Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rage vyjde možná až 2011 + nové info

Id Software informoval o nových detailech své akce z otevřeného světa Rage. Ve hře bude regenerace vašeho zdraví, dar z minulosti. Závody a mise budete získávat v centrech měst. Souboje mezi vozidly jsou velkou částí závodů s power upy a municí podél trasy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

..

[...PC verze nabídne vyšší rozlišení, lepší antialiasing a textury.

Hra je určená pro ovládání gamepadem, ale půjde to i tradičně pomocí myši a klávesnice...]

Tak teda hra je primarne vyvyjena pro PC ale zaroven primarne vyvyjena pro gamepad ?! ;-D Jsem linej hledat co je na tom pravdy, spis mi to prijde jako dalsi super bonuswebskej hlod.

0/0
23.7.2009 14:19

Host

Re: ..

Ne, tohle neni vymysl Bonuswebu, je to v puvodnim clanku. I PC demo predvadeli na pripojenem Xbox 360 ovladaci a Carmack to novinarum vysvetloval, ze nejvetsi cast jejich trhu budou prave konzole.

0/0
23.7.2009 16:39

Host

Nevíte, na kolik to bude disket?

Líbí se mi tady ty řeči těch, kterým bude až do důchodu stačit DVD a BD odsuzují. Proč tihle lidé používají DVD a nespokojí se s CD...? Anebo rovnou s disketami.....5.25" nejlépe:-)

0/0
22.7.2009 21:28

Host

Re: Nevíte, na kolik to bude disket?

Nevim jak Vy, ale ja pouzivam CD celkem casto... :-)

0/0
22.7.2009 21:35

Host

Re: Nevíte, na kolik to bude disket?

Každý si snad může používat co chce, ne?

0/0
22.7.2009 21:48

Host

Re: Nevíte, na kolik to bude disket?

Meli to dat na gramofonove desky to by bylo nejlepsi :)))

0/0
22.7.2009 21:55

Host

Re: Nevíte, na kolik to bude disket?

no me taky sere ten blbej flame sony x ms co tady kdosi nize dela. Jiste, BR je technicky lepsi nez DVD a rozhodne se nebudu branit mit hru na 1BR namisto 4DVD (treba do PC). Avsak pro xbox to neni pri hre problem, kdyz si ta 4dvd mohu nainstalovat predem na hdd. No a ze xbox nema BR - no vzdyt je to prave ten duvod, proc je, byl a bude levnejsi nez ps3. Me to opravdu neomezuje, ze pri instalaci musim vymenit par dvd (ani u pc). Filmy na BR me aktulane opravdu nezajimaji. Az budou jednou v trafice za 50, tak to bude treba jina. A jasne, budoucnost je samozrejme stazeni hry online, protoze kdyz ma dneska kdekdo adsl 8mbit, tak si tech 30GB pres noc taky do konzole stahne. A za pet let to bude uz bezna rychlost uplne. A ano, mam xbox a to jen z duvodu, ze me stal 4tisic a ne 8tisic, a ze i stejne hry (myslim bazarove) jsou levnejsi na xbox. A ano, predtim jse mel psx a ps2 a na sony nedam dopustit, jen ho ted nemam kvuli te cene (coz znamena vlastne kvuli tomu, ze ma BR). Co se tyce SSD, ano - jednou k tomu dojde. I kdyz SSD je stejne "jen" rychlejsi fleska, takze az bude aspon USB3, tak se hry mohou klidne prodavat na (zamcenych) fleskach.. Nicmene stejne verim vice na ten online distribucni system, kde odpadaji vsechny naklady a rabaty..

0/0
22.7.2009 23:47

Host

Re: Re: Nevíte, na kolik to bude disket?

Každý má snad právo na svůj názor ;)...

0/0
22.7.2009 23:57

Host

Re: Re: Re: Nevíte, na kolik to bude disket?

to ma, ale me vadi kvuli prehlednosti, kdyz nekdo tady zahlcuje diskuze spamem, coz flame je. Ja chapu ze kdyz je nekomu treba 14 tak tezko ma nejakou soudnost, ale... Jasne, porad lepsi, nez jako na idnes cist, ze za zitrejsi bourky (a za uplne cokoliv) muze cssd nebo ods.. mir vsem

0/0
23.7.2009 0:36

Host

Re: Re: Nevíte, na kolik to bude disket?

PISES: 30 GB pres noc do konzole (X360) stahne?

;-D;-D;-D

Myslis tech max. 120 GB HDD co X360 momentalne ma? Opravdu neni nad online stahovani her... muzes mit pak dokonce ctyri;-D;-D;-D

0/0
23.7.2009 1:14

Host

Re: Re: Re: Nevíte, na kolik to bude disket?

120gb hdd ma xbox uz TED. Muzes mi rici, jake 4 hry jiz nyni maji po 30GB? No vidis, ZADNA. tak radeji mlc. Doom4 vyjde za dva roky a za dva roky se muze prodavat xbox klidne s 500gb hdd. Ale taky vazne necekam, ze bude mit bezna hra za dva roky 30GB. A jiste, ty mas v xboxu nahrano jiste aspon 30 her (protze jsi asi sberac) - no vidis, ja ne, ja tam mam dve - vic jich totiz naraz nehraju a nepotrebuji.

0/0
23.7.2009 15:30

Host

Re: Re: Re: Re: Nevíte, na kolik to bude disket?

O tom je zbytecne mluvit online distribuce v teto generaci nehrozi takze hra nemusi mit zdaleka 30 GB a stejne bude potrebovat nekolik DVD treba prave Rage nebo Forza 3 ci FF super nextgen :))) na co mate vubec DVD ? nestacilo CD ? :)))

0/0
23.7.2009 20:46

Host

NextGen !

Tri DVD no potes pindu !

0/0
22.7.2009 12:56

Host

Re: NextGen !

MGS4 na Xko má být na 4 DVD ;)...

0/0
22.7.2009 13:10

Host

Re: Re: NextGen !

coz je vlastne jedno, kdyz to temer jiste pujde cele nahrat na hdd, ktery vetsina uzivatelu xboxu ma. Takze me to nevadi

0/0
22.7.2009 14:05

Host

Re: Re: Re: NextGen !

přesně ;)... Mně také nevadí hry na více médiích.

0/0
22.7.2009 14:17

Host

Re: Re: Re: Re: NextGen !

MGS4 na Xko klidne zapomen to nebude ani na jednom dvd ! :) jinak je to bajecna konzole ten xbox FF ma bejt dokonce na 5 dvd Forza3 na 2 dvd a tohle na tri DVD a pak ze je BD k nicemu :)))

0/0
22.7.2009 16:07

Host

Re: Re: Re: Re: Re: NextGen !

a k cemu tedy BD je?

0/0
22.7.2009 16:17

Host

Re: Re: Re: Re: Re: NextGen !

Nikdy neříkej nikdy a navíc před časem se o tom i uvažovalo. Navíc, spoustě lidem bohatě stačí DVD. Já nemám žádnou next-gen, ovšem pokud bych si měl vybrat, bylo by to Xko. Důvody uvádět nebudu. A osobně budu budu mít hru raději na několik DVD, než na BD ;)... Můj názor.

0/0
22.7.2009 16:21

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: NextGen !

Tak asi je jasne proc duvody neuvadet protoze zadne kloudne neexistuji :)) a je jasne ze mit hru na nekolika dvd je lepsi nez ji mit na Blu-Ray :))) nejsi ty dalsi odbornik z MS :)))

0/0
22.7.2009 16:33

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NextGen !

1. Je to můj pohled na věc a důvody kladné jsou, ale nehodlám se tu o nich hádat ;)

2. BD u mne nemá žádnou využitelnost

3. Jak jsem již uvedl - spoustě lidem bohatě stačí DVD, tak nač přecházet na jiný formát.

Ono stejně za nějakou dobu přijdou SSD disky, takže... ;)

4. Ne, nejsem, ale díky :D...

0/0
22.7.2009 16:51

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NextGen !

chlape tak ted si me dostal :))) tomu rikam padne argumenty jeden lepsi nez druhy :))) Opravdu si ses jistej ze nejsi od MS ? nebo nepustili te ted na prazdiny z nejakeho ustavu ? :)))

0/0
22.7.2009 16:56

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NextGen !

Já jen říkám svůj názor. Když ti to přijde směšný, prosím :D... tvůj problém ;)...

0/0
22.7.2009 17:05

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NextGen !

:D:D:D toto am dostalo

takto odveci som dlho tlapat nepocul :D:D

jasne zostaneme este u magneticky pasiek ked na jednu sa zmensit 5MB zapisu, racej 4 pasky ako jedno  64 Mb usb :D:D

alebo nac dvd je CD ;)....

a zaver s SSD disky ma dostal, chape ked niekomu davas rady a ludia ta pocuvaju.... no buh im zenhaj :D

0/0
22.7.2009 17:13

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NextGen !

A jeje, další... zas tak moc bych se nesmál, chlape ;)... rozhodně ne ohledně těch SSD disků...

0/0
22.7.2009 17:16

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NextGen !

tak nam povedz co nevieme :) ma to zaujima co ta tak uchvacuje na SSD diskoch

0/0
22.7.2009 22:56

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NextGen !

si to najdi ne? na co máš internet ;)...

0/0
22.7.2009 23:05

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NextGen !

Zkus si to precist jeste jednou a mozna ti dojde, proc to napsal, jak to napsal ;-)

Ale trochu vecneji - Sony pouzilo levnejsi BD 2x mechaniky, ktere jsou pomalejsi nez hlucne DVD 12x mechaniky, po kterych sahl Microsoft, coz je take duvod, proc nektere multiplatformni hry vyzaduji na PS3 instalaci, i kdyz na Xbox 360 jedou primo z media. Snad se Sony poucilo a u tenkych PS3 pouzije alespon BD 4x (ktere ostatne byly k dispozici uz v dobe vydani PS3)

0/0
22.7.2009 16:56

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NextGen !

Dalsi odbornik s MS kolik vam hosi plati ? :))) MS nepouzilo BD hlavne proto ze to je technologie sony proto ji taky do ted nemate a proto taky MS nechce BD mechaniky ani v dalsi generaci konzol ! a kdyby bylo to dvd tak vyhodne jak rikas urcite by MS nepotporovalo format HD DVD ktery vsak ztroskotal ! Pokud tu chete dal tvrdit ze je dvd lepsi nez BD tak si aspon reknete v MS at vam pridaji pac nemate vubec lehkou praci :)))

0/0
22.7.2009 17:02

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NextGen !

Jenže on má pravdu ;)... A nejsi ty náhodou inženýr ze Sony? :D

0/0
22.7.2009 17:09

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NextGen !

Byl jsem ale ted pracuju jako vychovatel v bohnicach na oddeleni pro navylecitelne dementy a ty nezapomen ze mas vychazku jen do vecera ! :)))

0/0
22.7.2009 17:25

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NextGen !

No tak teď si mě rozesmál zase ty :D:D:D Takový kriply jako ty, co se umí jen posmívat druhým, ale sami by nic nevymyslely mám nejradši. Už radši nepiš, je to ztráta času ;)...

0/0
22.7.2009 17:31

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NextGen !

A jak HD DVD podporoval? tim ze ho nikdy neintegroval do konzole?

Budoucnost je v digitalni distribuci, coz vi i Sony. Uz Phil Harrison jeste pred launchem PS3 prohlasil: “I’d be amazed if the PlayStation 4 has a physical disc drive.” Ostatne PSP Go uz optickou mechaniku take nema.

Neco konkretniho k tem rychlostem BD 2x v prirucce pro sonyboys nemate? nebo je to jedna z tech veci, kde mate radeji odvest tema jinam?

0/0
22.7.2009 17:29

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NextGen !

Ano neintegroval za to je prodaval externe a ti chudaci co je maj ted doma je prej pouzivaj jako tezitko :))) Online distribuce ma budoucnost ovsem bez media se neobejdeme ani v pristi generaci to by chytrolin jako ty taky mohl vedet a jinak co pisou v prirucce sony nevim zadnou nemam za to si umim zive prectavit co maji v prirucce od MS :)))

Kazdopadne bych vyzvednul tve tvrzeni ze DVD je lepsi nez BD to myslim kazdemu staci aby si o tobe a tvych vedomostech udelel prectavu :))

0/0
22.7.2009 17:55

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NextGen !

Osobne bych si neco podobne nekoupil, ale musi se nechat, ze casem z toho treba budou hezke sberatelske kousky :-)

Ja mam klasicke krabicove hry rad, ale proste to s nimi vypada blede, bez fyzickeho nosice se obejdou i soucasne handheldove platformy, obe velke konzole uz v soucasnosti nabizi stahovani plnych her a ceka se, ze Apple predstavi vlastni herni zarizeni postavene kolem hernich downloadu ... co teprve v dobe, kdy se budou dostavat na trh jejich nastupci?

Ja jsem psal, ze je DVD lepsi nebo hrosi nez BD? tezko... psal jsem, ze BD 2x je pomalejsi, coz ovsem stale muze Sony napravit (DVD uz prakticky zrychlovat nejde)

0/0
22.7.2009 18:16

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NextGen !

Online distribuce urcite bude mnohem dale nez je dnes ovsem mechanika na palube konzole zustane i v pristi generaci ! pokud si tedy nechtel tou rychlosti naznacit ze je DVD lepsi nez BD tak mi pak uchazi vyznam tehle poznamky ano DVD je rychlejsi ovsem to je i CD ! :)) a co jako ?

0/0
22.7.2009 18:25

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NextGen !

Ocividne si i lide na celkem vysokych pozicich mysli, ze tomu tak nebude.

Rychlost je jeden parametr stejne jako treba velikost. Nez BD 2x je rychlejsi tak mozna nejake CD 60x. Optimalni by asi byly SSD, ale to bysme se dostali asi cenove dost jinam ... ale melo by to kouzlo jako stare dobre cartridge.

0/0
22.7.2009 18:57

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NextGen !

Ehm co ma SSD spolecneho s BD nebo DVD ?

0/0
22.7.2009 19:50

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NextGen !

muzou na nem byt ulozena data, napriklad?

0/0
22.7.2009 21:23

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NextGen !

No to muzou ale SSD neni medium jako takove a motat to mezi DVD a BD je trosku mimo jinak do PS3 si muzes dat SSD uz ted ale je to dost drahe tusim ze 60GB stoji neco kolem 7000 kc

0/0
22.7.2009 21:52

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NextGen !

proc ne? driv se pouzivaly cartridge, ktere byly podstatne slozitejsi nez dnesni placky nebo SSD disky

uz jsou podstatne levnejsi, ale stale dost draha sranda ... vsak take tu neni rec o dnesku

0/0
22.7.2009 22:19

Host

john02

Co je neprijemneho na tom, ze hra vyjde, az bude hotova? Radsi si pockam nez zase hrat nejakou nedokoncenou slataninu

0/0
22.7.2009 12:18

Host

Re: john02

no stejne mam obavu, ze si carmack vzal tentokrate vetsi projekt nez mel. Mohlo to byt bez aut a drive, me treba nelaka, ze tam budu jezdit zavody s powerupy. Jenze on ma prvne super engine a pak teprve vymysli, jakou hru na tom bude delat a predvadet, aby se dobre prodavala licence.. Samozrejme to nechci hodnotit drive nez to vyjde, ale... no pro me vyjde doom4, na ten se tesim mnohem vice. takze si nestezuji. J.C. je borec jak malokdo.

0/0
22.7.2009 14:11

Host

Re: Re: john02

Bez těch aut by to byla jen další tuctová hra... Nebo předělávka a variace Fallout. Nic víc. Ty auta a možnosti, kombinace s RPG, to je konečně převrat. Herní svět jde zase o kus dál.

0/0
22.7.2009 15:17

Host

Re: Re: Re: john02

jenze co to bude ted? To jako budu jezdit nejakou arkadu a pak si pujdu zastrelit par Michelinu? (panaci s pneumatikou). Pak zajdu do baru a poslou me na dalsi zavod.. Nejak si proste jen nepamatuji, ze by takovy mix nekdy v minulosti vedl k uspechu. A ke vsemu ty auta budou sbirat power-upy(!), to je uz jako hodne divoky. Kdyby to slouzilo na dopravu odnekud nekam, tak to jeste beru - madmax jak vysitej. Ale to by byla jen kopie gta - chapu. (ono i to gta ma primitivni rpg prvky). Ale jasne, ID verim, jeste nemelli spatnou hru R^

0/0
22.7.2009 23:33

Host

Re: Re: john02

bohuzel mam takovy pocit, ze ani s temi licencemi to nebude moc slavne

0/0
22.7.2009 16:21

Host

Re: Re: john02

Asi te zklamu, ale J.C. zastava pozici technickeho reditele iD, tedy on POUZE vyviji engine. Na samotne hre se podili minimalne, zda-li vubec.

0/0
22.7.2009 18:52

Host

Re: Re: Re: john02

pokial viem na doom 3 velmi peclivo dhlaidal , a dokonca o DOOM 4 povedal ze to je hnaci motor celej polocnsti a bude sa pomimo podielat aj na hratenosti atd

0/0
22.7.2009 22:58

Host

Re: Re: Re: john02

Tak ted jsi se spletl opravdu HODNE. Jednak je John spolumajitel ID softu (a tedy mu MUSI zalezet na tom co se deje a ma takove pravomoce jako nikdy jiny tam) a tedy jako technicky reditel rozhoduje temer o vsem. To co popisujes ty je spise pozice prezidenta ID softu (coz je nekdo jiny). Ke vsemu zrovna John Carmack je clovek, ktery nikdy nestoji bokem a na tvorbe her mu zalezi jak malokomu na trhu, proto koneckoncu odeslo ID od activisonu k bethesde. Souhlasim ovsem v tom, ze se rozhodne vice venuje Doomu4 nez Rage.

0/0
22.7.2009 23:24

Host

NO aspon niekto

ja som rad ze je este zo par takytcho studii ze hra vide az bude hotova,

NIE AKO EA z CnC :)

0/0
22.7.2009 11:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.