Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Krutá nehoda: zastřelil brášku kvůli hře

Jaká je realita v akčních střílečkách si chtěl na vlastní kůži vyzkoušet devítiletý Darius Finley z amerického Marshall County v severní části státu Mississippi. Spolu s o dva roky mladším bráškou Andrem vytáhli tatínkovu brokovnici a začali se hádat, jak se správně míří. Podle Andreho si Darius namířil zbraň proti hrudníku a náhodně stiskl spoušť. Výstřel ho usmrtil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

?

Hele ale vemte si ze pokud maj pravdu a hry z nas opravdu delaj vrazdici paka tak treba ten Bin Ladin nebo jak se jmenuje musi hrat od rana do vecera uz hezkejch par roku :)))

Nebo treba Hitler co ten asi ve sve dobe hral ???

0/0
12.6.2009 17:33

Host

spojistost s hrami?

spojistost s hrami? žádnou nevidím

0/0
12.6.2009 10:31

Host

Re: spojistost s hrami?

Souhlasím... Titulek článku nemá žádnou spojitost s obsahem článku. A nikdo neřekl, ani sám kluk, že brášku zastřelil kvůli nějaké hře! To by mě zase zajímalo, kdo to překroutil. Nebo si sama redakce serveru trochu přidala? To ať se na mě nikdo nezlobí, ale pokud kluka něco ovlivnilo, tak to stejnou vahou mohla být třeba i televize, nebo i realita ve večerních zprávách, kde se stále mluví o teroru a vraždách!!! Na to si ale nevzpomene nikdo, každý hned odsuzuje počítač

0/0
12.6.2009 12:06

Host

Re: Re: spojistost s hrami?

Přesně má slova. Dnes se hází na počítačové hry špína opravdu odevšad. Jestli teď zase vystoupí nějaký "odborník" a bude na tomto případu poukazovat na to jak strašně špatné jsou počítačové hry... A že se devítiletý kluk dostane jen tak k nabité brokovnici, to už nikdo neřeší. Zajímavé... Ale kopnout si do her, proč ne, že?

0/0
12.6.2009 13:32

junior1099

BW

BW = BulvarWeb

Tohle nemá s hrama nic společného panebože, tak to nechte smrdět na idnesu!;-O

0/0
12.6.2009 4:26

Host

Bullshit

Hraní her u dědí mi dneska už přijde jako běžná věc stejně jako za mýho věku byla třeba televize..V dnešní době hraje prostě už každý. Když někoho zabije nějakej stařík nic o tom že za to může hra se neřekne, ale je to dítě tak hned hraje nasilný hry a je to tady pořád dokola.  Můj osobní názor je že hry s timhle společnýho nemají nic..A ted sorry dohrál jsem Calla a našel nabitou bouchačku ležet v obýváku na stole tak jdu někoho picnout..

0/0
11.6.2009 19:38

Host

Hmmm

Kdy už konečně začnou exemplárně zavírat tyhle rodiče? Dát dětskám přístup k nabité zbrani a bez dohledu? Sorry... ale plný obvinění za "smrt z nedbalosti" a k tomu něco dalšího (počítám že jen tak někde nechat ležet zbraň eude úplně ok)

Když už fotříci doma musejí mít zbraně, tak ať mají aspoň důvod je pořádně zabezpečit.

0/0
11.6.2009 18:27

Host

No...

Samozrejme. Amerika. Ono je hezke, ze si tam muze zbran koupit, kdo chce, ale premejsleni jim moc nejde. Muj strejc je myslivec a i kdyz neni v okoli nekdo, kdo by mohl s jeho brokovnici cokoliv udelat, presto ji ma v zamcenem trezoru a na dvirkach ma male poplasne zarizeni (takove to z PLUSu :) ). A myslim si, ze to i prikazuji zakony, mit takovyhle trezor. Jinak v pripade malych deti nema cenu mluvit o tom, ze pokud jsou normalni, rozeznaji realitu od hry. Na druhou stranu 10 let uz je taky dost vysoky vek na to, aby si kluk uvedomil, co dela. Proste a jednoduse by si ONI meli uvedomit, ze zbrane se davajki z dosahu deti a zajistuji se...popripade se alespon neskladuji nabite. Tot muj nazor. Zdarex

0/0
11.6.2009 18:24

Host

Ursus

Taky máte běžně v nezamčené skříňce nabitou brokovnici bez pojistky? Sorry, ale lol.

0/0
11.6.2009 17:32

Host

co je to za?

CO JE TO ZA KRETÉNA že má doma ještě brokovnici a patrony dohromady? nebo že má tu Brokárnu dokonce nabitou :D tyjo....fakt blbci to jsou..vinu nesou rodiče...a ne hry vy jste mi k smíchu fakt že jo :D:-/

0/0
11.6.2009 17:04

Host

Argument?

Ať si líp hlídají děcka a zabezpečí si zbraně, který se jim válejí jen tak po domě. To v prvé řadě.

0/0
11.6.2009 16:18

Host

K

Hlavne at za toho kluka nekdo vykona Phowu...;-(

0/0
11.6.2009 15:16

Host

Porad to same

Me na vsech tech nehodach se zbranema a strelbou ve skolach nejvic bavi jak hustericky vsichni zacnou sit do videoher ale to ze maj lidi doma lehce pristupne zbrane a nekdy i stovky naboju uz nikoho nevzrusuje !

0/0
11.6.2009 14:04

Lumirel.

Re: Porad to same

Naprostý souhlas. Nabité zbraně nemají v blízkosti dětí vůbec co dělat.

0/0
11.6.2009 16:08

Host

Re: Porad to same

přesně taak.naprosto souhlasim.tohle neni otázka her.ale výchovy a ty zbraně...maj holt blbýho otce;-O

0/0
11.6.2009 17:01

Host

Re: Porad to same

Souhlasím. Ono je přece daleko jednodušší najít si zdánlivého viníka v podobě počítačové hry, než se pokoušet změnit celý systém, který je očividně ne úplně v pořádku.

0/0
11.6.2009 17:17

Host

Re: Re: Porad to same

Přesně tak, hry jsou lehkou obětí, na ty se dá neprávem shodit kdeco

0/0
12.6.2009 13:35

Host

...

Tenhle článek je snad z blesku ... dítě někoho zastřelí a hned je to hozeno do souvislosti s násilnými hrami - to, že doma hrál třeba jen pacmana už nikdo nenapíše, proč taky, když je cílem tohodle článku pouze přiživit městskou legendu: Násilné hry mají negativní dopady. Což ostatně nedávno vyvrátili i vědci, když zkoumali působení virtuálního a skutečného násilí na reakce mozku testovaných subjektů.

0/0
11.6.2009 13:53

Host

Re: ...

CO??? PACMAN je ten NEJvetsi rasista a do videoher nepatri.. pozira druhy jine barvy. FUJ. Odpurci videoher maji pravdu..

0/0
11.6.2009 15:13

Lumirel.

Re: Re: ...

Tak tohle mě pobavilo. :)

0/0
11.6.2009 16:09

Host

Re: Re: ...

Tak to bylo dobry;-D;-DR^

0/0
11.6.2009 19:27

junior1099

Re: Re: ...

Já si poprskal smíchy monitor a spadl ze židle.;-DR^

0/0
12.6.2009 4:20

Host

Re: Re: ...

Hehe dobreee ;-D

0/0
12.6.2009 8:03

Host

...

To není možné, že se malé dítě může dostat ke zbrani! To je naprostá zhovadělost jednak rodičů, a taky té které země, že se můžou každému legálně povalovat střelné zbraně. Copak se ti lidi nikdy nepoučí, že zbraně a děti nejdou dohromady? Rodiče by se nad sebou měli zamyslet - svůj trest za nezodpovědnost každopádně dostali, takový je už do konce života...

0/0
11.6.2009 11:48

Host

Re: ...

Zapomněla jsem dodat, že to s hrama má těžko něco společného. Kdyby byli rodiče co k čemu, děti se ke zbrani nedostanou, nemluvě o tom, že střílečky pro devítileté a mladší nejsou. Děcko si ještě nedokáže domyslet následky. Ale ono je to snazší svést na nějakou hru, než aby se někdo zamyslel nad tím, proč rodiče nechají někde po domě povalovat nabitou bouchačku, a jakou na tom nesou vlastně zodpovědnost...

Škoda malého prcka...

0/0
11.6.2009 11:52

Lumirel.

Re: Re: ...

Souhlas. A hlavně vysvětlit dětem, že zraně jsou smrtelně nebezpečné.

0/0
11.6.2009 16:10

Host

hrůza

Já zastřelit omylem svýho bráchu, do smrti bych se nenáviděl..

0/0
11.6.2009 10:19

Host

americka demence

příčiny: 1.Americká zbraňová demence

2.nezajistena zbran,,, za tohle by meli odsoudit toho otce

0/0
11.6.2009 9:55

Host

Re: americka demence

tak tak...

0/0
11.6.2009 15:11

Host

Re: americka demence

americka zbranova demence?... muzes to nejak vysvetlit, intosi?

0/0
11.6.2009 16:08

Host

Zbrane

Ja si myslim ze hlavni problem je, jak uz tady take zaznelo, ze ty zbrane by v prvni rade meli byt zajistene tak aby se k nim deti nedostaly a zvlast by mela byt zajistena zbran (nenabita) a zvlast munice, myslim ze spravny kluci raubiri by nemeli problem na sebe skouset mirit i bez podnetu hrou ... to je jen tak aby to bylo na co svedst.

0/0
11.6.2009 9:52

Host

Re: Zbrane

Souhlasím, když už tohle chtějí mít doma, mělo by to být pořádně zajištěné a zabezpečené, pokud možno zamčené. I když popravdě, podle mě zbraň do rodiny s dětmi vůbec nepatří. Tohle je už několikátý případ, kdy jeden sourozenec zastřelil druhého. Není to ani tak dlouho, možná 2 - 3 týdny, co jsem četla, že čtyřletá holčička zastřelila svého o dva roky mladšího brášku, protože našli pistoli pod postelí rodičů a hráli si s ní. Je to děs, že někdo může v domě s dětmi nechat nabitou pistoli na takhle snadno dosažitelném místě...

0/0
11.6.2009 11:57

Host

Re: Jooo amerika, zeme neomezenych moznosti ...

souhlas, kdyz uz ma nekdo doma legalne zbran, tak by mela byt rozhodne nenabita, protoze tech pripadu kdy se dite zastreli otcova zbrani je nejak moc a myslim ze mi prijde dost trapny svadet to na hry... lol to je kravina. Muzou si zato sami rodice, kdyz si doma necham nabitou zbran (omfg a jeste brokovnici!!!!!!!), tak se nemuzu divit, ze zvedavy dite s ni bude delat blbosti! RvRvRvRvRvRv za tohle bych poslal do chladku samotnyho pana otce!

0/0
11.6.2009 9:51

Host

Re: Re: Jooo amerika, zeme neomezenych moznosti ...

Nenabitá zbraň je úplně k ničemu.

0/0
11.6.2009 10:55

Host

Re: Re: Re: Jooo amerika, zeme neomezenych moznosti ...

To možná, ale zas pořád lepší, než pak přijít domů a najít zastřeleného syna/dceru...

0/0
11.6.2009 11:59

Host

Re: Re: Re: Jooo amerika, zeme neomezenych moznosti ...

kdyz budes na nekoho mirit se zbrani, jak pozna jestli ji mas nebo nemas nabitou? Jde o psychologicky efekt! Pokud zbran neumi clovek pouzivat, nebo neni psychicky zato vedet kdy ji ma pouzit nebo jak se zachovat, tak mu je nabita stejne k hovnu, protoze zastrelit cloveka myslim uz vyzaduje dost kuraze a hlavne chladnou hlavu.

0/0
11.6.2009 12:13

Host

Re: Re: Re: Re: Jooo amerika, zeme neomezenych moznosti ...

Kazdej, kdo trosku o zbranich a sebeobrane neco vi, ti rekne, ze zbrani se mas ohanet jen a pouze v pripade, ze si pripravenej ji pouzit. Tudiz zbran vytahujes, jen kdyz je nabita.

Skladovani zbrani doma je ovsem jina vec, to ze mas pusku oprenou nekde vedle skrine a muzes ji kdykoliv pouzit je mozna pro nekoho dobrej pocit, ale je to neskutecna hovadina. Pokud nemas zbran primo u sebe, musi byt zabezpecena a nenabita. Naboje maji byt ulozeny na jinym miste.

0/0
11.6.2009 12:27

Host

Ták!

Prdlajs zbraně, to videohry zabijí!!!:-P Né, vážně... je možný, že nějaká ta videohra dala klukům bohužel podnět to vyzkoušet. Ale takovej už je život!! Jenom sled blbejch náhod a okolností, který ve výsledku stejně skončej tragicky a nebo mín tragickyX;-)

0/0
11.6.2009 9:33

Host

Re: Ták!

Hlavně hra, kde se ustřelují hlavy, nemá co dělat v rukou devítiletýho kluka. :) Pak by k podobnému "testování" nemuselo třeba vůbec dojít...

0/0
11.6.2009 12:00

Host

...

"Není jasné, jaká hra oba brášky k nešťastnému testování přivedla, každopádně odpůrci her mají zase jeden "argument" proč hry odsuzovat."

Nene.. Bonusweb ma zase jeden duvod psat o vecech, ktery s hrama vubec nesouvisi.

0/0
11.6.2009 9:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.