Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Asus W90: test herního železa na cesty

Mobilní crossfire s Radeony HD 4870, 6GB operační paměti, dva pevné disky a nepřekonatelný HD displej. Jaká je realita 6,1kg vážícího herního notebooku?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Alienware

Všechno dobrý, až na tu cenu. Za takové peníze není problém koupit u USA pořádně našlapané dělo Alienware. S cenou cca 900 USD se to vůbec nedá srovnat. Pokud je člověk alespoň trochu obchodnínk, parametry Alienweru jsou 2 x lepší a za poloviční cenu.

0/0
7.7.2009 16:09

Host

Re: Alienware

Ale při srovnávání prosím uveď kolik by stálo k týhle alternativě připlatit daň a dva roky záruku (v USA je jen tři měsíce).

Ono to u nás není dražší jen a pouze kvůi nenaranosti obchodníků. To sice taky, ale a hodně věcí obchodníci nemůžou a při nákupu z USA si je připlatíš taky.

0/0
7.7.2009 16:29

Host

Hmm

Jinak souhalsím s tím, že cena je neskutečně přepísknutá. Když porovnám například s tímto noťasem za necelých 20 000 s DPH

http://www.alza.cz/notebook-msi-ex720x-015cz-d104490.htm

Tak zde recenzovaný noťas je sice o něco silnější - ale určitě ne o tolik, aby stálo za to připlácet 40 až 50 litrů na víc (je těch 68 000 cena s DPH ???)

osobně mi přijde rozumnějíš koupit každýho rok a půl novej noťas za 20 000 (ten vždycky rozjede i nejnovější hry), než dávat 68 000 s tím že to jakože vydrží nadlouho (což nevydrží a za tři roky z otho bude slimák)

0/0
6.7.2009 17:37

Host

Re: Hmm

jj 68tisíc je včetně DPH

0/0
6.7.2009 19:37

Host

Re: Re: Hmm

nVidia GeForce 9300 GS s 256 MB vlastní paměti

Např. tahle grafická karta, i přes relativně vysoký číslo, je naprosto tragická. 8 jader, slabý frekvence. S tím nerozjedete prakticky nic. To by Crysis nerozchodilo ani na low při nízkým rozlišení, ne na víc jak 10fps;-D A to už je slušnej rozdíl vzhledem k 1920x1080 při high:-) Plus rychlejší disk, kterej trápí hodně noťasů, etc... Já myslím, že to tolik opravdu stojí. A kvalitní šasi je na noťas taky relativně vzácnost. Jsou mnohem a mnohem předraženější stroje, než je tenhle;-)

0/0
7.7.2009 13:23

Host

Re: Re: Re: Hmm

Ano... ale otázka zní - je ta grafárna zde nabízeného noťasu o tolik vkonější, že se za ni vyplatí dát necelých 50 000 ?

Zlvášť když se dá předpokládat že d odvou let tuhle sestavu půjde sehnat kolem dvacítky komplet?

0/0
7.7.2009 14:14

Host

Re: Re: Re: Re: Hmm

Nejde jenom o to hledat co je nejlepší. Ale i výhodnej poměr výkon vs cena.

Tenhle noťas stojí 68 000kč. Bezva. Za téměř stejnou cenu můžu mít: Herní PC výkonější než celej tenhle noťas (20 000), PS3 (9 000), Xbox 360 s HDD (7 000), Full HDTV úhlopříčka 80cm a víc (20 000) a výše zmíněný noťas, který je slabší, ale pořád utáhne většinu her v hratelné podobě (20 000) = 76 000 kč (při cenách zaokrouhlenýc nahoru - takže v reálu o něco míň)

Nevím jak ostatním - ale mě při tomhle srovnání opravdu nepřijde místní notebook jako super nabídka.

0/0
7.7.2009 14:23

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

To je prvada, ale ani jednu z těch věcí si nevezmeš s sebou (tahat telku s full HD nebo počítač je fakt mimo). Já tahám noťas, a zahraju si všechno. A je fakt, že i celkem slušně. Na druhou stranu vedle toho nahoře je můj herní výkon opravdu někde jinde (směrem dolů, to asi nemusím říkat;-D), ta mrška nahoře nějakou tu dobu vydrží. Během roku, co mám svůj, jsem se plynule přesunul z high nastavení ve většině novejch titulů na medium, za rok to bude low, a pak budu muset snižovat rozlišení z nativního na menší, etc. Ta věc nahoře tohle relativně dost pozdrží.

Já bych si to nekoupil, aby bylo jasno. Ale je vám asi jasný, že ne každej má průměrnej plat. Tak nějak je notebook s tímhle výkonem docela vzácnost, a od Alienware by tohle stálo dvojnásobek;-) Dneska se platí za všechno, čím je užší sortiment, tím je přirážka větší. A moc takovejhle strojů neexistuje. Neříkám, že je to malá cena a ty prachy bych investoval úplně jinak. Ale předražený mi to přesto nepřijde

0/0
7.7.2009 15:01

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

Však proto jsem do svýho seznamu zahrnul noťas do 20 000... ten si na cesty vezmeš. Před rokem jsem koupil noťas za 20 000 a krom Crysis (to jeden ale jen na low) na tom jedu všechno co mě zajímá.

Takže v dnenší době za stejnou cenu půjde koupit určitě výkonější noťas.

A prostě radjiě koupím jedne maisntrema herní noťas + všechn oc ojsem vypsal. než jedne high end noťas, kde za rok z very high snížíš na high. A za dva roky na medium. A cena za tu dobu klesne na čtvritnu... výkon moc hezkej. Ale zcela zybtečně předraženej. To co za těch 50 000 navíc (proti noťasu za 20 000) dostaneš, tu hodnotu bohužel nemá.

0/0
7.7.2009 15:26

Host

Display

No z fotek koukám že display je opět "zrcadlo"? Už jen kvůli tomu bych za to ty prachy nedal. Bohužle jsme takovje noťas koupil (naštěstí za rozumný peníz) a opravdu již nidyk víc Kldině už bych připlatil 10 litrů jen za to aby to neodráželo všechno co se trochu osvětelný. Takovje noťas se pak dá použít jen ve tmě. Což je fakt paráda.

0/0
6.7.2009 16:27

Host

Re: Display

s tím naprosto souhlasím, je to první věc co jsem si na té fotce displeje všiml. schválně jsem si kupoval monitor s matným displejem a u notebooku by tomu nebylo jonak ;-)

0/0
6.7.2009 21:17

Host

Re: Re: Display

Šťastnej to člověk. Já bohužel vzal tehdy lesklej. A čím dál víc cejtím, že to bude hlavní a první důvod (namísto očekávané zastaralosti HW) kvůli čemu ho budu v budoucnu měnit. :-/

fakt nevím proč tyhle zrcadlovky vůbec vyrábí?

0/0
6.7.2009 21:58

Host

Re: Re: Re: Display

dokonce jsem na czechcomputeru narazil na člověka který nechápal proč ten monitor co mám, má matný displej..... prej to není televize.... no nevim, ale tyhle lesklé designovky bych zakázal :-D

0/0
7.7.2009 10:05

Host

!!

JA TAKI BUDEM MAT !!!! HAHA A A VI NIE HAHA LEBO STE SOCKI A NEMATE NA TAKI HAHAHAHA  TRAPACI . JA BUDEM MAT DVA TAKE !!!! MY MOZETE ZAVIDET SOCKI !!! !!!!!!!!;-D;-D;-D

0/0
6.7.2009 15:19

Host

Re: !!

Jo, závidět ti můžeme, hlavně vzdělání. :D

0/0
6.7.2009 16:03

Host

Re: Re: !!

To je Joe, psychopat, majiteľ PS3 a obeť finančnej krízy

0/0
6.7.2009 16:15

Host

Re: Re: Re: !!

Ale to by bylo snad poprvé, co by joe napsal něco do diskuse pro pc, ten se vyskytuje vždy u konzolí. ;-D

0/0
6.7.2009 16:26

Host

Re: Re: Re: Re: !!

To je právě tou krizí :), nemá na nové gamesy na konzole tak přešel na warez s PC

0/0
6.7.2009 20:14

Host

Re: Re: Re: Re: Re: !!

kup si xbox x360, nějaké základní pc za pár šupů a můžeš sosat pro x360 tak jako tak.....

0/0
6.7.2009 21:19

Host

Re: !!

my nejsme blbí aby jsme za tohle vyvalili také prachy :-P to si radši koupim auto :-P trapáku :-P

0/0
6.7.2009 21:18

Host

na co 6gb?

kdyz ma jen 32bit OS ?

0/0
6.7.2009 14:14

Host

Re: na co 6gb?

To jsem taky nepochopil. Navíc je to pŕesné jak píši - systém vidí 4GB - 1GB paměti pro grafiku = 3GB

0/0
6.7.2009 19:39

Host

Re: Re: na co 6gb?

no, já bych těch 6GB chápal když se má jednat o high end herní notebook. ale ten systém nechápu, spíš mi příjde lehce na mozek že se to do pc se 4GB ram a více pořád cpe....

0/0
6.7.2009 21:21

Host

Re: Re: Re: na co 6gb?

stoji to par korun a vypada to na papiru hezky ne? Nj, ostatni maji max 4gb a tady mate 6 ;-) Tj stejny vtipny jako davat na grafiky 1gb ddr1/2 pameti..

0/0
7.7.2009 0:17

Host

Re: Re: Re: Re: na co 6gb?

Jo, to je pravda. ale když už něco dělám, tak pořádně ;-) u grafik to chápu, to je pakárna..... ale když už dám tolik i RAMky, tak tomu přizpůsobim systém.... jen výrobci a prodejci si to nějak neuvědomují... a přitom je to nic navíc nestojí...

0/0
7.7.2009 10:03

Host

Re: Re: Re: Re: Re: na co 6gb?

No jde o to jeslti to výrobci nedlěají kvůli tlaku jisté firmy ? :-)

Ono když prosdí že na noťas půdje 32bit verze (kterou musíš koupit pokud chce ten noťas) a přitom zákazník bude msuet pořídit 64bit aby mohl využívat koupenej HW - tak má někdo dvojnásobej zisk úplně za nic.

0/0
7.7.2009 12:33

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: na co 6gb?

Spousta prodejců 64bit systémy vůbec nemá v licenci, a proto nemůže tyhle OEMka instalovat. Stojí je to dost prachů, a když převážně vyráběj do 4GB ramky, kvůli jednomu modelu by se jim pořizovat licenci na 64bit systém moc nevyplatilo. Je to prostý, proč 6GB? Protože si tam každej pak ukradne nebo koupí to, co bude potřebovat.

Apropo, já mám černou Vista home premium, přitom mám home premium licencovanou jako OEM, a zaplatil jsem za ní. Jenže se všema těma serepetičkama, z nichž některý nejdou ani odinstalovat a zloběj při bootování, co tam výrobce notebooku dal, to by se jeden voběsil. Takže mám černou verzi produktu, co jsem si koupil. Docela legrace, ale nešlo to jinak:-)

0/0
7.7.2009 13:28

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: na co 6gb?

Pokud nemají licenci, tak ať nabízí i verzi bez OS... ať si každej může vybrat. Koupím noťas s 32bit .A nebo bez OS a 64bit si tam přikoupím a nainstaluju sám.

0/0
7.7.2009 14:12

Host

Adaptér lol!!!

Výkonově to vypadá slušněR^   ...ale nekoupil bych si to už jen kvůli tomu adaptéru;-D

0/0
6.7.2009 10:29

Host

šílenost

To bych musel být fakan nějakého dost zazobaného tatíka podnikatele nebo úplný magor, abych si něco podobného koupil. Zajímalo by mě, jaký mají odbyt podobných "hraček". Já dal za noťas, na kterém hraju Bioshock na high, 14 000,- (nový v obchodě).

Jinak brašnu na podobné drobečky dělá Dicota, akorát obchody ji často nemají (chce to zeptat se a nechat si ji objednat).

0/0
6.7.2009 8:52

Host

Re: šílenost

Ani bych neřek, že šílenost. Mimo to Bioshock má v poměru na dnešek mizivý nároky na hw, a noťas za 14k má vždycky někde slabinu. Většinou v grafice, GF 9300m nebo X3100 od Intelu a podobně nejsou na hry ani omylem, přestože the sims 2 např. rozchoděj.

Jako věřím, že si někdo koho baví fotit koupí DSLR za 30k plus výbavičku skel, tak si někdo může koupit tohle. Já to teda rozhodně nebudu, ty peníze bych vynaložil rozhodně jinak. Ale svádět všechno za zazobaný tatínky nebo o všech říkat že jsou magoři je ubohost. Btw: já za noťas dal 24k ze svýho, dělal jsem na něj necelej rok...;-)

0/0
6.7.2009 10:30

Host

Re: Re: šílenost

Grafika je dedikovaná Ati 2600 HD, takže spíše vyšší standard. Měl jsem štěstí, byl to výprodej téhle série, která se jinak prodávala za 28. Neřekl jsem, že každý, kdo to kupuje je magor, ale že já bych musel být magor, abych to koupil. Muselo by mi dost rupnout v bedně, abych si to koupil. I když to srovnání se zrcadlovkou není přesné, protože ta zrcadlovka pro toho nadšence znamená vyšší kvalitu pořízených obrázků a lepší možnosti. Takovýhle noťas ale v podstatě nepřináší tak velkou přidanou hodnotu, aby se to vyplatilo. Raději bych koupil srovnatelné PC + normální notebook a jsem na polovině té ceny. Pokud žiju na dvou místech, tak dvě PC + nějaký noťásek navenek. Ale tak každému dle jeho gusta.

0/0
6.7.2009 10:36

Host

Re: Re: Re: šílenost

Od toho srovnávání bych zas až tak neutíkal. Vždyť i z D40x nebo D60 lezou úžasný snímky, když nemá člověk olšový ruce. Přitom se dá v základu sehnat i za 13k. Tam je potom přidaná hodnota k D300 asi tak stejná, jako je tady a u noťasu, co mám já. No a v tomhle podání s komentem už souhlasím:-)

0/0
6.7.2009 10:43

Host

Re: Re: Re: Re: šílenost

snimace maji sice stejne, ale komfort ovladani je nekde jinde a kdyz je pri reportazi potreba rychle prenastvit parametry, tak se rozdil mezi nema projevi opravdu vyrazne, objektivy jsou druha vec - rozdil je poznat a preziji takovy notas 10x, navic zrcadlovky za vic jak 30 000.- si kupuji vetsinou lide, kteri si na ne focenim vydelaji

0/0
9.7.2009 10:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.