Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Oznámeno rozšíření Army 2 + první screeny

Vojenský simulátor Arma II se dočká samostatně hratelného rozšíření. Dějištěm se stává hornatá střední Asie, konkrétně Tákistán, v němž se americké jednotky budou snažit nastolit mír.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

A2 neni to vubec spatny... dohrano

Bugu jsem tam moc nenasel. Napr. vrtulnik se da zavolat " ` " - " podpora " - v tomhle menu se skryva vse, od palebne podpory az po prepravu vrtulnikem. Spousta lidi to povazuje za bugy, pritom je to v manualu (pritom to na prvni pohled vypada,ze menu zmizi...) :-D Tech veci je spousta... Ale aspon jde videt kdo ma orig :-DDD

Takze drzim palce.

0/0
15.8.2009 1:27

Host

Re: A2 neni to vubec spatny... dohrano

Jestli to bylo až po verzi 1.03, tak souhlas. Ale předtím byla třeba taková kampaň nedohratelná (alespoň u mě v poslední misi prostě přestaly fungovat všechny naskriptované události a moje elitní jednotka tam stála jak banda pitomců a nereagovala na rozkazy).

0/0
15.8.2009 12:40

Host

Tyhle hry vychazi bezne zabugovane a HW prepalene

Jsou to totiz hry, ktere se budou ladit mozna i rok nez budou uplne ok a hrat se budou roky. Proto musi mit mimo jine nadcasovou grafiku. Vzniknou zasadni herni komunity, uzasne mody, vznikne novy ministandard valecnych her. Co vic si prat :-)

0/0
13.8.2009 23:07

Host

Re: Tyhle hry vychazi bezne zabugovane a HW prepalene

Ale ty HW nároky vůbec nejsou přepálené. Stejěně tak jako i OFP byla ve své době napsaná pro High end PC a i dnes si ji málo kdo zahraje na plné detaily s dohledností 10 km. Jestli chcete jaký pokrok byl udělaný v optimalizaci, zahrejte si Flashpoint na everonu a pak si zahrejte Armu 2 na Everonu (existuje mod pro Armu - CWR - Cold War rearmed, který obsahuje předělané mapy z OFP do ArmA, které jsou s Arma 2 kompatibilní) a zjistíte, že když nastavíte grafiku tak, aby podávala přibližně stejné výsledky, získáte v Arma 2 násobně vyšší FPS.

0/0
13.8.2009 23:22

Host

Melete Houna

Melete houinka jeden přez druhýho. Codemasters nedávno zveřejnila hardwarové nároky na OFP:DR. Přečtěte si to a pak melte. Ty nároky jsou prakticky stejné, ale hra očividně nedosahuje takových kvalit jako Arma 2. Nejen graficky (detaily modelů jsou sice už poměrně dobré oproti starším screenům, nicméně grafika je pojata příliš kontrastně a přebarvičkovaně, jak to mají anglo-američtí hráči rádi). Ostrovy jsou prakticky prázdné, hustotou vegetace se mohou rovnat tak s původními ostrovy z ofp. AI podle toho co je vidět na videích taky není žádná sláva ale nároky jsou prakticky stejné. Málo kdo z vás si podle mě uvědomuje, že tyto hry (jak série od BI. tak i nová OFP:DR) se ostatním hrám, na který jste zvyklí silně vyjímají a nelze je proto měřit s nima, je potřeba je porovnat mezi sebou. Proto si počkejte na OFP:DR než začnete dělat soudy. Je sice pravda, že Arma 2 má nějaký mouchy, dokonce se stalo i to, že věci které už byli v ArmA spravený, se v Arma 2 znovu oběvili, to je daný ale tím, že se jejich vývoj česem oddělil a některé věci už jsou v Arma 2 udělány trošku jinak. A vemte taky v potaz to, že codemasters je velká firma čítající stovky, ne-li tisice zaměstnanců s obrovským finančním zázemím, které ve své hře využívá předělaný existující engine z jiné hry, kdežto Bohemia interactive museli v době, kdy žádný podobný engine neexistoval vyvinout svůj vlastní a protože ho znají, staví na něm, což někdy bohužel vede k dost neohrabaným výsledkům. Přesto je na Arma 2 vidět obrovský kus práce a hra má rozhodně velmi vysoký potenciál, který si zaslouží ocenit.

0/0
13.8.2009 22:49

Host

Re: Melete Houna

Jen poznámka k těm nárokům OFP:DR - nejsou finální a vycházejí ze staršího neoptimalizovanýho buildu. Máš to v diskuzi u článku i s odkazem na vyjádření zástupce CM.

0/0
13.8.2009 23:04

Host

lol

"...Tákistán, v němž se americké jednotky budou snažit nastolit mír." jo to oni furt ;-D

0/0
13.8.2009 21:32

Host

v obraze a v pohybu

Skoda ze hra nevypada tak dobre v pohybu jako na obrazcich. Starenka na fotce vypada pekne az do momentu kdy zacne utikat...

0/0
13.8.2009 20:01

Host

Re: v obraze a v pohybu

jj animace a bohemia interactive to nejde moc dohromady. a mimika je takova prisernost ze by zaslouzila metal za drzost pustit to na trh. jeste ze se strili z vetsi vzdalenosti jinak by me kazdej "protivnik kulometcik" svym ksichtem k smrti uchechtal ani by nemusel zmacknout spoust.;-D;-D;-D

0/0
13.8.2009 20:13

Host

Re: Re: v obraze a v pohybu

jestli ono to neni tim, ze tak nekdo skutecne beha :) narozdil od tech baletek v ostatnich pseudovalecnych hrach. Asi byste si mel zkusit behat s 3kg puskou v ruce s 15kg vystroji. Bych rad videl ty vase animace... :)

nebo si snad postavili mocap a pak ho vubec nepouzivaji ? :)))) takovi chytraci

0/0
13.8.2009 23:02

Host

Re: Re: Re: v obraze a v pohybu

animace vojaku se mi docela libi. urcite lepsi nez v jednicce. jenomze znacna nedotazenost tam je znat. mocap je jenom nastroj k vyrobe animaci. vystup z mocap nelze povazovat za hotovou animaci jak to delaji v bohemce. je to polovicaty a je to hodne videt.

animace obliceju jsou dost tragicky.

0/0
14.8.2009 10:11

Host

Re: Re: Re: v obraze a v pohybu

Ja mluvil o animacich civilistu, ty vypadaji neprirozene. Animace vojaku jsou celkem slusne, az na to okamzite zastavovani a rozbihani (takze nechapu, ze zrovna pripominas 15tikilovou vystroj a pripadne ti to normalni). Nejhorsi se mi zdaji animace rukou, na ty snad vubec nepouzili mocap. A co se mocapu tyce, jak tu bylo zmineno, je to jen nastroj, integrace animaci do hry je to co pak vypada strasne. Autori sami priznali, ze museli poupravit rychlost nekterych animaci (lezeni po zebriku) a to pak v kombinaci s normalnimi animacemi proste vypada neprirozene a vytvari nekonzistentni pohyb.

Nicmene, tohle vsechno se da celkem prehlednout, zvyknout si na to. Spis pak ale nastve jak vypada chovani samotne AI. Kdyz vidim jak si bezstarostne behaji, kdyz do nich strelim, otaceji se na miste kolem sve osy jak roboti, cumi do zdi, nejsou schopni jet po silnici, havaruji s vrtulniky, tak to jsou veci ktere pak prasti do oci...

0/0
14.8.2009 11:45

Host

Re: Re: Re: Re: v obraze a v pohybu

ty ruce jsou prave ukazkovy priklad ze povazuji vystup z mocap za finalni animaci. mocap totiz ruce nesnima ty se musej animovat dodatecne coz v bohemce asi nikdo nedela. naprosto ale souhlasim s tim ze i nejdokonalejsi animace jsou k nicemu kdyz je engine neumi pouzivat a ai se chova dementne. jasal jsem kdyz jsem videl ze v arme2 bude verohodny civilni ambient vcetne zvirat. kdyz je ale vidim jak se chovaj a pohybujou ( o mluveni radsi pomlcim ) tak si rikam ze by snad bylo lepsi je tam nedavat.Rv

0/0
14.8.2009 12:04

Host

Re: Re: Re: Re: v obraze a v pohybu

ted jsem juknul u army2 do credits. je tam uvedeno 6 animatoru. 8-o

sakra taky bych bral takovou praci kdyz si klidopido nastriham smycky z mocap a nic vic se nestaram. asi se do bohemky prihlasim jako animator. sic jsem to v zivote nedelal ale podle toho co vehre vidim urcite nebudu horsi nez ti borci co jsou tam hrde podepsani.;-D;-D;-D

0/0
14.8.2009 12:29

Host

Re: Re: Re: Re: v obraze a v pohybu

Mimochodem, ikdyz verim tomu co jsem tu rekl, nechci znit jenom kriticky. Porad je to dobra hra a jsem rad ze ji Bohemia udelala, jen proste kdyz clovek vidi ten potencial, tak je o to zklamanejsi kdyz to neni dokonale ;)

0/0
14.8.2009 21:42

Host

Uffff

nejvic me na arme2 sere ze tak dobre vypada. o to vic pak srdce boli ze ze nefunguje jak by mela.:-/

0/0
13.8.2009 18:05

Host

Re: Uffff

to se všechno během času vyladí..

0/0
13.8.2009 18:26

Host

Re: Re: Uffff

Přesně tak, pár patchů a bude to cajk.

Co já si pamatuju Flashpoint na tom byl úplně stejně, když končil na verzi 1.85b myslim že? to už je skoro podle čísla jak Flash 2 :)

0/0
13.8.2009 18:35

Host

Re: Re: Re: Uffff

:) Přesně tak..Ale stejně víte co si myslím..Že někteří recenzenti na tu hru byli až moc tvrdí..Třeba z Levelu..Prej úžasná hra ale kvůli chybám a hw náročnosti srazej hodnocení o 30 procent dolů..Hovádi.Přitom vůbec neohlédli na to že je ta hra tak obrovská že ty nároky jsou oprávněný..A přijde mě že prostě sice započítali všechny klady ale počítali je nějak slabě,naopak nároky a chyby zase přehodnotili..Protože myslím že rozsah a zábavnost té hry je tak obrovský že problémy ocela slušně přebije..A jsem si jist že 80 až 90 procent by si arma2 zasoužila stoprocentně...Žádná jiná hra není tak obrovská jako arma 2 tak nevím co by ti recenzenti chtěli.Mě přijde že hlavně u nás jsou na tu hru až moc kritičtí..A bezchybná hra nevznikne nikdy a u nikoho..Přitom kladů je mnohem více než záporů..Pěkně mě naštvali,to ano.Vsadím se že z OFP2 budou prodělaní jak je skvělá a budou vesele přehlížet chyby..

Ale když některým blbům z časáků vadí málo novinek (což nechápu,novinek je spousta) tak by tvůrci měli zabudovat do hry mutátory..Víte,prostě něco jako bylo v UT..Třeba velké hlavy,krev jako kytičky,veselé zbraně,klaunovské skiny (nebo prostě různé veselé skiny..Třeba kdyby se v multiplayeru rvala parta mimů s partou klaunů :),veselé barvy,hračkovská autíčka a technika (prostě by vypadala jako hračky pro děti),nízka gravitace,Rambo mod a tak podobně :) a to by zavřelo hubu a mylsím že by to bylo i zábavné pro jiné než hardcore hráče..:-)

0/0
13.8.2009 19:46

Host

Re: Re: Re: Re: Uffff

Treba sa na to pozriet objektivne. Hra je sice ohromna ale to nemoze ospravedlnit ze nedoladena. Strasne je ze plno veci ktore sa aj v jednicke podarilo vychytat patchmi sa v dvojke zase objavili. Kopec nedomyslenosti o ktorych komunita uz roky krici je tam zase. Kampan kazova aj po tretom patchi. Je to sice uzasne dielo tato hra ale produkcne absolutne nezvladnuta. Ako keby chlapci vyvojari zili v dakom zaprdenom skleniku a robili si prave na co maju naladu a ako sa im chce. Akoby tam nebol nikto kto by povedal co je zle a co sa ma riesit a co robit inak. A hlavne co je treba urobit uplne od zaciatku. Plne vrece hluposti taha tato seria uz od Flashpointu a nikto to tam nevidi? Nikto necita fora? 8-o

Myslim ze viac ako 70% si tato hra nezasluzila prave za prisernu odflaknutost. Keby fungovala aspon na 90% tak by aj tych 90% urcite dostavala. ;-)

0/0
13.8.2009 20:01

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Uffff

jasně že jde o uplně jiné žánry ale to vše nahrává amrě..Oblivion je velký rozsahem,ale komplexností ne,a přesto chyb bylo nemožně mnoho..Total war je rozsáhlá hra ale též mnoho chyb a je spousta dlaších her které trpí chybami,spoustou chyb a přesto nemají nízká hodnocení..

0/0
14.8.2009 9:38

Host

Re: Re: Re: Re: Uffff

Blbost. Hra nema vysokou HW narocnost proto, ze by byla tak obrovska, ale proste proto, ze je tak spatne naprogramovana. Z testu je zrejme, ze karta naopak zadne extremni naroky nema proste proto, ze vykonny hardware stejne neni schopna vyuzit, takze bezi blbe uplne na cemkoliv. Sorry, ale pokud jeste v roce 2009 nekdo vyda vypocetne narocnou hru, ktera ovsem nedokaze pracovat s vicejadrovymi procesory (jednojadrove uz se dneska skoro ani nedaji koupit!), takze slusne bezi pouze na jedne rade highendovych procesoru, ktere maji tak brutalni vykon, ze i s timhle hnojem poradi, tak je to proste spatne.

To same graficke karty, chudaci lide vyhazuji velke tisice za posledni grafickou spicku a Arma 2 se jim stejne trha, protoze stupidni programatori neumi kvalitni grafiku ani vyuzit. Tahle hra je proste naprosta lamerina, co je platny zajimavy herni design, kdyz ho programatori nejsou schopni naimplementovat.

0/0
13.8.2009 20:13

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Uffff

naprosty souhlasR^R^R^

0/0
13.8.2009 20:15

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Uffff

Co to blabolis, naopak je to jedna z mala her ktera skutecne vic jader vyuzit umi dokonce vic nez 4 zkus si to pustit da dualcoru a pak na quadu o stejny ferkvenci, uvidis narust vykonu . Skusils to vubec nebo tu placas cos kde precetl?

0/0
13.8.2009 22:18

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Uffff

Samé kecy..Ta hra vícejádrové procesory využívá a využívá je dobře..Copak jsi neviděl tu grafiku??Ten dalekej dohled,je jasné že to si svůj díl na hw vybere..Jasné,pak tu má trochu vliv i odladěnost hry,ale za největší náročnost může právě grafika a komplexnost hry..

0/0
14.8.2009 9:40

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uffff

kdyby za nejvetsi narocnost mohla grafika ty jantare pak bych pri nastaveni na nejnizsi musel zaznamenat vyrazny narust fps. jenomze to se prave nedeje. tak neplacej voloviny chytroline.;-O

0/0
14.8.2009 10:16

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uffff

Já neříkám že za to vše může grafika,ale maximální komplexnost všeho,ta hra prostě musí propočítávat spoustu věcí a to je ten žrout výkonu.. tudíž jsi se spletl ty kastráte..

A dále ,nejspíše máš počítačový šrot a fakt že si de-bil tomu jistě taky nepomáhá..Tím jsem si jist..Ty bys totiž žádné hry už hrát neměl,moc si pak dovoluješ a urážíš tu lidi i když k tomu nemáš důvod.A patrně to ta hra rozpoznala a rozhodla se že ti nedoví hrát jí protože dementi a narušené osobnosti nemají hrát akční hry..Vidíš,další důkaz že ta hra je prostě dokonalá a myslí snad na vše..

0/0
14.8.2009 16:28

Host

Re: Re: Re: Re: Uffff

jako veterán OFP/ArmA bych dal hodnocení tomu nedodělku po vydání tak 6/10, můžeš si říkat co chceš ale pokud hra háže klacky hráči pod nohy a nelze ji řádně hrát, tak si dobré hodnocení nezaslouží

já byl nasranej i na ArmA1 a po těch třech letech od vydání a X patchích už se mi skoto líbí, jenže kdo z recenzentů má věšteckou kouli a koho baví čekat na finální patch, že?

0/0
13.8.2009 21:08

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Uffff

Jenže vy vůbec neberete v potaz ten rozsah tý hry,je přece logické že když má hra desetkrát větší rozsah než ostatní hry tak bude i více chyb.A věštecká koule není třeba,je jasné že chyby budou vyladěny patchy,to je taky naprosto logické a jasné..

0/0
14.8.2009 9:42

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uffff

nesmi to ale prekrocit rozumnou miru coz se u army2 stalo. kampan je i po tretim patchi problematicka. jak dlouho po vydani ?

ja myslim ze nektere recenze byly az moc shovivave. hodnoti se co prislo na trh a ne co mooozna bude za pul roku. recenzent ktery da hre vysoke hodnoceni s tim ze po pulrocnem patchovani to bude urcite pecka by musel byt na hlavu. a je tam i spousta chyb ktere nejsou bugy ale systemove nedotazene napr. rizeni ai, kolize letadel se stromy atd. to je ubohost a vyvojari s tim nedelaji vubec nic. v takistanu stromy asi nebudou a bude se jezdit po pousti takze vymalovano ze?

0/0
14.8.2009 10:03

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uffff

Ale jak možná?Určitě přijde patch a vylepší to,to je přece bez debat..A hlavně jde o to že na jednu hru připadá (vezmu to dementní formou pro příklad) takže na jednu hru je třeba deset chyb...Arma obsahuje 10 her a přesto 100 chyb nemá :) (jo je to dementní přirovnání ale spousta chyb je přímo úměrná s rozsahem hry a vývojaři prostě nemůžou opravit hned všechno,na to mají omezený rozpočet a malý počet týmu..Jsou větší firmy s mnohem vetšími náklady a přesto dělají blbé hry..

Nehledě na to že každý žánr musí mít své vlastní recenzentské šablony a nemůžeš akční hru recenzovat dle měřítek strategie a naopak..A ty šablony dle nichž se recenzuje vznikají dle předchozích her v té třídě,jenž před armou 2 byla jen arma 1 a OFP tudíž by se to mělo hodnotit dle nich a když se to tak vezme tak ARMA2 je v lepším stavu než to bylo u předchozích her..

Opravdu nebereš v potaz ty novinky a klady co ta hra má..Kde jinde jsi viděl to co nabízí Arma2

Na jednu chybu náleží snad sti skvělejch nápadů..A tohle nebylo nikde bráno  potaz všichni to hodnotili dle šablon normálních malých her,což je kravina..Je přece jasné že tak velká hra bude mít více chyb než mrňavá a na tak velkou hru tam těhc chyb není tak moc..

0/0
14.8.2009 16:36

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uffff

podivej to ze je hra plna nejenom chyb ale i elementarnich nedomyslenosti a amaterismu proste neokecas. to mas marny. k cemu mi asi tak je ze muzu ridit kazdy vozidlo kdyz mam problem jej udrzet na silnici a z rizeni se stava totalni vopruz. k cemu jsou tam civilisti mluvici i chovajici se jak dementi. takovejch projektu nabusenejch napadama kere se zhroutili na mizernem remeslnem provedeni najdes hafo. kdyz producent nedokaze strizlive odhadnout moznosti  a necha tam nacpat milion napadu bez toho aby zajistil jejich funkcnost je to chyba na kterou se doplaci. recenzent hodnoti produkt nabizeny ke koupi ne to co by z toho mohlo byt kdyby to bylo udelany poradne anebo co z toho mozna bude za rok po deseti patchech. tvoji logikou by mely mit vysoke hodnoceni uplne vsechny hry. dyk kazda hra se muze vylepsit.

kazda hra ma nejakej potencial a hodnoceni ma odrazet ne jeho velikost ale jak je ten potencial vyuzitej.

0/0
14.8.2009 17:02

Host

patche

No hlavně dál makat na patchích ;-)

0/0
13.8.2009 17:56

Host

Re: patche

Neboj. Programatori dodelaj bugy, grafici a designeri kteri nebudou opravovat udelaji datadisk a vsichni jsou spokojeni i s novym produktem a hrac ce se mu hra libila, ma na vyber :-) ;-)

0/0
14.8.2009 8:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.