.

0/0
10.6.2009 13:43

Host

Re: hovopica

Konečně někdo mé krevní skupiny...Prostě lidi co mají jenom PSP budou na iphone házet špínu ale lidi co mají oboje se prostě musí časem přiklonit na stranu iphone. Je to nabídkou titulu, hratelnosti ale taky technickym zpracováním které se blíži PSP hodně blízko.

0/0
10.6.2009 14:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.