Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

23 milionů prodaných PS3

A k tomu téměř 190 milionů her.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Xreci nikeho netankujou

Socky smradlave od Xsrotu jeste prilezou to se nebojte ;-D Po sleve na to konecne budou mit tedy aspon nekteri ;-D I kdyz pak zase ty prasata nebudou mit na hry tak to je taky na pikacu ;-D Hold si asi kvalitne proste nezahrajou ale co zlodeji si kvalitu stejne nezaslouzej ! Ja mam PS3,PC i Wii a jsem v poho :-P;-D;-D i kdyz mezi nama to Wii je taky pekna nuda Rv

0/0
4.8.2009 23:54

Host

Re: Xreci nikeho netankujou

Kamarade vcera jsem hral LittleBigPlanet LEVEL Silent Hill!! No to byl narez8-o Dneska jedu RPG Demon's Souls a prokladam to MotorStormem:-P

PS3 je BEZkonkurencni konzole s nabidkou her o ktere se mi drive ANI NEZDALOVR^

Vysledek? Misto uznani se do nej ty piratsky Socky akorat jen navazej a flamujou o kravinach.. :-/Opravdu Humus!! ;-O Sony preju jen ty nejlepsi prodeje.. Ona si to opravdu zaslouzi!

K ranu jeste skocim na Siren: Blood Curse:-P Tomu se rika HORORR^

JJ Playstation 3.. To je proste RADOST POHLEDETV

0/0
5.8.2009 0:16

Host

Re: Re: Xreci nikeho netankujou

Jo Xboti jsou dobytek ale budou se jejich prasule hodit ;-D

0/0
5.8.2009 17:27

Host

Re: Xreci nikeho netankujou

hi hi hi:-);-DX;-€;-OR^

0/0
14.8.2009 15:34

Host

sonyboys

Agresivní výpady Sony fanatiků ze zdá se stupňují, jak se stává čím dál tím jasnější, že PS3 hraje na konzolovém trhu třetí housle. Dnes už nikdo soudný nepochybuje, že PS3 je fiasko. I přes roční nástup na trh oproti konkurenci, i přes dvojnásobnou výrobní cenu, má problémy vůbec držet krok s technikou úrovní her na Xbox 360. Sony už zcela jasně dokázal, že není schopna vyrábět kvalitní konzole a zajistit SW podporu pro vývojáře. Microsoft je zkrátka mnohem schopnější firma, jenž narozdíl od sony nevsadila na hype a nesplňené sliby, nýbrž na kvalitu. Utěchou každému milovníkovi her může být, že je krajně nepravděpodobné, že Sony půjde do předem prohraného souboje PS4 vs Xbox 720.

Bavil jsem se nedávno se svým kámošem co studuje psychologii a ten vysvětloval fanatismus sonyboy jasně. Jde o převážně naivnější a mladší jedince, jenž si své komplexy a neúsěchy v životě nahrazují uctíváním této nepodařené konzole. Protože nemají v životě jiné potěšení, nic jiného než nekritické uctívání a hltání PR žvástu a slibů jim nezbývá. I když je Sony již nesčetněkrát vypeklo, oni stálé dále a dále hltají další sliby, vysugerovávají si že každýá hra na PS3 je dokonalá, recenzenti podplacení, a fandové ostatních platforem ubožáci, jenž nechápou krásu a nutnost uctívání jediného správného boha jménem PS3. Jejich válka na diskusích připomíní islámský džihád. Kdo není s námi je nevěřící pes a musí být zničen. Fanatismus a vymyté mozky jsou pro ně denním chlebem.

0/0
4.8.2009 20:35

soky76

Re: sonyboys

Ámen ;-D a běž už dohrát to Halo ;-D

0/0
4.8.2009 20:44

Host

Re: Re: sonyboys

(snad to stihnu dopsat nez se pochciju smichy..)

Citace: Microsoft je zkrátka mnohem schopnější firma, jenž narozdíl od sony nevsadila na hype a nesplněné sliby, nýbrž na KVALITU..

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

Jako to uz je vazne moc.. Nejen ze tomu vubec nerozumis, ale jeste tu pises uplně ubohe bludy.. kolik ti je? 14?? bych se divil.

0/0
4.8.2009 21:09

Host

Re: Re: Re: sonyboys

Typický Sonyboys. Má problémy s udržení moči, spousty smajlíků se snaží dokázat jak je in a urážkami asi chce odhalit svou mužnost. Místo ztrapňování na diskusích bych ti doporučil jít se pomodlit ke své modle, ať ti sony splní alespoň jedno promile svých slibů. Víc od této podřadné firmy nikdo soudný čekat nemůže.

0/0
4.8.2009 21:23

Host

Re: Re: Re: Re: sonyboys

Ano pujdu se pomodlit ke sve modle a neudrzim moc, ale i tak se te musim zeptat. Hral si RPG !!Demon's Souls!!??? Je to jedna z nejlepsich her tohohle zanru vubec a ekluzivne pro Playstation 3. Vis potom bys mozna pochopil PROC jsem Sonyboy.

Schvalne pohledej si o tom neco na internetu..(recenze, diskuze hracu apod.) Kdybys sis to totiz zahral asi by te potom take nebavilo cist vyroky typu jak je PS3 spatna, o tom ze na ni nic nevychazi, jak je BR k nicemu, zvasty o Cellu a RSX apod.. to mi ver!;-)

0/0
4.8.2009 22:14

Host

Re: sonyboys

Ehm tak tohle je vtip roku ja uz slysel hodne ale co je moc to je prilis ;-D;-D;-D

Tou kvalitou na kterou vsadilo MS myslis asi ty dve prvni serie Xsrotu co uz vsechny shoreli ze ? ;-D nebo mas snad na mysli tu neustale veci poruchovost oproti PS3 ?

A to s tim jak nas sony vypeklo moc nechapu myslis neco takoveho jako kdyz MS prodala svejm oveckam HD DVD mechaniku aby si sni dnes mohli podeprit stul v pokojicku ?;-D

Mimochodem celkove jsou hry na PS3 o dost lepe hodnoceny nez ty na Xsrot360rychlehorim ! ;-D

Jo a pozdravuj kamose a poprej mu hodne stesti ve studiu myslim ze ho bude docela potrebovat ;-D

0/0
4.8.2009 21:05

Host

Re: sonyboys

Kdybych se rozhodoval, jestli si pořídím ps3 nebo xbox, tak si vyberu ps3. Kvůli blu-ray a linuxu.

0/0
4.8.2009 22:57

Host

Re: Re: sonyboys

JJ ja bych volil stejneR^ a tech veci je mnohem vice nez jen BR a Linux, ale i tak je to OK.

Hlavne se mi libi i to, ze je PS3 o neco vykonnejsi nez konkurence jak je krasne videt u exkluzivit a to se ceni..

0/0
5.8.2009 0:39

soky76

Všechno špatně...

Všechny negativní reakce ohledně PS3 jsou zde napsány kvůli závisti uživatelů xboxu, protože když už tento poruchový přístroj mají doma, tak ho budou bránit do mrtě. Nikdo a nic je nepřesvědčí o opaku. Leda by jim rodiče koupili i PS3, bohužel na ni nejedou pálené hry, tak z toho nic nebude;-). A tak to tady budeme pořád číst dokola o té nejhoší bezporuchové konzoli co má bluray, cell, wifi, RSX, Home, tak špatné hry jako LBP, KZ2, R2, MGS4, GT5, Motorstorm, Uncharted, GOW... Rv

0/0
4.8.2009 17:33

Host

Re: Re: Re: Všechno špatně...

bluray je odolny medium ty mas pekne spatny zdroje

0/0
11.9.2009 22:31

ROSES LIVE

Obycejne DVD na fullHD TV

je diky referencni kvalite upscalingu na PS3 nebe a dudy oproti obyc. DVD prehravaci. Obvody Audio prevzate z SACD SOny masin poskytuji HighEnd vystup, nemluve o 7.1 HD zvuku. Co nabizi PS3 tak za ty prachy je to doslova smesne R^

0/0
4.8.2009 14:27

Host

Re: Obycejne DVD na fullHD TV

Wow ona umí PS3 i HD zvuk...

0/0
4.8.2009 15:12

Host

Re: Re: Obycejne DVD na fullHD TV

Nesmysl.Píšou samé nesmysly.PS3 s bídou zvládá 5.1 zvuk natož 7.1 v HD(odskoušeno kvalitní aparaturou za 150000).BD filmy se na PS3 nehorázně koušou a cell procesor nestíhá zobrazovat textury filmu a ten upscaling 1080p.vypadá dost strašně.Tato konzole je totální herní i multimediální brak za nesmyslné peníze.

0/0
4.8.2009 15:59

Host

Re: Re: Re: Obycejne DVD na fullHD TV

Ještě mi nikdo nevysvětlil co to je HD zvuk ( tipuju že je to zvuk ve vysokém rozlišení ), nebo Hodně Dobrý zvuk.

0/0
4.8.2009 16:58

Host

Re: Re: Re: Re: Obycejne DVD na fullHD TV

Paneboze ti jsou ztase zvasty8-o8-o8-o

Playstation 3 je spickova konzle s vybornou vybavou.. je snad X360 ci Wii lepsi? Neni, TAK zavrete zobaky;-ORv

0/0
4.8.2009 17:29

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Obycejne DVD na fullHD TV

Dost zakazniku si zrejme mysli, ze Wii a Xbox 360 lepsi jsou :-)

0/0
4.8.2009 18:00

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Obycejne DVD na fullHD TV

Sám drž hubu:-PRv

0/0
4.8.2009 18:23

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obycejne DVD na fullHD TV

HD ZVUK je klasickej zvuk, ale ve vysokem rozliseni;-D;-D;-D;-D;-D;-D a jeho hlavni charakteristikou je nejspise to, ze je i videt ze?;-)

Jinak nema Overlord na PS3 take podporu 7.1 zvuku, myslim ze jo ne? (hra vysla po X360 verzi a tohle mel byt bonus)

0/0
4.8.2009 18:47

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obycejne DVD na fullHD TV

Sry, ale proč to píšeš mně? :D

0/0
4.8.2009 18:55

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obycejne DVD na fullHD TV

Tobe?

Ja ale nevim kdo jsi .. dyt je tu neskutecnej bordel..

;-D

0/0
4.8.2009 19:05

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obycejne DVD na fullHD TV

Vím, ale prostě si kliknul na někoho jiného ;)... toť vše :)

0/0
4.8.2009 19:16

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obycejne DVD na fullHD TV

Ty mas co mluvit ty P.co kdyz komentujes me a ne jeho ja to nenapsal !

0/0
4.8.2009 21:53

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obycejne DVD na fullHD TV

Nj, v tomto je to těžší, když jsme tu jen hosti. Zajímal by mne záměr BW, proč to takto zavedl. Je taky celkem smutný, že se zde vždy objeví novinka a jsou pak k nim komenty největšího kalibru a místo toho, aby to admini hlídali, když už se zde nemá člověk vulgárně vyjadřovat, neboť takové příspěvky budou smazány, si někde válí svoje šunky. No někdy mi to tu přijde, díky těm idiotům co sem píší svoje bláboly a stejně tomu nerozumí, jak na gameparku. Škoda, že by to nevyřešila ani povinná registrace, pač stejně by se všichni regly a to včetně těch blbců. Každopádně sorry a hezký večer :). Peace.

0/0
4.8.2009 22:05

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obycejne DVD na fullHD TV

Tak ono se tu ale uplne vulgarne zase nemluvi.. Dyt to celkem i jde..

Jo a PS3 je nejlepsi!!!

;-D;-D;-D

0/0
4.8.2009 23:53

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obycejne DVD na fullHD TV

Si projeď jiné komentáře k jiným článkům a hned budeš valit oči, i když to není tak tragické, ale stejně. Dnes se už pravidla dodržují jen zřídka kde, což je dost smutný. A v čem je nejlepší? Že má BR? Že jsou na to lepší hry, než na X360? Jediné, co lze PS3 závidět je Killzone 2 a Uncharted a MGS4, jinak nic. Já jsem spokojen s tím co mám a tak nemám důvod to měnit, nebo třeba přecházet na nějaké BR, když mi bohatě stačí DVD, případě DVD DL ;). Peace.

0/0
5.8.2009 10:00

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obycejne DVD na fullHD TV

Pro všechny inteligentní blby.HD zvuk je oproti klasickému zvuku mnohem kvalitnější.Bitrate HD zvuku je mnohem větší než klasický 5.1 zvuk a proto je kvalitnější a dynamičtějši.Nevýhoda je že na klasických sestavách ten zvuk člověk nepozná.Takový zvuk je pouze ve filmech na BD.Na DVD se kvůli kapacitě a přenosu rychlosti dat DVD tohle není možné.Kdo to neuslyší nepozná rozdíl,ale opravdu rozdíl je tam velký.Navíc HD zvuk má plnou podporu 7.1.

0/0
5.8.2009 14:40

Host

jen pro pobaveni

par citaci a odkazy na starsi analyzy prodeju soucasnych konzoli ... hlavne grafy doporucuju ;-)

http://vgsales.wikia.com/wiki/Analyst_predictions

0/0
4.8.2009 9:36

Host

Re: jen pro pobaveni

doufam ze si sony obednalo poradne baleni viagry, aby jim ty prodeje stouply tak jak v grafech.....

0/0
4.8.2009 11:17

Host

Bluray

Obhajci bluraye at se priznaji kdo si chodi pujcvat BR filmy nebo nedejboze maji alespon jeden doma.... jeden ze sta? seci ostatni na tom spokojene masti DVD za padesat...

Na cell nadavaji seci vyvojari... (je par vyjimek co si hrali s flowers) ono to neni zadna prdel rozhodovat tak toto zvladne normalni processor a tohle muzem dat bastardikovi... toto normaln toto druhy bastardik.... v konecnem dusledku se na to vykaslou bastardiky ignoruji a hle je tu slabsi processor nez v x360. (je to stejny problem jako vypocty via GPU,vime jak se jim nedari)

JO 1080p je parada pokud vubec je a kdyz je tak pak jen ctu jojo super jen to obcas cuka......

Jen tak mimochodem PS3 vysla rok po X360 ten mnel v dobe uvedeni grafiku na urovni top PC grafiky, PS3 ma grafiku objektivne horsi... Jaky pokrok za tu dobu udelala PCgrafika nemusim snad vysvetlovat.

0/0
4.8.2009 8:01

Host

Re: Bluray

Hlavne dokud nebudou Blu ray filmy poradne rozsirene v pujcovnach, tak nemaji sanci. A tech par titulu co vetsinou nekde maji to opravdu nevytrhne. Zajimaly by me prodeje samostatnych BR prehravacu v CR, ale nejspise si je koupilo pouze par destitek technofilu, kteri si filmy pauzuji a raduji se z kazdeho pixelu navic a par zbohatliku, kteri slyseli, ze je to in. [>-]:-/

0/0
4.8.2009 8:49

Host

Re: Re: Bluray

Já tedy v pujcovně nemám problém cca 50 titulů a porad se to rozrůstá ........

0/0
4.8.2009 10:09

Host

Re: Re: Re: Bluray

;-DCelych 50 mainstream sracek ? Kdyz vedle mam 5000 DVD a 850 jich uz vyslo v tabacich za 49 ? To je narez !!;-D

0/0
4.8.2009 10:17

Host

Re: Re: Re: Re: Bluray

aha tak na BR vychazi sracky, za to v novinach jsou to vylozene lahudky ;-D;-D;-D;-D  za 49,-  ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
4.8.2009 10:32

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Bluray

ano, v ruznych zlevnenych edicich casto skutecne vychazi kvalitnejsi filmy nez aktualni novinky, to je proste fakt

0/0
4.8.2009 11:01

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bluray

ale zcela jiste jich neni 850 ;-D to je proste FAKT

0/0
4.8.2009 13:23

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bluray

to urcite ne, ale rozhodne je to radove vic, nez co mi nabidne mistni video pujcovna na BD ... beru, ze to je pujcovna od pujcovny, ale clovek obvykle vyuziva sluzby te nejblizsi (pokud vubec)

0/0
4.8.2009 16:58

Host

Re: Re: Re: Re: Bluray

Jojo, celých 50 mainstreamových sracek na BD, když na dvd jich můžu mít 5000 ;-D

Ono možná i BD někdy dorazí do naší země třetího světa, zatím si jde za slušné peníze objednat DB leda tak u imperialistů, neboť tam stojí tak o 20% víc než dvd, tedy levněji než dvd u nás.

0/0
4.8.2009 14:53

Host

Re: Re: Bluray

Par technofilu? U nas se BD prodava lip nez DvD v te same dobe kdyz vysli takze par lidi to asi nebude...

0/0
4.8.2009 12:08

Host

Re: Re: Re: Bluray

co se tyce Blu-Ray filmu tak si nemyslim ze cesky trh je prioritni :)

chyba sony byla jedna obrovska prisli s prilis naslapanou konzoli jejihz technolgie byla moc draha a hraci dali prednost levne cene pred kvalitou az ted sony slevni zacne boj jakoby od znova teprve ted po prichodu slim verze se ukaze kdo jak na tom je teprve ted to bude zajimave sam se na to moc tesim neco takoveho se ve videoherni historii jeste nestalo a to je teprve zacatek verte tomu

0/0
4.8.2009 13:50

Host

Re: Re: Re: Re: Bluray

zadne odznova nebude

0/0
4.8.2009 17:02

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Bluray

presne xbox se slevnia vse bude na novo

0/0
4.8.2009 20:35

Host

A kde jsou ty krabičky

By mě zajímalo kde je těch 110 milionů krabiček, protože nezmám nikoho kdo by je měl (ato zmám opravdu dost lidí)

Asi to bude tím že japka mají v každé místnosti jedno, tedy cca 5x wii, 6x N a pár rozbitých PS3ek ve skříni ;-D

0/0
3.8.2009 23:47

Host

Re: A kde jsou ty krabičky

Ja myslim ze to bude asi tim ze beres moc drog ! R^

0/0
4.8.2009 2:37

Host

hezke cislo

PS3 prekonala celkove prodeje GameCube a blizi se celkovym prodejum prvniho Xboxu ... problem je, ze od nastupce PS a PS2 se cekalo (a stale ceka) preci jen vic.

0/0
3.8.2009 23:35

Host

Re: hezke cislo

Vis co se rika kdo si pocka ten se docka nebo kdo se smeje naposled ten se smeje nejlepe :-)

0/0
4.8.2009 0:34

Host

Re: Re: hezke cislo

Problém je v tim, že spousta hráčů přišla na to, že čekat můžou hraní u konkurence. Čímž tma přetahují vývojáře a exkluzivky (kdo by si v dobách PS2 myslel že MS může vydat hry ze sérií Katamari, FF, MGS,..???).

PS3 se rozhodně jednoho dne asi chytne (pokud v tý době už nebude mít nějakou ještě silnější konkurenci. ono ne všichni musejí s další konzolí čekat až Sony řekne že může začít další generace). Ale jak bylo uvedeno - od nástupce něčeho jako PS2 se myslím opravud čekalo víc, než že za dvou a půl letech už skoro dočene Xbox konzoli :-)

Sony mělo - desítky milionů fanoušků. Skvělou reputaci. Blu Ray. Neporuchovej HW. Studia a exkluzivky, kvůli kterým nemělo smysl kupovat nic jinýho než jejich konzoli.

Jak je možné, že tato knzole ůbec potřebuje dohánět konkurenci? Kde se stala chyba, že už dávno nejsou před MS a Wii?

Řekl bych že z hlediska toho jakou měli pozici je to fakt průser a hooodně velkej prodat. S jejich reputací měli první várky Xboxů ještě ležeť zapáršený v obchodech.

0/0
4.8.2009 7:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.