Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lupulin

L4D

Left 4 dead když chcete hrát po LANu, tak taky musí člověk být přihlášen na steam account...takže wocogo? ahaaaa, diablo..tam se musí proprat i umístění tlačítka na exit....prej bude na špatném místě..takže nekupovat!!!!!!!!!!!!!!;-O

0/0
7.7.2009 7:54

Host

Re: L4D

Jsi idiot ja mam net pres wi-fi je to silene pomale a odezva je nekdy dokonce 2000ms myslis ze to pujde dobre hrat? To si mam kvuli tomu porizovat internet od O2 kdyz mi tohle staci??? A pirati beztak nekdo udela freeserver nebo dokonce upravu pro LAN jen platici zakaznik opet OSTROUHA !!Rv

0/0
7.7.2009 9:47

Lupulin

Re: Re: L4D

to je tvuj problem ze v dobe kdy se planuje on-live a jine streamovane hrani mas pomale wi-fi...me je jasny ze udelaji okamzite lan crack a taky podporu pro open bnet.....a proto delaji maximum aby sluzbu battle net udelali zajimavejsi, spolehlivejsi....no a kdyz te bude bavit tahat stale neve cracky s novyma patchema, kterych bude spousta.....tvoje vec....ale jestli pracujes v nejake firme zkus neco vyrobit a nechat si to ukrast, dodat to nekam a nedostat zaplcaeno...budes stejne chytry (kdyz ja jsem idiot) a vycurany i v tomto případě...jediny kdo ostrouha kdyz si to nekdo stahne je ten co si to stahl a ten co to vyrobil...ja jelikoz si to koupim neostroham, budu mit skvelou podporu, neustale se rozvyjejici patchovani, herni upravy, novy obsah, online komunitu hracu.....

0/0
7.7.2009 10:25

Host

Re: Re: L4D

Že máš net přes wi-fi je tvůj problém idiote a ne Blizzardu.

0/0
7.7.2009 11:36

Host

Re: Re: L4D

Navíc platící zákazník si taky zahraje na úpravě, freeserveru, tak nevím, co tu meleš. Každý druhý tvrdí, že nakonec stejně pude hrát přes LAN a přesto tu brečí, že tam LAN nebude a že zákazník ostrouhá, rofl.

0/0
7.7.2009 11:40

Host

Re: Re: Re: L4D

Platici zakaznik nikdy ostrouhat nemuze z duvodu podpory od provozovatele(Blizzardu) a z duvodu podpory neprovozovatele(hackera), ktery udela open LAN. Bude si moci vybrat ze dvou produktu, clovek, ktery si to stahne bez serialoveho klice bude mit pouze omezenou osekanou moznost hrani skrze druhou moznost.

Nadavani Blizzardu na hrani MP pouze prostrednictvim internetu je bezduche v 21nim stoleti je naprosto bezne, ze kazdy hrac uzivatel ma slusnejsi internet a neboji se za nej platit klidne 500+ ,-- pokud opravdu chce hrat.

0/0
7.7.2009 12:28

Host

co resite?

Zdarec lidi,

Nevim, co ted presne resite, na battle netu bude rozdeleni opet na evropu, asii, severni ameriku atd. Lagovat to nebude ostatne jako vzdy to bylo u battle netu. Vsichni co se tomu chteji venovat vice profesionalne (SC2) budou tak ci tak muset hrat na netu. A na to, abych si zahral nocni parbu treba D3 si muzu zajit s 10ti lidma do nejblizsi herny a zaplatit si tam 300,--. Tato protipiratska ochrana mi vubec nevadi. Absence lanu je sice znatelna, ale i tak se to pujde dat hrat. Navic povidaji o nove future, kterou nabidne novy battle net. Tak se nechme prekvapit. Obe hry urcite koupim, tak se uvidime v praze na pulnocnim prodeji :)

0/0
7.7.2009 6:46

Jano_S

zbytocny plac

tie pakety (az na login do Battle.net a overenie serialno) aj tak nebudu cestovat po celom svete ak bude ta party v jednej budove, na jednom routeri, pisat, ze to bude lagovat alebo ze budu zahltene svetove servery je totalna kravina.Realny dovod fnukat a rozculovat sa maju akurat ti, co hrali piratske kopie SC, lebo v tomto pripade maju jednoducho smolu, tak tu neplacte !!;-D

0/0
6.7.2009 18:09

Host

osekanie

Takze uz nebude mod hardcore? ;-) Dako si neviem predstavit hranie hardcore po nete, spojenie mam sice stabilne ale nejaky ten disconnect sa stava vzdy. Kazdopadne je to hlupost osekavat moznosti kvoli prachom, Blizz si svoju popularitu ziskal kvalitou a moznostami navyse, k single , LAN som mal aj moznost battlenet, a nie naopak. Pirati ich trapit fakt nemusia, nemyslim, si ze je malo ludi, co si za kvalitu radi zaplatia ale pri takych akciach ako rozdelovanie SC2 na 3 diely a osekane moznosti hrania bez internetu ich to moze velmi lahko prejst a natruc si zozenu piratsku verziu s nejakou upravou.

0/0
6.7.2009 8:29

Host

Re: osekanie

Urcite souhlasim. Jeste si zive pamatuju, kdyz jejich kolegove udelali neco podobneho u hry Hellgate in London a dopadlo to tak ze tuto jinak dobrou hru nikdo nehral a nakonec firma krachla a ted uz nejde hrat sitove vubec. Tenkrat jsem se modlil aby budoucnost nebyla stejna u SC2 a Diabla3. Bohuzel opet se potvrzuje ze lidska nenazranost nezna mezi a co se tyce techto dvou projeku tak si je urcite nekoupim, protoze to je jediny zpusob jak mohu jako fanousek ukazat nespokojenost. Zbytecna chyba.

0/0
6.7.2009 11:11

Host

Re: Re: osekanie

nekoupíš ale stáhneš a stejnak zahraješ a právě kvůli takovým šmejdům jako si ty dělaj opatření takový, jako dělaj:-)

0/0
6.7.2009 16:11

Host

Re: Re: Re: osekanie

Jenže tady ta tvoje teorie trochu hapruje jelikož to nechce koupit právě kvůli tomuhle tzv. opatření proti pirátům, které ale jak vidíš z lidí piráty nakonec dělá ;-D další možnost je, že si to ani nestáhne a pak tady jenom blbě křičíš.

0/0
6.7.2009 18:36

Host

Re: Re: Re: Re: osekanie

Budes se mozna divit, ale ja uz si hry jenom kupuji. Drive jsem je stahoval ale postupem casu co prisla prace tak na hrani nezbyl cas a kdyz uz si chci neco zahrat tak si to taky koupim. Mozna ze tu blbe kricim, ale od toho fora jsou. Pro me jako zakaznika jsou tyhle veci - ochrany -jen problem a piraty to stejne neodradi. Viz. Hellgate in London. Kdo tady byl nakonec okraden. Jinak se nechci sproste hadat a budu velice rad za kazdy nazor ktery mi treba da jiny uhel pohledu na tuto problematiku. Dik

0/0
6.7.2009 23:18

Host

Re: Re: Re: Re: Re: osekanie

Můj příspěvek o tom křiku byla reakce na ten druhý, který toho prvního napadal, takže ten tvůj měl asi spíše směřovat taky na ten druhý, protože já proti tobě (co si psal ten první příspěvek) nic nemám a souhlasím, reagoval jsem na ten druhý krátký komentář;-)

. Já si to ale i přes tenhle kiks od Blizzardu koupim, multiplayer je mi volnej, mám radši single.

0/0
6.7.2009 23:39

Host

Re: Re: osekanie

"Jeste si zive pamatuju, kdyz jejich kolegove udelali neco podobneho u hry Hellgate in London a dopadlo to tak ze tuto jinak dobrou hru nikdo nehral a nakonec firma krachla a ted uz nejde hrat sitove vubec. Tenkrat jsem se modlil aby budoucnost nebyla stejna u SC2 a Diabla3. Bohuzel opet se potvrzuje."

ROFLMAO. Totálně zcestné. Hellgate London sice byla sračka, ale pokud tady chceš argumentovat tím (což jsi očividně udělal), že to byla špatná hra, že to nikdo nehrál a FS skončil hlavně proto, že to nemělo LAN, tak jsi idiot.

0/0
7.7.2009 1:28

Host

Re: Re: osekanie

"..dopadlo to tak ze tuto jinak dobrou hru.."

Ne. HL byla špatná hra. To, že neměla LAN, bylo jen jedno z hromady negativ. Navíc z těch MÉNĚ podstatných. I kdyby ta hra měla LAN, tak to sračkou zůstane, nikdo by to už dnes nehrál a Diablu by to nesahalo po kotníky.

0/0
7.7.2009 1:34

Host

Re: Re: osekanie

..a ted uz nejde hrat sitove vubec.."

Teď už nejde hrát PO INTERNETU vůbec. Nevím, jak to souvisí s LAN a s tím, že Diablo 2 a Diablo 3 se PO INTERNETU BUDE vesele hrát narozdíl od této srajdy.

0/0
7.7.2009 1:36

Host

Re: osekanie

Hardcore hrajou tuny lidí na battle.netu. Nevím, o čem to tu třepeš noobe.

0/0
7.7.2009 1:25

Host

kvůli battlenetu sem si koupil dvojku

nehodlám na tom nic měnit ani u třetího dílu:-)

0/0
6.7.2009 4:56

Host

tss

áále stejnak to po tom netu rozběhnu... ;-D;-)

0/0
5.7.2009 19:35

Host

lan

Diablo/Diablo 2 jsem hrál nejvíc na singlu a přes net, takže osobně mě nějaká LAN netrápí. Ano, bylo tu pár chvil strávených při LAN párty s Diablem, ale kvůli nostalgii tu nebudu brečet. Net už nyní mám, net má skoro každý. Navíc tahle hra má mnohem větší potenciál na Battle.netu.

0/0
5.7.2009 18:18

Host

Servery

Zbytocne si len budu viac zatazovat servery milionmi ludi, ktory budu chciet hrat len proti sebe na lanke.

0/0
5.7.2009 16:42

Host

Re: Servery

Asi si to nepochopil o co Blizzardu vlastně de tady vůbec nejde o piráty ty jsou jim volní. Tady de o to že se to zpoplatní a budou se opírat právě o tohle že musí živit servery! Ze strany Blizzardu už jsem o iluze přišel.

0/0
5.7.2009 16:46

Host

Re: Re: Servery

Nevím, ale asi ti věta "Zástupce Blizzardu aspoň ujistil, že Diablo 3 půjde přes Battle.net hrát zdarma" dost jasná, nebo neumíš čist....

0/0
5.7.2009 17:34

Host

Re: Re: Re: Servery

Zástupce Blizzardu už několikrát ujišťoval, že hra vyjde do loňských vánoc, pak do letošních prázdnin...

Zástupcům Blizzardu nevěřit ani slovo

0/0
5.7.2009 17:46

Host

Re: Re: Re: Re: Servery

není pravda, blizzard nikdy neříká kdy hru vydají dokud si nejsou jistí a pak vždycky termín dodrží

0/0
5.7.2009 18:09

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Servery

jooo tak co ten betatest se starcraftem má trvat 6 měsíců a jestě se nezačalo a jaký je teď měsíc? a kdy to má vyjít? letos se nechytáš.Ty zástupče

0/0
5.7.2009 18:56

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Servery

Prosím oficiální informaci, že má test trvat 6 měsíců.

0/0
5.7.2009 19:09

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Servery

gumídci méďovéééé

0/0
5.7.2009 20:25

Host

Re: Re: Servery

jsi idiot

0/0
5.7.2009 17:59

Host

Re: Re: Servery

"Tady de o to že se to zpoplatní..."

I ty Švejku jeden. Ty už to všecho znáš a víš, jak to bude..

0/0
5.7.2009 18:12

Host

:-/

Další ukázkový případ jak boj proti pirátství táhne PC hraní ke dnu. Bioshock hadr. LoD nesmí na žádný LAN party chybět..tohle fakt nechápu.  

0/0
5.7.2009 16:21

Host

Re: :-/

tak lan party se starcraftem2 nebude ( přes sít se to někdy seká a je to dost nepříjemné když někdo laguje) tak se bude pařit pouze starcraft 1 a stejně to nikdo nepozná. ( akurát je to ve 3D ale nadálku to nepozná nikdo )

0/0
5.7.2009 16:43

Riwik

Re: Re: :-/

U SC2 prohlasili ze smotny BN bude zdarma ale budou tam veci ktere si clovek bude moct dokoupit jako skinny a tak ale zaklad by mel byt pro vsechny free a dokoupitelne veci by nemeli ovlivnit samotne hrani a u D3 to rekli taky ze nebude zpoplatnen... takze doufam ze nelzou :-)

0/0
5.7.2009 17:16

Host

Re: Re: Re: :-/

JJ tím to začíná nejdříve spoplatníme hovadiny co nikdo nechce a neovlivní hru pak to budou blbosti co hodně ovlivní hraní a to už budou muset hráči si kupovat a když už to budou mít všichni a prodej se zastaví tak se to zpoplatní jednoduché jak facka

0/0
5.7.2009 17:27

Host

Re: Re: :-/

"akurát je to ve 3D ale nadálku to nepozná nikdo"

Nikdo nepozná na dálku? Možná, ale jak to souvisí s těma, co to TU HRU HRAJOU, čili ti na blízko? Idiote.

0/0
5.7.2009 18:15

Host

Re: Re: Re: :-/

jo souvisí to protože se vetšinou hraje velké zápasy na plátně Idiote!

0/0
5.7.2009 18:52

Host

Re: Re: Re: Re: :-/

Znovu, ty retardovaná gumo. Jak to souvisí s tím, že tvrdíš, že se může klidně hrát Starcraft 1, když jde hlavně o hráče a ne o ty, co na to čumí? Idiote.

0/0
5.7.2009 19:12

Host

Re: Re: Re: Re: Re: :-/

sám seš guma :))))

0/0
5.7.2009 20:22

Host

Re: Re: Re: Re: Re: :-/

Ty jsi fakt vymaštěnej myslel jsem tím jenom to že lan zápasy se hrají na plátně a z dálky to nikdo nepozná nemyslel jsem tím hráče u monitoru co hrají od něj asi půl metru.Si zabržděnej nebo jen blbej.

0/0
6.7.2009 11:06

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-/

gumovej ;-D

0/0
6.7.2009 21:31

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-/

Ano, takže retardovaná guma. Není důvod hrát SC2, protože to na plátně nepoznáš a profi liga se hraje kvůli lidem a plátně a ne kvůli hráčům. Ti nejsou důležití, rofl. Jedna věc je něco napsat, nějakou myšlenku a druhá věc je, aby to mělo logiku.

0/0
7.7.2009 1:40

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-/

... von to furt ještě nechápe :D

0/0
7.7.2009 19:58

Host

Re: :-/

Lanparty? V tehle dobe? Prezitek.

No ... holt pokud nebude lan, proste se udela stejna sluzba jako offic battlenet akorat na soukromych serverech a pirati budou hrat vesele dal jako doposud. Funguje to s nezpoctem her, bude to fungovat i s timhle.

0/0
5.7.2009 23:24

Host

Platící zákazníci dostali na prdel

Platící zákazníci dostali na prdel!!!!!! Já sem si hru chtěl koupit, ale bez lan to nechci, mám totíž net přes wifi a přestu jak známo nejde hrát.  a jinej net nechci protože na to moje brouzdání mi to stačí a hlavně za ty peníze to nikdo nenabízí.

A z toho se mi chce pomalu brečet, zas hold platící zkazník dostane na prdel a hlavně přes držku!!!!!!!!!!!!   ;-€;-O

0/0
5.7.2009 13:55

Host

Re: Platící zákazníci dostali na prdel

tak to mas hold smulu.... jenze kdyz chce nekdo hrat s dalsima stovkama hracu, nema problem a cely lan mu je u prdele...

0/0
5.7.2009 14:07

Host

Re: Platící zákazníci dostali na prdel

kvůli tobě to předělávat nebudou:-)

0/0
5.7.2009 14:16

Host

Re: Re: Platící zákazníci dostali na prdel

Nebudou, ale ruku na srdce, dříve bylo slušností a vlastně i samozřejmostí nabízet maximum. Dneska se některé věci osekávají a všechno se zaklíná pirátstvím, které není tak nebezpečné, jak lobbeři tvrdí. Co si budeme nalhávat, nikdy v minulosti neprodukoval herní průmysl takové zisky jako dnes.

0/0
5.7.2009 14:37

Host

Re: Re: Re: Platící zákazníci dostali na prdel

to je sice pravda, ale nikdy v minulosti nebyl vyvoj her tak drahy...

0/0
5.7.2009 17:32

Host

Re: Platící zákazníci dostali na prdel

u starcrafta tu hysterii kolem chybejiciho lanu chapu, ale u Diabla? Proboha....

0/0
5.7.2009 15:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.