Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Roller Coaster Tycoon

Tak čtvrtý díl nebyl zase špatný, ikdyž na jedničku se to nehrabe :) ale i tak si myslím že nový díl ať už Transportu nebo Roller Coasteru by nebyl špatný tah

0/0
1.7.2009 19:42

Lupulin

Re: Roller Coaster Tycoon

čtvrtý díl ale nevyšel.....a jestli myslíš třetí..jo, nebyl špatný..ale nebyl tak skvěle přehlednej jako dvojka..to je podle mě z rollercoasteru stale nejlepší...no a transport Tycoon nemusí vycházet..proč? OTTD je skvělá hra a hlavně skvěle fungující....

0/0
2.7.2009 7:58

Oldis_rab

proc komunita nespolupracuje

a nepusti se do nove hry sama?

0/0
1.7.2009 18:53

Lupulin

Re: proc komunita nespolupracuje

vždyť komunita udělale skoro uplně novou hru....nema sice next-gen grafiku, efekty a hlavně spoustu bluru..ale je to stoprocentně funkční a zábavná věc...takové koridory jaké se dají v OTTD stavět jsou něco nádherného

http://ottd.tycoonez.com/ 

0/0
2.7.2009 8:02

Lupulin

Re: proc komunita nespolupracuje

Jinak OTTD se dokoncé dá spustit a hrát na Xboxu a to i se všema vychytávkama z OPC verze jako jsou nové města, doprava..atd...

0/0
2.7.2009 8:06

Host

Transport Tycoon 2

i kdyby byl ve vývoji, představuji si že by to byla nepřehledná 3D sračka, jak je teď dobrým zvykem

0/0
1.7.2009 16:29

Host

Re: Transport Tycoon 2

Nepřeledná 3D sračka....já bych spíše nechal izometrii jako je v TTDX ale bral bych to upravit tak, pretexturovat do HD textur s podporou vsech moznych rozliseni...koukat na pretexturovany TTDX na mym 1680x1050 monitoru by bylo žůžo:-)..nemus to bejt hned 3D....myslím že tak špatný nápad by to nebyl..

0/0
1.7.2009 20:39

Host

Walome

No ještě aby jo, už dvojka byla divná (neumím to přesně definovat...taková přetláskaná), ale ještě se dala, zato trojka byla blbej (hodně blbej) vtip.

0/0
1.7.2009 15:45

Host

Ozivovani legend

Jen aby to nedopadlo jako treba s Tomb Raiderem nebo s HOMAM.

0/0
1.7.2009 14:31

Host

Re: Ozivovani legend

No tak HOMAM 4 byl úlet, ale 5 si myslím, že se docela povedla v rámci možností. Byť samozřejmě 3 je nepřekonatelná.

0/0
1.7.2009 14:54

Host

Ursus

Zajímavé, podle komunity je tady potenciální trh jako hrom. Na druhou stranu je asi pravda, že komunita nepříjme nic, co nebude 100% dokonalé. I tak si myslím, že ziskové by tyto hry určitě byly.

0/0
1.7.2009 11:31

Host

Re: Ursus

Tak žejo,udělat něco co je stejné jako transport tycoon deluxe jen v lepší grafice by nemuselo být až zas tak hrozně těžké..A komunita si to už doupraví..

Jen by v základu už měl být open ttd patch..Jinak vše stejné...

0/0
1.7.2009 12:08

Host

Re: Re: Ursus

Jasně základ je v tom, že by ideálně měl být u toho i editor všeho možného. Úspěch zaručen. :)

0/0
1.7.2009 14:53

DBBS

Jsou to dementi

Taky bych si zahrál Transport Tycoona 2, kdyby nějakej byl. na Rollera teda nejsem, ale dere mě, že to blokne prostě Atari a konec. Doufám že se povede udělat nějakej re-make EA a p. Sawyerovi a bude zase co budovat :)

0/0
1.7.2009 10:40

Host

Re: Jsou to dementi

no nevim jestli EA by bylo nejlepsi reseni, ale TT2 bych si rozhodne nenechal ujit :)

0/0
1.7.2009 13:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.