playstation 3 rules

na playstation 3 jede hra jako po masle

0/0
11.7.2009 0:19

Host

jak na karieru

pls hosi muzete mi poradit zakladni principy kariery jsem v druhe casti hry a mam odjety 6 ten hvezdickovych zavodu z 18 ale na mape je jich jen 6 musim zbylych 12 najit neco jit na dalsi uroven a az tam se mi utevrou dik

0/0
9.7.2009 22:34

Host

propadák

Solidní grafika ?? jak se setmí je lepší zavřít oči, aby neviděl ty příšerně nasvětlené stromy a okolí, přes den je grafika lepší ale i tak... a to nemluvím o tom, jak se to cuká.

První závod mě bavil, druhý už méně a třetí jsem litoval peněz. Nic nového, jen nesmyslné ježdění s nesmyslným ovládáním, fyzikálním modelem atd

Tahle hra šla za dva dny do bazaru, příště budu gametrajleru věřit

hodnocení 25 % a to je 20 % za muziku

0/0
5.7.2009 19:13

Host

Re: propadák

ne to jsou jen ty trapný konzole na kterejch se sebevětší hra hned škube, mě to jede uplně v pohodě na maximální detaily, ani škobánek a to mam v celku normální PC ... navíc je konečně dobrý že je tu další hra s větší volností a nemusim pořád něco dělat jak idiot aspoň se můžu projet, navíc hra dostala na gametrailers 5.2 takže nevim kdes to zas vysmolil , na PC to má lepší hodnocení protože konzole sou na ty koridorovky jako Cod, tyhel větší hry neuměj, je to vidět i na gta

0/0
6.7.2009 13:09

Host

Re: Re: propadák

trapný konzole ? na konzolích je většinou 60 fps, tak se nediv, když vyjde gamesa, která je hnusná a ještě fps je někde kolem 30 ...  a větší hry nezládají ? co třeba FC2 ? hm ? krásně vypadá a hra běží naprosto v pořádku ..

také jsem se těšil na projíždění, ale ono to projíždění je jaksi nuda .. zlaté TDU , vypadá krásně, je také rozlehlé, a přitom to vypadá, že spíš FUEL je starý dva roky , né TDU.

nehodlám se tu hádat, jen jsem chtěl vyrovat ty, kteří za to chtějí utrácet ... pcčkáře varovat nemusím , ty si to stáhnou a kdyžtak divko zahodí :-D

0/0
6.7.2009 15:04

Host

Re: Re: Re: propadák

víš, TDU je asi tak 2x možná i 3x tak menší než rozloha FUEL takže je uplně jasný že se muselo ubrat na grafice a v TDU se většinou dá jezdit jen posilnicích které, řekněme si to narovinu, njesou moc dobře udělané, chci říct že se na tom to auto chová někdy strašně ale to je buřt

no FC2 je dělaný uplně jinak, neni dělaný že chodíš a donačítá se ti obraz v zádu ale je dělaný na lokace, při načítání lokaze z lokace ani moc nepostřehneš jen se to škobrtne, a timhle způsobem udělat hry jako je FUEL, GTA či Fallout 3 by byla blbost, takže defakto FC2 je v podstatě menší hra, která působí jako velká a ano je to tak hry jako F. prostě konzole tak moc dobře nevzládají

no velké FPS mít musí protože kdyby neměly tak jsou jejich high-tech technologie uplně kničemu a už by to nebyly !herní! konzole, a přiznávam se i že je nemam moc rád protože se spíš věnuji strategickém hrám, adventurám a hrám s velkýma rozlohama jako třeba tohle a tyto hry jsou na nich naprd (přesvědčil jsem se u CaC na x360, je to hrůza, už to neni ono) ... nejvíc co mě na konzolích fascinuje je Cell procesor u PS3, GT5 a Killzone2 a poněkud trapné přestřelky na některých diskuzích mezi zasvěcenými PS3jkáři a odhodlanýma X360tníkama, je někdy až fascinují co si někteří nevymyslí aby prosadily svoji oblíbenou konzoli ... zajímavý přízpěvek není-liž pravda že

0/0
6.7.2009 17:52

Host

BW

nějak se mi zhnusil BW nic tu neni recenze na kokos zlate tiscali;-D;-D;-D

0/0
4.7.2009 6:30

Host

Re: BW

Souhlasim, poslední dobou je nejlepší tiscali games ! S touhle recenzí vůbec nesouhlasim, sám mám FUEL pro PC a je to dobrá hra !

0/0
4.7.2009 22:12

Host

muj nazor

ja bych spise uvital kdyby se zavodila nekde normalne na silnicich a bylo tam i treba nejake vetsi mesto a fungovalo by to na principu jako napriklad SLRR ze by ste vyzivali ostatni zavodniky projizdejicim kolem k zavodum a byli by tam sazky atd.. ale toto? zavodit nekde v terenu to je ohovne a buginy ,kroskya takove sracoviny mne nic moc nerikaji mohli to udelat jak treba TDU .

0/0
3.7.2009 20:48

Host

Re: muj nazor

to je doslova debilní názor... tohleto je prostě jiná hra... si zajezdi nějaký městský závod - takových her je dost 8-o

To je jako hrát Call Of Duty a stěžovat si na to, že si tam nezalítáš ve stíhačce. Prostě pitomost. Rv

0/0
3.7.2009 22:01

Host

Re: muj nazor

krasne receno ;)

0/0
15.7.2009 15:10

Host

recenze

ty recenze sou posledni dobou vsechny naky divoky 8-o

0/0
3.7.2009 19:06

Host

...

Najlepšie závody čo som hral boli Big Rigs: Over the Road Racing  !! Naozaj odporúčam ! R^

0/0
3.7.2009 9:16

Host

Re: ...

Ano doporučuju tuhle recenzi: http://www.youtube.com/watch?v=-XDv4HSFdbY

0/0
3.7.2009 21:54

Host

neníto špatná hra

Má sice pár nedotažeností, ale pořád je to dobrá hra. Stačí když se člověk přestane rýpat v maličkostech a zjistí že největší klad této hry je hratelnost.

0/0
3.7.2009 7:14

Host

no

A to se na to kazdy tesim :( ta hra neni spatna .. je priserna :/

0/0
2.7.2009 15:41

Host

Re: no

*tesil

0/0
2.7.2009 15:41

Host

Re: no

No nie je to tak dávno čo som písal že túto hru tipujem na prepadák. Z mojeho pohľadu sa to naplnilo. Úbohé jazdné vlastnosti niekomu nemusia vadiť ako mne, niekomu ani nevadí že sa na svoje auto pozerá zhora ako na hračku, ale v tom prípade tam mali doplniť hromadu vybuchujúcich sudov, na autá pripevniť guľomety a rakety a deti by sa dobre pobavili.;-)

0/0
2.7.2009 19:24

Host

Re: Re: no

burnout taky nemá žádnej jízdní model, jen se naklání do určitejch úhlů to auto a každej to miluje, tohle je něco podobnýho, nevim jak někdo od toho může čekat něco víc simulace když se o tom porád mluví jako o arkádě omg

0/0
2.7.2009 20:43

Host

Re: Re: Re: no

Asi je to vec názoru, ale aj arkáda by mala priniesť aspoň pocit z jazdy. Jazdný model na úrovni simulácie určite nikto neočakával. Ale to čo priniesol fuel je fakt pre deti do 10 rokov.

0/0
3.7.2009 12:41

Host

Re: Re: Re: Re: no

OMG co tu furt nekdo mele o simulaci??? Kup si karu a jdi si pojezdit... Tahle hra je arkada, ale musim rict, ze minimalne na par hodin cloveka zabavi a o to jde. Ja sem s ni byl spokojen. Po dlouhe dobe me gamesa bavila dyl nez hodku...

0/0
15.7.2009 15:08

Host

FUEL

Ahoj ... nejsem zadny velky fanda do automobilovych zavodu ,ale tadle hra me doopravdy bavi,libi se mi grafika ,efekty,jizda (ovladani je pro me super),hodne moznosti (volba dopravniho prostredku) ,krasne prostredi,obtiznost je adekvatni (zabavna ,ne uplne pitoma ani frustrujici obtizna).Dostalo to 68% to me celkem mrzi, protoze tahle hra se mi doopravdy libi.Jedine co mi tam vadi je stereotypni hudba -doopravdy hodne nudna hudba.

0/0
2.7.2009 15:21

Host

Re: FUEL

Myslím že 68 procent dostal poprávu a to díky srovnání s konkurencí. Kdyby to byla jediná hra na trhu, tak bude mít hodnocení velké. Ale také jsem se na ni těšil jako na vánoce a po hodině jsem to vypnul unuděn k smrti. Jestli nejsi fanda těchto her a neznáš je, tak ti doporučím třeba MX vs ATV nebo BAJA Pure. Po té poznáš proč tato hra dostala to co dostala.Je bez atmosféry, bez náboje...

0/0
2.7.2009 16:20

Host

Re: Re: FUEL

BAJA??

Si ted delas asi srandu ne;-D

0/0
3.7.2009 0:10

Host

Re: Re: FUEL

"MX vs ATV nebo BAJA Pure"???? prestan brat drogy....tohle sou sracky a ne poradny hry...Rv

0/0
3.7.2009 0:14

Host

Re: Re: Re: FUEL

MX vs ATV je blbost a BAJA je defakto taky špatná snad jen o něco málo lepší než MX vs ATV, jedine co stoji za zmiňku je Pure ale to moc velký neni a jezdí se tam jen na 4kolkách takže srovnávat to s FUEL je tabu ... jediná hra co je v tomhle podobná je TDU, ale to taky neni žádnej zázrak takže pokud by se vybíral soupeř pro FUEL  tak je defakto jen jeden (nevim, možná se ještě něco najde) proto je ta hra je v tomle žánru tak ojedinělá a měla by se pořádně odzkoušet a dat ji šanci než ji někdo zavrhne, jako co jsem někde čet že to někdo zavrhnul po pul hodině hraní, no to je nesmysl, to je tak zkušební doba leda tak pro NFS a to jen proto že byste byly už v polovině hry za tu dobu :-D :-D  [>-]

0/0
3.7.2009 1:01

Host

Re: Re: Re: Re: FUEL

No jako reakci na můj komentář už jsem četl i to že nemám prej brát drogy. Ale když tady srovnáváš se hrou fuel hru TDU tak to už bude o uplně něčem jiném. Chceš srovnávat bláto a čtyřkolky ve fuelu s Ferrari na Hawaii? Mimochodem má vůbec cenu něco do diskuzí psát? Když vždy přijdou malé děti a začnou zde pronášet ty svoje drzé názory? Pán se slušně zeptal a něco napsal. Tak jsem mu odpověděl že fuel není nejlepší hrou a doporučil vyzkoušet třeba MX vs ATV . To co tady píšete vy je spíše výlev pubescentů, bez minimální výpovědní hodnoty. Alespoň jsem mu něco řekl. Je to můj názor a můj postřeh. Pokud nesouhlasíte tak napište jiné postřehy. Ale psát to co píšete jeprostě v dnešní době móda diskuzí....

0/0
3.7.2009 23:01

Host

Re: Re: Re: Re: Re: FUEL

už je to tu zase, zase ty máš pravdu a nikdo jinej. Prostě se vzpamatuj, MX vs. ATV je propadák po němž tejden po vydání nikdo ani neškyt ... TDU se srovná protože je to velká hra s podobnými vlastnostmi (arkádovost, rozloha, způsob hraní ... ) jako FUEL a nikdo nesrovnává nějaký Ferrari nebo co to tu řikáš, víš kdyby ses zamyslel tak bys nemoh srovnávat vůbec žádnou hru, protože by se vždycky našel nějakej chytrolín jako ty a řek že v jedný hře je nějaký Ferrari a v tý druhý ne a proto se to nedá srovnávat ... blbost ... a MX vs. ATV už prosimtě nikdy nedoporučuj ... to ty tu kecáš blbosti [>-] Cheers

0/0
3.7.2009 23:30

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: FUEL

Teda, občas jsem fascinována inteligencí určitých účastníků diskuze. Člověk, který o jiném tvrdí, že je dogmatik (smím-li to tak říct) a sám pak prohlašuje, že jeho názor je jediný správný (" Prostě se vzpamatuj, MX vs. ATV je propadák") mi přijde poměrně úsměvný. Nicméně, ráda bych taky přispěla svým názorem do kotlíku. Souhlasím, že her typu FUEL příliš není, ale řekla bych, že hodnocení je celkem zasloužené, chtělo se to trochu víc zamyslet nad zdlouhavými pasážemi a ovládáním. Ale jinak mě hra celkem bavila, i když ne na moc dlouho.. :-)

0/0
4.7.2009 14:48

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FUEL

ehm ... no on to ale je propadák, to že něco má vyskoý hodnocení ještě neznamená že se to bude dobře prodávat ... jinak inteligence většiny účastníků je v pořádku až na pár vyjímek, ono je nejdřív si o tom dost vyhledat a pak mluvit o něčem že je dobrý a ne jen mluvit sám za sebe to je pak blázen asi každý ... př. Ground Control II, jedna z mých nejoblíbenějších her, desítky vysokých hodnocení od herních velko plátků, vynikající průměr 8.0 na meta, ale malý prodejní čísla = tzv. propadák (ikdyž ne zrovna doslova) a skončilo to tak že Massive skončil pod Ubi a pokračování GC se možná ani nedočkam, ikdyž práva na to maj ... a pak je tu Fuel, někdo si řekne á Codemasters, slavný Colin mcrae , tak to bude určitě dobrý, víš ne každý kouká na hodnocení na webech a časopisech ... stačí se jen nad tím zamyslet ... příde někdo do krámu a zvedne krabici MX vs ATV a uvidí ty obrázky a čtení k tomu a pak zvedne k tomu krabici Fuel a podívá se na obrázky aut projíždějících tornádem a záblacenejch monestrucků atd ... teď jaká by byla šance že ho nadchne víc ta myšlenka ježdění na čtyř kolkách či motocrosu nebo projíždění velkou krajinou atd, to by musel bej vysloveně fanda to ATVček ... tohle mi přijde taky úsměvný jak zahazuje krabici Mx vs ATV a jde k pokladně :-)    [>-]  "Každý je tvůrcem svého štěstí" R^

0/0
4.7.2009 15:12

Host

Já to kua čekal xD

No, tyhle véééélký věci nedělaj nikdy dobrotu...... Kromě simulátorů to málokde prospěje.... Ještě bych chtěl připomenout, že závod na 20km, kterej je tam dáván příkladem, jako zdlouhavý, je hov*o proti 200km dlouhýmu závodu v TDU xD tam když se něco posere, tak to pak stojí za to :D

0/0
2.7.2009 9:52

Host

Re: Já to kua čekal xD

veru, žiadne restart race, alebo aspoň exit. TDU bolo tiež zbytočne veľké, až na to že na rozdiel od fuel ma tam hnevalo všetko - od fakt hnusnej až stupidnej hudby až po ovládanie.

0/0
2.7.2009 13:03

Host

Re: Re: Já to kua čekal xD

no jo ale ten 200 km závod v TDU byl až primitivně jednoduchej, po pulce toho závodu sem se už spíš nudil pač ten model řízení a hranatý silnice stojej celkem za prd a ved jsem skoro o čtvrtinu tý délky, jel jsem se Salenem což tam neni nejrychlejší auto a pak sem vyhrál nějaký AlfaRomeo Competizione ... docela malá cena, chtěl jsem spíš ten Chrysler co udělá 400 kilo, ale budiž inu [>-]

0/0
4.7.2009 17:38

Host

Sklamanie

Fuel považujem za vyloženě špatnou hru ! A úprimne ľutujem  peňazí ktoré som investoval do  kúpy tejto hry. Na to akú mala táto hra reklamu je to odpad. Fyzika áut je otrasná ba v určitých pretekoch nehrateľná. Ďalej nemožnosť pohľadu s miesta vodiča lebo s auta je na "nervy". Osobvne som nikdy pri jazdení v iných hrách nevyužíval pohľad zo zadu auta. Áno príroda je Ok ale to dobrú hru nespravý. A preto vrarujem všetkých budúcich majiteľov tejto hry. Táto hra je tuším tak maximalne pre 7-9 ročných.:-/

0/0
2.7.2009 9:12

junior1099

Re: Sklamanie

Haha, dobře ti tak, nemáš být blbý. Normální člověk si před koupí (jakéhokoliv výrobku) o tom, v tomto případě, přečte nějakou recenzi (min. 1). Potom bys tady nefňukal jako štěně.

Nepochopím...:-/

0/0
2.7.2009 10:13

Host

Re: Re: Sklamanie

tato recenze je naprosto divná ...  to ží očividně psal zasvěcený pařan NFS apodobných her se dá ještě pochopit ale napsat že je dobře že je tam velká rozloha a hned do záporu napsat že je tam toho mnoho či co a ještě napsat že je všechno moc daleko je ale uplná do nebes volající kravina, měl by se daný recenzent zamyslet a ještě recenzi upravit/přehodnotit pač ještě musí brát v potaz že jde o verzi na xbox a dobře víme jak hry s velkou rozlohohou na konzolích končí (viz. GTA) protože tyhle konzole to prostě neumí ... nejlepší by bylo počkat si na recenzi PC verze a pak řikat jak je ta hra špatná když ještě kupodivu u nás nebyla vydaná a cesta ze zahraničních obchodů něco trvá tak nechápu jak už někdo může psát jak je doslovašpatná když jí musel pravděpodobně hrát tak den či dva což u her tak velkých je naprostý nesmysl pač si třeba nikdo jen tak nemuže zvyknout rychle na hry typu arma II od jiných jako CoD  [>-]! "Dvakrát měř, jednou řež"

0/0
2.7.2009 16:19

Host

Re: Re: Re: Sklamanie

No, naštěstí není BW jediný herní magazín, že?

junior1099(zase jsem přihlášený jako host...ani odhlásit se nikde nemůžu...už mě to tu se*e)

0/0
2.7.2009 17:56

Host

Re: Re: Re: Re: Sklamanie

to není, taky nikdy nedávam na jednu recenzi či dvě ale na co nejvíc a nejvíc dam na průměr ze všech recenzí na metacritic, konec konců čim víc čísel  jde do průměru tím je výsledek přesnější spravedlivé známce ...  jen mě celkem překvapilo takový hodnocení zrovna na BW kde většinou čítam, no jak bych to řek,  nejspravidlivější a dost objektivní recenze, tohle je asi první která se mi zdá jako by ji ani nenapsali redaktoři z BW, tuhle recenzi bych tipoval spíš na ty paka z tiscali

0/0
2.7.2009 19:39

Host