Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Konzole míří do propasti dějin

Nejhranější hry světa? Na Facebooku! Sony navíc slibuje ovládání her třeba vařečkou a Take Two se zbavují závislosti na GTA.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

reddmaniak

budoucnost kozolí

nevím, jestli konzole nebo pc míří do propadliště dějin, ale zde se vyskytující individua jsou(soudě podle příspěvků, nikoho z nich osobně neznám) pěkní pacienti, ... tak doufám, že se odtrhnou od řešení malicherností a vyrazí si užívat okolního světa (jede plynule a je v plném rozlišení;-);-)

0/0
9.7.2009 1:20

Host

Re: budoucnost kozolí

Tak nestracej cas a val !

0/0
9.7.2009 13:52

Host

Re: budoucnost kozolí

akorát když v reálném světě sejmu někoho jako v burnoutu nejen že asi umřu ale nejspíš i ten druhý...stejně tak si bohužel v plném rozlišení a realtime osvětlení neužiju žádné zombíky, možná v parku večer potkám pár boomerů, ale to je tak vše......nehledě na to že ať dělám co dělám, nikde nemůžu najít tu správnou uroveň pro arkádu, vždycky je nějaká překážka kterou nezdolám....

0/0
9.7.2009 14:07

Host

Budoucnost PC hrani zadna neni

PC hrani jak jsme ho znali pred nekolika lety se uz nikdy nevrati to je proste fakt s kterym se nekteri PC hraci jen tezko vyrovnavaji bohuzel jim do budoucna nezbude nez se prispusobit prectava ze konzole zmizne a bude tu na hrani jen PC je naprosto naivni a mimo to muze vypustit snad jen nekdo kdo celemu tomuhle kolotoci nerozumi ani trosku ty male levne a snadno ovladatelne stroje spojene s prehravaci vseho mozneho zapojene do tv v obejvaku budou pro tvurce uz vzdy na prvnim miste do budoucna jeste vic nez ted ! a nenechte se zmast tou tahanici mezi Xfan a PSfan mezi PS3 a Xboxem360 ze ktere by nekdo mohl nabejt dojmu ze konzole jsou na tom hrozne spatne ale to je velkej PC omyl do ktereho davaji PC hraci vsechny sve nadeje ale je to marne rikam to s tezkym srdcem protoze jsem taky PC hrac ale dnes uz muj obejvak taky okupuje konzole a vite proc ? protoze jsem realista a ne zasrany snilek zijici v minulosti !

0/0
8.7.2009 23:59

Host

zánik konzolí

Už je nejvyšší čas aby konzole do propadliště dějin spadly. Tahle brzda pokroku a důvod proč se hry přeměnily z inteligentní zábavy na primitivní nudu, zde oxiduje už dlouho. Podle všeho Sony s konzolemi už brzy skončí, protože fiasko jménem ps3 je stojí jmění a jen sebevražedná firma by šla do ps4. Xbox 360 je na tom výrazně lépe a MS dokazuje, že konzolím rozumí více než konkurence od Sony. Budoucnost kdy bude existovat PC jako ultimátní herní stroj a xbox jako herní konzole pro odreagování, je myslím ideální.

0/0
8.7.2009 22:31

Host

Re: zánik konzolí

Tohle je dalsi radoby chytrej prispevek ktere poslednich par let vypousti duti PC hraci kterym absolutne nic nedochazi ta brzda jak ty rikas vlastne hry zachranila od zahuby ktere by je na PC driv nebo pozdeji potkala a pokud si myslis ze po fiasku xboxu1 a RRoD v generaci 360 je na tom Microsoft vyrazne lepe nez sony tak ses vedle jeste vic priteli to ze umi Microsoft bravurne mlzit a zastirat sve neuspechy neznamena ze je na tom dobre a ver ze PS4 tu bude na 100% a taky ver ze PC bude jeste ve veci prdeli nez je ted a vis kdo za to muze ? idioti jako ty ! preber si to jak chces

0/0
8.7.2009 23:44

junior1099

Re: Re: zánik konzolí

Jaktože za to můžou idioti jako on nebo ty?

0/0
9.7.2009 0:15

soky76

Re: zánik konzolí

Zase xbot, já to poznám ;-D;-D;-D

0/0
9.7.2009 16:08

soky76

Asi tak..

Do propasti míří PC, od počátku to měl být počítač na práci a do kanceláří. Jistě nějaké ty hry na oddech, ale ne, aby mi doma topila obrovská bedna s příkonem 2000W, chlazená obrovskými větráky atd. Od začátku to byl nesmysl, herní počítače tady byly, ale potkalo je to co dnes PC. Obrovské nelegální stahování software a tudíž nezájem vývojářů. Navíc upgrade pořád dokola a za nemalé peníze. Budoucnost patří konzoli. Ovšem výkonné konzoli bez hardwarové chyby a se spoustou her, které na jiném systému neuvidíš.

0/0
8.7.2009 20:58

Host

XBOX

JOOOOOO, XBOXX 360 RULEZZZZZZZ. Tam jsou hry, to vám úplně vypálí bulvy, hele, to kdybyste viděli, stejně nepochopíte. Prostě masakr, nářez, boží a ta motorová pila ve dvojce Gearsů a Forzzaaaa. Prostě NEJLEPŠÍ STROJ na světě!!! VMicrosoftV

(Sorry, nemohl jsem si pomoct. Podobných příspěvků o Sony je tady několik, tak jsem si říkal, ať je tady i jeden ke konkurenci, ať to náhodou nevypadá, že šáhnutí puboši mají jenom PS3) ;-)

0/0
8.7.2009 11:31

soky76

Re: XBOX

O.k. Máš pravdu, ale to co vyplodí někteří xboti je taky k pláči..

0/0
8.7.2009 20:47

Host

At uz tam jsou!! (propast)

Jednoduche konzole pro jednoduche lidi. Vetsina her na pc je nanic, protoze jsou z konzoli.:-/ No flame pls. Tot jen muj nazor.

0/0
8.7.2009 10:03

Host

Re: At uz tam jsou!! (propast)

Jsi vůl.:-/ No flame pls. Tot jen muj nazor.

0/0
8.7.2009 10:36

Host

Re: Re: At uz tam jsou!! (propast)

Mozna to nekdy pochopis.

0/0
8.7.2009 10:44

Host

Re: Re: Re: At uz tam jsou!! (propast)

Má pravdu. Ty hry jsou jednodušší kvůli hráčům, ne kvůli konzoli.

0/0
8.7.2009 11:25

Host

Re: Re: Re: Re: At uz tam jsou!! (propast)

Přesně řečeno: kvůli jednoduchým hráčům na jednoduchých konzolích.

0/0
8.7.2009 17:57

Host

Re: Re: Re: Re: Re: At uz tam jsou!! (propast)

Ti jednodušší hráči jsou dnes stejně na konzolích jako na PC.

0/0
8.7.2009 22:46

Host

Re: At uz tam jsou!! (propast)

No... dobrá... ale jak potom vysvětlíš ty PC hry? Zaklínač a jeho one-button soubojový systém, běhání mezi ploty a šipečky na mapě za cílem questu? Bude Diablo 3 něco jinýho než zcela bezduchá hack-n-slash mlátička? Klade Crysis na hráče vyšší nároky než třeba "konzolovej" Fa Cry 2? Jak bystrý a všesraný musí být hráč aby dorhál tak komplexní strategie jako Spore? Jak náročné jsou Sims 3, že je hrají i úplní nerháči?

Jako fakt sorry... ale pokud hodnotíš konzolisty jako "jednoduché" jenom podle toho jaké jsou tam hry, tak jak by jsi zhodnotil PC hráče, podle toho jaké tam v posledních letech vyhcázejí exkluzivky (tzn ty zcela netčené konzolí)?

0/0
8.7.2009 19:16

Host

PS3

Nic proti, ale vazne vsem PCckarum a jinym hracum bych na tyden zapujcil PS3, aby videli co je to za cyber stroj s neuveritelnou nabidkou her, kdo poradne nevyzkousi nikdy nepochopi!Rv a bude vecne omilat jak je PC nej apod.

Playstation 3 - This is Living..V Neuveritelne moznosti domaci konzole!

0/0
8.7.2009 8:54

Host

Re: PS3

Neprožíváš ji nějak moc? Do každýho příspěvku cpát srdíčka a reklmaní hlášky? To už fakt zní nemocně :-)

PS3 je dobrá konzole s pár funkcema navc (který ovšem málokdo naplno využívá, protože noťas je pohodlnější a má ho stejně každej)... ale nic víc ani míň v ní fakt není.

0/0
8.7.2009 9:02

Host

Re: PS3

Wii se jmenuje ta konzole která jako jediná nabízí něco jiného než co je na PC, Xbox a PS.....

0/0
8.7.2009 9:07

Host

Re: Re: PS3

R^

0/0
8.7.2009 9:17

Host

Re: Re: Re: PS3

Panove objevte moznosti HOME a potom si promluvime.. PS3 je vazne trida..:-P

0/0
8.7.2009 9:19

Host

Re: Re: Re: Re: PS3

To jso ujaké možnosti? Že můžu kecat s jinými hráči? Hmm.. .to můžu i u Killzone2 - a docela adrenalinověji. Nebo že odtama můžu spouštět hry? Jo to můžu z dashboardu okamžitě taky, bez přídavnejch loadingů. Že tam můžu najít hráče do online? Ty najdu přímo v looby dané hry mnohem rychleji. Že tam můžu dělat "taneční párty"? To už se od dob betatestu stalo docela trapné. Že si tam můžu vybavit apartmán.. paráda - ale Sims už mě neberou.

Tak nějak už nevím jaká další vlastnost Home by mě měla přimět ho znovu nainstlaovat?

0/0
8.7.2009 9:25

Host

Re: Re: Re: Re: Re: PS3

Home je jeden z nejúžasnějších reklamních prostorů v novodobé historii mediálního světa. :) Kdyby to zůstalo hráčům, ok. Když jsem ale viděl ty zprávy jako "tenhle obchod už koupil místo" atd.

Mimochodem, nainstaluj si Second Life a pochopíš, kde se vzalo Home (to je pro toho o příspěvek víc hore) :)

0/0
8.7.2009 11:28

Host

KONEC

Osobně prorokuji konec konzolí, PC, internetových i mobilních her, jedno nahradí druhé to zas třetí a to zas první a všechno anihiluje a nic nezbude. Stejně jako nemůžou naráz existovat knihy, divadla, rádio, kina, televize, filmy, DVD, internet ... kočky a psi ? .. muži a ženy?...

0/0
8.7.2009 1:58

Host

Rádobyintelektuálníčlánek... :)

Článek o ničem. Konzole tu byly, jsou a budou!!! Spíše to vidím na rozdělení typu her do dvou větví. Jedna větev bude zastírat hry propracované do nejmenších detailů, jak už to u her na PS3 skoro je a ta druhá větev bude zastírat jednoduché, krátké hry, které nás budou bavit a nebudou zatěžovat přílišnou složitostí... Do té druhé kategorie patří i ty tzv. sociální hry (mimochodem pěkně dementní název)... Ony sociální hry totiž pane autore nejsou nic jiného než návrat ke kořenům tj. ke starým dobrým hrám z arkád a právě konzolí... Celé to je jakýsi koloběh počítačové zábavy a rozhodně to neznamená konec konzolí :))) to jsem se vážně zasmál. Mimochodem, když jsme u té klasiky, já sám ačkoli vlastním všechny konzole, co snad vyšly (krom Xboxu) si rád, a moc rád, i nyní s radostí zahraju Sonica a Mickey Manii z MD, Daffyho a Tetris z GB, Chopliftera ze SNESU, Dinosaurs vs Cadillacs z arkád, Želvy ninja z NESU.... atd.... Výše uvedený článek beru jako trapnou agitku na facebook a "sociální hry" :)))) Michal

0/0
7.7.2009 23:54

Host

Re: Rádobyintelektuálníčlánek... :)

Článek není o ničem, článek informuje o názorech, které jsou o ničem. Za to ale nemůže ani článek, ani autor, ani bonusweb.

0/0
8.7.2009 9:15

Host

clanek

Ehm, pri cteni clanku mi pomalu zacla dochazet nadsazka, s kterou jsem se ho snazil brat...

0/0
7.7.2009 20:47

Host

PCvsKONZOLEvsFACEBOOK

Hraju hry na pc (MMO FPS), hraju hry na PS3 (NHL,FIFA,GH,GTA,WRESTLING). Nektere hry ,,sedi,, vice na PC nektere na PS, ale facebook a jeho popularitu zacinam bytostne nesnaset.:-P

0/0
7.7.2009 17:51

Host

Re: PCvsKONZOLEvsFACEBOOK

co je to facebook? O tom sem nikdy neslyšel.

A když sem o tom neslyšel tak si to strčte do ( ' )

0/0
7.7.2009 22:19

Host

Re: PCvsKONZOLEvsFACEBOOK

Souhlasim s tebou  R^

0/0
8.7.2009 6:24

Host

flejm pc vs konzole

konzole jsou pro jednoduchou zabavu.. pc ma totiz pro nekoho moc tlacitek, ( cti:klavesnici) coz muze u nekoho byt velky problem. zvlaste kdyz neni oznaceno napisem start.. ;-D

0/0
7.7.2009 17:20

Host

Re: flejm pc vs konzole

nuda Rv

0/0
7.7.2009 17:48

Host

Re: flejm pc vs konzole

trapny Rv

0/0
7.7.2009 19:25

Host

Re: flejm pc vs konzole

Možná by jsi se divil kolik konzolistů má ke konzoli připojenou klávesnici. (osobně mám doba klávesnice tři abych nemusel přepojovat) Ve výsledku s gamepadem má těch tlačítek víc konzole. Neděsí tě to náhodou? :-)

0/0
7.7.2009 19:48

Host

Re: Re: flejm pc vs konzole

Nezdá se ti ten konec příspěvku jako pěkná ironie, toho co jsi napsal? ;-D

Já mám dost....uff.:-P

0/0
8.7.2009 1:18

junior1099

Re: Re: Re: flejm pc vs konzole

podpis

0/0
8.7.2009 1:19

Host

Re: flejm pc vs konzole

Ma pravdu. Konzole jsou pro jednoduchou zabavu. Kdyz vyjde multiplatformni hra, vzdy je zjednodusena k vuli konzoli.

0/0
8.7.2009 10:29

Host

Re: Re: flejm pc vs konzole

Je zjednodušená, aby byla přístupná většímu okruhu hráčů a ti jsou jak na konzolích, tak na PC. Už dávno neplatí, že konzole = hry pro dětí, aby tatíci měli na PC klid. Tohle padlo někde v polovině životnosti PS2.

0/0
8.7.2009 11:06

junior1099

:)

Z této diskuze maj málí smradi, kteří pořád musí někomu dokazovat, jak je jejich platforma nejlepší a zbytek jsou šroty, úplné vánoce.

Ale díky bohu je tu dnes, nevím co se stalo, více těch normálních a odůvodněných příspěvků, které se dají číst a neříkám si u každého příspěvku: ,,..To je trotl...to je debil...''. Kéž by to tak bylo tady častěji.

Ten článek mě pobavil...naprosto tomu světu asi nerozumím a jsem asi špatný vizionář.

Btw. Facebook už několik lidí z mého okolí má (snad ne všíchni), ale já se mu stále vyhýbám, je mi to nějaké nesympatické...nevím proč. Asi mi vadí ten ,,rychlý náraz BUM! a všichni musíme mít Facebook, tak já ho budu mít taky,, Nemyslím . ICQ mi bohatě stačí, nemusím mít ''milion'' IM. Až mi odejdou kontakty (spíše kámoši, druhá polovina nezájem) z ICQ, tak se poddám něčemu novému. Je pravda, že nevím co všechno mi Facebook nabízí, ale je mi to i v celku jedno, protože to nebude nic, bez čeho jsem do teď nemohl žít.:-)

0/0
7.7.2009 17:00

Host

Re: :)

Jo, to s tím "jestli nemáš facebook, nejseš dneska in" mi taky vadí. Ale pozor, on Facebook není IM. Zlaté ICQ. Já jsem nedávno měl dělat do jednoho pořadu a dvouminutové info o sociálních sítích, tak jsem byl šéfkou donucen jít na myspace, facebook i twitter, ale popravdě, po dvou dnech užívání jsem vyšťáral, co tam lidi asi tak baví, ale ne k čemu by to bylo dobré mně. :)

Jinak jen tak pro zajímavost - pojem sociální síť má původ tuším v roce 1951 a defakto první sociální sítí byl Arpanet. Jinak u nás se za praotce dá považovat nyx. Nejoblíbenější česká soc. síť jsou spoluzaci.cz a její původní americká verze classmate.com vznikla už v roce 1995. Facebook je tady s námi už 5 let od roku 2004, byť původně jen pro Harvard a pár dalších univerzit. Takže sociální sítě tady byly už dávno, ale dneska se o nich mluví, jako by vznikly včera a je to žhavá novinka.

0/0
7.7.2009 17:38

Host

Re: Re: :)

detaily, ale stejně... Arpanet byl jednou z prvních počítačových sítí, sociální sítí byl maximálně v nějakém přeneseném významu, nikoliv svými funkcemi, šlo nejprve o armádní a posléze akademickou síť. Facebook, MySpace, LinkedIN a podobné sociální sítě se liší funkcionalitou založenou na publikování statutů, sdílení obrázků a přímé komunikaci. Mýlíte se, a to hodně, i s Nyxem, dávno před ním tu bylo mageo nebo cyberspace.

No a spolužáci mají k facebooku daleko asi jako Pražané do Sydney :-)

0/0
7.7.2009 18:43

Host

Re: Re: Re: :)

Arpanet samozřejmě nebyl sociální sítí v dnešním slova smyslu, ovšem dal by se tak nazvat podle definice pojmu sociální síť, kterou definoval nějakou sociolog v 50. letech. Šlo jeho prostřednictvím totiž mimo jiné posílat krátké textové zprávy a delší mailovou poštu.

Samozřejmě, že dnešní tzv. sociální sítě jsou založeny na něčem jiném. On je ale problém v tom, že on pojem sociální síť terminus technicus sociologie. Ty dnešní sociální sítě jsou tedy ve skutečnosti jen jedním z typů sociálních sítí, které v životě člověka existují.

S tím Nyxem se můžu mýlit, já znal Nyx, po ostatních ryze českých sítích jsem nepátral.

No a spolužáci vs. facebook - mají k sobě daleko, ale oficiálně se k sociálním sítím řadí i spolužáci, lidé.cz nebo libimseti.cz. Když se pak dělal průzkum tuším před měsícem a půl, tak 29 % dotázaných uvedlo, že nejčastěji jsou ze sociálních sítí právě na spolužácích.

Takže bych řekl, že se nemýlím, ale holt není sociální síť jako "sociální síť".

0/0
7.7.2009 19:45

Host

Re: Re: Re: Re: :)

jasně, záleží na definici, sociální sítě existují od pravěku :) Ale stejně se můžeme bavit od definicích webu 2.0 a dalších prkotin :)

0/0
8.7.2009 9:14

Host

Re: :)

Abych pravdu řekl, tak tyhle facebooky a všechno obdobný taky nemusím. Před dvaceti lety tu lidi zvonili klíčema a teď si dobrovolně zakládají tak detailní kádrový posudky, že by z toho každej stbák měl vlký sny.

Taky nějak nechápu potřebu se naprosto otevírat světu - zvlášt v dnešní době, kdy na sebe lidi tahaj každý svinstvo. Pokud by jsme žili v ideální společnosti plné hodných lidí, tak bdiž.

Ale kdo ví... třeba se to časem rozroste v něco užitečnějšího. Vezmi si třeba blogy. Ještě před pár lety to bylo něco jako Twitter, kam si lidé vylévali své pocity ze známek ve škole a psali demetní básničky a nikdo to nečetl. Dnes z toho máš nástroj kterým se dá vydělávat, začínat podnikání, dělat velmi dobrá placená reklama.... tehdy bych to taky neřekl a říkla jsem si "blog? nikdy." Dnes mám díky blogu několik tisíc měsíčně. Kdo ví co čeká facebook. Nidky neříkej nikdy :-)

0/0
7.7.2009 19:55

Host

co to zase je?

Nejakej KOK z playfish propagujici (a)socialni hrani nevim ceho (asi piskvorek) ma tak co rikat firmam jako Sony nebo Microsoft. Nonfactor ze zaprdeny firmicky co si chce prihrat svou teplou socialni polivcicku. Dost ubohe. Ja se nemam zapotrebi porad s nekym spojovat. Chci hrat kvalitni hry!

0/0
7.7.2009 15:26

Host

Re: co to zase je?

A s tim facebookem bezte taky uz vsichni do perdele. To neni clanek aby se tam neoevilo "facebook",  televize to same. Boze kam ten svet speje.....do naruce strycka googla?

0/0
7.7.2009 15:28

Host

piratit

Od kdy se na PS3 a Xku nepirátí a chodí všichni do obchodu ? ...to je jako nějaké nové sci-fi. No pěkně se tu bavím ;-D Warez scéna byla, je a bude a je jedno jestli máte doma PC, Xko nebo PS. Zkuste najít jiný, trochu reálný způsob obhajoby Rv. Dobrou hru si koupím, špatnou smažu ;-).

0/0
7.7.2009 11:49

Host

Re: piratit

Smím se zeptat jakým způsobem lze rozchodit staženou/pálenou PS3 hru?

Na xboxu to sice jde... ale tam zase samotný prodeje ukazují, že to není nějak závažnej problém.

0/0
7.7.2009 11:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.