Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Splinter Cell: Conviction – špion na cestě za pomstou

Muž, který ztratil rodinu i agenturu, které věřil, ohlašuje návrat. Představujeme, jak bude vypadat nový Splinter Cell.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

super

takhle jak je to navržené, to vypadá skvěle !

0/0
13.6.2009 23:07

Host

Walome

Mňo, myslím, že změna povahy hry je dobrý nápad. Přece jen, třikrát a dost, v tomto případě navíc 4x (ale čtverku jsem nehrál). A i když příběh by se dneska neodvážili nacpat ani do toho nejbéčkovějšího filmu, tak ve hře by touha po odkrytí pravdy a jít světem na vlastní pěst proti všem mohla fungovat - navíc já měl dycky chuť Sama trošku pustit z řetězu...

0/0
13.6.2009 20:11

Host

Re: Walome

jj zrada v agentúre - mission imposible, hitman, syphon filter, james bond, xXx, filmy a hry nimi inšpirované - ako môže SCC dopadnúť? No jedine vinikajúco, a keď nie chlapci z UBI aspoň zistia koľko akcie sa do splintera hodí. Ja si predstavujem že to bude niečo ako RS vegas.

A mimochodom prečo si nehral štvorku? Nebola o nič horšia ako predchodcovia.

0/0
14.6.2009 11:17

Host

páči sa mi kam to speje - od diliniho

toto jakože čo tu riešite furt? SC je odjakžiwa super a najlepčia stealth jaka može byť na konzole, a na komp celkovo.A ten mantis Hideo Kojima može s tym svojim fission mailed iba so slzami v očách odkukávať napady. Takto ma vyzerať hi-tech špionážny thriller. Proste príbeh ktorý sa vyvíja - spočiatku Samko Rybár ktorý lentak zachraňuje svet - jak sa podarí, ale jeho osobný život sa odkrýva až neskôr. Teraz ho už nikto neľúbi a z Rybára sa stane rybka. Rybka s hi-tech vybavením a angerom jak nadrogovaná pyraňa.

Ne jako-KUKNITE JA SOM SNAKE, LEBO HO MÁM JAK UŽOVKU, A TRTKAL SOM RAIDENA.

Takže tie vaše hadky, že kery SC je lepši su fakt scestne EUR^

0/0
13.6.2009 1:29

Host

konzole vs PC

0/0
11.6.2009 23:00

Host

Re: konzole vs PC

tady jsou aspon chytry lidi, ne jak porad tady, porad jen trpni zastanci http://forums.gametrailers.com/thread/xbox-360-or-gamer-pc--/837252

0/0
11.6.2009 23:01

Host

Re: konzole vs PC

http://alexbettylou.files.wordpress.com/2008/11/shitbox.jpg

0/0
11.6.2009 23:03

Host

SC

Nejlepsi je samozrejme jednicka tohle musela psat nejaka lamka ktera o SC nevi nic

0/0
11.6.2009 21:40

Host

Re: SC

Vzhledem k cele serii je ale SCCT rozhodne revolucnim dilem, protoze zmenila hraci system. Jasne, prvni hra z jakékoliv herní serie by se dala svym zpusobem oznacit za revoluci, ale autor napsal "vrchol série" nikoliv "vrchol stealth žánru".

Navic je to redaktor stranek samfisher.cz takze si nemyslim, ze by to byl SC n00b R^

0/0
11.6.2009 22:45

Host

Re: Re: SC

V čem Chaos Theory změnila hrací systém? Vždyť se to hrálo takřka stejně jako jednička...

Osobně mi nejvíc sedla čtyřka, ale chápu, že každému sednout nemusela. Líbilo se mi, že tam byly mise, kde ses vůbec nesměl ukázat ani nikoho omráčit. To pak bylo správný stealth:).

0/0
11.6.2009 23:15

Host

Re: Re: SC

ten redaktor trpy nejakym uchylnym narcisizmom

0/0
13.6.2009 1:08

Host

chaos theory vrchol serie??

chaos theory vrchol serie? Autor by nemal miešať vlastne nazory so všeobecnými. SCCT je sice skvele, ale splinter cell sa každym dielom prekonáva a kdekoľvek na forach aj neoficialnych stránkach je jasnym vrcholom serie SCDA, kde už bola relativna voľnosť, graficka vyspelosť, jednoduchšie priateľny a hlavne emočne silny pribeh.

0/0
11.6.2009 10:11

Host

Re: chaos theory vrchol serie??

Hele trochu si prekontroluj údaje nez zacnes nekoho osocovat. On sice DA byl relativne volny, grafikcy vyspely, jednodude prijatelny a s emocne silnym pribehem, ale pres to vsechno byla takova ta revoluce v serii prave Chaos Theory,a to je to cim "vrchol serie" autor nespis autor myslel.

0/0
11.6.2009 10:47

Host

Re: chaos theory vrchol serie??

Nic takoveho jako vseobecny nazor neexistuje. Kdyz se podivate notabene treba na mobygames, tak jednicka ma (recenzenti/hraci) 89%/72%, dvojka 89%/74%, trojka 91%/80%, ctyrka 82%/84% (na gamerankings je situace jina).

Mne osobne prijde nejlepsi jednicka (95%), tesne nasledovana trojkou (90%), pak ctyrka (80%) a nakonec dvojka (70%). Ctyrka neni jasny vrcholem serie IMHO ani tezkym omylem (pres hodne zajimave zasazeni klasika/led/africka metropole neni zajimavy "double agent" princip dotazeny, hra je v nekterych usecich presprilis akcni, navic je prasacky naprogramovana a jde na ni videt konzolovy puvod nejvice z cele serie).

Phoenix (nechce se mi prihlasovat)

0/0
11.6.2009 10:51

Host

Re: chaos theory vrchol serie??

Emoce?Volnost??8-o8-o8-oJako když jsem na konci střelil Lamberta jako správnej záporák do palice a Sam poznamenal něco jako: ,,Hang on,help is on the way'' tak jsem měl pocit,že to s tou volností opravdu nebylo tak horký - koneckonců hra měla jeden možnej závěr,žádná možnost přechodu k temné straně:-) Na těch pár rozhodnutích učiněných za celou hru vůbec nezáleželo - přesně opak toho co se psalo v recenzích(proč?).Double Agent mě dost zklamal a právě příběh a jeho vyprávění na tom má největší podíl. Dalším důvodem je krátkost hry(proti 3. dílu) a klasickej nešvar co byl i v jinejch dílech - nepřátelé byli jasnovidci/ostrostřelci. Chaos Theory stoprocentně nejlepší díl a taky nejlepší ,,politický'' příběh z moderní doby co jsem hrál. Nemusítě se mnou souhlasit, ale MAM PRAVDU:-):-):-):-):-)

0/0
11.6.2009 12:58

Host

Re: Re: chaos theory vrchol serie??

Nikoiv, SCDA mel konce tri a na rozhodnuti behem hry velmi zalezelo. Konce se totiz spoustely podle predchozich rozhodnuti. Navic s jednim koncem byla spojena bonusova mise a skutecny zamysleny zaver, na ktery evidentne prave SCC navazuje... Kazdopadne za vrchol serie povazuji taky SCCT, byt po pribehove strance byl slabsi jak SCDA, provedeni a hratelnost byla rozhodne vyssi. SCDA mel jak zminovano neskutecne problemy a otresne bugy...

0/0
12.6.2009 17:08

Host

Re: Re: Re: chaos theory vrchol serie??

Dík za info, dopad na výslednej závěr to teda má, i když ty konce jsou všechny nic moc. Ale jinak příběh se mi víc líbil v CT. Co mě ještě hodně štvalo byla odfláknutá konverze na PS3 a zlobící framerate.

0/0
13.6.2009 18:28

Host

..

Hrozne se mi libi ta posledni veta "Hráči ostatních konzolí si bohužel nezahrají.."

jeste aby jo, uz tak staci jak to dneska kvuli tomu posr*vaj, sice je pravda ze xbox tam byl od zacatku, ale konverze mezi PC a Xboxem zatim byla bez problemu temer, takze doufam ze tomu tak zustane.

0/0
11.6.2009 8:00

Host

XmarkstheBox

Koncept se opravdu změnil... ale vypadá to slibně... mohla by to bejt solidní pařba!!!!

0/0
11.6.2009 3:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.