Diskuze
Crysis - fotorealistické textury
Děkujeme za pochopení.
Host
konzole
http://igniteurl.com/news-15896 .. Crysis 2 s Cryengine 3 vypada lepe na konzolich, nove video!!
Host
fotorealismus
Obrázky hezký, ale asi bych to nenazýval zrovna fotorealismem ... možná se pletu, ale pod tímhle pojmem si představuju obrázky téměř nerozlišitelný od reality. Ale každopádně zajímavej článek
Host
Re: fotorealismus
No to je asi ten kámen úrazu. Co si představit pod pjmem fotorealistický? Když téměř každá fotka z reálnho foťáku má nějaký "speciální efekty" - ať už neúmyslný (odrazy slunce, šum, rozmazání pohybu) nebo záměrný umělecký (úprava barev, různá ohniska, dlouhé záběry s clonou třeba pro focení blesků)...jsou takové umělecké fotky fotorealistické? :-)
Pokud hledáš reálné zobrazení (za monitorem uvidím to co, když kouknu přes okno), tak toho se boím že se jen tak nedočkme - po tom co jsme zvyklí vídat v kině, televizi a seriálech by to působilo na obrazovce velmi "nepřirozeně"... ono i blbá Růžová Zahrada má barvy upravený tošku jinak než když by jsi stál na place... takže v televizi není fotorealistická...
Host
Petr
Nic úžasného na to, aby to chtělo 4 GB, tohle by zvládla i konzole:
http://i26.tinypic.com/15p49av.jpg
http://i33.tinypic.com/2qd5wli.jpg
Host
(
cim jsou ty hry lip graficky udelane tim vic stoji za prd jedna pres kopirak udelane strilecky bez spetky napadu jako druha .chtel bych se vratit do doby pred10 lety to jeste byly hry s velkym H.(je mi jasne ze se ted ozve spousta 10-12 letych deti ktere ted zacinaji hrat a mysli si jak jsou dnesni hry super,ale nejsou)
Host
Re: (
když 10 let nazpět, tak to se akorát vracíme třebas k nesmrtelnému Half-Lifu. aachh to byly časy....
Host
DX11
V současné době nejsou na trhu a myslím že ani prototypové karty co umějí hardwarově Shader model 5 nebo DX11. Ani Ati.
Host
heh
mno az vyjde crysis 2 na ps3 tak se ta masinka vsem roztece :D
Host
klid nohy v teple a myslet dřív neš pišu
Na vědomost všem chytrolínům se dává, že dnešní hry nejsou o texturách jako před cca 4 lety ale o shaderech. Neshaderovanou věc už ve hře téměř nenajdete.
Host
to teda ani nahodou
Jestli tomuto budeme rikat fotorealisticke, tak bysme museli byt opravdu hlupaci,kteri nejsou ani trochu narocni.kdyz uz fotorealisticke tak fotorealisticke.ni o chlup vic, ni o chup min.tady toto fotorealisticke neni ani nahodou, pekne to ano, blizi se to onomu pomyslnemu cili,ale porad je to jeste dlouhy kus cesty nez to bude opravdu vypadat fotorealisticky...
Host
Crysis 2 s DX11
Podle mě jsou tyto obrázky z vývoje Crysis 2 s DX11 prvky a s použitím Shader Modelu 5.0 a multi-threadingu a pro tyto účely jsou používány ATI DX11 grafické karty které přesahují svým výkonem GTX 285 a cokoliv ve 3-SLI od Nvidie
Host
skl
podle me grafiku realismu priblizi mnohem vic nasvetleni a stiny, nez nejake textury
Host
Re: skl
Přesně tak. Nasvětlení, stíny, filtry (ty možná neudělají fotorealismus, ale film-realismus... ono skoro každej novej fotorealistickej film má upravený barvy aby to ladilo) a hlvně schopností grafika udělaj ívíc než rozlišení textur. tohle rozlišení je úplně k ničemu - přidává brutálně Hw nároky a ve skutečnosti není téměř vidět - je ot plýtávání výkonu na špatnejch místek. Kolikrát ve FPS se kouknete takhle detaině na zem? Člověk spíš kouká do prostoru, kde předměty vidí mnohem menší. A tam jsou důležité "nedokonalé" detaily (prasklina ve zdi, ušmudlané okno, místy sešlapaná tráva, nalomená židle....), které se neopakují. Tím vznikne mnohem fotorealističtější a uvěřitelnější scéna než mega texturama.
Takovej KZ2 má sice hodně detialní textury. A má super nasvícení. Ale když vlezu do baráku a všechyn místnosti mají pouze pravý úhly, naproto rovný holý stěny (ani ta prasklina tam není) a uprostřed jen defaultní krabici, tak to bohužel vůbec nemá onu kulervoucí šťávu. Takovej GoW má mnohem horší textury (fakt znatelně), mnohem horší modely. Mnohem horší nasvícení. Ale naprsoto všude jsou drobné detaily, človkě málokd narazí na pravej úhel, každej sloup, schod či lampa mají ozdobný ritiny a ornamenty. Člověk na to zírá s otevřenou pusou málej jak na umělecký dílo jakou krásu to vykouzlí. A to i přes výrazně horší technický zpracování.
Takže tolik můj názor k texturám. Jsou fjan, ale pozornost by se jim měla věnovat až na po mnohem důležitějíšch věcech.
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
PRVNÍ DOJMY: Stellar Blade nabízí daleko víc než jen sexy zadek hlavní hrdinky
Po první hodině strávené v nelítostném světě akční hry Stellar Blade můžeme být zatím spokojení....
VIDEO: Remake očekávaného Paper Maria zaujal s citem předělaným intrem
Remake dvacet let starého akčního RPG Paper Mario: The Thousand-Year Door z éry konzole GameCube...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...