Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dead to Rights: Retribution – muž a jeho pes

Zapomenutá akční perla minulé generace zkouší po pěti letech návrat ze stavu klinické smrti. Probudí se do světla, nebo zhasne navěky?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Andrashi

Hmm...někdo znovuobjevil koncept, se kterým okolo roku 2000 zaujala hra ONI (Bungie West) - málo munice a propracovaný boj zblízka.

Vypadá hra hezky, ale proč je AI hloupá a nechává se mlátit? Ve výše zmíněném Oni se i na EASY někteří soupeři celkem slušně brání. Tady? Klubko těl, občas někdo "jako" něco udělá. Proč? Myslí si vývojáři, že hráči jsou tak neschopní?

Ovšem na druhou stranu jsem rád, že tento koncept nezapadl v propadlišti herních dějin. Doufám, že jednou se dočkám ( a cca tisíc podobných fandů ) důstojného nástupce hry Oni. A tato hra k tomu už má dost blízko.

0/0
17.7.2009 8:10

Host

Re: Andrashi

Nemas tak docela pravdu uz na PSX byla hra Fighting Force a ta byla jeste promakanejsi nez ONI.Oni mam doma na originalce verze pro PC.Jenak na Fighting Force vyslo v roce 97.Takze tak.

0/0
18.7.2009 11:18

Host

Re: Re: Andrashi

Děkuji za upozornění, o hře Fighting Force vím.

Zkoušel jsem již v žánru beat'em up všelicos. To, čím mne upoutala hra Oni, je způsob, jakým jsou zde ztvárněni nepřátelé ( a občas i spolubojovníci ^_^ ) - i nejslabší třída soupeře, která je schopá boje ( thug ) se v rámci boje téměř pořád snaží něco dělat, útočit nebo se krýt. Mimochodem, třída thug má chybu v nastavení bojové logiky, takže neútočí na soupeře, který je na zemi ^_^ ( ale šlo to opravit, pak je to lepší ).

Jde o to, že řadoví soupeři jsou výzva, a zejména silnější třídy ( fury, ninja ) dávají opradu zabrat, je-li jich více. Jistým způsobem je tak každá úroveň hry série "mini Tekken" zápasů. Navíc si soupeři neberou servítky a do hráče se jich snaží bušit tolik, kolik na něj dosáhne, žádné gentlemanské tancování okolo a systém "jeden po druhém".

Toliko k obhájení předchozího příspěvku. Vím, že takové hry ( a dobré ) byly i před Oni. Viz Tebou avizovaná Fighting Force, nebo ( z žánru 2D ) hra Return of Double Dragon. Ta, ač nedodělaná ( podobně jako Oni  -_- ) disponuje slušným bojovým systémem - údery, kopy, bloky, chyty, reversaly. Navíc umělá inteligence v RoDD by sice mohla být lepší ( zpravidla Vás ostatní nechají masit Vámi vybraný cíl ), ale i tak se nedá lacino ( onen cíl se většinou dobře kryje, občas se snaží ustoupit a nalákat Vas mezi více protivníků; někteří protivníci dokonce umí taktéž reversaly ). Výsledek? Parádní hra, kde se neprobíjíte stádem no-nameáků jako nůž máslem, ale snažíte se styl boje vždy trochu pozměnit tak, abyste měl výhodu proti aktuálnímu soupeři.

Takovou hru jsem již dlouho nehrál. Dnešní produkce v tomto žánru je totiž spíš nakloněna stylu, kdy jako hlavní postava máte mnohem, mnohem více možností, než soupeři a soupeři jsou navíc galantní a nechají se zbít. Ano, výjimky existují ( Ninja Gaiden ). Ty pak dostávají mínusové body za "zbytečně vysokou obtížnost" ^_^'.

0/0
18.7.2009 12:26

Host

Re: Andrashi

ONI vydal rockstar, nemýlím-li se?

0/0
18.7.2009 16:00

Host

hmm

no graficky nic moc....ale proc se vůbec divím ps3 a jeho antialiasing jsou na velice nízké úrovniRv

0/0
17.7.2009 7:59

Host

Re: hmm

Ale spon si to zahrajem chudacku ;-D

0/0
17.7.2009 8:34

Host

Re: hmm

Musim souhlasit, vlastnim PS3 a vyhlazovanim jsem obcas docela dost zklaman. Momentalne mam na ceste XBOX360, ale tam si take kdo vi jake iluze nedelam. V tomhle je PC urcite nejlepsi.

0/0
17.7.2009 12:59

Host

Re: hmm

PS3 je spickova konzole!! co zvlada i 4AA;-), takze klid.. a neco si o tom radeji precti..

PS3VR^

0/0
17.7.2009 18:54

Host

Re: Re: hmm

Ano zvlada,ale ne u kazde hry to pouziva....takze klid...neco si o tom precti.

0/0
17.7.2009 22:35

Host

Re: Re: Re: hmm

Sorry kamo, ted mam rozecteno Deti z Bulerbinu.. mozna potom.

0/0
18.7.2009 1:25

Host

Re: Re: Re: Re: hmm

vsak taky dostavas odemne pochvalu,jen se vzdelavej...

0/0
18.7.2009 1:37

Host

Re: Re: Re: Re: Re: hmm

On Playstation uz od jednicky mel problem z AAckem.U prvni psx to jeste dokazu pochopit,ale dvojka tak tam uz to je na povazenou a u trojky se tomu clovek uz muze jedine smat.Tim nerikam,ze ps3 je slaba,ale jen to ukazuje jak sou ty programatori pekne neschopni.

4x.AA uz umel prvni xbox.Takze to o necem vypovida.

0/0
18.7.2009 11:26

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmm

X1 byl dobra masinaR^

0/0
18.7.2009 22:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.