Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový Ratchet - dosažena CGI kvalita?

Na výrok Sony, že hry na PlayStation 2 dosáhnou kvality grafiky CGI filmu Toy Story, se nezapomíná. Na trhu máme nějakou dobu PlayStation 3 a teprve nyní se zdá, že cíle bylo dosaženo. Hrou, která by měla být oním mezníkem je Ratchet and Clank A Crack in Time. Nebo minimálně v cutscénách, ze kterých vám přinášíme screenshoty, abyste se sami mohli vyjádřit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

RROD

CELL rulez, CG grafika

XCRAP LOL, 640p HALO

0/0
27.7.2009 15:39

Host

Re: RROD

No uz jsi to tu jednou psal vis:-)

0/0
27.7.2009 18:54

Host

Best Choise..

JJ PS3 je silny strojR^

0/0
26.7.2009 22:01

Host

Re: Best Choise..

No az bude ps3 zvladat grafiku jako Final Fantasy esence zivota,tak budu rikat ze je silny stroj.Tyhle animaky me fakt neberou.Jenak Ratchet je hodne dobra hopsackova serie.

0/0
26.7.2009 22:14

Host

rendery

Na rendery ma tahle hra hodne daleko.Grafika stareho dilu neni o moc vyraznejsi nez z dilu na PS2 kde tam uz slibovali tenhle nesmyslny vyrok.A jak to bude s novym Ratchetem?To same.Tolik polygonu to mit jeste nebude aby to dosahlo kvalit CGI TOY STORY filmu U modelu postav mozna ale u zbytku scen okoli atd. ani nahodou.Na to soucasne konzole nemaji kapacitu.

0/0
25.7.2009 1:41

Host

Re: rendery

Blbost, doma jsem si zkoušel Quest for Booty a pak si pouštěl Toy Story, nevidím rozdíl...

0/0
25.7.2009 19:15

Host

Re: Re: rendery

"nevidím rozdíl..."

Ty možná..

0/0
27.7.2009 1:19

Host

Re: Re: Re: rendery

Presne...a nebo si kolega zapomel vzit brejle.Jako na CGI nema zatim jeste nic.Ani PC ani zadna next konzole.Mozna tak ta pristi generace....mozna.

0/0
27.7.2009 8:32

Host

Re: Re: rendery

Ma Quest for Booty lepsi grafiku nez Tools of Destruction? kdyz je to vlastne jen datadisk? diky

0/0
27.7.2009 18:55

Host

RROD

CELL rulez, CG grafika

XCRAP LOL, 640p HALO

0/0
24.7.2009 20:42

Host

Re: RROD

A pan primitiv se projevil.Co nam jeste povis?

RPFL,LOL,xD,WTF,LOOOOOOOOOOOL..Az te priste pustej z hriste tak se nejdriv nauc mluvit a nebo tady neoxiduj.

0/0
27.7.2009 8:36

Host

hm

Tak jako proč ne, když je to CGI staré jak hovado. Navíc i tak je vidět, že to pořád nemá tolik polygonů.

0/0
24.7.2009 19:50

Host

no

Tak ono už byl k nerozeznání od CGI filmečku i Tools of Destruction, takže nevím jak moc tenhle díl vylepší. Samozřejmě ale mluvím stále o dětských animácích.

0/0
24.7.2009 14:53

Host

Este nie

Ja si myslim ze CGI kvalita grafiky uz nie je ani tak o texturach, shaderoch, nasvieteni a pod, ale o animacii postav. Ak maju v spominanej hre taku animaciu modelov (hlavne "svalov" na tvari), mozeme sa bavit o CGI kvalite.

0/0
24.7.2009 13:03

Host

Re: Este nie

no nevim, když se jedná o cgi filmy o hračkách, tak tam snad ani nebyly svaly, ne?

jde o to že takovou kvalitou se myslí plynulost a nebugovitost grafiky, sice takové detailnosti na modelech bude dosaženo až s použitím vhodných animačnách technik v kombinaci s tesselací, ale tahle hra už má skutečně působící  DOF(což jsem na PC potkal jenom ve Wolverine Origins když zapnu feral senses), a možná se ukáže že i motion blur.

Podle mě se povede mít realistické animace až s využitím tesselace, jelikož ty modely udělají tak aby se s tesselaci renderovaly animace realisticky.

0/0
24.7.2009 13:26

Host

Re: Este nie

Ja si nemyslím že to nie je o nasvietení. Naopak v renderovaných filmoch nasvietenie a tiene robia veľmi moc. Na screenoch je vidno že nasvietenie je chabé, ambient occlusion textúry síce trochu pomáhajú ale nie je to ono. Cartoon postavičky i scény majú výhodu že si vystačia aj s jednoduchými shadermi, stačí ak sa to dobre "leskne". Urobiť dobré animácie ( aj mimické ) nie je veľký problém, ale obrovský problém je animačný systém ktorý dokáže animácie používať tak aby bol pohyb prirodzene plynulý a fungovali interakcie s prostredím. To je ešte na dlhú dobu. O fyzike ( napríklad pohyb textílií a vlasov ) ani nehovorím. Ak to zhrniem, možno sa im podarí vybrať pár screenov ktoré budú vyzerať dobre a to bude asi tak všetko. Pre hype to poslúži, skutočnosť bude potom niekde inde. Ale na to sme si už zvykli nie? ;-D

0/0
24.7.2009 14:22

Host

CGI

No nevím cut--scény v předchozim díle se mi zdály být renderované protože měli určitě o něco lepší grafiku než samotná hra, takže výrok že render dosáhne CGI kvality...jo tomu i věřim ;-D . Neberte špatně na hru se těšim, jenom řikám že dokud tu nebude nějaký gameplay nemůžeme soudit.

0/0
24.7.2009 12:48

Mac the Devil

Jenom oprava

Výrok o Toy Story grafice nepochází od Sony, ale tvrdil do Microsoft o XBoxu, nevím proč se to v povědomí lidí takhle překroutilo.

"One of the basic premises of the Xbox is to put the power in the hands of the artist," Blackley said, which is why Xbox developers "are achieving a level of visual detail you really get in 'Toy Story.'"

http://news.cnet.com/2100-1040-250632.html

0/0
24.7.2009 11:54

Host

Re: Jenom oprava

LMAO, to by se měli podívat jak vypadalo SA, v toy story byly scény ve městě, takže by ten výrok zanemnal že by Xko zvládlo renderovat GTA v takovém detailu.

0/0
24.7.2009 13:29

Host

Re: Jenom oprava

Sony o tom mluvilo take a jeste pred Microsoftem:

http://money.cnn.com/1999/03/01/life/playstation/

0/0
24.7.2009 14:09

Host

Re: Re: Jenom oprava

Haha.. a pak že se to překroutilo. Nevím, kdo tu překrucuje.

0/0
24.7.2009 19:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.