Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sex je náš, dělá dobře mně i hrám

Bijeme se za práva sexuálně aktivní většiny, Sony věří, že hůř už nebude, a přestává hrát s Microsoftem na honěnou

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jack08

To se tady sešla parta nadržených...

Bonusweb čtou i děti mladší 10ti let a čtou ho kvůli hrám a ne kvůli nadrženým a zakomplexovaným hvězdám jako jste vy. Ten co dopručuje čtenářům kteří mají výhrady k článku aby si našli "nějakou slečnu" aby veděli o čem to je atd..., tak ten si to dělá sám právě u takovýhle her a na internetu vůbec a  je potom nepříjemně agresivní vůči nesouhlasným názorům ostatních. Takže vzkaz těmhle týpkům Hostům: najděte si Vy nějakou holku a Bonusweb nechte Bonuswebem. A hlavně pozor na zápěstí na své pravé ruce;-D.

0/0
14.7.2009 17:25

Host

Re: To se tady sešla parta nadržených...

Mě spíš přijde, že hodně lidí má pošahaně přeházený priority. Na BOnusweb chodí i děti mladší 10 let? Dorbá - ale nemělo by se teda potom nejdřív něco dělat s články o násilných a akčních hrách a až potom se zabývat sexem? Není divný když titéž lidé mlčí u článků o GTA4 a jakmile vykoukne jedna bradavka tak se bojí o naši mládež?

Já jsem pro - klidně ve hrách a herních magazínech potírejme nahotu. Ale ne dřív, dokud tma poteče krev. To naprosto nedává smysl.

0/0
14.7.2009 17:48

Host

Re: Re: To se tady sešla parta nadržených...

R^

Přesně. Dneska ustřelit někomu palici ve filmu nebo ve hrách je "normální". Ukázat bradavku je je "trestné". :)

Nevím, že by to bylo tím, že vliv té bradavky je zejména u pánské/chlapecké části hráčů "měřitelný"? :D

0/0
14.7.2009 18:43

Host

Re: Re: Re: To se tady sešla parta nadržených...

Z hladiska katolickej moralky sa dopustas hriechu ked sa na take veci pozeras ale nedopustas sa vrazdy ked sa pozeras napr. na hru kde sa zabija. Takze preto.

0/0
15.7.2009 16:07

Host

Re: To se tady sešla parta nadržených...

A to ze na internet chodia aj deti ma ako obmedzovat co sa tam bude pisat? Cely internet bude vhodny pre deti do 12 rokov? Zvlast ked velke mnozstvo hier o ktorych takyto web pise ma rating vyssi nez do 12 rokov...

0/0
14.7.2009 18:45

Host

Re: To se tady sešla parta nadržených... reakcia Toma

Deti mladšie ako 10 rokov čítajúce bonusweb ho môžu čítať dosť pravdepodobne vďaka tomu, že majú internet. Ešte pravdepodobnejšie je, že na internete je až príliš rôznych stránok, kde by sa osoby mladšie ako 10 rokov podľa všeobecnej spoločenskej správnosti nemali dostať...ale dostanú sa...ono kliknúť "OK" pri upozornení "Táto stránka je určená výhradne pre osoby staršie ako 18 rokov, ak podmienku spĺňate, kliknite "OK", ak nie, kliknite "Zrušiť"" nie je až taký problém...ten jeden klik navyše ich nezabije...a zvedavé deti už vonkoncom nie. Žiaľ, celý internet sa scenzúrovať a obmedziť nedá, preto dôležité nie je to, o čom, ako a kde sa píše, ale či to rodičia deťom dovolia a či majú dostatočný dohľad nad tým, čo za počítačom robia - dostať sa v prehliadači z bonuswebu na pornostránku  aj tak netrvá dlho, rovnako ako netrvá dlho prečítať si nejaký článok so sexuálnou tematikou. Ak je dieťa ozaj také nevinné, ako sa od neho očakáva a pornostránky účelovo nevyhľadáva, slovu "sex" aj tak neporozumie, takže aj tak sa niet čoho báť, keď už je asi normálne nechať ho v Soldier of Fortune brokovnicou odstreliť nepriateľovi hlavu. Sex a nahota sú prirodzené, to len táto spoločnosť z toho urobila tabu  väčšie ako v televíznych novinách ukázaný záber popravy nejakého zajatca teroristami. Horšie než absolútna zvrátenosť spoločnosti je podľa mňa extrémistická snaha o falošnú moralizáciu...

0/0
14.7.2009 19:15

Host

Re: Re: To se tady sešla parta nadržených... reakcia Toma

proč se řeší článek o sexu ve hrách na bonuswebu, když na idnesu existuje Xman?

0/0
14.7.2009 20:56

Host

Re: Re: Re: To se tady sešla parta nadržených... reakcia Toma

protoze je to prave o sexu ve hrach a ne jen o sexu?

0/0
14.7.2009 22:17

Host

Re: To se tady sešla parta nadržených...

Hele ty panici ,potrefena husa se vzdy ozve a pravda boli co ?Tak nech 10lete deti byt oni si na netu najdou daleko vetsi prasarny ,nez je clanek o sexu na bonuswebu a prestan si tolik mastit brko, jak tady neustale pises a zkus to s nejakovou zenskou, teda pokud se takova odvazna vubec najde, ja si myslim ,ze ty budes pekne zamindrakovanej blbecek ,prave z toho ,ze ti zadna nechce dat. Tak si ty tvoje radoby chytre reci o moralce nech pro sebe, nikdo na to tady neni zvedavej, ty agresivny primitive. 

0/0
15.7.2009 6:34

jack08

Re: Re: To se tady sešla parta nadržených...

jeh Hoste, akorát jsi dokázal jaký jsi individuum. Nejprve se nauč vyjadřovat se jako normální člověk a ne jako puberťák ze zvláštní školy a pak teprve se zapojuj do nějaké diskuze (jestli ovšem víš co to je slovo diskuze). Pusť si svou oblíbenou erotickou hru, ať sklidníš hormon.;-D;-D

0/0
15.7.2009 20:34

Host

to se nevidi

autor by mel zkusit psat nezaujate

0/0
14.7.2009 17:04

Host

RE:

Autor je realista.

0/0
14.7.2009 12:37

Host

??

Nechapu proc pomlouvate sony....parby na ps3 zboznuju ....by mi zajimalo co to psalo za typka.....UNCHARTRED1,2....GT5....MAG a spousty dalsich u X-boxu fakt neporidis...je dobrej asi tak jako natal...litat pred obrazovkou jak splasenej no to musi bej zabava...sorry ale radsi u her SEDIM nebo LEZIM.....zdar

0/0
14.7.2009 12:30

Host

Ursus

A co máš za problém, Hoste?

Nikdo neřekl ani slovo o hrách nebo o tom, že by na PS3 nebyly hry. Přečti si ten článek znovu a možná pochopíš, že to, co ty komentuješ, byla narážka na to, že je málo online hráčů, ne málo her. :)

0/0
14.7.2009 12:41

Host

Re: Ursus

To vim chlape taky:-)reagoval sem jen na ten poslední odstavec....ne na clanek i kdybych tedy mel..

0/0
15.7.2009 11:14

Host

Re: ??

Sorry chlape, ale to tvoje Uncharted 2, GT 5 a MAG neporidis ani na PS 3. Aspon zatim ;-)

0/0
14.7.2009 15:34

Host

Re: Re: ??

;-Dto mas sakra pravdu a uz se na ne fakt tesim...

0/0
15.7.2009 11:17

Host

ohodnotil bych posledni odstavec:

autor mele, placa a okecava :( spatne !!!

0/0
14.7.2009 12:07

Lumirel.

Re: ohodnotil bych posledni odstavec:

Bohužel ten poslední odstavec vede jen k flamu Xbox360 vs PS3.. Viz tady kolem na foru.

0/0
14.7.2009 13:23

Host

sex

Proboha vy idioti co tady říkáte jak sex je fůůůj tak si najděte holku nebo kluka ať víte co je přirozené. Jak myslíte že jste vznikly? Klonem určitě ne! Jdu si zašukat tak neserte. A zahrát si nějakou pěkně úchylnou hru. To že kupujete dětem hru 18+ je Váš problém a imbecilita. To jim kupujete i porno? Nebo jen filmy typu saw? A teď cop je horší? Vyspat se v 15 s holkou nebo vystřílet spolužáky ve škole? Jasně, vyspat se podle Vás s holkou. Ale že se kvůli idiotům jako vy rozčiluju. Je mi z vás co tu moralizujete na blití!;-€

0/0
14.7.2009 11:56

Host

Re: sex

Chlapce, bud je ti 10 let a spis se zenskejma a nebo je ti vic let a pises jako 10-lety dite...

0/0
14.7.2009 12:13

Host

Re: Re: sex

Ano? A v čem jsem se pletl? Samozřejmě je to psané s velkou nadsázkou ale defacto všechny myšlenky co jsem napsal jsou pravda a stojím si za nimi. Mimochodem alespoň znám pojem interpunkce. Pokud je hra od 18 let, může v ní být jak sex, tak násilí.

0/0
14.7.2009 12:17

Host

Re: Re: Re: sex

Skutecne ? Tak to jsi me pobavil. Tem znakum jako je hacek a carka se

rika diakritika. A pokud si to nahodou nepletes a interpunkci myslis

skutecne carky mezi slovy, tak ver tomu, ze ji pouzivas uplne nahodne. Jinak s nazorem souhlasim, jakkoli je prasacky napsan :-)

Oznaceni 18+ a podobne mi u her prijde dostatecne a nevim, proc by v nich nemohl byt sex, kdyz v nich jsou rozstrilene hlavy :-)

0/0
14.7.2009 12:25

Host

Re: Re: Re: Re: sex

Proste se nehadejte, souhlasim s vyse zminenym nazorem ze moralisti sem nemaji co chodit a srat lidi. At na to necouhaji. Taky nechodim do kostela ale ze bych na to nadaval? Krestanstvi - nejvetsi sekta, vyvrazdovani nevinnych, bla bla... tohle ne i kdyz to kazdy vi. Tak proc nadavat na sex ve hrach?

0/0
14.7.2009 13:08

Host

Re: Re: Re: Re: sex

Pokud se nepletu, tak "sex" nemůže být ve hrách z důvodu jiných ratingových pravidel v US. U nás je 18+ maximum pod ktrým najdeš všechno od akčních her vejš až po švédskou trojku s koněm na obou stranách modelky. Takže z našeho pohledu opravdu platí "když je to 18+, tak ať tam dají cokoliv."

V uSA ale 18+ není maximální hodnota. Tuším že nejpřísnější pro dospělé znamená od 21 let a vejš (snad se teď moc nepletu). A halvní rozdíl spočívá v tom, že takto označené produkty mohou být prodávány pouze ve specializovaných obchodech s takto označeným zbožím. (nestačí ani zahalit obal jak u pornočasáků u nás třeba). A d otéhle kategorie by bohužel spadla většina her se sxuálním obsahem.

Když potom mají tvůrci výběr udělat hru 18+, která bude moc ležet v každým suermarketu a hru, která půjde koupit jen v obchodech typu esxshopy - myslím že není těžké se domýšlet, proč se tomu pro jistotu vyhejbají jako čert kříži.

0/0
14.7.2009 18:06

Host

Re: Re: Re: sex

Pojem interpunkce neznáš. To mi věř. Ale jinak v poho. ;)

0/0
14.7.2009 12:46

Host

Sexualne skusenosti

Prví sexuální zážitky,

si spousta "dětí" prožije dávno před patnáctkou a nezdá se, že by kvůli

tomu trpěly.Ono sa to s nicim nema prehanat, v hrach ma byt toho sexu tak akurat ako v Zaklinacovi alebo Mass Effecte urcite nie ako v nejakom pornaci. Vacsinou sa deti mladsie 15tich rokov dostavaju k hram ktore su az od 18 pretoze su samozrejme zaujimavejsie nez Tarzan alebo Shrek 3...Myslim ze deckam obsah medii skodit moze, hlavne ma fascinuju 12rocne EMO kundy s pomalovanymi nechtami na cierno, mastnou ofinou a vyberanym slovnikom, to iste Hip Hop a Rap, 10 rocne decko ide domov retaz visi z nohavic a z mobilu na plno Rytmus..No ale spat k tomu sexu, na vine su predovsetkym RODICIA, s generaciami to ide dole vodou, nezodpovednemu paru sa narodi decko o ktore sa nevedia poriadne starat a potom tu mame 13-15 rocne holky na www.pokec.sk a libimseti.cz , v lepsom pripade s nahymi fotkami kolujucimi celym internetom, v horsom pripade s bohatymi sexualnymi skusenostami s niekym koho vobec nepoznaju z netu a pod.Preto mili rodicia nepozerajte co je v hrach a filmoch, ale chodte s deckami do prirody, najdite im nejake konicky zakial je cas a neutrhnu sa z retaze :-)

0/0
14.7.2009 9:55

Host

Re: Sexualne skusenosti

R^R^R^

0/0
14.7.2009 18:00

Host

PSN

A jaksi jste zapoměli podotknout, že PS Store je oficiálně dostupný v Česku. No jo Xboti, jak jinak. Holt všechno, co nemá značku Xšrot a není od mrkvosoftu je nanic, jak jinak že,;-€

0/0
14.7.2009 9:17

Host

Re: PSN

To, že Live není v Česku lze v pohodě obejít, to, co popisoval autor článku, obejít moc nelze. Tak se uklidni, Hoste. :P

0/0
14.7.2009 12:42

Lumirel.

Re: Re: PSN

Ale proč bychom měli něco obcházet? Kde má společnost zákazníky, tam by měla mít i store, nemyslíte si?

Nebudu na MS nebo Xbox nadávat, ale v tomhle má dotyčný pravdu. Nutnost něco obcházet, abych mohl nakoupit, to zrovna není nejlepší obchodní hledisko.

0/0
14.7.2009 13:14

Host

Re: Re: Re: PSN

Jo, to Live není ideální. Ono obcházení znamená jenom zadat, že jsem z Británie třeba. Jistě, není to ono, nemělo by to být ono a souhlasím s tím, že Microsoft by měl zavést Live i v ČR a to i nepřeloženou (to je důvod, proč Microsoft nezavedl Live prý - chtějí buď s komplet lokalizací, nebo vůbec, což je samoszřejmě kravina). Na druhou stranu problém Live se týká pouze ČR. To vyjádření Sony se týkalo celosvětové situace. Proto není na místě Live CZ zmiňovat.

0/0
14.7.2009 13:43

Host

Re: Re: Re: PSN

No je to jednostranej pohled. Z pohledu hráče máš samozřejmě pravdu. Ale z pohledu MS zasep lně chápu že se jim asi nevyplatí dělat lokalizaci, podporu a hlídání přístupnosti obsahu (na základě licencí, zákonů a tak) pro náš trh. Něco mi říká, že by je to stálo víc než kolik peněz by jim to přineslo (hráč kterej přejde z UK účtu na CZ jim nepřinese žádnej zisk !!!) - a do takovýho byznysu půjde jen blázen.

0/0
14.7.2009 17:41

jack08

to je BonusWeb, nebo co?

autor by se měl nad sebou trochu zamyslet nad tím co a jak píše pro své čtenáře, příště na Bonuwebu bude propagovat třeba alkohol, nebo drogy?...Vůbec celý iDnes včetně Technetu je poslední dobou poněkud svérázný server.RvRvRv

0/0
14.7.2009 6:39

Host

Re: to je BonusWeb, nebo co?

Dle tebe je propagace sexu necim nemravnym ? Myslim si ,ze clanek o sexu ve hrach je daleko lepsi nez hov*diny typu 10 nej hre o vsem a nicem, ale jestli tobe vadi ,ze se vubec na hernich servrech pise o sexu ,mel by ses nechat vysetrit,anebo si najdi uz konecne nejakovou slecnu ,at vubec vis o cem je rec.

0/0
14.7.2009 8:26

Host

Re: to je BonusWeb, nebo co?

Já taky nechápu spojitost mezi sexem a alkoholem a drogama. Sex je NORMÁLNÍ a PŘIROZENÁ součást života většiny dospělých lidí - nechápu, co je na tom tak strašně nemorálního občas o tom napsat - a když je to ve spojitosti s gameskama, tak proč ne tady? Mě tedy přijde přirozenější koukat se ve hře na laskající se páreček, než abych ustřelovala někomu hlavy a vyrvávala střeva. (Je fakt, že násilí do her prostě už nějak patří, ale nevidím důvod, proč by sex neměl, pokud je ta hra určená správné věkové skupině).

Tím chceš jako říct, že pokud s někým spím, tak je to stejné, jako bych brala drogy a zpíjela se do němoty? :D Člověče, zamysli se trochu!

0/0
14.7.2009 9:24

junior1099

Re: to je BonusWeb, nebo co?

Panebože... chytrák, blbec, velký moralista... to je kombinace v jednom balení jak poďme dom. Takoví jsou nejlepší.Rv

0/0
14.7.2009 10:45

Lumirel.

Re: to je BonusWeb, nebo co?

Kdyby tento server byl placený, tak bych respektoval nadávky čtenářů nato, co se tu píše. Ale nikdo Vás a ani nikoho dalšího nenutí, aby si tyto články četl. Nikdo po Vás nechce žádné peníze a už vůbec po Vás nikdo nechce psát takové kraviny jako jste teď napsal.

I kdyby šlo článek nazvat "propagací sexu", tak bych se ani nezlobil. Sex je naprosto přirozená záležitost a dokud nebudou ve hrách běžné znásilňování etc, tak je vše v pořádku. Sekání hlav a podobně mi příjde mnohem více nebezpečné pro výchovu mládeže než sexuální scénky. A drogy tady nikdo nepropaguje. A i kdyby se tu psalo o alkoholu, v obchodu by je mladším 18ti let neměli prodat a ti ostatní ho stejně konzumují. Takže nepřímá propagace alkoholu je absolutně neškodná, dokonce ani nestimuluje.

0/0
14.7.2009 13:19

Host

pitomé titulky na bonuswebu

Bože to je zase jednou pitomý titulek... snad nejblbější roku 2009. A nadpis v článku "Konec hry na honěnou"... jak sladký dvojsmysl...

0/0
14.7.2009 6:06

Host

XBL

Co to autor mele za blbosti? Hraní her na XboxLive je taky zdarma. Měl by si radši zjisti fakta, než kydat hnůj.

0/0
14.7.2009 2:29

Host

Re: XBL

aha takže ty neplatíš měsíčně ani korunu za gold ůčet aby sis mohl zahrát např. halo 3 po netu?

0/0
14.7.2009 8:07

Host

Re: XBL

co to meles za blbosti ty ? jesus

0/0
14.7.2009 12:05

Host

Re: XBL

Ten warez Live není Live. ;)

Přesnější by bylo: Hrát online lze i zdarma. Když vám nevadí, že jste piráti a hrajete s piráty. :)

0/0
14.7.2009 12:44

Lumirel.

Re: XBL

A odkud máte tuto informaci?

0/0
14.7.2009 13:20

Lumirel.

Re: Re: XBL

Myslím autora prvního komentáře.. Bez gold karty to asi nepůjde.

0/0
14.7.2009 13:21

Host

lidé...

Zvířata z nás lidí musejí mít strašnou srandu. Snažíme se ve hrách popírat a zatemňovat něco, co stojí za základem všeho s přírodou spojeného - neboli sex!

0/0
14.7.2009 0:32

Host

Re: lidé...

No je fakt, ze prestoze ty chytrejsi opice bychom meli byt my, tak nas treba takove gorily v leccem predci :)

0/0
14.7.2009 2:02

Lumirel.

Re: Re: lidé...

Proč myslíte, že delfíni nikdy nepřemýšleli o tom žít s námi na souši? :D

0/0
14.7.2009 13:21

Host

hodnoty

tomuto by měl někdo udělat přítrž!

0/0
14.7.2009 0:27

Host

Re: hodnoty

pritrz by meli dat lidem jako jsi ty ,aby se nedostali na net ,abys nemohl psat nesmysly a porad neco zakazoval

0/0
14.7.2009 8:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.