Diskuze

Crysis - fotorealistické textury

Na to, že jsou na webu pcgameshardware posedlí scifi FPS Crysis, jsme si už zvykli. Jak se objeví nějaký nový mod, nebo vylepšení této graficky dosud nejdokonalejší hry současnosti, ihned se jím zabývají. Tentokráte ovšem ukázali cosi, co bere dech. Ultimátní textury, které připravuje moderská komunita. Jen by nás zajímalo, na jakém PC takto vylepšenou hru rozběhají. Stačily by tři GeForce GTX285 s pamětí 2048 MB DDR3 v režimu SLi? Raději o sestavě, která toto rozběhá nebudeme ani spekulovat. Textury ale vypadají náramně lákavě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

10. 7. 2009 0:46
konzole

http://igniteurl.com/news-15896 .. Crysis 2 s Cryengine 3 vypada lepe na konzolich, nove video!!;-)

0 0
možnosti

Host

9. 7. 2009 18:02
fotorealismus

Obrázky hezký, ale asi bych to nenazýval zrovna fotorealismem ... možná se pletu, ale pod tímhle pojmem si představuju obrázky téměř nerozlišitelný od reality. Ale každopádně zajímavej článek R^

0 0
možnosti

Host

9. 7. 2009 18:34
Re: fotorealismus

No to je asi ten kámen úrazu. Co si představit pod pjmem fotorealistický? Když téměř každá fotka z reálnho foťáku má nějaký "speciální efekty" - ať už neúmyslný (odrazy slunce, šum, rozmazání pohybu) nebo záměrný umělecký (úprava barev, různá ohniska, dlouhé záběry s clonou třeba pro focení blesků)...jsou takové umělecké fotky fotorealistické? :-)

Pokud hledáš reálné zobrazení (za monitorem uvidím to co, když kouknu přes okno), tak toho se boím že se jen tak nedočkme - po tom co jsme zvyklí vídat v kině, televizi a seriálech by to působilo na obrazovce velmi "nepřirozeně"... ono i blbá Růžová Zahrada má barvy upravený tošku jinak než když by jsi stál na place... takže v televizi není fotorealistická...

0 0
možnosti

Host

9. 7. 2009 8:51
Re: Petr

LoL..ses asi slepej vid...;-D

0 0
možnosti

Host

8. 7. 2009 23:53
(

cim jsou ty hry lip graficky udelane tim vic stoji za prd jedna pres kopirak udelane strilecky bez spetky napadu jako druha .chtel bych se vratit do doby pred10 lety to jeste byly hry s velkym H.(je mi jasne ze se ted ozve spousta 10-12 letych deti ktere ted zacinaji hrat a mysli si jak jsou dnesni hry super,ale nejsou)

0 0
možnosti

Host

9. 7. 2009 1:10
Re: (

když 10 let nazpět, tak to se akorát vracíme třebas k nesmrtelnému Half-Lifu. aachh to byly časy....

0 0
možnosti

Host

8. 7. 2009 21:14
DX11

V současné době nejsou na trhu a myslím že ani prototypové karty co umějí hardwarově Shader model 5 nebo DX11. Ani Ati.

0 0
možnosti

Host

8. 7. 2009 20:30
heh

mno az vyjde crysis 2 na ps3 tak se ta masinka vsem roztece :D

0 0
možnosti

Host

8. 7. 2009 18:34
klid nohy v teple a myslet dřív neš pišu

Na vědomost všem chytrolínům se dává, že dnešní hry nejsou o texturách jako před cca 4 lety ale o shaderech. Neshaderovanou věc už ve hře téměř nenajdete.

0 0
možnosti

Host

8. 7. 2009 17:22
to teda ani nahodou

Jestli tomuto budeme rikat fotorealisticke, tak bysme museli byt opravdu hlupaci,kteri nejsou ani trochu narocni.kdyz uz fotorealisticke tak fotorealisticke.ni o chlup vic, ni o chup min.tady toto fotorealisticke neni ani nahodou, pekne to ano, blizi se to onomu pomyslnemu cili,ale porad je to jeste dlouhy kus cesty nez to bude opravdu vypadat fotorealisticky...

0 0
možnosti

Host

8. 7. 2009 20:36
Re: to teda ani nahodou

pravda pravdoucí....

0 0
možnosti

Host

8. 7. 2009 14:23
Crysis 2 s DX11

Podle mě jsou tyto obrázky z vývoje Crysis 2 s DX11 prvky a s použitím Shader Modelu 5.0 a multi-threadingu  a pro tyto účely jsou používány ATI DX11 grafické karty které přesahují svým výkonem GTX 285 a cokoliv ve 3-SLI od Nvidie ;-D

0 0
možnosti

Host

8. 7. 2009 14:53
Re: Crysis 2 s DX11

Teď tu o Karkulce prosím

0 0
možnosti

Host

8. 7. 2009 14:08
skl

podle me grafiku realismu priblizi mnohem vic nasvetleni a stiny, nez nejake textury

0 0
možnosti

Host

8. 7. 2009 14:21
Re: skl

Přesně tak. Nasvětlení, stíny, filtry (ty možná neudělají fotorealismus, ale film-realismus... ono skoro každej novej fotorealistickej film má upravený barvy aby to ladilo) a hlvně schopností grafika udělaj ívíc než rozlišení textur. tohle rozlišení je úplně k ničemu - přidává brutálně Hw nároky a ve skutečnosti není téměř vidět - je ot plýtávání výkonu na špatnejch místek. Kolikrát ve FPS se kouknete takhle detaině na zem? Člověk spíš kouká do prostoru, kde předměty vidí mnohem menší. A tam jsou důležité "nedokonalé" detaily (prasklina ve zdi, ušmudlané okno, místy sešlapaná tráva, nalomená židle....), které se neopakují. Tím vznikne mnohem fotorealističtější a uvěřitelnější scéna než mega texturama.

Takovej KZ2 má sice hodně detialní textury. A má super nasvícení. Ale když vlezu do baráku a všechyn místnosti mají pouze pravý úhly, naproto rovný holý stěny (ani ta prasklina tam není) a uprostřed jen defaultní krabici, tak to bohužel vůbec nemá onu kulervoucí šťávu. Takovej GoW má mnohem horší textury (fakt znatelně), mnohem horší modely. Mnohem horší nasvícení. Ale naprsoto všude jsou drobné detaily, človkě málokd narazí na pravej úhel, každej sloup, schod či lampa mají ozdobný ritiny a ornamenty. Člověk na to zírá s otevřenou pusou málej jak na umělecký dílo jakou krásu to vykouzlí. A to i přes výrazně horší technický zpracování.

Takže tolik můj názor k texturám. Jsou fjan, ale pozornost by se jim měla věnovat až na po mnohem důležitějíšch věcech.

0 0
možnosti