Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Teenageři hrají nejvíce na PC

Počítačové hry jsou mezi mládeží tak rozšířené, že ti, kdo nehrají, jsou doslova bílé vrány. Vyplývá to z průzkumu, který na podzim 2008 udělala firma PewResearch Center. Podle něj celkem 97 procent teenagerů hraje nějaký druh počítačových her. A zapomeňte, že by kluci nějak trumfovali holky. Celkově hraje 99 procent kluků, ale v případě holek je to 94 procent! Pochopitelně průzkum bral hry počínaje Tetris na mobilních telefonech, konče scifi FPS Crysis.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

gamy

RPGcka se budou vždy lépe pařit na PC. Jinak co se týče "pokonzolování" her tak pořád vycházejí kvalitní tituly i když tam ty prvky na konzole často jdou vidět, třeba už jenom obrovským MENU aby to z gauče šlo vidět, že jo. Poslední co mě hodně překvapily a potěšily, že jsem si koupil origošky byl Fallout 3 a Dead Space .

0/0
11.6.2009 22:44

Host

:)))))

... tuto možnost preferuje pouze 48% hráčů ... POUZE??? :D :D :D

0/0
11.6.2009 13:56

Host

Powerfull Cell!

Playstation 3 je nejlepsi konzole v dejinach!!

Zadna platforma nema tak skvelou nabidku her. Zahrajte si Yakuzu 3 a pujdete do kolen.. Tohle proste jinde neni.

Keep it PS3R^

0/0
10.6.2009 4:50

dr_dlaha

pc je pc

at jsou hry na konzole jake jsou , na pc se porad pari nejlip

0/0
9.6.2009 1:05

Host

Re: pc je pc

akorát že už ani původní PC hry nejsou tam kde byly, nejvíc je to vidět v Crysis.

0/0
9.6.2009 12:49

Host

Mike

A jsme zase u toho, pro kazdej porad dava jako priklad crysis, dyt krom grafiky to nic nema, vubec nic. Klasickej dnesni vypatlovák pro dnesni generace.

Jinak k tem PC hram, uz jen par studii je jeste delaj da se rict old school stylem.. a doufam ze to nezacnou casem ku*vit jako vsichni ostatni.

0/0
9.6.2009 15:16

Host

Re: Mike

No zda se ze Crysis nam konzolisti asi zavidej nejvic ale to se zmeni az prijde dvojka:) jo a s tim vypatlovakem nesouhlasim, to uz rovnou muzes rict i o Call of Duty... kazdej zkratka oceni neco jinyho :)

0/0
9.6.2009 21:41

Host

Ursus

A co oceňuješ na Crysis? Já nevím, ale to je opravdu to, co tady už 10x bylo jen v lepśí grafice. :)

0/0
9.6.2009 21:53

Host

Mike

Psal jsem "klasickej dnesni vymatlovák pro dnesni generace", tam patri i to tvoje zminene call of duty..dneska je vsechno jen o grafice, a "falesny" atmosfere, nic jinyho.

0/0
9.6.2009 23:42

Host

springer

Jo páč ve školách maj co? ;D Jinak jestli někoho zajímá můj názor, začínal jsem na takovej starej kraxně, co se tam rvou obrovský diskety, tzv Commodore64, pak jsem šel přes SNESKO na P100 8 MR ram 750MB hadr a sound blaster16 av32.. s crt 15 za 45000.. a filtrem na oči ;DD no a pak už samý kompy a kompy.. a když vidim dnešní situaci,jak se herní průmysl z konzolí začal propojovat s průmyslem pc-herním, nastaly dvě situace.. za a) lehké zabrždění čistě PC herního průmyslu (Crysis bylo prý prodělečné,každej radši pálí za pětku) a tak začali vývojáři upředňostňovat vývoj na konzole, PC verza jako dodatečný after-výrobek.. (gta4 se i přes velkej spěch docela vydařilo,ale jen tak tak) každopádně doufam že konzole když už pozměňují pc only vývoj (grafika,styl ovládání) tak že vnese do PC her i trochu onoho pekelného konzolového kouzla hraní ve dvou na jednom PC.. však kvalitní herní tituly jako Heroes II a III, Diablo, Baldur, Icewind, Fallout I a II, ty už prostě nevidíme.. než klikat na hypertextury v Crisis,to si radši dam partičku Heroes III s kámošema.. vlastně jsem znechuceně prodal obě grafiky v SLI 8800GTS512MBOC a hraju starý vypalovačky viz výše.. takže jsem zvědav,jak to bude dál.. pc ale začíná být konzole u stolu.. díky bohu za jiné aplikace, net, správu systému a další... hraní ale není to co dřív.. Dan 22 (PS: jestli mi udělaj z Diabla pakárnu kde se healuješ pobíhánim přes elixíry na zemi a rozdělovat budu jen skilly a ne i atributy, zanevřu na pc hraní úplně.. :-)

0/0
8.6.2009 20:10

Host

Re: springer

Ty voe, po dlouhy dobe tu vidim prispevek se kterym fakt souhlasim. Fakt kdo pamatuje ty casy kdy byly v mode 486ky, ja sam zacinal s 386kou, starej Wolf 3D atd, pres 13ku monitor s filtrem na oci - presne :-) Pak P233 16 MB ram, taky asi 500 NB hadr, GeForce 2 mam dojem, smazby jako "DIABLO", Heroes II/III/IV, Disciples, Commandos 1 atd.

A presne tak, dneska uz ty hry nejsou co byvaly, a zase presne tak, proste mutliplatformova vyroba to ku*ví.

PS: Jinak s tim Diablem, ja bych Blizzardu veril, je to porad jedno z mala studii co dela ty hry poradne, myslim ty SINGLE PLAYER hry.

0/0
8.6.2009 21:38

Host

Ursus

Ale prdlajs. Nekru*ví to multiplatforma, ale snaha udělat hru co nejpřístupnější co největšímu počtu platících hráčů. Jinými slovy, kdyby konzolí nebylo, vývoj by se pravděpodobně ubíral tím samým směrem společně s tím, jak se z her stavá zboží. Uvědomme si fakt, že ještě v roce 1998 (rok vydání Balduru) hry nebyly zbožím určeným pro masy lidí a jejich tvůrci je nedělali s výhledem milionových zisků. Zjednodušování her a podobně je důsledek trhu, nikoli toho, že se dělá hra pro více platforem. Hodně lidí si myslí, že se hry zjednodušují kvůli málo tlačítkům na konzoli, ale prosím vás, kdo z vás používá u PC více než 14 tlačítek (na konzoli ještě +2 analogy)? Já si pamatuju, že tohle číslo jsem přestřelil tak u USAF nebo Flight Simulatoru. Ale jinak pro normální hru je to dostatečné.

Co se týče toho Crysis - jeho nízké prodeje jsou podle mě spíše o tom, že ta hra byla až moc náročná. Byl to ve své době drahý nehratelný Benchmark. Tvůrci prostě přestřelili, protože většina hráčů nekupuje high-end sestavy, ale spíše low-endy. Je jasné, že pokud existuje 10 hráčů s různými sestavami, tak pokud vydám hru na Source enginu, tak potencionálně ji mohu prodat 10 lidem, protože jim to poběží. Pokud zvolím (ve své době) Crysis, tak z těch 10 to rozjedou 2 a další 2 - 3 jsou ochotní udělat upgrade. I tak je můj okruh potencionálních kupujících zúžen na 5. Jenomže investorovi jsem nasliboval 10, tak si teď musím najít důvody nízkých prodejů. Kdybych přiznal chybu, investor mi nedá na další díl.

0/0
9.6.2009 10:21

Host

Re: Ursus

a to je důvod proč se dělaj multiplatformy, je to pro více lidí. ta souvislost je evidentní. dokonce i crysis které je původně pro PC je spíš jako konzolovka, bez grafiky by to spustilo hafo lidí, ale samotnou gameplay to má fakt primitivní. Neuspěo t protože kromě grafiky nebyl důvod. Teď bude na cryengine 3 i na konzole. A více tlačítek je v každé neprimitivní hře, si vem tu 10 lajnu co se kdysi používala pro výběr zbraní než začali běžně omezovat inventář. Jesti chceš vědět na co ten zbytek, tak v trainerech a různých modech je i nekolik klávesnic málo, a tak jsou pro ty lepší trainery celé strany popsané klávesovýma zkratkama.

0/0
9.6.2009 12:47

Host

Re: Re: Ursus

Tak trainery jsou trošku mimo mísu, ty správný hráč nepouźívá. ;) Výběr zbraně na Fřadě nebo na číslech budiž, ale to samé zmákne jedno tlačítko a zastavení hra na výběru a podobně. Ne, 14 je imho dostačující. Když vezmu FPS, tak akce, skrčení/lehnutí/vstaní, střelba, secondární střelba, běh/chůze, granát, skok, lékárna, dvě tlačítka pro pohyb v inventáři? - to jsme na 10 tlačítkách.

Jo, multiplatformy se dělají proto, že chceš oslovit více lídi. Ale multiplatformy kazí hry, ale ten tlak na to, aby to bylo pro všechny. I kdyby konzole nebyo, zjednodušovalo by se, aby to koupilo více PC hráčů.

0/0
9.6.2009 21:51

Host

Re: Ursus

"Jinými slovy, kdyby konzolí nebylo, vývoj by se pravděpodobně ubíral tím samým směrem."

To je podle mě nesmysl. Důvod? Pirátství na PC, popularita her. Nízkorozpočtové projekty by potom měly více prostoru a vysokorozpočtové hry by byly více riskantní. Navíc bez konzolí by hry nebyly ani z desetiny tak populární, jako kdyby existovalo jen PC. A všichni víme, že čím více je něco rozšířené, tím více se to komercionalizuje.

0/0
10.6.2009 3:01

Host

Re: Re: Ursus

Piráctví na PC - kdyby nebyly konzole, vývojáři by se s tímhle problémem na PC jistě poprali jinak.

Nízkorozpočty - mají maximální prostor právě dnes - díky digitální distribuci minimalizovali náklady na fyzickou výrobu a mohou vydat téměř cokoliv.

Populárnost - toť otázka. Samozřejmě se tady v podstatě bavíme o alternativní realitě, která by mohla vypadat různě. Podle mě by rozšíření her mezi lidi přišlo i bez konzolí společně s rozšiřováním PC do každé domácnosti. To PC by doma zkrátka bylo, a pak už by to bylo o reklamním snažení firem, aby své stádo oveček rozšiřovaly.

0/0
10.6.2009 9:34

Host

Re: Re: Re: Ursus

"Piráctví na PC - kdyby nebyly konzole, vývojáři by se s tímhle problémem na PC jistě poprali jinak."

Hm, divné. Proč už to neudělali dávno?

"Nízkorozpočty - mají maximální prostor právě dnes - díky digitální distribuci minimalizovali náklady na fyzickou výrobu a mohou vydat téměř cokoliv."

Ne. Jedna věc je prostor, distribuce, druhá věc jsou lidi. Profíci makají na drahých projektech a pro konzole. To víš, vývojáři nákladných her si je dobře zaplatí.

"To PC by doma zkrátka bylo, a pak už by to bylo o reklamním snažení firem, aby své stádo oveček rozšiřovaly."

PC není jednostrané herní zařízení. Nikdy by se nemohlo stát tak populárním jako konzole.

0/0
11.6.2009 3:58

Host

Re: springer

od doby co hraju ty šmejdy konzoloidní jsem tak zdegradoval, že jak jsem všera hrál CS, nebyl jsem schopný zareagovat včas když mi terák přeběhl před hlavní. a ani rychlost míření není co byla za časů kdy jsem CS hrál běžně.(jenomže když někdo jezdí optikou po volným papíře, ani se nemůže zlepšovat, protože je to nespoleh. chjo, nenávidím když brácha vybere stupidní stůl se sklem)

0/0
9.6.2009 12:36

Host

Re: Re: springer

To viš, na PC se dostanou jen ty, které my na konzolích nechceme ;-D Prostě odpad ;-D

0/0
9.6.2009 12:48

Host

Mike

Á nebo obráceně..

0/0
9.6.2009 15:11

Host

CASE

Ten Acer co je na obrazku sem videl v jednom casaku a strasne se mi libil, to je delo!! skoro jak ma PS3.. a pak ze dela ACER jen same shity..R^

0/0
8.6.2009 19:58

Host

Re: CASE

ty ses taky delo ty pi cu si, abych ti jedno delo nenarval mezi voci ty chytraku

0/0
10.6.2009 8:38

Host

Ursus

Typická ukázka toho, co přinesl nick Host - vyšší anonymita pro některé automaticky znamená možnost k siláčtějším řečem.

0/0
10.6.2009 9:36

Host

Re: Ursus

a ty budes nasledovat ty pindusi

0/0
10.6.2009 11:37

Host

Re: Re: Ursus

To víš, že jo. Velkej frajere. ;)

0/0
10.6.2009 18:29

Nokiaman

...

Teda to jsem nevěděl8-o

/sacasm

0/0
8.6.2009 17:47

Host

to je jasný

tak pochopitelně že teenageři hrají nejvíce hry, mají na to čas

0/0
8.6.2009 17:38

Host

Re: to je jasný

co urednici? :-)

0/0
8.6.2009 19:15

Host

to je jasné

To bylo jasné ;-D. Nemáš Warez, nejsi IN ;-D

0/0
8.6.2009 13:51

Host

hmm

Playstation je pruďááák....

0/0
8.6.2009 12:25

Host

Re: hmm

R^R^;-D;-D

0/0
8.6.2009 12:42

Nokiaman

Re: hmm

;-DRv

0/0
8.6.2009 17:47

Host

Mike

Novinka asi jako ze slepice snasi vejce.

0/0
8.6.2009 12:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.