Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Online trh roste, konzolový se snižuje

Neustálý trend PC gamingu změnit pole působnosti z tradičních her, kde trpí zisky akcemi pirátů na online trh slaví úspěchy. Jen na trhu v USA oznámily organizace, zabývající se průzkumem trhu, že zisky z online hraní na PC vzrostly jen za květen o 22 procent, zatímco zisky z konzolového trhu naopak o 23 procent poklesly tentýž měsíc oproti stejnému období loňského roku. Podle výzkumu je online gaming méně drahý a v období ekonomické krize se zároveň s rostoucí internetovou populací stále více populární. Spokojeni výsledky jsou zvláště Yahoo!Games, Electronic Arts a WildTangent Network.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

nic prekvapiveho

PC casualove jsou obrovska skupina, kterou firmy stale teprve objevuji, takze rust je tu i v soucasnem problematickem obdobi stale velky

0/0
15.7.2009 10:51

Host

PS3

Playstation 3 je fajn systemV.. doporucuju k hernimu PC:-P

0/0
14.7.2009 16:54

Host

Nadpis příspěvku

Jenom tak pro zajímavost - otázka pro ty, kteří tvrdí, že mít konzoli je na nic a za ty peníze to nestojí:

1) Bydlíte u rodičů?

2) Vyděláváte si na sebe komplet sami nebo žijete z kapesného / beněz od babiček ?

Nemusíte odpovídat sem (stejně není jak ověřit pravdivost, tkaže to pro ostatní bude mít nulovou informační hodnotu) - zkuste si odpovědět sobě... opět - chytrému napověz... :-)

0/0
13.7.2009 20:46

Host

Re: Nadpis příspěvku

nezijem s rodicmi a zijem iba zo svojho platu, prave preto mi je konzola zbytocna, naco vyhodit prachy za nieco co nevyuzijem ;-)]

to skor rodicia kupia detom na hranie konzolu, lebo je lacnejsia ako kvalitny herny PC, a ti potom machruju na diskusiach ake maju naj super exkluzivne hry ;-D

0/0
13.7.2009 20:49

Host

Re: Nadpis příspěvku

Oh. Asi nejsem prilis chytry. Me absolutne utika souvislost.

Mozna mi neco z diskuze uniklo,ale tyhle veci vubec nesouvisi s tim,jestli nekdo ma PC nebo konzoli. Tomu snad sam neveris.

0/0
13.7.2009 20:51

Host

Re: Nadpis příspěvku

Dobře, dejme tomu, koupím PC za 40 000. Konzoli za 9 000, kdybych na PC chtěl kupovat hry, bude mě to stát 1000 za hru, na konzolích to mám kolem 1600, uvidíš, že časem bude lacnější Počítač. (A to nemluvím o pirátech)

0/0
13.7.2009 21:22

Host

Re: Re: Nadpis příspěvku

A to je těch 40K už fakt dost za PC..

0/0
13.7.2009 21:58

Host

Re: Re: Nadpis příspěvku

Může se jen ta ze zvědavosti zeptat, jak jsi přišl u PC na cenu 40 000? To by opravdu někdo za PC dal?

Jen mi vrtá hlavou myšlenka - když bych jsi místo toho koupil PC za 24 000 + PS3 + Xbox360 (s HDD), tak by jsi to měl za stejnou cenu. Kterou z těch PC her, které jsou o třídy výš než konzolovky by jsi na této "sestavě" nerozjel? :-) A popravdě mohl by jsi jít s celkovou cenou klidně ještě dolů, pokud fakt nehraješ žádnej komerční brak (což je to co je buď z konzole nebo vyžadje high-end PC)

0/0
14.7.2009 7:32

Host

Re: Re: Re: Nadpis příspěvku PC neni drahe

No jen pro poradek nedavno jsem koupil PC za 15000,-  dvoujadro 2x3GHz 4GBram 1TBHDD grafika 4850 1GB VSECHNY hry mi na tom jedou na full a to i vcetne dost narocneho GTA4 (dohlednost a hustota provozu na 70% coz je nekolikrat vice nez u konzolove verze)

0/0
14.7.2009 9:59

Host

Re: Re: Re: Re: Nadpis příspěvku PC neni drahe

Asi tak. Dávat do PC víc než 20 litrů mi přijde jako holé bláznovství (omlouvám pouze v případě notebooku, kde se může připlácet za matný monitor, kvalitní odolnej materiál, malou vleikost apod...).

To co tma člověk dá víc už mu vůbec nedává zajímavej poměr cena / možnosti (pokud mluvíme o hraní her - na práci to může být v extérmních případech potřeba). To už radjěi fakt připlatit za konzoli bokem a nebo schovat do prasátka a použít na upgrade za rok a půl.

40 000 je čiré bláznovství. Ale to nemá co dělat s touto diskusí. Komu není lít odát 40 000 jen kvůli pár polygonům navíc, tak asi nebdue řešit 7 000 kvůli spoustě úplně novjech her do nabídky.

0/0
14.7.2009 11:23

Host

Re: Re: Nadpis příspěvku

PC za 40 K to mas informacie z minuleho storocia asi .....

0/0
14.7.2009 15:19

Host

Re: Nadpis příspěvku

Nějak mi není jasné, co tímhle sleduješ. Chceš z lidí udělat socky, které mají jen PC a nemají na obojí?

0/0
13.7.2009 22:02

Host

Re: Re: Nadpis příspěvku

Proč socky? Každej byl jednou mladej a není na tom nic špatnýho nebo nenormálního.

Jen ze svýho kolí vím - když jsem studoval, všichni (přiznávám včetně mě) měli PC a tvrdili jak konzole jsou zbytečný a že je nepotřebují - přitom nikdo z nich na konzoli buď neměl a nebo by mu rodiče velkou telku + TV v pokoji neschávlili.

Když jsme začal praovat, začal jsem sledovat že kdo je zvislej pouze na sobě a může dělatco chce, tka si postupně tu konzoli přikoupí.

Není to zvláštní? Jestli ona zášť často není způsobena tím, že dotyčnej to mít nemůže? Ale ot ať si každej zodpoví sám - jak jsem říkal - nemá msyls odpovědi psát anonymně do fóra. Stejně by to nešlo ověřit.

0/0
14.7.2009 7:00

Jano_S

nie, konzole za to nemozu

ze kvalita hier isla do haja, konzola je len hromada  kovov a plastov.Mozu za to ti co si tie konzole a prihluplne, linearne a nascriptovane hry kupuju a zivia tak dopyt.Som rad, ze zacal konecne ist dole.O konverzie a multiplatformove blbosti nestojim.:-P

0/0
13.7.2009 20:30

Host

Re: nie, konzole za to nemozu

Zase o tolik dolů to nešlo...

0/0
13.7.2009 20:47

Host

lubox

konzole tu budu este velmi dlho, je to cesta na hranie pre menej narocnych hracov, a tych je ovela viac ako HC hracov, ktorym bohuzial kvalita titulov stale klesa...

teraz sa robia hry pre siroku verejnost, nie pre 10% najnarocnejsich hracov, je to proste realita

na konzole je pohodlnejsie a jednoduchsie hranie, ja sa ale hram radsej na mojom PC kde si pekne vsetko nastavim, mam kvalitnejsiu grafiku, ovladanie, a typy hier, ktore na konzole su slabo zastupene...

konzola by mi neposkytovala nic nove, JRPG ma nebavia, radsej mam klasicke RPG a nato je vhodnejsie PC

0/0
13.7.2009 20:12

Host

Ursus

Bože můj, to je zase diskuse. Počkáme do vydání nějaké konzolového trháku, jak se pohnou prodeje. :) 

Konzole každopádně mohou za žádné prznění her ani za brždění vývoje. Konzole je jenom stroj "nemyslí, nesměje se, nepláče, necítí hlad ani žízeň je to totiž robot" (citát z Číslo 5 žije). 

Za zjednodušování her může poptávka většinových hráčů a za brždění vývoje mohou peněženky hráčů. Nepřisuzujte konzolím moc, kterou nemají. :D

0/0
13.7.2009 19:21

Host

Re: Ursus

"Za zjednodušování her může poptávka většinových hráčů a za brždění vývoje mohou peněženky hráčů. Nepřisuzujte konzolím moc, kterou nemají. :D"

Samozřejmě. Čím více se protlačí herní platforma do domácností (a že konzole JE čistě casual herní platforma), tím větší bude poptávka po hrách na tuto platformu. Takže máš pravdu. Nemůže za to konzole, ale konzolový trh. I když teď mě napadá, jestli to není to samé a jen jsi neslovíčkařil.

0/0
13.7.2009 19:35

Host

Re: Re: Ursus

Bych rekl ze hry patri vsem ne jenom magorum co nevedou normalni zivot a 50 hodin tydne sedi u monitoru

0/0
13.7.2009 19:40

Host

Re: Re: Re: Ursus

Ano, to je pravda, akorát v tom nevidím žádnou relevanci vzhledem k mému postu.

0/0
13.7.2009 19:43

Host

Re: Re: Ursus

A jak za to můžou konzole? Myslíš, že když by neexisovali tak by tito stejní hráči nehráli na PC? A vydavatelé jim necpali causal jednoduché hry na kterých narejžujou? Jen by se to njemenovalo "Konzolový trh" ale "PC trh" - ale hráči a herí nabídka by byla stejná.

Takže změnilo by se bez konzolí něco?

0/0
13.7.2009 20:00

Host

Re: Re: Re: Ursus

zmenilo, na PC by boli kvalitnejsie hry, takto ked sa vyvyja hra, tak musia brat do uvahy obmedzenie konzol, co zvladne a co nie (vid napriklad pridavky do TF, ake su s tym problemy kvoli xboxom)

0/0
13.7.2009 20:15

Host

Re: Re: Re: Re: Ursus

Od kdy kvalita her souvisí se silou HW?

Mě naopak přijde že ty nejkvalitnější hry vycházely na HW, kterej dnes strčí do kapsy i Wii. A stačilo t ona mazec hry. Ty dnešní rádoby "omezení" (DVD nám nestačí, 512MB paměti je málo, Cell je moc náročný na vývoj) jsou jen výmluvy jak zastřít, že se jim nehce (nechci použít slovo neumí - určitě by uměli, dkyž by chtěli) udělat hra jako Fallout, Gothic1, Deus Ex.Nemyslím i, že by zrovna konzolím cokoliv bránilo přinsét takovéto hry. Možná jen ti hráči? Ale pokud by jsi tytéž hráče nahnal na PC, tka by zase brzdili vývoj tam...

Nevím ajk ty, lae já jsem u PC only titulů (těhc nesazažených konzolí) za posledních 10 let nezaznamenal žádný vývoj. Ty ano? Diablo 3 má být totéž co diablo 1 Starcraft bude defakto kopie jedničky. atd...

0/0
13.7.2009 20:32

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Ursus

"Nevím ajk ty, lae já jsem u PC only titulů (těhc nesazažených konzolí) za posledních 10 let nezaznamenal žádný vývoj. Ty ano? Diablo 3 má být totéž co diablo 1 Starcraft bude defakto kopie jedničky. atd..."

A na konzoli je to samá orginalita že? HEHE. Akorát, že D3 a SC2 si koupí miliony lidí a i když to nejsou žádné revoluční hry, tak budou vypilované a lidi to pravděpodobně budou hrát zase x let na battle.netu. Blizzard bude mít pro ně zase kvalitní support atd. Budou se bavit a to je nedjůležitější. Že máš nějakou hru na konzoli, která je ultra originální je hezké, ale to je mi celkem u prdele, když se u toho zabavím za 1500+ korun na pár zimních večerů. Řeknu si hmm, originální hra a pak to dám do šuplíku a pudu hrát SC2 nebo nějakou online.

Nicméně musím se celkem logicky (jelikož tvoje argumetnac mi přijde celkem účelová) zeptat, jaký vývoj si zaznamenal u konzolí. Skákací podložky a pohybové ovladače sem ani nezkoušej plést. To jsou marketingové taháčky.

0/0
13.7.2009 22:17

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ursus

WoW. Nějakou hru si kouí miliony lidí? Gratuluju. To se konzolových hrám asi nestává? :-) GTA4 - 8mega v prvním týdnu. Kolik PC her prodá takové množství celkem? A prosím srovnávejme srovnavatelené. Takže byhc sem nepletul Sims, které mají už přes 40 kousků a z toho polovina je na konzole. To celkový číslo pak nevypovídá o ničem. Je někdo info kolik se prodalo celkově za celý ty roky čistě Sims 2?

A originalita na konzolích? Katamari? Flower? Braid? LittleBigPlanet? Kodu? Pain? Trash Panic? Valkyria Chronicles? Echochrome?

(některé sice byly překonverované na PC...)

Ćoveče, vůbec si nemůžu stěžovat a spousta z těchto her by mi chyběla. Je jasný že teď vyjmenuješ kupu PC orignálních her - takže znovu připomínám - konzole nijak nebrání je hrát taky.

0/0
14.7.2009 7:11

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ursus

Fakt jsi mě dostal chlape. Meleš tu o Starcraftu a Diablu jak je to to samé, žadná originalita a sám si uvedl GTA4 - 4 díl hry, která je ten samý případ - pořád to samé akorát vylepšené a navíc je to i na PC. ROFL. Další detail chlape k těm tvým prodaným kopiím - GTA 4 je multiplatforma. SC a Diablo jsou čistě PC hry. To je opravdu trochu nefér srovnání, i když Starcraft toho prodal možná I TAK víc než GTA4.

"Takže byhc sem nepletul Sims, které mají už přes 40 kousků a z toho polovina je na konzole."

Sims bych sem fakt nepletl. Tato hra má asi 50 datadisků. Flower? LBP? Originální hry, to beru, ale jsem zvědavý, kolik lidí to bude hrát za 5 let v porovnání třeba s tím údajně okpírovaným Starcraftem 2. Tyhle hry jako LBP, Flower časem zapadnou. Za 15 let po nich neštěkne pes, ale i ten první Starcraft zůstane legendou. Originalita je jedna věc a to, jak moc se ta hra stane populární a hranou, věc druhá. Já hraju hry, protože se chci bavit a ne proto, abych mohl všem říct, že hraju něco originálního.

0/0
14.7.2009 12:30

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ursus

Překrucuješ. GTA4 jsem uvedl na ukázku prodejů. To že je to multiplatofrmavka by v otmhle případě mělo být ještě lepší - můžeš porovnat kolik se toho prodalo na PC, když jsou tam údajně tak príma prodeje.

No třeba u LBP věří mže je bude hrát pořád fůra lií. Jediný co by ji mohlo pohřbít by byl druhý vylepšený díl. Ale říkáš to jako by Startcarf byla na PC jedna z nejhranějších her. Kolik lidí ho dnes aktivně hraj? Překročí to aspoň pětimístnou cifru?

Ale možná je hádka o tomhle trochu mimo. Diskuse je velikosti trhu. A nemyslím si, že by Starsraft nějak držel PC trh nad vodou. Ten žije převážně z nákupů novinek. A hádat se tedy, že PC trh vyplačí ten konzolový kvůli 10 lt starým hrám je asi nesmysl. To musí uznat i sebevětší PCčkář.

0/0
14.7.2009 12:42

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ursus

"Překrucuješ. GTA4 jsem uvedl na ukázku prodejů."

Škoda, že jsi radši neuvedl nějakou ultra originální hru, čistě konzolovou.

"To že je to multiplatofrmavka by v otmhle případě mělo být ještě lepší - můžeš porovnat kolik se toho prodalo na PC, když jsou tam údajně tak príma prodeje"

Díky. Tímto sarkasmem jen dokazuješ, že konzole je více casual zařízení. Prodá se na něho víc, než na PC, heh. Navíc jsi to nepochopil. Je nefér srovnávat čísla PC only hry a multiplatformní kvůli tomu, že multiplatformní hra má otevřenější trh. Proto taky větina PC only her šla i do konzolí (kvůli ziskům pro tvojí unformaci) a byla často zmršena, protože předchozí hry měly jiný standart, který se musel překopat kvůli konzoli.

"Ale říkáš to jako by Startcarf byla na PC jedna z nejhranějších her. Kolik lidí ho dnes aktivně hraj? Překročí to aspoň pětimístnou cifru?" Ale ona JE jedna z nejhranějších PC her i po 10 letech. Starcraft je v Korei národním sportem. Zápasy se tam vysílají v televizi, takže si dej sprchu. Nevíš, tak nemluv. "A hádat se tedy, že PC trh vyplačí ten konzolový kvůli 10 lt starým hrám je asi nesmysl." Škoda, že jsem se tu nikdy nebavil o nějakém vytlačování trhu konzolí. ROFL. Už mě nudiš.

0/0
14.7.2009 14:06

Host

Re: Re: Re: Re: Ursus

To je dost naivní názor. To, že to není pravda, jasně dokazuje v minulosti televizní trh i knižní trh. ;)

0/0
13.7.2009 21:28

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Ursus

To je samozřejmě logický klam a nic to nedokazuje..

0/0
13.7.2009 22:03

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ursus

Tomu se spíše říká historická analogie.

0/0
13.7.2009 22:25

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ursus

Ano. I analogie se dá použít k logickému klamu.

0/0
13.7.2009 22:30

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ursus

Bohužel nemáš možnost zjistit, jestli je logickým klamem předpoklad, že bez konozlí by hry nebyly tak jednoduché, nebo naopak. :P

0/0
13.7.2009 23:34

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ursus

Logické klamy vůbec nevychází z předpokladů ale z výrokových formulací. Jednoduše - nemusím nic zjišťovat, tudíž je samozřejmě irelevantní, jestli mám nebo nemám nějakou možnost. Mám pocit, že si od logiky přesedlal na sofismus.

0/0
13.7.2009 23:47

Host

Re: Re: Re: Ursus

"A jak za to můžou konzole? Myslíš, že když by neexisovali tak by tito stejní hráči nehráli na PC? A vydavatelé jim necpali causal jednoduché hry na kterých narejžujou? Jen by se to njemenovalo "Konzolový trh" ale "PC trh" - ale hráči a herí nabídka by byla stejná.

Takže změnilo by se bez konzolí něco?"

Kdyby byly v řiti ryby. Do těchto úvah, co by kdo hrál a nehrál, se s tebou nehodlám pouštět. Já jen vím, že konzolové hry a koncepce konzole jako taková byla vždy zaměřená na casual hráče. PC takoto zaměřené nebylo. PC hry/vývojáři se časem hromadně přesunuly z PC na konzole/multiplatformu a šly do prdele. To jsou fakta, která mě zajímají. Na ryby v řiti hypotézy neberu a tudíž se s takovouto silně teoretickou obhajobou konzole nemůžu spokojit.

0/0
13.7.2009 22:24

Host

hry

Tak by me zajimalo jak nekdo může přijít na takovou blbost že se hry mršej kvůli konzolím což vůbec neni pravda .. mršej se jen kvůly lenosti a nenažranosti vývojářů. Možná je to zčásti také způsobeno dnešními piráty kteří si hru stáhnou a tím vlastně okrádají vývojáře, kteří pak ztratí vůli vytvářet áčkové hry.

Jinak která platforma je lepší? To záleží na hráčích .. Pokud jim povětšinou stačí tuctové střílečky, tak je pro ně pc, pokud chtějí kvalitiní JRPG tak konzole. Sám osobně volím konzoli, pač je to mnoheaujalo kromme mass lepší zážitek a pro mě lepší výběr titulů _MGS, FF, GT, LBP atd .. mohl bych jmenovat spousty), na pc me nic nejak nezaujalo, krome mass effect který je i na konzolích ...

A souhlasim s tim že úroven konzolových her je jinde .. je to opravdu pravda ..pc mi připada jendotvarne co se týče her ..

0/0
13.7.2009 15:00

Host

Re: hry

"Tak by me zajimalo jak nekdo může přijít na takovou blbost že se hry mršej kvůli konzolím což vůbec neni pravda.."

Typický konzolový fanatik, který popírá realitu a shazuje to na piráty a vývojáře. Navíc si trochu odporuješ. Proč? Protože..

"mršej se jen kvůly lenosti a nenažranosti vývojářů." (pravopis necháme stranou)

Nenažranost vývojářů = nedělat hry PC only, ale i na konzole. Lolík.

"Pokud jim povětšinou stačí tuctové střílečky, tak je pro ně pc"

Nedávno tu BW dával link na Daggerfall. Já momentálně hraju Fallouta 2. No škoda, že na PC jsou jen samé tuctové střílečky. "..pokud chtějí kvalitiní JRPG tak konzole." Díky, že jsi před to RPG dal J, pak nemůžu protestovat, protože doménou JRPG je a vždy byla PS. Jsou ale roleplayeři a je jich dost, který nehrajou JRPG a chtějí "normální" RPG. Co tam máš dalšího? Závody? Hm, bohužel nehraju. Strategie? Hehe. MMO? Hm, nic moc nevidím. Online FPS? Slabota. Navíc na gamepadu - dík nechci.

0/0
13.7.2009 15:41

Host

Re: Re: hry

Ano. To dáváš staré hry, které dnes rozchodí každej starej komp.

Z mýho pohledu už PC fakt nemá smysl udržovat jako herní paltformu. Na hraní PC pecek (ať už starých Daggerfallu, Falloutů, Indie her) stačí běžný pracovní PC (nebo noťas) - a to vlastní i kadžej konzolista, takže se to dá stěží cpát jako zápor "Když přejdu na konzoli přijdu o PC klasiky" - nepřijdeš. Věř mi. Ty můžeš hrát i dál. Nákup konzole ti neodpálí všechny obvody tvého PC (jak se mnozí snaží nazančovat a předstírat)

Ale na nový AAA HW náročný hry nemá smysl PC uržovat. Na konzolích tyhle vycházejí ve větším množství a kvalitou nejsou horší než nové PC hry.

Takže pokdu se bavíme o starých klasikách a indie hrách - ano PC je nenahraditelné. Ale kvůli tomu nepotřebuju herní PC. Pokud jde o nové HW náročné hry - PC se nechytá.

0/0
13.7.2009 16:29

Riwik

Re: Re: Re: hry

jojo uz se strasne moc tesim az si na konzoli spustim nejakou poradnou propracovanou strategii. No mozna by me stacila propracovanost Heroes nebo Total War.... do te doby bye bye konzolicko

0/0
13.7.2009 17:26

Host

Re: Re: Re: Re: hry

Pro začátek otázka. Pokud by jsi koupil konzoli, jakým způsobem by ti to zabránilo hrát Heroes nebo Total War? Děláš to na com jsem tu narážel - vycháízš z ujetýho předpokladu "Po nákupu konzole mi vybuchne každý PC, který přinesu domů." - Možná tě to překvapí - nevybuchne. Po nákupu konzole budeš moct hrát všechny PC hry, který jsi mohl hrát doposud.

A druhej odstaveček bude spíš informativní. Říkáš že konzoli nehceš dokud na ní něrozjedeš něco jako HoMaM?

http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=application&iId=394

Chytrému napověz, hloupého kopni - takž budu slušný a napovím - PS3 podporuje Linux (zcela oficiální funkce z hlavního menu - žádný flashování FW apod) - Linux podporuje Wine. Wine podporuje téměř naprostou většinu starých her. Počítám, že tvé tvrzení  asi teď přetočš a budeš hledat jiný důvod, proč konzoli ne? Sice b jsi po nákupu mohl Total War hrát pořád dál na PC a HoMam mohl hrát jak na PC tak na konzoli... ale to je asi pořád mnohem horší situace než v které jsi teď :-)

0/0
13.7.2009 17:35

Host

Re: Re: Re: Re: Re: hry

Just slabota. Televize za 10K neumí to co chci, takže si jí můžu koupit, protože ta další za 10K mi nevybouchne? ROFL. Snad ti to takto polopaticky dojde.

Co se týče Linuxu a PS3. Ano, moc hezké. PS3 podporuje Linux. To je ovšem jen jedna část reality. Dokud mi neukážeš, jak na tom někdo hraje PC hry, vše běží ok, bez problémů, tak takový argument můžu s klidem ignorovat.

0/0
13.7.2009 17:44

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hry

Ano - pokud každá z těch televizí bude umět něco co ta druhá ne (a oboje funkce budou lákavé), tak proč si nepořídit obě?

Tvůj příklad počítá s stím, že první televize neumí všechno a druhá ano. Ale na PC mi fůru konzolových her nenabídne. A Knzole mi nenabídne fůru PC her. Je jeidný důvod zůstat u jedné platformy? Zejména v době, kdy jedna konzole stojí 7k a druhá 9k? (vždyť kdysi se za thle ceny kupovali jenom grafárny, průměrný palty byly mnohem níž a nikomu to kvůli pár hrám nevadilo. Nyní je to strašnej problém? :-))

Fakt jen doufám že nejsi jako můj kamarád který dal 30 litrů do PC jenom kvůli Crysis. Ale teď mi říká, že konzli přece kvůli pár hrám nekoupí. Tahle logia mi přijde trochu divná :-)

0/0
13.7.2009 17:53

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hry

Nikdy by mě nenapadlo, že já typý PC negramotný konzolista, budu muset PC hráčům, které hraní na počítači naučilo důkladně, jak jej ovládat, pomáhat s používáním Google. Ale dobře tedy:

http://www.youtube.com/watch?v=zQHlFPRPhHA

A předem rovnou říkám, že k tomu jde připojit jak klávesnice, tak myš (USB bezdrát ideálně).

Neříkám, že je to ideální řešení. Prtože i s konzolí tyhle hry pořád můžeš hrát na PC, což bude pohodlnější. ale pokud chceš opravdu porovnávat co lze v prxi hrát na konzoli, tak budiž.

0/0
13.7.2009 18:01

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hry

Lol. Pěkný, že si vybral zrovna Starcrafta. Hra, kterou Blizzard plně podporuje pod Linuxem, hehe. Předpokládám, že si zahraju i na battle.netu? Co další třeba DOS hry? Najdi mi to na googlu kdyžak, negramotný konzolisto. Já abychměl přehled co na tom jde a co ne, když si PS3 budu kvůli tomu kupovat.

0/0
13.7.2009 18:09

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hry

Vybral jsem SC, protože ten se tu uvádí jako to pravé ořechové.

A než ačneš psát, možná by jsi se na to video měl podívat - možná by jsi zjistil, že hraje pod Win95 (takže kompatibilita s Linuxem n ato nakonec nemá vliv. stačí kompatibilita s Windows - s tím doufám PC hry potíže nemají?)

A pořád nechápu proč by jsi si měl konzoli kupovat kvůli tomuhle .to ti poád pojede pohodlněji na PC.

K onomu srovnání dvou TV - pokud by šli kupovat pouze obrazovky co přehrávají filmy. A obrazovky co přehrávají pouze seriály, bylo by tolik šílené mít obojí? U PC vs Konzole se si ce možnoti v mnohém překrývají. Ale jedna druhé nahradit nemůže.

0/0
13.7.2009 18:25

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hry

Už se nechci prát s s tvojí idiocií, takže to napíšu naposled. Když chci hrát kvalitní strategie a MMO, tak si nebudu kupovat zařízení, na kterém strategie a MMO hry nejsou. Proč tohle neokážeš pochopit, je mi celkem záhadou.

0/0
13.7.2009 18:29

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hry

Asi ze stejnýho důvodu, jak ty nedokážeš pochopit že někoho třeba baví jiné žánry, které jsou na konzolí stejně kvalitní (mnohdy kvalitnější) než na PC.

Miluju RPG. Krom One-button propracovaného Zaklínače mi PC nic nenabízí (krom starých klasik) - Kotor, Jade Empire, Morrowin, Olibvion. Fallout 3, Fable 1+2, Lost Oddysey, Blue Dragon, Eternal Sonata  -  chystané Mass Effect2, Alpha Protocol, Dragon Age (no původně PC, ale stejně ji prvně raději překopou na konzolovku).

Vím že mnohé nejsou perfektní (Oblivion, F3,...) - ale na PC prostě lepší RPG aložený na příběhu nevšlo od dob BG a Falloutů.

Takže tak jako ty nemáš důvod jít do konzole kvůli kvalitnější nabídce MMO, já nemám důvod pořád udržovat PC kvůli menší nabídce RPGček.

Co je na tom nepochopitelné je mi taky záhadou? Že si tu pokrytecky hraješ na hodného strýčka, který usmiřuje i když by se sám hádal do krve, že konzole nemá smysl :-) PC mi v mých oblíbených žánrech už dlouho nemá co nabídnout.

0/0
13.7.2009 18:43

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hry

Já se tu nikdy nehádal o to, co je kde lepší, ale o to, že tu někdo psal (asi ty, nevím), že konzolové hry jsou někde jinde, což je lehce v rozporu s tím tvým "nedokážeš pochopit že někoho třeba baví jiné žánry", což jsem tu nikdy neřešil. OMG.

0/0
13.7.2009 18:47

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hry

Dobrá - zkusme to zjednodušit. Co se tu snažím obšírně vysvětlit je - Mít konzoli neznamená nehrát PC hry. Znemaná to mít větší výběr her (zahrnující i ty PC pecky).

Jestli o něj někdo má zájem či nemá... to už je každýho věc. Já zvolil větší výběr a možnost hrát cokoliv na co mám chuť. Jestli je někdo méně náročný hráč a stačí mu jen část her... jeho věc.

0/0
13.7.2009 20:08

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hry

LOL ze RPG a konzola, witcher je kvalitny, takisto neverwinter nights 1,2, vampires the masquerade, drakensang, to su RPG ktore na konzolu nebudu, lebo je to pre konzolovych hracov moc zlozite :-)

keby som chcel hrat jednoduchsie hry, ze pridem domov, sadnem na gauc, do ruky gamepad, chvilku zahram, vypnem, tak si kupim konzolu...

ja si ale rad zahram zlozitejsie vecicky, RPG, tahovky, realitime strategie, managere, kvalitne sachove vecicky, a to mi konzola naposkytuje...

a ovladanie FPS na myske a klavesnici je ovela luxusnejsie ako na gamepade (kto chce na nom hrat, tak preco nie, na nom by som uprednostnil iba sporty, na jazdenie mam volant)

0/0
13.7.2009 20:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.