Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

WoW: změna frakcí možná

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

fuj to je smrad

WOW smrdi!!!!!!!!!!;-O;-€;-O

0/0
3.7.2009 20:17

Alaman

Změna frakcí

Službu na změnu frakce vítám, i když pro mě přichází trošku pozdě. Před měsícem a půl jsem se rozhodl opustit alianční guildu E q u i l i b r i u m na Burning Blade a přejít k hordě do guildy Black Division (Drak'Thul). Bohužel to znamenalo opustit char, který jsem několik let budoval, zapomenout na historické výsledky jako například PVP Rank 14, zříct se velkého množství cenných achievementů atd. Bylo potřeba začít úplně od začátku level 1-80, základní gear, profese... Niz z toho bych neřešil, kdyby fungovala možnost změny frakce.

0/0
2.7.2009 13:30

Host

Re: Změna frakcí

Corum : nj, starej valecniku, ale alamanek ti porad zustal, tj vzdycky se k nemu muzes vratit. Hledej na tom ty pozitiva. :-)

0/0
2.7.2009 20:37

Alaman

Re: Re: Změna frakcí

Ahoj ty stará vojno :) To víš, že zůstal a zůstane :)

0/0
5.7.2009 9:47

Host

Re: Změna frakcí

blbosti,travis cas u naproste Hovadiny radil bych ti uzivat opravdu real life magurku......Rv

0/0
3.7.2009 10:51

Host

Re: Re: Změna frakcí

hm, takže my, co hrajem wow, tak jsme magoři?

0/0
3.7.2009 23:29

Alaman

Re: Re: Změna frakcí

Abychom se vyhnuli zbytečnému flame, navíc s anonymem diskutovat nemíním, odkážu tě na ostatní diskuze kolem WoW na BW. Tam se toho na téma hraní vs. RL napovídalo tolik, že netřeba to víc rozebírat ;-)

0/0
5.7.2009 9:51

Host

Re: Re: Re: Změna frakcí

aji tak ses magorek,nesnaz se stoho vypsat8-o...

0/0
5.7.2009 12:36

Host

:-)

Hraju na DT za ally stranu, pri pmeru 1:5 ally horde uvitam tuto moznost a snad i konecne nejaka vetsi guilda prejde k allikum, ale stejne to dopadne tak, ze prejde par lidi a tim to hasne :)

Co se tyce toho cloveka, kterej se ptal co a jak servery, tak na DT hrajou cesi, prevaha je hordy, zbytek z DT migroval na server BB, takze tam jsou silne dve komunity :)

0/0
2.7.2009 6:18

Host

Re: :-)

DT netreba ani komentovat server plnej dementnich deti.....:-)

0/0
3.7.2009 10:52

Host

Re: Re: :-)

ty jsou všude, jen na DT jim plně rozumíš:)

0/0
3.7.2009 23:30

Host

ex v bg

Tak uz zavedli moznost ziskavani experience v battlegroundech ? Nebo se porad musej delat ty dokola se opakujici zab 10 prasat, prines 10 rostlinek questy, aby se level postavy hnul smerem nahoru ?

Uz sem wow tak 6 mesicu nehral

0/0
1.7.2009 15:49

Host

blbost

Už neví co vymyslet, jenom aby hlavně vydělali ještě větší triliony. Zas to ten přechod bude stát těžké prachy a jenom to zkazí hru.

0/0
1.7.2009 11:28

Host

Re: blbost

No a co, že to bude stát těžké prachy? Kdo do toho peníze bude chtít vložit, ať si tak udělá. Stejně bys mohl argumentovat, že hru kazí zpoplatněné přejmenování nebo transfer na jiný realm.

Hraju na Drak Thulu, kde je 80% hordy, protože moc lidí nejde do ali menšiny. Proč neposkytnout možnost změnit tábor?

0/0
1.7.2009 11:33

Host

Re: Re: blbost

Takže teď přejde další 10% Aliance a bude to fér jo ;-)

0/0
1.7.2009 11:43

Host

Re: Re: Re: blbost

Ty si to asi nepochopil, vid? Dovoli presun jen na tu stranu ktere je min...

0/0
1.7.2009 11:56

Host

Re: Re: Re: Re: blbost

Promiň, tohle jsem přehlídl....

0/0
1.7.2009 11:58

Host

Re: Re: blbost

a proč si myslýš že hráči z hordy který sou početně ve výhodě budou chtít jít na stranu aliance ?

0/0
1.7.2009 15:10

Jano_S

Re: Re: Re: blbost

preco nie ? je to dost nuda stretavat len hordakov, niektori pvp zamerany hraci tu moznost zmenit stranu urcite privitaju.

0/0
1.7.2009 15:37

Host

Re: Re: blbost

jj, pravda.....na DT hraju taky za ali a potkat na každém rohu horďáka neni těžké...přechod k druhé frakci vítám a doufám, že toho na DT nějakej ten hordák využije a přejde k ali:D

Ale s***u mě to ti, co tvrdí, jak blizz opět vymyslel něco, čim by si nahrabal další € navíc a nestará se o hráče....pak tu máme ty, co WoW nehráli a z doslechu od jiných nehrajících WoW, pak tvrdí, že WoW je chujovina pro dětska:):-P

Ale co...tohle tu bude pořád:)

0/0
3.7.2009 23:28

Host

Re: blbost

Ta hra je kompletně celá blbost...

Začnete hrát

vzbudí to závislost na hře

dáváte prachy jenom aby jste měli nějakou lepší postavu případně další blbosti kolem

pro mě je to škoda času a škoda peněz ta hra

0/0
1.7.2009 11:56

Solomon Jerusalem

Re: Re: blbost

No ještě že máme tebe abys nám to vysvětlil :) Obleč si dupačky a alou zpátky na pískoviště!

0/0
1.7.2009 12:15

Host

Re: Re: Re: blbost

Na pískoviště patříš ty,jestli hraješ ještě WOW.Zřejmě jo,jinak by jsi neměl blbé řeči.WOW hrajou pouze děti

0/0
1.7.2009 14:39

BranMakMorn

Re: Re: Re: Re: blbost

tak to se sakra pletes, mozna cze/svk to hraji jen deti ale u cizincu je tam hafec dospelych

0/0
1.7.2009 14:55

Host

Re: Re: Re: Re: blbost

dospeli hrajou Conana, vid?:).... tyhle kecy uz mi lezou krkem...

0/0
1.7.2009 15:43

Host

Re: Re: Re: Re: blbost

WoW jsem kdysi hrával a i přes jeho specifické grafické zpracování (které spousta lidí neumí nazvat jinak než "omalovánky" a to ještě proto, že to někdo někde jednou řekl), jsem nikdy neměl pocit, že je to hra pro děti. Stejně jako ve všech onlineovkách, tak i ve WoW je dán důraz na interakci mezi hráči a bohužej je to taky právě WoW, kde je pravděpodobnost setkání se  se skupinou pitomců největší.

Pokud tak soudíš jen ze zkušeností z mezi Čechy nesmírně populárního Drak' Thulu, kde před Orgrimmarem od oběda do půlnoci najdeš hromadu poskakujících děcek, co se pomalu neumí ani podepsat, nedivím se tvému názoru ;-) čas, který jsem tam sám strávil, se dal spočítat v minutách. To se podle mého názoru s jinými realmy, kde je populace normálně rozdělená, nedá srovnávat.

0/0
1.7.2009 16:12

Host

Re: Re: Re: Re: Re: blbost

Ahoj, chystám se zkuis thrát World of Warcraft, můžeš mě nějaký realm doporučit ? Dík

Tomas

0/0
1.7.2009 17:35

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: blbost

Ja zacal hrat Wow taky teprve pored tydnem, jsem na nePvP serveru Thunderhorn a je tam hodne ceskych hracu, zatim pohoda, je to fakt dobra hra a ne ze ne.

0/0
1.7.2009 17:51

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: blbost

Tak jestli chceš hrát s Čechy, tak proč nezkusit třeba ten Thunderhorn, jak zmiňoval kolega nade mnou. Jinak jestli rád píšeš v angličtině, tak je to vcelku jedno - volil bych pro začátek spíš PVE server, ale to je dle libosti. Z Blizzardích sránek se dá proklikat na oficiální fóra jenotlivých realmů a myslím, že skoro u každého je nějaký topic, kde je o tom konkrétním serveru poreferováno. Jinak hra ti i sama ukáže "vytíženost" realmů. Ale na to pozor - i ty s třeba doporučenou populací můžou být pěkně staré, ale hodně lidí z nich emigrovalo ;-D Zkus si trial a jistě najdeš nějaký, co ti bude vyhovovat. A když ne, tak holt změníš.

0/0
1.7.2009 18:37

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: blbost

Obě odpovědji byly dostačující a pomohly mi, děkuji.

Tomas

0/0
1.7.2009 20:54

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: blbost

Pokud chces s ostatnima komunikovat v cestine tak jednoznacne Drak' Thul na jinem serveru v main chatu cestinu neuvidis a kecy o tom ze tam hrajou stupidni decka nech bejt zrovna jako jinde najdes i tady hromadu guild ryze dospele populace...

0/0
2.7.2009 9:59

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: blbost

zadny bez radeji delat neco uzitecneho8-o

0/0
3.7.2009 10:56

Host

Re: Re: Re: Re: blbost

"Na pískoviště patříš ty,jestli hraješ ještě WOW.Zřejmě jo,jinak by jsi neměl blbé řeči.WOW hrajou pouze děti."

Mumumu...Mum? Iiii..Is iiii..it aaaaa tttt...troll?

0/0
1.7.2009 22:38

Lumirel.

Re: Re: Re: Re: blbost

Tak WoW rozhodně nehrají jen děti... Před rokem jsem byl navštívit lidi z guildy v Anglii a většině z nich je 30+. Doopravdy bych byl rád, kdyby lidi přestali kecat nesmysly a to hlavně o věcech, o kterých nic nevědí.

0/0
2.7.2009 8:43

Host

Re: Re: Re: Re: blbost

A jeje, tak to som sa na stare kolena vratil medzi deti ;-D

68 moj rok vyroby a wow mastim uz 5ty rok. Ale v kazdom pripade ide wow dolu vodou.

0/0
2.7.2009 9:56

Nokiaman

Re: Re: blbost

Souhlas

0/0
1.7.2009 14:30

BranMakMorn

Re: Re: blbost

libi se mi kdyz nekdo rekne skoda penez, ta hra te mesicne vyjde to co jeden vecer v hospode, chapu ze vy radsi budete chlastat jak dobytci ale ne kazdy je jako vy, pripadne jsou lide co zvladaji oboje :P

0/0
1.7.2009 14:57

Host

Re: Re: blbost

Me se zase libi jak jedna strana oponuje ze je lepsi jit chlastat nez tohle, druha zas ze je lepsi sedet furt u PC nez jit chlastat. Pak se objevi nekdo kdo machruje ze dela oboje. Jako se hadat jestli je lepsi si pichnout drogu to leve nebo prave ruky...Nad vami vsemi takovymi se jen pousmat.

0/0
1.7.2009 15:11

Host

Re: Re: Re: blbost

Ja zase pro zmenu zboznuji, jak se jakakoli zminka o hre World of Warcraft zmeni ve slovni valku nekolika taboru. Ve vysledku to jako obvykle ale nema nic spolecneho se zminkou, ktera tuto valku vyvolala.

Osobne bych rekl, ze kazdy ma pravo se rozhodnout, jak utrati sve penize a jak bude travit svuj volny cas. Nemuzu si ale odpustit poznamku, ze tato hra si za dobu sve existence ziskala vice nez 11 milionu priznivcu, a to lidi vsech vekovych skupin po celem svete, kteri se neustale vraci a kazdy mesic dal obnovuji sve ucty a dal onech zminenych par korun plati, aby se mohli venovat tomu, co je v teto hre drzi. Nema smysl polemizovat nad tim jestli je to hra "dobra" nebo "spatna", protoze to je zkratka prilis subjektivni. Jedine co se ale rozhodne uprit neda je to, ze to je hra na vysost uspesna. To je vec, kterou nikdo nemuze poprit. Blizzard zkratka hry delat umi.

A co se tyce prevodu frakci. Nejsem si jisty zda tato funkce nejak zasadne neco ovlivni. Na battlegroundy to rozhodne vliv mit nebude, diky soucasnemu systemu, a rovnovahu mezi frakcemi na jednotlivych realms to zrejme taky neprinese. Rozhodne se ale domnivam, ze to je prinosna funkce, kterou oceni zejmena lide, kteri se budou chtit pridat treba ke svym kamaradum, nebo lidem, kteri budou chtit zkratka poznat i druhou stranu mince, kteri uz jsou znudeni prostredim, ve kterem se pohybuji. Nevim, osobne v tom rozhodne nevidim moznost jak vybalancovat jednotlive servery. Z meho pohledu je to jen funkce navic, ktera zvysuje flexibilitu a moznosti vyuziti produktu, ci sluzby, za kterou si uzivatel plati.

Toliko mych pet centu.

0/0
1.7.2009 16:22

BranMakMorn

Re: Re: Re: Re: blbost

souhlasim,

hl ja vzdy mel radsi hordu ale tak nejak sem s radne rozjel na ali strane a toto mi umoznuje jit rerol aniz bych na tom tratil achievs, itemy etc

0/0
1.7.2009 17:15

Solomon Jerusalem

Re: Re: Re: Re: blbost

Využitelnost této volby mi přijde hodně nízká. Většinou když člověk na nějakém realmu hraje delší dobu, tak tam má (kromě otravných dětí) známé, přátele a těch se těžko zbavuje. Druhý fakt je, že pokud na serveru má nějaká frakce markantní převahu (třeba Horda na Karazhanu), těžko bude hromadně migrovat na druhou stranu. Tudíž souhlasím že plánovaná změna pouze rozšíří portfolio akcí, co za svoje peníze můžete s postavami na svém účtu provádět

P.S.: Jinak tedy Drak´Thul je případ sám pro sebe. Vzhledem k tomu že je od začátku doporučován pro czsk hráče, panuje tam bordel, který se jinde nevidí. Proto se tam taky slezlo plno trumpet, které by na ostatních realmech neměly šanci.

0/0
3.7.2009 9:24

Host

Re: Re: Re: Re: Re: blbost

Ano, ale když člověk hraje PvE a má rád progress a kupříkladu se mu rozpadá guilda, proč nezkusit jinou, třeba i opačné frakce? Black Division nebo i PHGP jsou na DT a taky pochybuju, že se na raidech oběvují neschopné děti. Jěště tak vědět cenu.:-)

0/0
13.7.2009 11:46

Host

Re: Re: Re: Re: blbost

S tím, že Blizz hry dělat umí se nedá než souhlasit. Ovšem u posledních patchů (a hlavně po vydání WotLK) si tuhle pověst začíná kazit, aspoň u hráčů, kteří neradi vidí, když někdo to, co oni budovali roky, spáchá za měsíc. Obecně totiž klesá obtížnost všech MMOček (spíš u všech her) rapidně klesá (a mám to vyzkoušené nejenom u Wow ale i u EVE, Lineage ] form; atp.), sice je možné, že se jen mění můj náhled na hru, ale nejsem sám kto tyto zjednodušené pozoruje (zkuste si třeba udělat privátní WoW server 1.2 a jít pár dungů a to samé s tou samou výbavou u 3.0.8 - uvidíte ten rozdíl). Jen doufám, že Diablo ani SC tomuto trentu zjednodušování nepodlehnou.

0/0
3.7.2009 13:39

Lumirel.

Re: Re: Re: blbost

Mně se zas líbí, jak lidi plácají o tom, že lidi co hrajou WoW sedějí jen u něj. Právě protože to měsíčně stojí co jedna návěštěva hospody, tak se vůbec člověk nemusí vzrušovat s tím, že to 14 dní nehraje, protože by ty peníze stejně utratil, kdyby ten jeden sobotní večer v měsíci místo hraní někam zašel a to mluvím o jedné sobotě...

Například Eve je pasivním hraním o to populárnější, protože tam se člověk může vylepšovat, i když nehraje. A to snad stojí i o něco míň... (myslím měsíční poplatky.. Eve je jinak zadarmo ke stáhnutí, ale hold člověk musí platit pár eur měsíčně)

0/0
2.7.2009 8:47

Host

Re: Re: blbost

Spravne. Delejte neco uzitecneho, jdete trolit do diskusi.

0/0
1.7.2009 16:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.