Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Oznámeny bláznivé závody Ignite

Pokud vás už nudí tradiční automobilové závody, chystaná hra Ignite může být právě to pravé ořechové pro vás. Můžete se v ní stát vítězem, ačkoliv neprojedete první cílovou páskou. Ve hře totiž sbíráte body za různé kaskadérské kousky a cílem je dosáhnout nejvyššího skóre. Body vám přibývají například za zasažení speciálních předmětů ve hře, bláznivou jízdu, drift, zkrátka za cokoliv netradičního.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

tedy něco na způsob crashday

takže nuda.

0/0
12.8.2009 19:50

Host

vyvojarske studio

ktere vyvojarske studio tu hru dela??

0/0
12.8.2009 15:58

Host

lol

nj jak keby som čítal o Burnout Paradise ;-D

0/0
12.8.2009 12:12

Host

Re: lol

vidim ze jsem si tak nepripadal sam

0/0
12.8.2009 14:24

Host

rozmazávání obrazu

Omg ten motionblur (rozmazávání obrazu) je hrozný.Nevim proč to dávaj všude,v reálu to taky tak nemáte.8-o

0/0
12.8.2009 10:43

Host

Re: rozmazávání obrazu

To není motion blur, ale depth of field a je to naprosto normalní věc. Prostě když se na něco díváš, předměty za tím jsou rozmazané.

0/0
12.8.2009 11:43

Host

Re: Re: rozmazávání obrazu

Pokud bychom brali v úvahu čistě optickou soustavu, tak ano. Nicméně, pokud k tomu přičtem skutečnost, že člověk se dokáže najednou zaměřit jen na jednu věc a to, že oči dokážou neuvěřitelně rychle přeostřovat, zjistíme, že DOF ve skutečnosti člověk vůbec nevnímá. Rozmazaný věci jsou vždycky pouze v prostoru periferního vidění, nemůžeš se na ně zaměřit jako na fotografii. Pokud by se autoři chtěli přiblížit raálnýmu vnímání, museli by DOF vypustit. Tady se chtěli přiblížit vzhledu fotografie či filmu, tak ji tam narvali...

0/0
12.8.2009 15:08

Host

Re: Re: Re: rozmazávání obrazu

právě že dělat to jakoby to byla filmová kamera je daleko jednoduší než simulovat vnímání okem, a u third person kamery to taky každý očekává. Pokud jde o DOF tak skutečně realistické to bude až se vymyslí 3D které uspokojí potřebu lidského oka mít jinak zaostřeno podle vzdálenosti na kterou se dívá, určitě by to byla ta nejpřirozenější technoologie zobrazení, a toho se jen velmi těžko dočkáme, jelikož nápad se simulací optické vzdálenosti znám zatím jenom z vlstní hlavy.

0/0
12.8.2009 19:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.