Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Deset důvodů, proč se nám líbí nový filmový Terminator

Kritika ho ztrhala, tržby zůstávají za očekáváním, ale nám se nový Terminator prostě líbí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Jeden důvod proč se mi nový terminátor nelíbil

Mám mozek

0/0
17.6.2009 1:19

Host

Nazor

1)

Více než přiznané narážky (replika „I'll be back“ je na Zlatou Malinu; parafráze ocelárny z T2 pak špatnou anekdotou) mě zarážely ty nepřiznané: Vybuchlá pumpa = Univerzální voják. Úvodní plížení v podzemí = Cameronovi Vetřelci. Sběrače lidí = Válka světů. Vyřazování strojů = matrixovské EMP. Ponorka s internacionalisty stojícími proti guerillovým republikánům tíhnoucím k izolacionalismu = překroucený Nebuchadnezzar. Základna Skynetu = Blade Runner meets Rammstein revival. Rozepře na mostě = Charlieho andílci na přehradě štrejchnutý

0/0
13.6.2009 10:21

Host

Re: Nazor

2)

Neurazilo, nenadchlo. Jako akční film je to celkem bomba. Akční scény jsou opravdu super, ale ještě aby nebyly, když filmek stál 200 melounů. Ale jako pokračování Terminátora, nic moc. Film nemá žádnou hloubku a k tomu ani žádnou atmosféru, ve srovnání třeba s T2, naprosto nulovou. Chtělo by to nějaký nápad. Originalitu. Njn, scénář opravdu není nejlepší. Škoda. Jak už někdo někde napsal, film opravdu, i podle mne vypadá, jako ukázka jednoho dne ze života Johna Connora. Ale proč ? Kur*a my chceme ale pokračování ! Já nevím. Nejlépe kdyby se k Termoušovi vrátil Cameron. Vždyt on je otec téhle ságy. On to stvořil, tak ať si to milej zlatej, hezky ukončí !

0/0
13.6.2009 10:22

easyyy

Muj nazor na film

Mno.. film je podle me odpad. Proc? 1, logika logika a zase logika. Kde je? V predchozich terminatorech prece bylo jasne receno, ze lidstvo nema jeste technologii na vyrobu terminatora, jenze v tomto "pokracovani" udelali polovicniho terminatora jeste pred skynetem. Podle predchozich trech filmu preci umel vyrobit terminatory az skynet!! 2,Co trosku vice informaci? V t3 byla Connorova manzelka jasne oznacena za dulezitou. Pamatujete si nekdo po jednom shlednuti co vlasnte delala tady v tom filmu? 3,Cernoska co se zamiluje do polovicniho terminatora.. to me po*er, byla tam jen na prodlouzeni filmu.. uplne zbytecna!! 4,Atmosfera ? A kde je? V predchozich filmech bylo jasne videt, ze svet je zdevastovany a temny ( jak to take ma po nulkearnim utoku vypadat. ) a tady? naprosto krasne pocasi a celkove hodne svetle a zadna temnota.. ja jako maly jsem se tesil , ze nekdy bude film terminator z budoucnosti tak, jak bylo par zaberu v predchozich. Ze to takhle podelaj jsem necekal. 5,Proc se scenarista nejdriev nepodival na predchozi filmy a az potom nenapsal scenar? T4 mel zacinat v bunkru a posunovat se napr. 5min - 1rok aby jsme videli, jak se lidstvo stahuje do provizornich zakladen, jak se stava Connor vudcem ( podle tohodle filmu k tomu teprve dojde az za par let.) Jak skynet ziskava silu, jak zacina budouvat zakladny a tovarny na terminatory, jak vyvyji nove technologie, jak vubec vymyslel terminatora, z ceho ho vyrabel atd atd. Dala by se o tom napsat knizka.Ano. u filmu jsem se bavil, ale pokracovani terminatora to skutecne neni, je to jen film z prostredi terminatora.

Hodnoceni.

Jako pokracovani 2/10 1bod za Arniho a 1bod za predstavitele Marcuse, bez nej by byl film o minimalne tridu horsi

Jako film z prostredi terminatora 7/10. Jak jsem cetl v jedne recenzi: Autori filmu si vzali prilis velke sousto, byt jiny zkusenejsi reziser a scenarista, dopadlo by to mnohem mnohem lip a troufam si rict, ze i ja bych napsal lepsi scenar k filmu ( samozrejme jen tak povrchni, bez dialogu atd.. )A muj nazor na clanek je, ze autor(i) bud predchozi dily nevideli, nepochopili o co tam jde, dostali zaplaceno za chvaleni filmu. Kdo aspon trochu pouziva mozek a zajima se o filmy, vi, kde ma hledat objektivni posouzeni filmu. Tohle je zaujate az to boli!!!!!!!!

p.s. omlouvam se za upravu, ale porad to tu na me krici, ze to mam zkratit o "x" odstavcu i kdyz ted to vlozit pujde a nesmazal jsem ani pismeno..nechapu system

0/0
11.6.2009 22:28

easyyy

Re: Muj nazor na film

jeste dodatek:

Kyle a jeho dite, snad nejkomictejsi duo. LOGICKY to dite by si ani neskrtlo, nemohlo by v zadnem pripade prezit to, co ve filmu. Mnohem lepsi by bylo, kdyby mel partnerku ve svem veku a ne 6leteho prcka to za prve a za druhe - v jeho podani vypada niceni terminatoru jako hracka, jako zabava pro deti. Nejde z nich zadny strach. Sice to byly starsi modely, T600 a ne T800, ale i tak.. opravdu jsem zamer autoru nepochopil. Da se rict, ze jsem vubec nepochopil tento dil.. (pochopil jsem dej, souvislosti atd.. myslim z hlediska pokracovani !!)

0/0
11.6.2009 22:31

easyyy

Re: Re: Muj nazor na film

sakra, jeste jeden dodatek.

Nejvetsi nelogicnost, na kterou jsem si ted vzpomel. Kyle zajmou, v tovarne ho identifikujou a skynet vi, ze je to Connoruv otec ( je na 1.miste jeho likvidacniho seznamu!!! ) PROC PTAM SE PROC HO JEDNODUSE NEZABILI? PROC HO VEZNILI? PROC CHTELI ZABIT OBA DVA NARAZ?? preci kdyby zabili kyle tak LOGICKY ( nikdo nevi co se stane po cestovani casem - je to nemozne, ale podle vykladu z filmu - zmenim minulost, zmenim budoucnost) by J.Connor prestal existovat. Vubec by se nenarodil tak proc ho veznili?

Jo a jeste zaverecna bitka.. terminator je stroj na zabijeni a jednou ranou pesti do bricha udela normalnimu cloveku diru do bricha ale Connor je asi taky terminator kdyz to prezil, mel zlomena jen zebra a jen mu selhalo srdce.. vsechny ostatni by to zabilo ale connora ne..

Scenar psal s prominutim krypl a cim vice si ctu o tomto filmu, cim vice nazoru, recenzi atd. tim vice se mi ten film hnusi !!!!!!

0/0
11.6.2009 22:45

Host

Re: Muj nazor na film

chces temno? jako po nuklearni valce? vypni si monitor, asi tak by to tady vypadalo,zajimavy jak se tady vsichni tvarite ze vite jak by to po nuklearni valce vypadalo,co ty vis treba by v nejaky vzdalenosti od vybuchu podle radiace rostla i trava,myslim tim hodne rostla trava

0/0
12.6.2009 0:08

Host

Re: Re: Muj nazor na film

Dobrej pokus o bránění. Ale ted vazne, podle filmu byl znicen cely svet, takze pochybuju ze by nejake misto "minuly" kde by rostla tráva. To jsou proste "zasadni" detaily ktere prase jmenem McG vynechal. Presne jak uz nekdo nekde psal, kdyby se radsi misto ted Transformerů a Valky svetů podival na starší Terminatory...

0/0
13.6.2009 10:29

Host

Re: Re: Re: Muj nazor na film

OMG, co to placas? Trave radioaktivita nevadi. Prvni efekt po atomove valce by byl naopak presne to, ze by lidske trosky zarostli zeleni. Podivej se na nejake aktulani fotky z Cernobylu :-).

0/0
28.6.2009 23:42

Host

Re: Muj nazor na film

Jenom bych se chtěl zeptat jestli ses díval pořádně nebo ti to uteklo, ale v T4 byla Kate Brewster těhotná, proto byla důležitá - kvůli dětem. Jinak na T4 sem šel bez jakéhokoliv očekávání a film byl pecka. Sice sme se nedozvěděli nic k příběhu, ale stál za to jít na něj. ALE CAMERON IS THE ONE BEST

0/0
15.6.2009 14:40

Host

nevim co sem napsat a nechci byt sprosty

Rekl to sam Frantisek  Fuka na CT24, ktery k filmu delal titulky, JE TO PEKNA SRA*KA, rekl to vsak velmi decentne.

0/0
11.6.2009 19:52

Host

Re: nevim co sem napsat a nechci byt sprosty

Presne tak, ten film nema hlavu ani patu!! Proboha mejte soudnost.

0/0
11.6.2009 21:21

Host

kdyz jsme u tech uzkostnejch scenek

kdyz se Terminator s utrzenejma nohama snazi dostat  connora ve spadlym vrtulniku, je to kuevsky hnusna scenka.

hele uprime, novy star trek me zklamal. na T4 jsem sel s nulovym ocekavanim...a vida...dve hodiny jsem se bavil. a o to presne jde.

uz nikdy to nebude mit atmosferu 1 nebo 2. a kdo to cekal, sam si zkazil pozitek z filmu.

0/0
11.6.2009 19:41

Host

Termous je dobrej

tady je koukam kazdej zhejckanej, ze by potreboval na budku. sahnete si panove do gati, esli ste se neposervisovali. a vymenujte mi...at vam dam sanci...jen deset lepsich sci fi rezeb, nez je posledni terminator. taky uz nevite, co byste chteli.

0/0
11.6.2009 19:35

Host

Re: Termous je dobrej

Chces adresu abys mi mohl prijit "dat na budku"?

0/0
11.6.2009 19:55

Host

Re: Termous je dobrej

Nebo mi dej radsi tvoji, ja se stavim, jo?

0/0
11.6.2009 19:56

Oldis_rab

Re: Termous je dobrej

Sci-fi a rezeb, to samo o sobe uz si odporuje, chlapce.

0/0
11.6.2009 20:26

Host

Smysl článku

Opravdu nechápu jaký má tento článek smysl, navíc proč se nachází hned na titulní straně bonuswebu. V nadpisu je deset důvodů, přitom v článku je uvedeno osm. A půlka z těchto důvodů jsou právě ty důvody, proč si 80% lidí po shlédnutí tohohle filmu pořádně odplivlo.

Jako oddychový akční film větších ambicí - ucházející, jako pokračování legendární série - otřesnéRv

0/0
11.6.2009 15:45

Host

Mike

To je hold tak, kdyz je nekdo necim presprilis zaujaty, v tomto pripade redaktori. Az tak se jim to libi, ze nesnesou normalni nezaujatou kritiku filmu, tak se snazej jej vyzdvihnout. A podle vetsiny komentaru je videt ze tato taktika zalostne selhala.

Navic si myslim ze je to jista, rikejme tomu ostuda webu, protoze kdyz nekdo kdo ma nezaujate hodnotit videohry, se necha ovlivnit osobnim nazorem, tak to neni 2x k prospechu veci.

0/0
11.6.2009 15:56

Host

film

1 a 2 byly fajn. 3 už slabší a 4 neměla už s Terminátorem moc společného. Jistě, plno akce a triků, ale děj a atmosféra nikde :-(

0/0
11.6.2009 15:24

Host

Deset duvodů proč už nemám rád bonusweb.

1. Hrozná úroveň příspěvků. 2. Technicky pitomá diskusní fóra. 3. Velmi špatně maskované PR články. 4. Neaktuálnost. 5. Ignoranství redakce. 6. Hnusný rozšklebený ksicht v logu. 7. Otravně umístěná a vzhledem k nabízené protihodnotě i otravná reklama. 8.9.10. Je to prostě odporný Bonusweb.

0/0
11.6.2009 14:45

Host

Re: Deset duvodů proč už nemám rád bonusweb.

Touché

0/0
11.6.2009 14:52

Host

Re: Deset duvodů proč už nemám rád bonusweb.

Článek, který se snaží za každou cenu najít pozitiva na podprůměru a posléze dá za digi-Arnolda 3 body do jednoho, je fakt vrchol trapnosti. Považuji sám sebe za člověka, o kterém autor mluví na začátku článku, ale rozhodně to neznamená, že nekriticky přijmu jakoukoli slátaninu jen proto, že jsem fanoušek série.

Na Bonusweb mířím čím dál méně často a zdá se, že nemám jediný důvod to měnit, zvlášt po tomto chabém pokusu o vychválení levné akční jízdy s transplantací srdce na polním lůžku na konci.

0/0
11.6.2009 18:41

Host

Re: Deset duvodů proč už nemám rád bonusweb.

Mam dalsi duvod, pise sem David Sillmen (smaz mi to zase ty cur*ku).

0/0
13.6.2009 1:31

Host

ne úplně smyslných dialogů

"ne úplně smyslných dialogů"

Neměli jste na mysli "ne úplně smysluplných dialogů" ?

0/0
11.6.2009 13:44

Host

:D

Tenhle článek je předzvěst konce bonuswebu :D

0/0
11.6.2009 13:40

Host

Re: :D

Nesmysl.

FIlm je opravdu dobry.

0/0
11.6.2009 13:42

mysh.82

Atmosféra

Dobré akční scény a minutová scénka s digitálním Arnoldem prostě nemůžou vynahradit to nejpodstatnější - a to je degradace atmosféry série. Když pomineme odlehčenou trojku, tak první dva díly měly opravdu horrorovou atmosféru, kdy strach vyvolávala zdánlivá marnost boje proti takřka nezničitelným strojům a nutnost neustálého útěku před nimi. A také to, že ten vraždící stroj vypadal lidsky - monstrum v lidské podobě zabírá pořád, od Jekylla a Hydea nebo Frankensteina přes různé zombie řežby až po terminátory.

A to vše v Salvation chybí, nebo je jen slabým odvarem. Oproti dokonale načrtnutému ovzduší boje zbytků lidstva proti Skynetu na hraně beznaděje v prvních dvou filmech, teď najednou jde lidem všechno snáz. V jedničce si Reese sám vyrábí bombu, jak ho to učili v mládí v podzemí, ale ve čtyřce mají vzbouřenci vpodstatě profesionální armádu se spoustou zbraní, vrtulníky atd. A terminátoři jsou najednou dost průstřelní;-(

0/0
11.6.2009 13:00

Host

Re: Atmosféra

Pozornemu a mylicimu divaku neunikne nekolik veci, ktere k tomuhle logicky vedou:

1) Film je situovan do budnoucnosti a zrovna Reese je jasne vykreslen jako clen hnuti, ktery vyrastal z pocastku bez hnuti a az pak se k nemu pripojil.

2) Cyborg prece Reese taky par "figlum" naucil - to je ve filmu videt. To, ze filmari neukazali zrovna Tebou chtenou bombu bych odpustil ... nebyl duvod ukazovat kazdy detail.

3) To, ze ve 4ce maji "profi" armadu (osobne bych ji ten privlastek nedal) je logickym dusledkem dlouho trvajiciho boje o preziti. Je logicke, ze se lide po apokalypse dostavnou do opustenych vonjenskych zakladen a taky kdo jiny by mel bojovat, kdyz ne pozustatky profi vojaku doplneni o normalni lidi?

5) Nekolik detailu se v 4 a dalsich planovanych dilech zakonite zmenit musi, protoze vracenim se z budoucnosti do minulosti v minulych dilech a zmenou pritomnosti a zanesenim informaci (data z Terminatora, data viru pro Skynet) se budoucnost MUSELA zmenit. Na to nezapominat!!!

0/0
11.6.2009 13:51

Host

Re: Re: Atmosféra

muzu ovsem souhlasit s tim, ze v legendarni 1 a jeste legendarnejsi 2 bylo vice napeti nez v 4.

Ovsem 4 je rozhodne lepsi nez 3 a jestli bude i 5 a 6 v tomhel duchu, bude to dobre.

0/0
11.6.2009 13:53

Host

Re: Re: Re: Atmosféra

Tak to ja doufam ze v tomhle dochu to nebude ani nahodou, prave ze 3ku drzel jeste aspon Arnie. Jinak ten tolik vsemi vychvalovany Christian Bale je podle me jeden z minusu filmu, je dobry herec, ale jednak se na Connora proste nehodi, a navic, je to proste Batman. To byla podle me jedna z nejvetsich kravin, obsazovat ho kratce po sobe do 2. vyznamnych rolí.

Udam priklad, kdyz nataceli 1. film Indiana Jones, tak se mel puvodne jmenovat Indiana Smith, jenze tvurci verili ze by divaci prislis vzpominali na Nevadu SMithe z 66 roku. Vedeli co delaj. A presne to je ta chyba co udelali z Balem.

0/0
11.6.2009 14:02

Host

Re: Re: Re: Re: Atmosféra

3 byla nejhorsi v tom, ze byl dej o nicem, jenom akce. Ja popravde mam radsi pribeh nez akci a ve 4 ten pribeh je.

0/0
11.6.2009 14:06

mysh.82

Re: Re: Atmosféra

Neříkám, že jsem "chtěl" vidět výrobu bomby;-) To byl jen příklad, jak bylo vykreslené hnutí odporu - jako hrstky malých skupinek lidí bojujících o holé přežití s víceméně primitivní výbavou (oproti technologické převaze Skynetu). To je ten rozdíl - původně bylo hnutí odporu vykreslené jako prostá ochrana přeživších před neustále se valícími hordami strojů, boj o holý život, kdežto nyní to vypadá spíš jako celkem vyrovnaný souboj (možná s mírnou převahou lidí - je s podivem, že počítače nedokážou v soubojích s lidmi líp mířit:-))

A to, že po návratech do minulosti se budoucnost změnila, to je dost chabá berlička, která byla mnohem lépe využita v novém filmovém Star Treku.

0/0
11.6.2009 14:04

Host

Re: Re: Re: Atmosféra

C roboty delam denne, takze vim, ze to zase neni tak jednoduche naucit ho delat vse co delat ma a naucit ho koordinaci vseho. Mireni mohli udelat ovsem lip, souhlasim, ale to je problem vsech filmu obecne, ze kdyz se strili tak moc lidi preziva - problem je, ze by film ihned skoncil, kdyby se melo strilet podle realu, nebo opacne, nikdo by se nestrefil, protoze to taky neni tak lehke.

A nezlob se na me, ale jestli povazujes logickou zmenu budoucnosti na zaklade zasahu do minulosti za "chabou berlicku", tak to je jako tvrdit o slunci, ze je studene a asi se neni s Tebou o cem bavit....

0/0
11.6.2009 14:11

mysh.82

Re: Re: Re: Re: Atmosféra

Proboha, zkus nebrat všechno tak doslovně! A tou chabou berličkou jsem myslel, že je dost jednoduché svést změnu celkové nálady série a rapidní změnu rovnováhy sil na cestování v čase. Ty jsi ale zřejmě odborník na časoprostorové kontinuum a paradoxy vyplývající z cestování v čase, tak už tě nebudu obtěžovat:-/

0/0
11.6.2009 14:20

Host

Re: Re: Re: Re: Atmosféra

Ha, doporučuju zhlídnout pátou sérii LOSTu, je v ní asi nejpůsobivější teorie o cestování v čase jako jsem kdy slyšel. Jde o něco jako predestinaci. I když se hrdinové dostanou do minulosti, nemůžou nic změnit, protože se všechno už vlastně odehrálo a oni k tomu akorát svým chováním přispějí. Pokud se rozhodnou nic nedělat, tak se to stane stejně tak, jako když se o něco pokusí. Jsou jen herci, kteří svým jednáním pouze hrají svoji roli. Stejně to bylo vysvětleno v Červeném trpaslíkovi v dílu "Kassandra".

Mně přijde, že takhle teorie dává nejvíc smysl, i když předpoklad, že nic nejde změnit je pro člověka strašně zoufalý. Ale svým způsobem ji používá dokonce i první Terminátor (Kyle Reese jako Johnův otec). Jinak mě samozřejmě baví hrátky s časem v Návratu do budoucnosti, ale mnou (nutno říct že dost špatně) popsaná teorie vylučuje jakékoliv diskuze a volí jenom jeden možný závěr. To je na tom strašně fajn a scénáristé LOSTu to dotáhli opravdu k dokonalostiR^

0/0
11.6.2009 17:38

Host

Re: Re: Re: Atmosféra

Mas na mysli  "male skupinky lidi", ktere dle vypraveni Reese v T1 vyhrali valku a srazili Skynet na kolena? To nutne BYLA profi armada. Jinak bych rekl, ze jejich vybava byla v T4 dost "retro", kdyz litali s vehilky z dob valky ve Vietnamu.

0/0
28.6.2009 23:55

Host

prfláknutý konec....

Mohl by mě prosím někdo napsat, jaký měl být ten konec, co někdo vynesl ze studia? Nějak jsem to nezaregistroval. Děkuji. T

0/0
11.6.2009 12:33

Wes Parmalee

Re: prfláknutý konec....

Co jsem slyšel, tak měl přežít ten druhej, který si měl následně natáhnout ksicht Johna C....

0/0
11.6.2009 12:53

Host

hodnocení filmu

Nejsem zde registrován - tak mě hned nelinčujte.Jsem velký fanda terminátora i Arnieho,na film jsem se těšil , ale příliš mě nenadchnul.Pravda je, že akčních scén je opravdu hodně , ale jejich kvalita byla .. bylo to tak nějak nemastné.Příběh skutečně moc nepasoval - některé věci prostě nesedí, odboj je vybaven ponorkou ,. a10 tkami , letkou vrtulníků ,výbava specialních komand, za Connorem na bojiště přilétne těhotná manželka, terminátor je prakticky neschopný trefit se na pár metrů rotačním kulometem a závěrečnej souboj kdy si člověk dává s terminátorem "páku" a vyhrává .... .No a k recenzi - že chybí soubo zlý vs dobrý terminátor - ten tam je,tři body za 5 sekund Arnieho obličej je nesmysl, atmosfěra postapocalypsy prostě nevěrohodná.(o ostatním se dá polemizovat).Po dlouhé době film u kterého jsem čekal až to skončí.Asi Vás tím pobouřím , ale úctyhodné pokračování 1. a 2. (třetí je spíš parodie) to podle mě není.Třeba až se na film podívám vícekrát tak se mi zalíbí víc ale takle je to mix matrixu, indiana johnese,falloutu a mexický telenovely (některý scény jsou jako z Esmeraldy).Je mi líto.Jinak - myslím že příběh jsem pochopil (nechci ho vypisovat pro ty co jestě neviděli) a už s tím jak spoléhali na ten radiovej signál ... pfuuuRv

 

0/0
11.6.2009 12:00

easyyy

Re: hodnocení filmu

Naprosto souhlasim !!!

0/0
11.6.2009 22:36

Host

rofl

:D Jednou jsem poslouchal jak se baví cca 16letí týpci v hospodě u piva o hostelu. Vypadalo to stejně jak tenhle článek. "Jasně vole, vo co go, dyť je to terminator!"

0/0
11.6.2009 10:34

Host

otec Connora

nechapu, proč Skynet rovnou nezabije mladého Keena Reese, zabil by otce Connora a ten by se nikdy nenarodil, tak proč ho sakra potřebuje jako navnadu na Connora. Film ma tolik logickejch chyb, že mo mohl točit jen lobotom:-)

0/0
11.6.2009 8:27

Host

Re: otec Connora

Přesně tak, je tam tolik chyb, že fakt nechápu, že to nikoho netrkne přes ksicht... Ta s tim, proč drží Reese, je asi největší... Překecával sem svoji holku asi dva tejdny, že na to chci jít, pak nakonec svolila a já se fakt styděl, na jakou sračku sem ji to vytáhl... Reese už sme vyřešili, pak sem třeba nepochopil scénu, ve který je Bale v řece a útočí na něj vodní Terminátoři... Nakonec ho zachrání Sam W. a s tim, že se s tim vodním terminátorem pere asi 5 minut, aby po srdceryvný rozmluvě s Balem klidně skočí zpátky do řeky... Nebo další věc: Sam visí u Bale a ten se na něj mračí a říká, jak mu vůbec nevěří atd, ten mu pak řekne, že Reese je ve skynetu a Bale to za 5 minut bere jako fakt, že je prostě ve skynetu... Stará babka dá tý malý holčičce mrkev, i když všude okolo je jen poušť a soudný den byl někdy před patnácti lety... Člověk by čekal, že jí dá kousek smaženýho kojota a ona vytáhne mrkev... Hej fakt, tohle byla kravina... Až na toho Arnolda... Celej svět ví, jak teď vypadá, že je to už prostě starej děda s masem místo svalů a oni mu nasadí hlavu na největšího kulturistu. Beru, že se chtěl McG zavděčit všem fandům, ale po všech těch nelogickejch blbostech a stupidních dialozích se při pohledu na Arnolda celý kino, včetně mě a mojí holky, upřímně rozesmálo. Jediný, co film drží nad vodou je akce, akce a zase jednou akce. Ale chápu, že se to nějakejm malejm klukům může líbit... Já taky dřív ujížděl na Robocopovi... ;-D;-D

0/0
11.6.2009 9:55

Host

Re: Re: otec Connora

tak jak jste se smali pri pohledu na Arnolda, se smeju ted tvemu pripsevku ;-D;-D ten film je dobrej a krasne dava zapomenout na predchozi dily. je to proste novej vek, kterej je uveritelnej a bude skoda, ze se na dalsi dva dily nejspis nedostane. s tim Reesem, uz bych chtel videt, jak by ho zabili a Connor se rozpad, to byste meli urcite radost a vubec se nesmali. Nesmysl, Skynet je chtel oba a proto musel Reese drzet. To s tou vodou, proc by po nem sly ty roboti, kdyz je sam robot. Jak tam visi, to je jasny, ze mu neveri, ale kdyz od neznamyho robota uslysi jmeno, ktery hleda uz takovejch let, tak proc by to nezkusil. Navic ho stejne nepustil, tak co. To s tou mrkvi ti brat nebudu, kdyz si ulitavas na takovejch blbostech. Pro me slusnejch 8/10.

0/0
11.6.2009 10:49

Host

Re: Re: Re: otec Connora

Tyky jsem se bavil, kdyz na konci odlitaji vrtulnikem a holcicka podava drsnakovi ten odpalovac. To, ze odpaluji sice male, ale atomovky, bylo v klidu, vrtulnik si leti dal, elektromagnetický impuls mu zřetelně nevadí...

0/0
11.6.2009 11:11

Host

Re: Re: Re: Re: otec Connora

Neodpaluji atomovky, ale baterie s podobnym principem. Nejsem sice chemickej a nuke inzernyr, ale rozhodne to asi nebude pracovat na _stejnem_ principu a je rozdil v smesi. Presne tak podstatny, jak podstatny rozdil je mezi normalni atomovokou a spinavou atomovou bombou. Kde u prvni je sila ve vybuchu a u druhe je sila v ozareni. Navic i ten rozmer baterky je proti klasicke atomovce miniaturni a ten vrtulnik byl pri vybuchu vzdalen nekolik kilometru od tovarny, i kdyz to opticky mohlo pusobit jinak.

No a navic, je to film, tak hlavne tomu doprejme nejake odchylky, protoze kdyby mel filmari tocit vsechno na milimetr presne, tak nenatoci krome telenovel o lasce nic. :-)

0/0
11.6.2009 14:05

Host

Re: Re: Re: Re: Re: otec Connora

Nejsem taky sice nuke inženýr ale špinavá bomba je v prvé řadě bomba a nikdy neaspirovala na to být energetickým článkem - pouze rozpráší radioaktivní materiál. U jaderné bomby dojde k nuklearni reakci a podle hřibu na obloze bych čekal, že to bylo i to co tvůrci filmu chtěli.

Ale jinak je pravda, že musí člověk trochu tolerovat ty "odchylky"..

0/0
11.6.2009 17:18

Host

Re: Re: Re: otec Connora

= SPOILER =

;-D Proč mají moto-terminátoři řidítka a usb konektory? Jak to, že při výbuchu atomovky se nekoná žádná tlaková vlna ani EMP? Jak to, že transplantace srdce je prezentována jako snadná výměna spodního prádla (jasně šoupnem mu tam v bojových podmínkách srdce od někoho jiného, proč ne)? Jak to, že 30m vysoký Harvester není vůbec slyšet přicházet? Proč v "líhni" terminátorů brání celou základnu jen jeden stroj? Proč primární cíl, který musí okamžitě zemřít je držen jako rukojmí? Proč terminátor neroztrhne Connora vejpůl a místo toho si sním jen tak pohazuje? Proč se celou dobu mluví o zničení základny Skynetu jako o finálním řešení a na konci se jen tak mimochodem řekne, že to byla jen malá část globální sítě Skynetu? Kde jsou armády terminátorů (vždyť v celém filmu bylo cca 10 klasických terminátorů)?Kde je atmosféra strachu a boje o přežití? ATD.…

KDE JE VÁLKA MEZI LIDMI A STROJI?! Rv

0/0
11.6.2009 15:42

easyyy

Re: Re: Re: Re: otec Connora

Dalsi, co to ma v hlavne srovnane!!!

0/0
11.6.2009 22:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.