Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

HW News: Podaří se vzkříšení OpenGL?

OpenGL jako ideální řešení pro vícejádrové grafické karty >> Rychlé disky SSD pro širokou veřejnost >> Intel integroval grafiku na procesor

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

OpenGL

Jenom bych napsal že OpenGL bude spolupracovat s OpenCL a že v testech je OpenGL minimalně na stejné urovni jako DX.8-o

0/0
20.6.2009 15:18

Host

Haha

Já si myslím, že o tom víš prd, stejně jako Bonusweb.

0/0
16.6.2009 9:43

Host

Re: Hahaha

Nechápu co je tak skvělé ani na OpenGL ani na DX 11. Budoucnost je v OpenCL

0/0
16.6.2009 11:20

Host

Re: Re: Hahaha

Jestliže to nechápeš, pak tomu opravdu nerozumíš. A s budoucností bych byl opatrný, co se týče předpovědí. Ty výpočty v GPU nejsou zase taková bomba, jak si myslíš a jak je Ti vtloukáno do hlavy reklamou. Netvrdím však, že tomu tak nebude.

0/0
16.6.2009 12:25

Host

Těším se na DX11

Myslím že OpenGL ve hrách je už přežité a nemá šanci se chytit.

0/0
16.6.2009 8:29

Host

Re: Těším se na DX11

No nevím řekl bych spíš že tomu nerozumíš... Třeba takové chystané hry Rage, Doom 4 a Wolfenstein pojedou na OpenGL. Je sice málo her na opengl to ale neznamená že by opengl nějak pokulhávalo za DirectX. Naopak si myslím že engine "ID Tech 5" bude špička a ten jede na OpenGL. ;-D

0/0
16.6.2009 10:25

Host

Re: Re: Těším se na DX11

To zní dobře, třeba tam tu podporu multiGPU fakt dají a já si budu moct ještě zahrát na mém HD2600x2:-)

0/0
16.6.2009 11:19

Host

Re: Re: Těším se na DX11

Skutečnost se má asi tak, že více než polovina lidí které znám a programovali s OpenGL, přešli za poslední rok na něco jiného. Enginy na OpenGL samozřejmě stále existují, ale aby se využily změny v ovladačích, bylo by je potřeba předělat... .a do toho se vývojářům nejspíše chtít nebude.

Hlavně nezapomínejte na to, že narozdíl od hardwaráků (tedy lidí, kteří navrhují čipy a ovladače nejen pro grafické karty), jsou programátoři obvykle velmi líní a co vyloženě nemusí, to neudělají;-D

0/0
16.6.2009 11:44

Host

Re: Re: Re: Těším se na DX11

tak co nova verzia DX to znamena prekopanie celeho enginu odznova. kym OpenGL je kompatibilne od verzie 1.0 az po 2.1 a az 3.0 ma moznost vypnut zastarale veci. (tie ale stale funguju) pre niekoho vyhoda pre niekoho nie.

a prave v OpenGL sa daju robit tie najnovsie vychitavky vdaka systemu rozsireni. nVidia ma teraz najnovsie developer.download.nvidia.com kde sa budu moct vytvarat na GPU zlozitejsie datove struktury co bolo doteraz nemyslitelne. a je mozne ze to nebude este ani v DX11 kedze moze trvat kym si to osvoji aj ATi. a na druhu stranu ATi poskytuje rozsirenie umoznujuce vyuzit teselator ktory je v jadre od HD2900 bohuzial ale nevydala dokumentaciu takze nikto netusi ako to vyuzit

0/0
16.6.2009 17:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.