Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Command & Conquer 4: totálně překopaný závěr série!

Pokračování slavné RTS jsme sice čekali, ale že bude tak moc inovativní a od předchozích dílů odlišné, to nás překvapilo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

podle meho nazoru to bude zkaza

ja si myslim , ze v teto strategii vzdy bylo jedno z nejzabavnejsich veci stavet si zakladnu a jeji obranne prvky.clovek tak musel dokazat velkou dovednost a smysl ke strategii.to ze odpadne elektrika je hnus a ze odstranili klasickeho tezice harvestera tak to uz je jejich vec.delaji z toho bordel typu ,,Lotr-Battle for midle earth 2,, tam se to aspon hodilo.Jestli-ze pak EA odkloni moznost hrat Lan , totalne tim podle me znechuti desitky hracu kteri tak spolehali na hamachi. Kdyz to mam shrnout Tiberium Wars je nejlepsi dil teto serie, je svizny , ma jistou uroven a vyzadoval velkou porci strategicke dovednosti obzvlaste pri MP Kanes Wrath , kde mel hrac proti ostatnim moznost vyuzit nepreberne mnozstvi jednotek a tim byl nepredvidatelnym.Tady to vidim blede uz jen proto ze jsem byl fandou scrinu ;-( ale to uz je jedno.Myslim ze zaverecny dil by mel byt na stejne urovni jak prvni a tesit se velkemu uznani a slave a odchod serie by mel byt oplakavan.Tady to zatim vypada na fanouskovskou genocidu podle toho, co mi na to rikali kamosi zatim.

0/0
26.10.2009 10:22

Host

Nejlepší jsou stejně Generals

CC Generals a dd ZH se mi stejně zdá nejlepší. I po těch letech se u něj skvěle bavím vč. všech těch modů, co na něj jsou. CC 3 bylo velké zklamání, po herní stránce i po grafické. Rv

0/0
17.8.2009 14:28

Host

hm

Preco ma tie nové command and conqueri vôbec nebavia ?? ;-(  minule som zasa začal hrať red alert 2 a královsky sa bavím R^

0/0
13.8.2009 17:38

Host

Re: hm

R^V

0/0
14.8.2009 22:55

Host

Re: Jak C&C vidím já, s odklonem :)

Děkuji za pohvalu :-).

První C&C jsem hrál v DDM (dům dětí a mládeže) kde měli instnutý tiberium dawn. Pořád jsme to tam jeli po síti.

Tesly v RA1 byly opravdu silné s velkým dosahem, díky tomu žraly nechutně moc elektřiny.  Mammonth a heavy tanky CCCP, křižníky ponorky dokonce v datadisku s raketama no jo lodě. Aspoň že jsou v RA když ně v tiberiové sáze. Tesličky pak ale v RA2 oslabily ale zase je bylo možný napojet tesla troopery. K jedné věži dát 4 a už se o ní v podstatě netřeba starat, větší útok a dosah a v případě výpadku proudu stejně fungovaly. V RA3 nevím zatím jsem nezkoušel ;-D.

No přesto všem přeju hodně zábavy u každé hry ať je jakákoliv. A hlavně v klidu bez nadávek ;-)

0/0
13.8.2009 17:33

Host

Re: Re: Jak C&C vidím já, s odklonem :)

sakra to mělo jít k reakci u předchozímu příspěvku. no nic no :-/

0/0
13.8.2009 17:35

Host

Jak C&C vidím já, s odklonem :)

Sérii C&C hraji již od jejího vzniku, a to i dnes, pokaždé s jiným postupem, takže nesouhlasím s tím že nikdo staré c&c nehraje, mnohdy se hrají i přes LAN (hamachi), jen je třeba si to umět nastavit a najít server. Generals byl pro mě lehkým zklamáním, grafika na dobu dobrá a hratelnost také. Co mi hlavně vadilo byla nutnost kliknout na budovu/jednotku abych mohl něco postavit, což bylo vytáhlé z Warcrafta, který se mi dost líbil a do strategie tohoto typu se to nehodilo. Přesto jsem si s generals užil dost zábavy. C&C3 hlavně zklamání v hratelnosti a nechutné nevyvážení scrinů oproti ostatním v pozdější fázi hry. RA3 perfektní až na tu víceméně komiksovou grafiku, kterou jsem bral jako prvek pro pobavení a nemožnost odpojit určenou budovu od proudu. Občas nekoukám jestli mám na budovu dost energie a rovnou ji postavím a pak jsem bez proudu a na mě zrovna útok. Uprasing katastrofa kvůli absenci MP.

Nejlepší díl C&C jednoznačně TS s Firestormem. Na svou dobu výborná grafika viz hodnocení na mnoha serverech a časopisech, úžasný požitek při stavbě základny, u žádné jiné strategie jsem do dnes neviděl možnost se takto vyřádit při stavbě, u Supreme Comandera sice ano ale prostě to nebylo ono. A u složení jednotek bylo jasně vidět, že NOD byl založen více na partyzánský/obranný typ boje (artilérie, podzemní jednotky, stealth technologie, Obelisk...), kdežto GDI na přímý boj (titáni, bombardéry, Mamonth MKII...)

StarCraft soudit nebudu protože jsem ho nehrál, nechytnul mě. Co mě chytlo byl právě Warhammer 40k DoW, úžásná hra. Dvojka se mi líbí o poznání míň, kvůli absenci stavby základny je tu nutnost víc taktizovat. Pravda mise by měly být víc různoroější a zajímavější. MP má však být lepší.

Podle screenů si C&C4 rozhodně nekoupím hned po vydání počkám až bude tak za 400,- a to jen kvůli sbírce. Přechody pásy/kola > walkři > pásy/kola > walkři se mi vůbec nelíbí. Ve trojce jsem to pochopil právě kvůli komandu které může walkry sundat když se k nim dostanou. Co mě mrzí nejvíc je, že zrušili připravovanou střílečku Tiberium. Těšil jsem se, že Scrinůmpořádně nakopu, že si dovolili vkročit na naši krásnou planetku ;-D

Prostě každý jsme nějaký. Tomu se líbí to a tomu to, to je jedna z věcí co z nás dělá lidi. Tak si tu nenadávejte když tu někdo napíše svůj názor ;-) 

0/0
13.8.2009 11:37

Host

Re: Jak C&C vidím já, s odklonem :)

mi dost líbil a do strategie tohoto typu se to nehodilo

Promiňte mělo to být takto: mi dost líbil ale do strategie tohoto typu (mám myslím generals) se to nehodilo

0/0
13.8.2009 11:39

Host

Re: Jak C&C vidím já, s odklonem :)

Pekne rozepsani :) Taky me bavilo CaC jen tak pro odreagovani(v herne tenkrat semnou nikdo nechtel hrat SC, protoze sem hraval na BN a oni ne, tak jasny rozdil), ale vzpominam na ruzne vychytavky v tehle strategii :) postavena tesla nad jedinou tezbou na mape 1v1v1 byla sranda sledovat ty zoufale harvestery, jak se snazi :)

0/0
13.8.2009 13:12

Host

Dufam ze to EA dojde

dufam len ze to tym EA dojde fora na celom svete sa buria.... racej necht o zabalia srpavia novy angine a novy CaC...;-O;-O;-O

nech to daju racej spravit borcnom zpetrogryph studio

0/0
13.8.2009 0:50

Host

Re: Dufam ze to EA dojde

na co ? Vyrejzuji co nejvic penez za co nejmene casu na nazvu ;-)

0/0
13.8.2009 6:22

Host

Re: Dufam ze to EA dojde

ne další díl už fakt ne:-/, to nevím kam až by to došlo ;-D

0/0
14.8.2009 22:57

Sejka

Klíšták

Pokud tam nebude obří klíšták tak to nehraju ;-O

0/0
12.8.2009 20:15

Host

RA3

tobě se fakt libil RA3? já mam ještě teď noční můry...

0/0
12.8.2009 17:56

Host

Re: RA3

;-DR^

0/0
14.8.2009 22:55

Host

RA3

Nesouhlasim s tim, ze RA3 byl shit. Jsem fanda RA1, RA2, spoustu casu jsem stravil i u tiberian sun. V RA3 jsem kampan dojel jednim dechem, proste me ta kampan bavila (amici a rusaci dobry, japonci nuda). Oproti tomu skirmish, totalni zklamani. Tiberium wars meli nehorazne rozvleklou kampan, kterou jsem vzdal asi po 4 misich a radsi hral skirmish + multiplayer.

0/0
12.8.2009 17:36

Host

Re: RA3

hmm jseš už takovej klasickej novodobej fanda, konzument kteremu jde hllavne o multiplayer a takto to pak dopada - C&C4Rv

0/0
14.8.2009 22:53

Oldis_rab

recenze pomerne dobra

hlavne mateli v oblibe slovo "okázalí"(spektakulární)

0/0
12.8.2009 16:10

tazmanskycert

Re: recenze pomerne dobra

Hlavně když dokážeme rozeznat preview od recenze :)

0/0
12.8.2009 16:26

Host

Ah jo

Prvni C&C, tiberian sun, paradam C&C 3  jo slo.... ale tech mechu uz je nejak moc, chci tanky, klasicke mamuty... a vubec se mi nelibi ze chcou ukoncit celou serii tiberia... :-/

0/0
12.8.2009 15:29

Host

Re: Ah jo

lepší když ji už EA nechá na pokoji... CaC 3 nebyl vyloženě propadák a příběh byl na rozdíl od RA 3 alespoň trochu smysluplný.

Pokud CaC 4 nebude vyložená herní katastrofa a Kucan (A doufejme Bienh jako Michael McNeil "Man who killed Kane" - jediný kdo si na ten titul zatím může klást nárok) nějak udrží příběh alespoň troch na úrovni tak budu jenom rád že už to EA nebude mít možnost zkazit.

0/0
12.8.2009 19:14

Host

Supreme Comander

Okopírovaný Supreme Comander.

CaC3 usli.. RA3 je mega shit. atohle vypada prinejmensim divne, a hlavne uz to nebude CaC!!!

0/0
12.8.2009 14:49

Host

Re: Supreme Comander

no mě to moc jak okopčenej sup com nepřijde přece jen v něm je třeba VELKÁ základna... a ještě větší mapa a uplně mega armáda ve srovnání s kterymkoliv CnC

0/0
12.8.2009 17:58

Host

lol prej C&C :-))) KECY!!

To sou mi novinky, já to tak z dostupných informací nevidím. Hra, která si veme jméno, Kanea a hraná videa, použije cizí, vykradený systém je jen jedna velká faleš, v čemž jsou koneckonců EA mistři.

Když chtěj dělat inovativní strategie, mají si vymyslet nové...ááha pozor, to by nedopadlo dobře, protože bez jména C&C a holohlavýho Kanea by jim to nikdo nekoupil, protože her, který si hrajou na taktiku, bez stavění báze je tu dost, včetně mnoha skvělých kousků, který nikdy nepřekonají.

Výsledek je jen nasrání fandů, pokud se teda ještě najde někdo, kdo jim to žere. Celej příběh hry už od prvního dílu tak domatlali, že to snad ani nikdo brát vážně nemůže(s Red Alertem si můžou podat ruce, stejnej případ...). Klasická série zemřela s Tiberian Sun a RA 2. Generals si nikdy nehrály na pokračování jedné z těchto řad, je to v podstatě třetí, zcela oddělená značka C&C(tak jako je RA od C&C) a snaha uzmout něco z fanbáze StarCraftu(je to evidentní, 3 naprosto rozdílné strany s různými jednotkami, taktikami atd., k tomu solidní 3d zpracování navrch). Další pokračování jsou už ovšem zmatek, zmar a katastrofa.

Btw. "screenshoty" jsou scany z nějakého časopisu, dost nekvalitní...proto sou tak vyblitý.

Tradiční série by měla být tradiční. Od toho je to série... Blizzard to ví, proto Diablo 3 vypadá téměř v každém ohledu jako do 3D inovované D2 a v podstatě to samé se dá říct o SC2. Oni nezapomínají, zatímco EA, ta už dávno neví, jak vypadalo předchozí C&C, vono i ty přesuny jednotek z pásů na nohy, z noh na pásy apod. jsou nesmysl, je to jen snaha mí něco zajímavýho do nových screenshotů, případně reakce na aktuální popularitu robotů apod.(Transformers...někdo?). d@rkWolf

0/0
12.8.2009 12:43

Host

Re: lol prej C&C :-))) KECY!!

bohuzel v EA se razi heslo - kvantita > kvalita. Maj mozna tisic her, ale myslim, ze nedosahuji ani na pulku zisku Blizzardu, ktery mel jen diablo, warcraft, starcraft a wow. 4 hry, ktere budou vzdy lepsi nez cokoli co tihle mamlasove z EA dokazou udelat. Na SC2 se mozna ceka o neco dyl, ale radeji si pockam na uzasnou vychytanou strategii, ktera zaujme kazdym detailem. Nez aby tankum pridali jeden pas, pul hodiny pribehu a nazvali to pokracovani.

0/0
12.8.2009 12:53

Host

Re: Re: lol prej C&C :-))) KECY!!

Jj, proto mě dost překvapilo, když jako lead designera pro SC2 vzali Dustina Browreda z Westwoodu.

0/0
12.8.2009 14:03

Host

Re: Re: Re: lol prej C&C :-))) KECY!!

To bola jasna kupa pre blizzard potom co sa Westwood rozpadol - on hned hovoril v interview ze roby na strategi z buducnosti ale nemohol povedat ze je to Starcraft 2, to az o 4 roky.

0/0
12.8.2009 14:10

Host

Re: Re: Re: lol prej C&C :-))) KECY!!

westwood neni EA na to pozor :)

0/0
12.8.2009 19:16

Host

Re: Re: Re: Re: lol prej C&C :-))) KECY!!

On robyl u nich tiez, nie? sak Red Alert 2 je od nich, predpokladam ze mal prsty aj v Emperorovi, atd...

0/0
12.8.2009 21:58

Host

průser

A to jsem si myslel, že C&C umřelo s Tiberium Wars a následně RA3, které je opravdu otřesné. A ejhle, přeci jen existuje způsob jak to ještě víc dorazit, odstranit základny, jednu z nejdůležitějších částí a nejzábavnějších, takhle bude nějaká cypovina chrlit jednotky přímo do boje a bude to ohromná zábava, která nebude přetežovat novodobou hráčskou základnu plnou dětí, které nechtějí být zatěžovány něčím tak složitým jako je stavba infrastruktury.

BravoRv

0/0
12.8.2009 11:50

Host

Re: průser

Souhlasím. Dodnes vzpomínám na Tiberian Sun, kde jsem si mohl základnu pěkně vypiplat včetně betonu a zdí.

0/0
12.8.2009 11:58

Host

Re: Re: průser

R^Narpostý souhlas. Tak vymazlené základny jako v TS jsem nikde jinde neměl. A kdyby byl herní systém jako v RA2 (stavba i trénování ve vlastních záložkách) a byla by tam možnost "opravit" (zarovnat stavbou benonové podložky) zdeformovaný terén, nebylo by co řešit. R^

Tiberium wars byla tuctová strategie se známou nálepkou a to, co udělali z Red Alert (nehledě na absolutní omyl v příběhu), z toho je člověku na zvracení. Odstraněním základny jen zničí tu krásu, která na této sérii byla. Rv A boje o těžební pole mi citelně v RA chyběly (ničit nepřátelské harvestery, to mě hodně bavilo ;-D) a tady to dovedou k dokonalosti.

Někdo by měl vskřísit Westwood!!!!!

0/0
12.8.2009 12:59

Host

Re: Re: Re: průser

Jo... pěkně najít a opevnit ostrov... zabetonovat proti podzemním jednotkám... zabezpečit zdroje tibéria zdí a kulomety aby mě nepřekvapilo komando kyborgů... a pak vybudovat nepřekonatelnou vojenskou sílu...

Jednou sem měl ve vzduchu 130 Orca Bomberu... Bombastický nálet!

0/0
12.8.2009 13:26

Host

Re: Re: Re: Re: průser

to je o nicem :) krasa strategie je v rozmanitosti :) a kazdej wall se da prorazit :) resp. takova strategie by proti hraci nebyla moc uspesna :) proti PC urcite, ale RTS je rozhodne o MP :)

0/0
12.8.2009 13:28

Host

Re: Re: Re: Re: průser

Proti člověku sem dal dohromady jen 30 Orca Bomberu... A Vcelku to stačilo abych dokázal kontrolovat většinu mapy... ale bylo nutné pracovat stylem hlídkových letů a nedat nepříteli příležitost... krom toho rozumě a chytře rozmístěné mobilní senzory dokázali vydat včasná varování...

V okamžiku kdy sem v datáči dostal Juggernauty kteří udrželi v šachu dělostřelectvo nodu sem dokázal pomocí jich a letky carrierů dopravit rychle neskutečnou palebnou sílu.

Sonické tanky GDI byli ideální pozemní jednotka- silný pancíř, velká palebná síla.

0/0
12.8.2009 13:36

Host

Re: Re: Re: Re: Re: průser

Ale když se ještě povedlo ukrást stealth generátory nodu... tak ty byli v kombinaci s firestorm wall naprosto nejlepší protileteckou silou v celé hře.

0/0
12.8.2009 13:37

Host

Re: Re: průser

jj jednu hru ve skirtmishy sem ztrávil jen budovánim základny protože mě to bavilo. stěny vrata prostě všechno :)

0/0
12.8.2009 16:50

Host

Re: Re: Re: průser

No pořád to chtělo držet nepřítele pod krkem...

"multi- missile" nodu měly nechutnout tendenci poškozovat nezabetonovaný terén XD (Ion cannon taky)

Ale to si pamatuju jak sem kdysi hrál s kámošem- Já GDI on NOD... podařilo se mi přeletět nad jeho základnou s Jumjet infantery a pomocí waipointů sem si označil většinu důležitých budov než se stihl zamaskovat.

Nevýhodou neviditelnosti bylo že si nevšiml že sem mu jednou ranou Ion cannonem nakousnul konstrukčák.... nějak si myslel že sem poslal ránu do prázdna a neopravil ho. (se správou od něj "VEDLE :D") sem prostě poslal další výstřel na to samé místo...

neuvěřitelně nadával když pak měl přeházené pořadí budov z nového konstrukčáku v liště.

0/0
12.8.2009 19:11

Host

Re: průser

SOUHLAS...infrastruktura = the best na strategiích:-)R^

0/0
13.8.2009 9:29

Host

vzpominam

pamatuju v Tiberian Sun, jak jsme hrali s kamosem, ja jsem udelal podzemni vysadek plny engineeru nalezl do jeho budov a okamzite prodal a bylo po hre... byl to takovy nervak, ze kvuli tomu semnou nepromluvil pul roku. :)

0/0
12.8.2009 11:49

Host

snad ne

-Zatím platí, že i při hraní offline částí hry bude třeba připojení k internetu.-Tim chtěl dokázat jako co? nasrat lidi? stejně se najdou cracky který jim ten internet pro single vyřaděj.

-žádný základny-jim už fakt jeblo já se vždycky ve stavbě základny vyžívam třeba v supreme commandrovi.

CnC3 se mi docela líbil bez datadisku ty epiky byli hrůza RA 3 ten mě vyloženě zděsil a měl sem co dělat abych vylezl z podpostele jak sem si přál aby to byl zlej sen.

Tak mam takovej pocit že bych si to měl zas pod tou postelí připravit ;-(

0/0
12.8.2009 11:04

Host

Re: snad ne

No v článku zmiňovali stavbu obranných věží, tak pevně doufám, že základny úplně nezmizí. Já bych třeba oceni možnost mít dvě továrny na opačných stranách mapy...

0/0
12.8.2009 11:55

Host

Re: Re: snad ne

to nedoufej, bude to akorat presuvnej turret

0/0
12.8.2009 13:21

Host

název hry

web na vyplnění podtitulu hry:

http://contest.commandandconquer.com/

0/0
12.8.2009 9:57

Host

Vyzera to celkom fajn

Ja som velky fanusik C&C, myslim ze zatial nebol titul ktory som nehral z tej serie (okrem datadisku na RA3) ale toto vyzera celkom zaujimavo.

Je tam dost novinie - fakt je ze trochu kopiruju DoW2 , ktory teraz pravidelne hrava ale nic to. Celkovo to vyzera podstatne lepsie ako co prinasa Starcraft 2, ktory je v porovnani napriklad s Warcraftom 3 obrovskym krokom spet(ziadne RPG prvky, hrdinovia, etc...) , a pre mna velkym sklamanim - ziaden LAN, iba 3 rasy za 7 ROKOV VYVOJA!!!! to je fakt ubohe,  ak to EA neposere s nejakym stupidnym marketingovym tahom hra bude urcite super a podla mna daleko lepsia ako Starcraft 2.

0/0
12.8.2009 9:11

Host

Re: Vyzera to celkom fajn

"Celkovo to vyzera podstatne lepsie ako co prinasa Starcraft 2, ktory je v porovnani napriklad s Warcraftom 3 obrovskym krokom spet(ziadne RPG prvky, hrdinovia, etc...) , a pre mna velkym sklamanim - ziaden LAN, iba 3 rasy za 7 ROKOV VYVOJA!!!! to je fakt ubohe"

Prosim te, co prinasi ? Okopiruje styl DoW2 a to prinasi? SC2 krok zpet? Nevsiml sis, ze Warcraft a Starcraft jsou naschval polozene koncepty nekde jinde, aby kazdy si nasel to sve? Nekomu se nelibi boj s hrdiny a RPG prvky ve strategii. Warcraft III byl zalozen na malem poctu jednotek a hrdinovy a s tim spojeny dokonaly micromanagement. Starcraft II(kdybys nebyl tak hloupy a neco si nacetl nebo koukl na nejaka videa a rozhovory) je zalozen na velkem poctu jednotek proti sobe, proto take odstranili 12ti clenou skupinu oznaceni. Pridali spoustu novych jednotek, kde kazda ma svou unikatni hodnotu a kazda se hodi na neco jineho. Inovaci prislo hrozne velke mnozstvi a co se tyce 7leteho vyvoje, tak duvodem toho je, ze nebyl zadny engine, ktery by dokazal zvladnout takovou masu jednotek a deni na obrazovce a ve hre samotne. Starcraft prisel roku 1998 a dodnes ho hraji miliony lidi po svete, hlavne v koreji. Porad na nej vychazeji patche od Blizzardu, coz znaci, ze na nej nekaslou. RA vyslo v roce 1995, kolik RA serii vyslo do ted a kolik lidi na svete hraje jakykoliv z techto dilu dodnes? Vzpomen si na tento prispevek cca za dva roky, kdy bude SC2 nejhranejsi strategii sveta a EA vydaji do te doby dalsi dva C&C. Pak si rekni, zes nekdy na bonuswebu vypustil takovou kravinu jako ze podle tebe bude daleko lepsi nez starcraft 2.

0/0
12.8.2009 10:00

Host

Re: Re: Vyzera to celkom fajn

No v lecčems máš pravdu, ale Blizz už dělá hry POUZE A JENOM pro prachy...Od té doby co mají WOW je to vidět na každém kroku.U EA je to něco podobnýho, ale aspoň si nehrajou an to jak to dělaji pro fanoušky a podobný pindy.Navíc, to že je SC prozatím jen jeden je hlavně kvůli tomu, že Blizz už nic dopředu nežene, je možný že už to takovej mega hit nebude. SC2 je v podstatě kopie SC1 v lepší grafice, a ještě tu hru prodadvaji po kouskach. Srovnavat serie CaC vs SC/WC je proste blbost, ty hry jsou naprosto odlisny a maji sve + a -. A ze hraje SC par sikmejch ksichtu myslim neni argument:-) 

0/0
12.8.2009 10:37

Host

Re: Re: Re: Vyzera to celkom fajn

Blizz nedela hry POUZE A JENOM pro prachy, jako kazda firma na svem produktu chce vydelat a nechce, aby jejich hry lidi doslova kradli a stahovali, proto neudelaji(alespon pro zatim) LAN. Tim si Blizzard chce ochranit sve penize. Blizzard nic nezene dopredu to je znama vec, protoze kdyby vydaval hry jako na bezicim pase jako EA, tak by byly stejne nekvalitni.

Vem si kazdou hru, kterou Blizzard vytvoril - Diablo - nejvetsi hit vsecch dob co se tyce RPG. Warcraft - revolucni prvni dil ve strategiich, SC - nejhranejsi strategie vsech dob a prohlasena za nejlepsi strategii vsech dob. Par sikmookych? Podivej se kolik jich je a zjisti si fakta o tom, pak pochopis, proc to muzu povazovat za argument.

SC2 kopii SC1 v lepsi grafice? Takze si asi nekoukal na oficialni stranky a nevidel zadna videa, ze neco takoveho muzes vypustit z ust, ze? Singleplayer vsech tri ras v originalnim dile co do poctu misi bylo kolem 30ti. Jen za jednu rasu ted bude 30+ misí. Coz uz zni inovativne, nikdy jsi jeste nevidel novy battle net, ktery je prichystany, Kazda rasa dostala spoustu novych jednotek a ty co zustaly, tak maji nove ability a nova vyuziti. Na mape se objevuji Xel Naga towery, ale to asi ani nevis co to je a k cemu to slouzi.

Ja osobne bych nechtel byt v kuzi vyvojaru SC2, kdyz musi prekonat legendu jako byl prvni dil a pridat novinky a inovace do druheho dilu, ale myslim, ze se jim to dost dari.

0/0
12.8.2009 10:45

Host

Re: Re: Re: Re: Vyzera to celkom fajn

Xel'naga tower sluzia na odkritie shroud na mape aby si mohol rychlejsie reagovat na pohyb neprijatela(nieco ako scout tower -mozes ju capnut s tazicom) - taktiez pridaly novy druh krystalov , myslim ze su to zlte ktore ti davaju viacej penazi ako modre alebo pridali rozbytelny teren, ci dynamicky dohlad jednotiek ktory je teraz obmedzeny tvarom terenu (napriklad jednotky nevidia cez dym ale mozu nim prejst).

Ale v podstate to niesu ziadne velke vylepsenia - toto automaticky poskytuje Havoc engine ktory na SC2 pouzili. Navyse to nebude ani ziadna graficka bomba (hra nepodporuje ziadne shadery) , co je sice plus , kedze si to viac ludi zahra a fajn ja neprotestujem ale fakt za 7 rokov dodat 3 rasy je velmy slabe na tak fantasticku spolocnost akou blizzard je po vsetkych tych megahitoch - a navyse este aj ziadny hrdinovia alebo vylepsovanie jednotiek, to je ako cesta spet do casov Dune 2. Povodne Warcraft mal mat 6 ras - potom sekly trpazlikov a demonov, neskor v datadisku mali pribudnut Nagi, tych nakoniec vystrihli tiez. A to nemam potuchy co robyli tolko rokov s 3 rasami v starcrafte, ked graficky engine dostaly hotovy na rozdiel od trebarz warcraftu 3 ktory robyli nejake 3 roky a museli spravit este aj ten engine. A to my nehovor ze 30 levelov pre 3 kampane trva spravit 7 rokov - ja aj tak tu kampan budem mat prejdenu najviac za 2 dni a z tohoe este polovicu stravim kukanim na Raynorov zufaly ksicht.

K tomu C&C 4 - este je dobre ze EA si zobraly dost casu a bachly to az na vianoce buduceho roku, to budu mat dost casu na to robyt.

0/0
12.8.2009 11:01

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Vyzera to celkom fajn

Tvrdil si, ze tu nejsou zadne inovace, tvuj prvni odstavec se zabyva zmenami jen co se tyce mapy, ale jeste k mape by se dalo pridat vice.

Kazda ze starych budov nebo starych jednotek dostala nove vlastnosti a pridali spoustu novych jednotek. Starcraft original byla na tu dobu graficka bomba, ale i po deseti letech ji lide hraji a proc? Kvuli ted uz zastarale grafice? Ne, kvuli hratelnosti a kvuli balancovani mezi TREMA rasama. Ted nevim jaky datadisk, ale nejaky datadisk k C&C nemel ani multiplayer, protoze nebyl balancovany, sami to priznali, EA se o balancovani radeji ani nepokusi. Zadna jina RTS na svete neni tak balancovana jako je Starcraft.

3 rasy zustaly a myslim, ze neni nutne pridavat dalsi rasu. Protoze vzhledem k dejove linii by 4tou rasou museli byt XelNagove, kteri jak jiste vis stvorili protosse i zergy, coz by vzhledem k logice je posunovalo daleko nad vsechny ostatni tri rasy. Pro RTS tri rasy si myslim je dostacujici pocet. Kvantita neni vzdy kvalitou, takze nesouhlasim s tvym argumentem, ze je to ako cesta zpatky do casu Dune 2.

Netvrdim ti, ze 30 levelu pro 3 kampane trvalo udelat 7 let, tvrdim ti, co rekl sam vyvojar Blizzardu. Zkus si vyhledat na youtube "Dustin Browder" a sam od nej uslysis, ze driv to prijit nemohlo, protoze na to nebyl dostatecny engine. Nevidel jsi z kampane ani prvni level a tvrdis, ze tu kampan budes mit za sebou po dvou dnech? Celkem troufale tvrzeni, vzpomen si na to, az ji budes hrat a uplyne treti, ctvrty den a ty budes v pulce.

Krok prodlouzit si vydani o rok schvaluji, alespon z toho nemusi udelat "jen dalsi z C&C, ale trosku zabavkou RTS". Co se tyce W3 k tomu se nevyjadruju, ten mi osobne nesedl vzhledem k pouzivani hrdinu.

0/0
12.8.2009 11:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.