Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

průšvih?

Čistá arkáda ala NFS1 se podle mě dneska nechytí. Cryterion pro mě není moc záruka kvality, Burnout považuju za tak arkádový, až mě nebaví, ale to je podle hodnocení spíše můj soukromý problém. Myslím, že nejlepší by bylo, kdyby se vrátili k NFS: Porsche - to je podle mě nejlepší díl NFS.

0/0
3.7.2009 18:19

Host

Re: průšvih?

No podle me Burnout neni jen tvuj soukromi problem...podle me to bylo az tak arkadovy az se  mi chtelo blejt. NFS porsche byl asi nejlepsi z tytulu NFS....Kdysi sjem u neho stravil hodne casu:)

0/0
4.7.2009 1:23

Host

Re: Re: průšvih?

To asi každý. Zvláště s ohledem na to, že kromě GT (tuším, že v té době už 2) nic jiného pořádného nebylo. Tady byla populární značka, promakaná kariéra, která ale nikoho nikam nehnala tak jak to dělá kariéra nové Tocy, spousta aut, hezké tratě... No, prostě paráda. A to si pamatuju, jak lidi byli skeptičtí, když se oznámilo, že to budou jen auta jedné značky - to nemůže nikdy fungovat, proč jen jedna, to je škoda, hrůza... a nakonec vlastně legenda. Škoda, že na to nikdo nenavázal. Pár pokusů tady bylo v podobě Ford Racing nebo Mercedes World Racing, ale ani jeden nedokázal nabídnout to hlavní - nějakou kariéru ala Porsche, kde člověk kupoval ojetinu na šrotišti a pomalu ji opravoval, aby si tak za levněji sehnalo svého prvního Spydera. :)

0/0
4.7.2009 9:55

Host

Re: Re: Re: průšvih?

Cista arkada ala NFS1?? jednicka byl simulator krizeny s arkadou ne cista arkada.. Shifty budou takovej narez, ze to malo kdo z nas rozdejcha!!. Mrknete na Tiscali je tam primo rozhovor s EA Czech a tymem programatoru (Na grafice hry maka 11 Cechu8-o!!) NAREZR^

0/0
5.7.2009 1:26

Host

Re: Re: Re: Re: průšvih?

Dobře, opravdu čistá arkáda byly dvojky, ale nevím, proč mluvíš o Shiftu, když tahle zpráva se týká dílu, který výjde po Shiftu.

0/0
5.7.2009 9:07

Host

zavodni hry

Zavodni hry mam ze vsech zanru asi nejradsi. Doufam, ze tyhle Needy vyjdou. Muj web o zavodnich hrach: simracer.blog.cz

0/0
3.7.2009 16:31

Host

Re: zavodni hry

Hlavně si nezapomeň udělat reklamu, blbče.

0/0
3.7.2009 19:45

Host

Re: Re: zavodni hry

jo a nezapomeň ,že je to blog :-D

0/0
3.7.2009 22:03

Host

Unexpecter

YESSSSS!!!! No tak po dlouhych letech a prihlizeni zrudnemu zachazeni se znackou NFS jsem se konecne dockal!!Ani jsem tomu uz neveril!! Konecne od dob NFS4 mam zas duvod zacit sledovat deni okolo teto serie!! Huraa!!!

0/0
3.7.2009 16:09

Host

Re: Unexpecter

Neradoval bych se predcasne,zatim to nevypada nijak oslnive.Ale kdo vi jak to nekonec bude vypadat!8-o;-(;-O

0/0
3.7.2009 17:09

Host

Re: Re: Unexpecter

Moc ti nerozumim. Ze hry nebyl ukazanej jeste ani polygon...takze nechapu o cem mluvis...navic na tom dela Criterion, coz jsou borci, ktery jeste neudelali spatnou hru. Takze asi tak....

0/0
3.7.2009 17:41

Host

Re: Re: Re: Unexpecter

Vše musí být jednou poprvé ;-)

0/0
3.7.2009 22:17

Host

Re: Re: Re: Re: Unexpecter

Spíš může...

0/0
3.7.2009 22:22

Loneck

helemese

No pokud by se vratili k puvodni koncepci tak bych to bral. Neco podobneho jako Need for Speed 3 a Porsche bych bral. Misto okruhu trate v ruznych krajinach a v ruznem pocasi hm. Mistri z Criterionu by to mohli dat.

0/0
3.7.2009 15:19

Host

splitscreen

hlavne at je tam splitscreen kur*aaa!!!!! Nechapu proc se od tohoto meho nejoblibenejsiho herniho modu dvou hracu na jedne klavesnici opustilo!!!!

0/0
3.7.2009 12:56

Host

hmm

Nevim,neco mi rika ze to nakonec dopadne stejne jako s poslednimi dily NFSRv

Nejvic me bavily asi underground 1i 2 R^a carbon byl taky dobrej!Posledni dily imho nemelo cenu ani stahovat.;-ODoufam v lepsi budoucnost EA....

0/0
3.7.2009 11:39

Host

Re: hmm

Mě nejvíc bavilo NFS Porsche, první Underground a ještě NFS 2, které na svoji dobu v roce 97 bylo poměrně dost namakané.

0/0
3.7.2009 12:44

Host

Chyba...

Vsimnete si smeru stinu auta, a ted si vsimnete zrcatka... a kdepak mate stin, ktery by podle ostatniho nastinovani mel byt vydet na karoserii 8-o takove detaily měl už ProStreet a tady jsou tako bugy videt na kazdem druhem screenshot... Vim ze je to jeste beta veze ale i tak bych cekal vic...

0/0
3.7.2009 11:28

Host

Re: Chyba...

Uznávám, že je to chyba, ale stejně mě víc zajímá hratelnost než nějaký stíny. Když se ti to nelíbí, tak si je pak vypni.

0/0
3.7.2009 12:28

Host

Re: Chyba...

Ty krávo....mám dost. Tvoje problémy bych chtěl mít. Začni žít a zajímat se o reálný svět! Rv

0/0
3.7.2009 16:15

Host

Re: Re: Chyba...

junior1099

0/0
3.7.2009 16:15

Host

Re: Chyba...

No nemaj to hotovy...ber v potaz taky tohle...ale je pravda ze to EA krom stinu to skurvi ve vsech smerech...tyhle firme uz proste neverim

0/0
4.7.2009 1:25

Host

Re: Re: Chyba...

Nadávání na EA, podobný sport jako nadávání na Microsoft a jejich Windows v 90. letech...

EA minulých letech vydala - na konzole super NHL a FIFU, dále Mass Effect, Dead Space, Mirrors Edge, Burnout, Red Alert 3,... Je tohle málo. Jasně, můžete namítnout, že tyhle hry nedělala EA, "jenom" je platila. Na druhou stranu ty špatné taky nedělali oni, ale jenom je platili. Při tom, jak megalomanský je to podnik, nemůže vydávat jenom AAA tituly. Některé hry se nepovedly, to se stává, je to normální a přirozené. Jiné byly zjednodušeny, aby se zalíbily masám. Protože ne fajnšmekr, který oceňuje Dead Space, ale masy, které se nenáročně baví, plní pokladničku. A ty mainstreamové hry jsou prostě daň za to, že EA může potom vydat i hru, která je nová, inovativní. Mirrors Edge by nemohli vyjít, kdyby na ni jiné "póvly" nevydělaly. Teprve, když bylo vyděláno, mohlo se investovat do tak nejisté hry, jakou Mirrors byl. Navíc se ukázalo, že Mirrors zdaleka nevydělal tolik, v kolik se doufalo...

0/0
4.7.2009 10:01

Host

Re: Re: Chyba...

Nadávání na EA, podobný sport jako nadávání na Microsoft a jejich Windows v 90. letech...

EA minulých letech vydala - na konzole super NHL a FIFU, dále Mass Effect, Dead Space, Mirrors Edge, Burnout, Red Alert 3,... Je tohle málo. Jasně, můžete namítnout, že ty hry EA nedělali, ale že je "jenom" platili. Ale to platí i u těch špatných her. Je pravda, že nikoli herní fajnšmekr, který oceňuje kvality Dead Space, ale nenároční hráči plní kasu. A kdyby ty "póvl" hry nevydělaly dost peněz, patrně nikdy by se nepustili od Mirrors Edge. Což byla investice dosti nejistá. A je pravda, že v prodejech nedosáhl Mirrors ani zdaleka toho, co se od něj očekávalo. Zkrátka ty mainstreamy jsou daní za to, že pak mohou zasponzorovat hry, které jsou kvalitní, nejsou mainstreamové a znamenají investiční riziko.

0/0
4.7.2009 10:04

Host

Re: Re: Re: Chyba...

Chybka, napřed se to tady neobjevilo, tak jsem to napsal znovu a najednou vidím, že jsou tady oba. :)

0/0
4.7.2009 10:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.