Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

The Last Guardian - srovnání trailerů

Zatímco target rendery obvykle ukazují vizuální kvalitu hry, jakou finální podoba nedosáhne, u The Last Guardian naopak první realtime ukázka zatlouká target render doslova do země.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

nojono

na me to dycha kouzelnou atmosferou a budu rad kdyz se hratelnost priblizi k SOFC...ktera mi napademprisla lepsi nez ICO. ted jsem rok mastil na x360 svoje jrpg, ale podzim uz vidim ve stinu ps3...

0/0
23.6.2009 9:43

Host

Já se divím

tomu, proč flame, proč rozpory. Prostě někomu se takové hry jako je TLG nelíbí. Jednoduše nelíbí, stejně jako se jiným nelíbí Crysis, jiným God of War 3, jiným Super Mario a mohl bych tu dělat výčet donekonečna. A všichni si budou hájit to své donekonečna a doufat, že ti ze skupiny, která s nimi nesouhlasí, alespon uznají zčásti kvalitu atd. Je to bohužel tak, že neuznají. Znám to sám. Super Mario Galaxy mi může kdokoliv vysvětlovat milionkrát a nenajdu tam nic, co by mě zaujalo. Co bych mohl chválit. Takže se smiřuji s tím, že jsou lidé, kteří nevidí nic na ICO, Shadow of the Colossus, Flower a nyní The Last Guardian. Ani animace gryfona, jeho vlající peří, či stavby, kde se pohybuje porostlé vegetací. Škoda že vyjádřit to, že se jim to nelíbí nezvládnou v klidu a když zvládnou, tak zase fanoušci TLG nezvládnou zkousnout, že to někdo nemá rád. Já se na to neskutečně těším. A tím to končí. Smiřuji se s tím, že tu bude velká část, které je TLG úplně ukradený a dá to jaksepatří najevo. To je holt život.

0/0
22.6.2009 23:56

Host

Se mi zda

pri porovnavani obou videii,co se tyce realisticnosti,tak neni zaber jako zaber,v jednu chvili se mi zda vice realisticky ten,jindy zase ten druhy...

0/0
22.6.2009 23:41

Host

Re: Se mi zda

CO JE NA TOM REALISTICKEHO? JA VIDIM OBYCEJNOU POHADKU S OBYCEJNE MALOVANOU GRAFIKOU. NIC VI NIC MIN . TUCTOVA KONZOLOVKA JAKO VZDY

0/0
23.6.2009 1:47

Host

Re: Re: Se mi zda

ok.. nic v té hře nevidí, problém Tvůj ne těch, komu se líbí. Jen nerozumím slovům tuctová konzolovka. Kéž by takových her opravdu byly tucty. Tuctová konzolovka je co? Vždyť na PC se hraje v podstatě jen to, co na konzolích, nebo bys mi pls mohl jmenovat, co je to obecně NETUCTOVÁ konzolovka a nebo lépe netuctová hra pro PC...

0/0
23.6.2009 7:54

Host

Re: Re: Se mi zda

Ty máš opravdu velké předsudky které z tebe vlastně dělají oběť ;-)

0/0
23.6.2009 8:06

Host

lol

nektere prispevky cist  je ztrata casu,vzdycky se najdou nejaci vypatlanci co tomu prd rozumi asi jako paroubek politice

ta hra bude naprosto uchvatna,graficky styl a nadherna atmosfera,pohlcujici hratelnost podporena svou krasnou stylizovanou hudbou.....naprosty klenot her,ktera nemude mit na zadne platforme obdoby

kdo zna predchozi dily F.Ueda ,urcite uz ted vi,ze to bude zazitek to prozit

0/0
22.6.2009 15:51

Host

Re: lol

ale jó, pokud sis pobrečel mamince na ramínku u Dračího srdce, taky ti tady jedny plíny nebudou stačit .. Rv

Dle ukázky kýčovitá limonáda, chtějme víc.

0/0
22.6.2009 18:44

Host

Re: Re: lol

Ha... bad boy... k snídani kupu nábojů, spláchne směsicí střelného prachu a benzínu... nasedne na Harleye popadne řetěz a jede... (v divokým snu, ze kterého se probouzí s polucí) ;-)

0/0
22.6.2009 21:11

Host

Re: lol

last gurdian bude perfektni hra,bohuzel nekteri pedanti jsi tu hru nikdy nezahraji,protoze to  nema grafiku jako crysis,nejde tam zabijet a vadi jim kazda prkotina,to je hodne smutne....lol,omg,wtf...nemam slov

0/0
22.6.2009 19:25

Host

Re: lol

Ale chapes snad ze ne kazdyho bavi pobihat s infantilnim klucinou s roztomilou potvurkou za zadkem,,,

0/0
22.6.2009 22:58

Host

škoda

Mě fascinuje to, že se dneska všichni snaží dělat "graficky dokonalé" hry a úplně se zapomínají soustředit na příběh a celkovou hratelnost. Když bych srovnal starší hry, co se týká vizuální stránky, tak jsou v porovnání s dnešními vysloveně směšné, ale co se týká příběhů a atmosféry, tak nemají konkurenci. Když si člověk dříve koupil hru, tak ho zabavila někdy i na několik týdnů, zatím co dneska za odpoledne dohráno a co pak. Proto jsou v dnešní době čím dál více populární MMO hry, který slouží jenom jako výplň mezi tím než "vyleze" něco dalšího.

0/0
22.6.2009 12:52

soky76

Re: škoda

Pokud jsi hrál ICO a nebo SOTC, tak bys tady o tom nepsal. To můžeš napsat tak o halo, nebo jiné duchaplné hře...

0/0
22.6.2009 14:56

Host

Re: Re: škoda

Souhlas, Uedovy hry jsou zejména o emocích a hratelnosti. Jinak to Halo moc neválí ani graficky ;-)

0/0
22.6.2009 15:03

Host

Re: škoda

To tak je kazdy rok,uz snad po 10 let... pokazde se vzdy stezuje na graficke zamereni her a ze se zanedbava hratelnost a pribeh atd. (neco na tom je,ale uplne obecne to brat nejde,kus od kusu..) je pekne to sledovat,podle toho by to melo byt rok od roku horsi,a za par let bych snad dostavali hry pekne graficky ale bez pribehu a s nulovou hratelnosti.uz se tesim :)

0/0
22.6.2009 23:39

Host

co z toho

stejne to vypada mdle i tak a diru do sveta to neudela.kde je ten slibovany vykon te prehypovane konzole.je to shit stejne............za 4 roky chodu ps3 neukazali nic a uz ani nic nebude.trico ci last guardian bude malovana pohadka kde ten vykon ps3 urcite nepresahne kvalit jinych her na PC ci XBOX360

0/0
22.6.2009 11:21

Host

Re: co z toho

aa..že by xbot?

0/0
22.6.2009 11:27

Host

Re: Re: co z toho

Co ty jsi?Ja mel ps3 ale tahle s..cka me ukazala ze nic neumi tak jsem zustal u PC

0/0
22.6.2009 11:30

Host

Re: Re: Re: co z toho

tak jsi tam zustan,playstation  nepotrebuje lidi co nejsou opravdovymi hraci,jen jsi na ne hrajou a nerozumi tomu

0/0
22.6.2009 19:28

Host

Re: Re: Re: Re: co z toho

,,nejsou opravdovymi hraci,jen jsi na ne hrajou,,8-o;-D co to kua?kde to jsem kurna?

co to je opravdovy hrac?;-D profik?ten je nejak lehce placeny za to ze hraje. vsichni ostatni si hrajou ze si hrajou na to ze si hrajou.... 

0/0
22.6.2009 23:45

Host

Re: Re: co z toho

A přesně takhle vždycky nějaký inteligent založí flame. Ta kritika je úplně jasná. A ještě bych jí dotáhl na další fakt. Porovnejte si pánové konzolisti, kam se grafika pohnula od dob, co přišla poslední generace konzolí. Odpovím vám - technicky naprosto nikam, vzhledově přibývá blur a další efekty, textury jsou většinou plus mínus stejné. To je dost smutné, že konzole zabily technický pokrok v grafice...

0/0
22.6.2009 11:55

Host

Re: Re: Re: co z toho

Nechci se nějak hádat, ale myslíš to vážně? PC trh je rozbitý, vydělávají jenom MMORPG, zbytek se plahočí na hranici přežití , žádná firma si nedovoluje udělat AAA titul na PC protože má takřka jistotu, že jí ho ukradnou , ideálně ještě před vydáním a každý bude jen tahat torrenty a pochechtávat se, jak na to vyzrál (přičemž PC hry jsou výrazně levnější). Za přechod ke konzolím si mohou PCčkáři sami a velkou měrou výrobci grafických karet. Kdo má na to, stále vylepšovat HW za nemalé peníze? Teď jdou s cenami najednou dolů, vida funguje to, když lidi sáhli po konzolích. Dokud se to nestalo, GPU byly drahé jak prase. O zabití technologického pokroku bych vůbec nemluvil. Spíše naopak, vývojáři se konečně učí optimalizovat a ždímat HW. A ještě co se týká The Last Remnant, vidíme nepatrný kousek. Abyste se pak nechytali za hlavu, jé proč to není na PC :-)

0/0
22.6.2009 12:02

Host

Re: Re: Re: Re: co z toho

ta hranice preziti je kolikrat velmi slusna,kdyby to nebylo ani trochu vynosne,tak firmy z trhu odejdou,zatim jich je dost.pada jich opravdu malo,a kdyz tak vetsinou ne kvuli toho ze by je polozili nejaci pirati. Kdo ma na to vylepsovat hardware?no kdo uz neco s kompem dela,byt hraje,tak by se v tom moch trochu vyznat,a jak se v tom vyzna,tak si kupuje takove veci ktere vydrzi dlouho a ne nejake shity ktere musi menit kazdy rok,ja to delam co 4-5 roku,a v poslednim roce zivotnosti se pc zbavuju nekdy i jen z potreby zmeny...

0/0
22.6.2009 23:59

Host

Re: Re: Re: co z toho

Ta kritika není vůbec jasná, není vůbec konkrétní, podobně jako hláška o xbotosti toho prvního přispěvatele. S přibývajícím portfoliem her se PS3 výrazně zlepšuje. Je nutno opravdu porovnávat a ne jen obecně blafat. Bude v dohledné době něco jako The Last Guardian na PC? Tahle vymodelované a do posledního peříčka rozpohybované zvíře? Nebo God of War 3, rubačka s tolika detainíma nepřátelama na scéně? Všechny ostatní rubačky vypadají o úroveň hůře. Nebo Uncharted 2, ta intenzita akce, animace Nathana, propracovaný leveldesign, to je nádhera a jinde to prostě není. Ať nežeru jen s připravovanýma hrama. Tak Killzone2, zpracování zbraní, všechny ty efekty a filmové filtry tak uvádějí bojovou scénu do neuvěřitelně realistického vyznění, Crysis ač 10x detailnější proti tomu vypadá jak omalovánka. Není všechno zlato jen na PS3 a díky složité architektuře mnohé multiplatformy zaostávají, ale odsoudit PS3 jako shit může jen hodně HODNĚ velký hlupák, který je buď hodně omezený, nebo naštvaný že si na PS3 nezahraje.RvRvRv

0/0
22.6.2009 12:35

Host

Re: Re: Re: Re: co z toho

Až na to, že Crysis si vytře co do realističnosti s KZ2 celkem souhlasím.

0/0
22.6.2009 22:53

Host

Re: Re: Re: Re: co z toho

No prave, porovnavat!tady to spis vypada ze je nekdo hodne zavisly na ps3 a podle toho to taky komentuje.... ze

0/0
22.6.2009 23:51

Host

Re: Re: Re: Re: co z toho

Co se tyce konzoleXpc.vsechno ma svuj potencial,zalezi jak ktera firma ho vyuzije.nektere hry na ps3 vypadaji hrozne, na pc taksamo....

0/0
22.6.2009 23:59

Host

Re: co z toho

4 roky chodu?? LoL ty mi davas:)))

0/0
25.6.2009 1:53

Host

Ueda je bůh

ASTERIXXX: Tak Last Guardian je tutovka od Uedy, stačí se podívat, co dokázal s SOtC na PS2. Jen se trochu obávám že ta hra bude ještě řádnou chvíli ve vývoji. Co se týče KZ2 jsem rád, že to nevypadalo jako na tom target renderu. Byl technicky výbornej(až na oheň), ale neměl tu hustou atmosféru co konečná hra, spíš to pripomínalo hi-tech CoD.

0/0
22.6.2009 10:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.