Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Analytik kritizuje technologii Natal

Analytik společnosti Cowen and Company Doug Creutz není příliš nadšen systémem Natal pro ovládání her pohybem těla. Tvrdí, že pro hardcore hráče je výrazně lepší systém Sony, využívající pohyb detekující ovlače a kameru. "Jen těžko si lze představit, jakněkdo hraje třeba Modern Warfare 3 pomocí Natalu. Naproti tomu je tu velmi snadné hrát takovou hru s pohybovými ovladači od Sony."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Nejlepsi

je Nintendo vy prasata

0/0
27.6.2009 15:15

Host

Re: Nejlepsi

to bezpochyby je, odjakživa toho nejvíce přinášela do herního průmyslu, a od ní žačli všichni kopírovat. Namátkou:bezdrátové ovládání, gamepad s analogem, vybrace, avatary a plno dalšího.

Ale bohůžel, po letošní E3 to vypadá jakoby stratila s nápady dech, bohůžel:-/..ale to by nebylo Nintendo, kdyby příští rok nepřišlo s něčím novým;-)

tešme se:-)

0/0
27.6.2009 15:59

Host

Re: Re: Nejlepsi

pokud je mi znamo, tak Nintendo neprineslo ani jedno zminovane jen dokazali dobre prodat existujici technologii...

0/0
27.6.2009 16:30

Host

Re: Re: Re: Nejlepsi

tak mi prosím odpověz kdo jako první měl třeba bezdrátový gamepad a kdy, nebo gamepad s vybracemi...já připouštím, že se můžu mýlit..takže ti dávám prostor na obhajobu...prosím odpověz mi:-)

0/0
27.6.2009 17:18

Host

Re: Re: Re: Re: Nejlepsi

Ach jo. Ono uz i nintendo ma svoje fanatiki. .-)

0/0
27.6.2009 18:48

Host

Re: Re: Re: Re: Nejlepsi

Nevim, jestli byli prvni, ale bezdratove ovladace pouzivalo uz treba Atari 2600. Vibrace pak byly pouzivane minimalne v arkadach, coz byl vubec historicky zdroj mnoha "revolucnich inovaci" pro konzole.

0/0
27.6.2009 19:27

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepsi

pááni, vážně je tomu tak, jsem překvapen...doteď jsem si myslel že s wirelles controllerem přišlo jako první Nintendo ještě pro NES.

Skláním se před tebou:-)...mám co dohánět...

0/0
27.6.2009 20:19

Host

X-360 fanatici

Tady se to hemží samýma X-360 fanatikama. To je snad nějaká poj**aná sekta nebo co...Rv[>-]

0/0
26.6.2009 0:10

Host

Re: X-360 fanatici

Dobre tak neco lepsiho!Shledni tohle a smekej8-o Pak ti mozna dojde co je Playstation 3 za neuveritelny stroj!!R^V

http://www.youtube.com/watch?v=YiRxRkt3HJE

Klanim se japonskym MISTRUM.. Keep Going StationR^

0/0
26.6.2009 2:07

Host

Re: X-360 fanatici?? phe.. spíš PS fanatici..

Prosímtě, zalez odkud jsi vylez,vy máte bambule přilepené no kolku s EyeToyem a my projekt Natal, tak nechápu co tady pohledáváš ty a tvoji souputníci, když se vás to netýká!!!

Nebyl by tady žádný flame kdyby jste sem nepřišli a nevyhlašovli hlášky typu:"Playstation 3.. je skvela volba","Ps3 si zaslouzi skvelou budoucnost a plno exkluzivnich titulu a znacek"....nechápu proč to sem ten člověk píše, když se to vůbec netýká tématu...si tím navyšuje ego, páč jeho podvědomí nemá rádo, že musí pořád čekat a čekat na AAAtituly a musí se vyrovnávat s neustálým posouváním data vydání.

0/0
26.6.2009 10:45

Host

Re: Re: X-360 fanatici?? phe.. spíš PS fanatici..

Ano! a to je PRESNE ono..

Napises: "že musí pořád čekat a čekat na AAAtituly a musí se vyrovnávat s neustálým posouváním data vydání."

Az prestanete tupe! rejt do PS3, coz je dost povedena konzole, nemusi tu sonyfans nic psat.. Nejdriv si o tom neco precti nez zacnes prudit.. plno AAA titulu uz vyslo narozdil od konkurence kde jich je pomalu a ceka se uplne stejne. Nebo mi chces snad tvrdit ze ma X360 ci WII lepsi hry?;-D to snad ne.. vidis. Az budete trochu informovanejsi a prestanete verit vsem tem bludum co pousti MS do herniho sveta, remcat ze Cell je k nicemu a ze Blu-ray s 50-ti GB!!! je zbytecnost, pak tu nebudem mit potrebu nic psat, jenze vy to stejne nikdy nepochopite.. vzdyt Xko stoji vlastne 4000 a jde na nem Warez ze? wow tak to musime vsichni mit.. PS3 fujRv je mi z vas na nic..

0/0
26.6.2009 19:41

Host

Re: Re: Re: X-360 fanatici?? phe.. spíš PS fanatici..a tenhle ani nevidí do vlastních řad:oD

;-D;-D;-D;-D;-D;-D

se koukni kdo tu začal jako první prudit na učet X360-tky!!!!

1. 25.6.2009 13:59:46 NATA-LOL: CELL RULEZ, RROD SUCKZ 2.soky76 25.6.2009 15:07:52 "Hlavně, že se na xboxu pirátí tak jako na PC"...(tak to je teda dobrej bullshit) 3. 25.6.2009 21:13:25 PS3 Forever!!! Lidi.. nenechte se ovlivnovat falesnymi sliby ala Natal a MS. Playstation 3.. je skvela volba Vyborna konzole s nejlepsim HW a nabidkou her......

A pokud se dobře koukám, první hláška na účet PS3 přišla 25.6.2009 23:35:58.....tak ted mi odpověz kdo tu začal tupě rejt??? a s AAA tituly?? nevykřikovali náhodou PSfans jak bude rok 2009 rokem PS3 s tituly jako KZ2,Uncharted2,GOW3,Heavy rain,GT5 a X360 jak se může jít zahrabat...zatím vám z toho vyšlo nepřesvědčivé KZ2 a Uncharted2 se ještě chystá...GOW3, Heavy rain se vám ofiko přesunul do dalšího roku a vypadá to, že GT5 taky,když ani PD nepředvedli na E3 nové hratelnou verzi, když už je to prý hotové(taky dobrá hovadina)...tak kde je ten rok 2009 rokem PS3..nebo chceš mi tvrdit že tyhle dva tituly nebo 3(když započítam inFamous) bohatě stačí?? a dál, ano Blu-ray není zbytečnost, ale až tak za 2 roky,jenže v tu dobu se taky bude muset začít prát s digit.distribucí..a Cell je výkonná věcička, ale blbě se z něj ten výkon doluje,bodejť když byl primárně tvořen pro IBM servery, kdyby byl tvořen hlavně na hry, dal by se jeho výkon lépe z něj dolovat.....Takže doufám že už jsi prozřel a že se ti udělalo ze sebe a z tvých kumpánů špatně...a teď už vypadněte z téhle diskuze, nemáte tady co pohledávat!!;-O

0/0
26.6.2009 22:15

Host

Re: Re: Re: Re: X-360 fanatici?? phe.. spíš PS fanatici..a tenhle ani nevidí do vlastních řad:oD

Vis.. cele jsem to ani necetl. Ale k tobe mam ted uz jen jedine.. podivej se sem a lituj svych slov na adresu PS3;-)

http://www.youtube.com/watch?v=YiRxRkt3HJE

Neskutecna krasa!.. vazne povedena praceV (Tomuhle chces NECIM konkurovat?;-D Dyt to neni ani mozne)

A to jste jeste nehrali rpg Demon's Souls8-o (od tvurcu Ninja Blade pro X360)

Playstation 3R^ - RESPECT!!

0/0
26.6.2009 22:30

Host

Re: Re: Re: Re: Re: X-360 fanatici?? phe.. spíš PS fanatici..a tenhle ani nevidí do vlastních řad:oD

lol...A stejně jsi mě neodpověděl, kdo jako první z fans začal rejpat..hmm??

Co si myslíš, že MS v čele s X360-tkou svůj post dají tak lacinno??...to jsi na omylu..Shlédl jsem to.... a nelituju svých slov;-D

Rád bych ti dal taky odkaz na video, ale nikdo si nedal tu práci jej poskládat z her které neuvidíš na PS3,tak ti sem dám aspoň seznam her na 2009-2010:

The precursors,Splinter cell:Conviction,Star Ocean IV,Two worlds:templation,Majesty 2,White Gold,Huxley,Venetica,Risen,Forza Motorsport 3,Dungeon hero,Mass Effect 2,Alan Wake,Dead island,,Halo ODST,Halo Reach a tyhle už vyšly..Halo Wars, Ninja blade. Měl by jsi začít X360 respektovat, jelikož má stále co nabídnout, obvzláště, když se dá sehnat za tu cenu 4000,- a v zahraničí ještě za mín...heh dokážeš si vlastně představit, co by se dělo, kdyby najednou MS snížil cenu arcade verze o 1000,- nebo 1500,- a doporučil snižení cen nových her o nějakou tu stovku..by tím Sony s PS3 srazil na kolena, která se ještě ani nevyhrabala s černých čísel..stačí pouze tak málo..

0/0
27.6.2009 0:00

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: X-360 fanatici?? phe.. spíš PS fanatici..a tenhle ani nevidí do vlastních řad:oD

Az budes mit priteli sve Gamerscore alespon polovicni co ja, kazej mi tu o X360 hrach..;-)

I tak ale musim konstatovat, ze na PS3 to skutecne nemaRv

Playstation 3R^

ten Dead Island je ale dobrej.. jen uz mel byt davno venku.

0/0
27.6.2009 1:08

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: X-360 fanatici?? phe.. spíš PS fanatici..a tenhle ani nevidí do vlastních řad:oD

Jo a Star Ocean IV (The Last Hope) se na PS3 chysta take. V usa je na Xko uz davno a ted vychazel i v Evrope.. navic kvuli zpozdeni bude exlkuzivne pro PS3 obsahovat bonusy.. Horsi je ze Square Enix mozna zrusi port The Last Remnant. Jsou to prodejny d*vky.

0/0
27.6.2009 1:13

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: X-360 fanatici?? phe.. spíš PS fanatici..a tenhle ani nevidí do vlastních řad:oD

A stále neodpověděl, kteří dementi tady začali rejpat jako první..dokud tady budeš psát,tu odpověď budu po tobě chtít!!

Netušil jsem, že máš věšteckou kouli, a že znáš už teď hodnocení všech her jak na PS3 tak na X360;-D

Jsi hlupák, když si myslíš, že pěkná grafika je úspěchem hry a zaručuje vysoké hodnocení..dnes je důležitější u většiny hratelnost a příběh a ani tak není zaručen úspěch, který je pro vydavatele nejdůležitější, a to u X360 ho mají větší šanci dosáhnout a to za menšího úsilí, když má celosvětově prodaných více konzolí a je snahší na něj programovat..Důkazem ti může být nedávné prohlášení Activisonu.. jestli dostojí slova, když mu na PS3 nestoupnou zisky, pak by ses měl začít obávat o budoucnost PS3, jelikož tenhle akt může spustit vlnu vypovězení podpory ze strany mnoha vývojářů...a k čemu ti pak bude hyper,super nabušený stroj když na něj nebude vycházet dostatek her,hmm??

0/0
27.6.2009 9:01

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: X-360 fanatici?? phe.. spíš PS fanatici..a tenhle ani nevidí do vlastních řad:oD

jo jo  moje řeč :-)

0/0
27.6.2009 13:14

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: X-360 fanatici?? phe.. spíš PS fanatici..a tenhle ani nevidí do vlastních řad:oD

Dochazi ti vubec ty experte o kolik by Activision prisel kdyby prestal uplne podporovat PS3 s PSP?? To je jich bububu je uz docela trapne a jinak ver ze na nejake dostojeni slov neni v herni branzi cas.. Oba giganti uz spolu davno jednaji a mimojine nebyla to prave PS3 o ktere plno thirt party vyvojaru nedavno prohlasilo, ze jim jejich verze uz zacinaji vydelavat vice? Prober seRv

Jinak jestli srovnavas X360 s necim jako je PS3, tak to si asi dobry magor;-D

Jo a jeste vlastne chces tu odpoved vid? Tak jako uplne prvni zacali remcat samozrejme Xboti, jelikoz jim jejich masina vysla uz koncem listopadu 05 v USA a 2.12 pak v Evrope. a dale pak nevim ze bych nekde psal ze grafika je u her to nejdulezitejsi.. byt to pravda, tak si X360 uz oproti PS3 neskrtne vubec;-) Keep Going StationR^

PS: A mimojine jak se tesis na srovnani Forzy 3 s GT5? ;-D

0/0
27.6.2009 23:14

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: X-360 fanatici?? phe.. spíš PS fanatici..a tenhle ani nevidí do vlastních řad:oD

Takže raději to vezmu popořádku a budu to raději číslovat, jelikož vidím, že pán je značné nechápavý:

1.já se tě ptal, kdo začal rejt jako první na TÉTO DISKUZI(což je všem jasné),jenže jak vidno tvůj mozek to nějak neni schopnej pochopit...takže se táži znova, kdo začal jako první z fans rejpat na TÉTO DISKUSI k zprávě s titulkem:"Analytik kritizuje technologii Natal?"

2.položil jsis vůbec otázku, kolik by tím Activision taky ušetřil času a především peněz,kdyby vypustil podporu PS3 a PSP. Ta položka není určitě zanedbatelná.A Ano third party vyvojáři tohle prohlásili, ale už je to nějaká doba a za tu dobu asi došlo ke změně milej drahej, jinak by Bobby Kotick neprohlásil:"Skutečně se o Sony začínám obávat.Playstation 3 neustále ztrácí a je pro mě velmi těžké i nadále tuto konzoli podporovat. Vývoj her pro ni je totiž drahý a návratnost, oproti X360 a Wii, jež se mnohem lépe prodávají, taky není zrovna růžová"...ale abych nebyl netaktní, tohle určo platí jen pro ameriku,v Evropě bude situace s tituly pro PS3 o něco lepší.

3.Tak v tom případě je ve světě plno magorů, a to si může myslet jedině nechápavý a netolerantní dement jako ty;-D

0/0
28.6.2009 14:12

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: X-360 fanatici?? phe.. spíš PS fanatici..a tenhle ani nevidí do vlastních řad:oD

4.Budeš vážne asi nějak zaostalý, páč kdo pak tu napsal:"Neskutecna krasa!.. vazne povedena prace (Tomuhle chces NECIM konkurovat? Dyt to neni ani mozne)"..tak co pak jsi teda vyjadřoval slovy "Neskutečná krása"??..takže být tedy pravda, že PS3 je tak výkoná jak se tvrdí, tak by nám to už dávno jasně předvedla.Ale ono stále jasný nezpochybnitelný důkaz nepředvedlo.

5.Na srovnání Forzy 3 s GT5 se těším úplně stejně jako ty a řada dalších koho baví závodní simulace...jen můžete očekávat, že až vám výjde preview ke GT5, že se vám budeme navážet stejně do diskuze, jako vy nám, obzláště, když se ukáže, že GT5 bude mít najednou taky zakomponováno převracení přes střechu, započítanou deformaci pneumatik atd.;-)

0/0
28.6.2009 14:15

Host

PS3 fanatici

Tady se to hemží samýma PS3 fanatikama. To je snad nějaká poj**aná sekta nebo co...Rv[>-]

0/0
25.6.2009 23:35

Host

Re: PS3 fanatici

http://www.youtube.com/watch?v=uy5AJf2ONiU&videos=1TPQCVFxQJ8&playnext_from=TL&playnext=1

8-o:-P:-P:-P

0/0
26.6.2009 0:00

Host

BUZNA

Nejlepší je X-360!!V Delam ji to vostosest.

0/0
25.6.2009 21:36

Host

Re: BUZNA

Vsak nic proti v letech 05-06 jsem na ni take radil (myslim herne ne jako ty:-)) Amped 3, PGR 3, NFS MW ci Perfect Dark.. to byla rezba tenkrat 720p grafika + online skutecne srazela na kolena, ale dnes uz se pise jiny rok.. Deviti jadrovy Cell!, kapacita medii az 54 GB!! navic se specialne tvrzenym povrchem! Wi-fi, Bluetooth, HDMI 1.3a. Dotykova lista a plne automaticka mechanika.. je neco co nemuze mit ve sve tride konkurenci!! Kdyz si pripocteme skvelou nabidku her a nekonkurence shopny lineup pro rok 2009R^ neni uz vazne co resit8-o

Playstation 3R^

0/0
25.6.2009 21:56

Host

Re: Re: BUZNA

Vite.. to se proste musi videt nazivo. Aby mohly vznikat nove originalni projekty, nesouci popravu nalepku Next-gen (ne jen PS2/X1 hra v nove grafice) potrebuji vyvojari i poradne misto na disku.. coz je u EXKLUZIVNICH PS3 her skutecne znat8-o

Go Blu-ray GoR^

http://gamersyde.com/stream_11693_en.html

(vetsina svetovych, ale i nasich recenzentu hru musela testovat kvuli delce pres 6 tydnu;-))

0/0
25.6.2009 22:06

Host

Re: Re: Re: BUZNA

trochu me mrzi, ze nejsou videt aspon IP adresy :-)

tak to vidis, tolik moc mista a jedine, na co se vzmuzou, je nadprumerna (i kdyz v dnesni dobe celkem tuctova) sandbox hra, ktera muze jen tise zavidet rok staremu sedmigigovemu GTA4.

0/0
25.6.2009 22:24

Host

Re: Re: Re: Re: BUZNA

To co jsem napsal je alespon pravda, takze klid.. narozdil od pana "Buzny" co tu pise sprostarny.. a veta jediny na co se vzmuzou svedci tak o tve neinformovanosti.. zmohli se uz docela na dost, staci se jen podivat na seznam PS3 titulu;-)

0/0
25.6.2009 22:31

Host

PS3 Forever!!!

Lidi.. nenechte se ovlivnovat falesnymi sliby ala Natal a MSRvRv

Playstation 3.. je skvela volbaR^ Vyborna konzole s nejlepsim HW a nabidkou her. To je bez debaty!

Ps3 si zaslouzi skvelou budoucnost a plno exkluzivnich titulu a znacekR^ nezapominejte na to, ze KVALITA se CENI!!V

0/0
25.6.2009 21:13

soky76

Zase lži...

List Globe mezitím uvedl, že technologie Natal nebyla

vyvinuta Microsoftem, jak dosud tato firma tvrdila. Potvrdilo se, že

technologie byla koupena od izraelské firmy 3DV. ;-D;-D

0/0
25.6.2009 15:08

Host

Re: Zase lži...

heh, to je zpráva stará už 14 dnů...ale co, odkoupili to od nich a teda už je to jejich, mohou to vydávat za vlastní...Buďme rádi, že to MS koupil a chce toho využít pro hry, bůh ví, pro co se to mělo užívat původně...

0/0
25.6.2009 17:36

Host

Re: Zase lži...

Lži??? To chceš jako říct, že když třeba Adobe prodává Adobe Audition pod svou značkou a přitom jádro programu je Cool Edit Pro od Syntrilium nebo Adobe Flash je od Macromedia nebo že Paint Shop Pro je teď pod značkou Corel, tak že jsou to lži??? Jak si myslíš, že to chodí ve světě PC businessu? Někdo něco vymyslí a pokud je ta technologie dobrá, snaží se jí prodat. A velké firmy jí koupí a pak jí prodávají pod svojí hlavičkou a dál na ní pracují. Nejdřív si najdi, jak to v tomhle odvětví chodí, než zas něco napíšeš ;-)

0/0
25.6.2009 18:39

Host

Re: Re: Zase lži...

Lide z Microsoftu (Shane Kim?) rikali, ze technologie byla vyvinuta interne, a vyznelo z toho, ze onu spolecnost koupili, protoze drzela patenty na podobne technologie a hrozilo riziko soudnich sporu. To by odpovidalo i prohlaseni inzenyru z Microsoftu, kteri se na projektu podili.

0/0
25.6.2009 21:21

Host

NATA-LOL

CELL RULEZ, RROD SUCKZ.

0/0
25.6.2009 13:59

Host

Re: NATA-LOL

Máš Recht..R^ Go-> PowerFull CELL Go->!!

Az bude tahle generace konzoli končit.. PS3 se zapojenymi vsemi sesti SPEs bude ukazovat takovou GRAFIKU, ze to malo kdo z nas rozdejcha8-o Uncharted a KillZone 2 byly jen zacatek:-P Brzy prijdou dalsiR^V Keep Going Station!

0/0
25.6.2009 21:26

Host

...

hlavně microsoft tohle vytváří proto aby si takzvaně zahrála celá rodina, a co jepodstatné aby se u toho pobavily;-D

0/0
25.6.2009 12:16

Host

Ursus

No, kritizovat může, ale to je tak všechno. Co je špatného na tom, že cílí na casual hry? To je trh, který je do jisté míry ještě nenaplněný. Popravdě, hardcore hráče si myslím neosloví ani jedna technologie. V obou případech totiž bude hraní dané hry možná reálnější, možná zábavnější, ale člověk se u toho rychleji unaví a nebude moct hrát tak dlouho jako na gamepadu/myši.

0/0
25.6.2009 9:49

Host

host smrdí springere here

Stejně jde zase jen a jen o peníze.. který z vývojářů dokáže poskytnout naditější obálku do rukou notáře výběrového řízení.. Nejsem závistivý člověk,takže by mi bylo i jedno,že se zase někdo napakuje jako to prase,ale tenhle styl vývoje mi prostě vadí.. Už proto že PC-only herní průmysl je natolik prolezlý pirátstvím, že PC only hry začínají být vzácné.. Čím dál častěji se spíše dočkáme nějaké více či méně povedené konverze z ovladačové hry na PS3 či XBOX.. neříkám že to jsou hry málo zábavné,ale takové Heroes, DIablo, Warcraft, Fallout, Baldurs gate, Ice wind, Dungeon Keeper... to prostě nejsou.. což oto, každý rád jiný žánr,ale ouvej když jde o střílečky.. Ovládání klávesnice + myš nejde odsunout do pozadí nějakou konverzí z joypadu.. tenhle směr se musí vyvíjet dál, střílečky na PC jsou nyní o rychlosti, přesnosti a to již díky neustálým DM kláním na netu na takové úrovni,že na nějaké shitné konverze typu Fallout 3 a další se můžou jít zahrabat.. taky zabíjejí hratelnost, páč ta nikdy nebyla o efektech a grafice,nýbrž o nápadu a chytlavosti.. a Z45Raná komerce nutí průmysl chrlit jeden konzolový brak za druhym.. touha lidí po penězích nakonec zničí i to co nezačlo ryze za komerčními účely.. a to zábavu..počítačovou herní zábavu.. bey Rv

0/0
25.6.2009 9:42

wesc

Re: host smrdí springere here

Chceš říct, že tebou vyjmenované hry jsou nějak lepší (komplexnější, těžší,složitější,náročnější) než třeba Chrono Trigger, Star Wars: Knights of the Old Republic, série Final Fantasy, Dragon Quest, Pokemon či Metal gear solid, Persona 4, Mass Efect .......

PC only hry začínají být vzácné proto, že nejkvalitnější PC vývojáři přecházejí na konzole(velká zásluha Microsoftu), protože chcou mít za svou práci zaplaceno.

Střílečky (i jiné hry) jsou všude o rychlosti a přesnosti, nevím proč by myš a klávesnice měla na to být líp (či hůř) - jde snad o poměření schopností hráčů se stejnými ovládači (gamepad, volant, myš).

A poslední větu o konzolovému braku - s Brakem ze zemí bývalého SSSR (převážně PC) se to nedá srovnávat .............

0/0
25.6.2009 12:31

soky76

Re: Re: host smrdí springere here

Chtějí mít zaplaceno? Hlavně, že se na xboxu pirátí tak jako na PC, tak nevím jakou zásluhu má microsoft...;-D

0/0
25.6.2009 15:07

wesc

Re: Re: Re: host smrdí springere here

S tím Microsoftem jsem to myslel tak, že architekturou Xbox přivedl spoustu, kdysi PC only, vývojářů ke konzolím - Bioware, Valve, Bethesda .... Samozřejmě pracují i na hrách pro PS3, tak můžeš být v klidu ;) Jen si myslím, že je to záslohou MS (možná ne).

A pirátství na Xboxu evidentně nemá takový vliv na prodejnost her jako u PC ..... http://vgchartz.com/worldtotals.php?name=&console=X360&publisher=&genre=&minSales=0&results=50&sort=Total

0/0
25.6.2009 15:29

Host

Re: Re: host smrdí springere here

Pereš se hezky, ale na špatným hrobě... Konzolové hry minimálně naprosto zabily technologický vývoj grafiky. DX9 tu máme jak dlouho, 8 nebo 9 let? WTF? A co se týče her, díky slibnému konzolovému trhu šla kvalita a náročnost mnohých her do kopru, jen aby si mohl zahrát každý... Kvalita šla dolů...

0/0
25.6.2009 18:36

Host

Re: Re: Re: host smrdí springere here

Nj, Playstation 3 ale ma kvalitni hry navic po technicke strance hodne povedeneR^

0/0
25.6.2009 21:30

Host

Re: Re: Re: Re: host smrdí springere here

po technicke strance se povedlo tak moc, ze nezvladne ani 720p ani ve hrach, kde to casto dokaze i rok starsi Xbox 360?

0/0
25.6.2009 21:42

Host

Re: Re: Re: Re: Re: host smrdí springere here

JJ člověk se musí spokojit s 1080pRv

0/0
26.6.2009 9:45

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: host smrdí springere here

Tak pokud je clovek fanda NBA, tak si 1080p skutecne uzije dosytosti ... pokud ma rad vsechny jine zanry, tak je PS3 predrazeny Xbox 360, ale na rozdil od konzole Microsoftu ma kousek od Sony problem zvladnout i 720p (vcetne her jako MGS4, ktere jsou vyvijene jen pro jednu platformu).

Uz to zrejme dochazi i PS3 fanum, proto take ten krik. :-P

0/0
27.6.2009 10:27

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: host smrdí springere here

Ty si ale dement...;-D;-D (nic ve zlem:-P)

Ano PS3 oproti xku nezvlada ani 720p proto Tombraider Underworld na Stationu bezi 1024x720 a na X360 1024x576;-)

Jo tak to pak ano.. diky za vysvetleni.

0/0
27.6.2009 23:18

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: host smrdí springere here

Ruzne verze Tomb Raider: Underworld delala ruzna studia (coz se neda rict treba o GTA4, Ghostbusters, Street Fighter, Soulcalibur, Guitar Hero, Riddick, ...) a PS3 verze za vyssi rozliseni (1280x720) zaplatila horsim framerate... :-P

0/0
28.6.2009 10:26

Host

Re: Re: Re: host smrdí springere here

Nesmysl, DirectX 9 je tu protoze ho maji lide v PC a jsou s nim ocividne az moc spokojeni. Beda kdyz nekdo vyda DX10-only hru, to je hned ohen na strese.

Kdyz jsme u snizovani narocnosti a kvality, cim to je, ze treba Troika nikdy nevydalo konzolovou hru, ale ten trend byl jasne vyditelny? kazda dalsi hra zabugovanejsi a z Fallout-like Arcanum se dopracovali k fps s rpg prvky Bloodlines...

0/0
25.6.2009 21:40

Host

čti

Z titulku vypadlo jedno slovo, a to PODPLACENÝ.

0/0
25.6.2009 9:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.