Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Bethesda končí se sérií The Elder Scrolls?

Série The Elder Scrolls je v současné době legendou mezi milovníky RPG her. Už první Arena z roku 1994 ukázala, že Bethesda umí, o dva roky později následoval fenomenální Daggerfall, který si můžete stáhnout zdarma zde. Přes úspěchy třetího a čtvrtého dílu prý Bethesda se sérií končí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

skoda

velka skoda,elder seria bethesde isla,je vidiet ze taky fallout neni uplne ich parketa

0/0
17.8.2009 19:42

Host

Chumbaba

To by byla velká škoda, Oblivion je vynikající hra, pravděpodobně nejlepší RPG posledních pěti (nebo i víc?) let.

Na druhou stranu Bethesda možná vidí, že díru do světa může udělat i s mnohem menším a jednodušším Falloutem, tak si řekla - proč se zase piplat s gigantem typu Oblivion?

0/0
17.8.2009 8:27

Host

Re: Chumbaba

Nenech se vysmát, Oblivon se dá hrát tak max. hodinu (pak přichází nuda), nejlepší RPG za poslední několik let je Gothic 3.

0/0
17.8.2009 12:05

Host

Re: Re: Chumbaba (FO)

Rika ti neco pojem pluginy a mody?, z Oblivionu si mohl mit tak zivej a realnej svet jak si jen chtel...

0/0
17.8.2009 12:29

Host

Re: Re: Chumbaba

chces rict snad Bugthic 3 ne? oblivion hra roku 2006>Bugthic 3,ktery se sekal i na superpocitacich v NASA :P

0/0
17.8.2009 12:30

Host

Re: Re: Re: Chumbaba

tak já za to nemůžu, že ty neumíš stahovat oficiální i neoficiální patche, po jejich aplikování se dá hrát G3 úplně normálně

0/0
17.8.2009 12:36

Host

Re: Re: Re: Re: Chumbaba

oblivion i G3 sou bezva hry.A vyroky typu ..Oblivion je po hodine nude ukazuji jen na nepochopeni hry a slabomyslnost..jestli si to hral hodinu  tak co sem vubec neco pises...nevis o ty hre vubec nic ale hlavne ze remcas...ale to je takova ceska klasika..svejk na kazdym rohu

0/0
17.8.2009 15:28

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Chumbaba

presne, ani po desitkach hodin o te hre nevis zdaleka vse (a to nemusis mid zadne mody) a v tom je to kouzlo

0/0
17.8.2009 15:42

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chumbaba

A což teprve s nějakym tím kvalitním overhallem, to je pak chuťovka ;) Vážne všem doporučuji OOO, dnes je již ve formě čistého instalatoru, žádné problémy s ním nejsou, určitě zkuste a vidte rozdíl.

0/0
17.8.2009 18:17

dwadster

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chumbaba

OOO je masterpiece, pridava do hry dungeony, v kt. su speciane zbrane, niektore sa mi este ani po roku prerusovaneho hrania nepodarilo najst...alebo Midas magic spells, ktory pridava do hry asi 100 novych kuziel...alebo The Lost Spires co pridava 20 hodinovu questovu liniu...s touto hrou su moznosti skoro nekonecne

0/0
17.8.2009 20:42

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chumbaba

R^

0/0
18.8.2009 10:57

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chumbaba

A coz teprve takovy FCOM, skoda ze vetsina lidi nema ani z povzdali poneti o tom, co se dalo z Oblivionu udelat, no, jejich skoda ;-)

0/0
18.8.2009 11:10

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chumbaba

Ano kouzlo je v tom, že chodíš v poloprázdným světě ve kterém se nic neděje, když dojdeš do města tak je tam ''překvapivě'' taky poloprázdno. Grafika vcelku ujde, tada až na ty stromy (které jsou neskutečně nereálné) a atmosfára prakticky nulová. Gothic je nejlepší RPG.

0/0
17.8.2009 18:20

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chumbaba

Gothicman promluvil. Objektivita = 0.

0/0
17.8.2009 22:34

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chumbaba

já jsem objektivní, nemůžu za zo že je to přeceňovaná a nudná hra

0/0
17.8.2009 23:56

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chumbaba

fajn,tak sis rekl svuj nazor,vime ze tomu nerozumis a uz nic nepis a hraj gothic 3,myslim ze to bude pro vsechny to nejlepsi co muzes udelat :-/

0/0
18.8.2009 3:11

Host

Re: Chumbaba

Zaklínač ti nevoní?

0/0
17.8.2009 15:45

Host

Chumbaba

Konečně nesouhlasí někdo rozumnej, slinty lidí, který hráli Oblivion hodinu a pak ho "posuzujou" na fórech netřeba komentovat.

Ano, Zaklínač je vynikající hra, má perfektní příběh, myšlenkovou hloubku, krásnou grafiku, super postavy a rozhovory - hra na 10/10. Oblivion mi připadne celkově lepší především díky rozsahu a vynikajícímu RPG systému. Přeci jen, Oblivion jsem hrál přes 400 hodin, kdežto Zaklínače nějakých těch 40. Každá z těch her má něco a obě jsou zhruba stejně dobré.

Gothic 3 se mi taky moc líbil, ale ne tolik jako Oblivion nebo Zaklínač. K dokonalosti mu podle mě chybí především nějaký souvislý příběh. Ale je to moc dobrá hra.

0/0
17.8.2009 16:39

Host

Re: Chumbaba

Fair enough :-) ... nebo jak se to řekne česky

0/0
17.8.2009 17:52

Host

Re: Chumbaba

G3 jsem moc nehral, Oblivion 70 hodin a taky me moc nebavil, nemyslim ze je to nejlepsi RPG, ten svet je skutecne prazdny a nudny a zadny mod s tim nic neudela. Zaklinac me taky moc nenadchl.

Lepsi RPG posledni doby jsou treba Mass Effect, Jade Empire, Drakensang. Ale nejlepsi RPG jsou ty stare, Albion, BG2, KOTOR, Stiny nad Rivou, Wizardry 7,8, Gothic 1,2, Fallout 1,2, Diablo 1,2

Ale je asi hloupost hadat se o tom, ktere hry jsou lepsi. Kazdemu se libi neco jineho. Ja povazuju Obliviona za ztratu casu, stejne jako se mi nelibil Morrowind ani Daggerfall - porad ten stejny problem, obrovsky prazdny svet, porad stejne dungeony, nudne nepropracovane postavy, mizerny a spatne podany pribeh, mizerne RPG prvky (ve srovnani s BG2), mizerny vyvoj postavy a vlastnosti, pseudosvoboda... Oblivion 5/10, Zaklinac 7/10 :-)

0/0
18.8.2009 9:29

Host

Re: Re: Chumbaba

Mno tak si to projdeme.Rikas nudny a prazdny svet,cilem bethesdy bylo udelat realne pusobici prostredi takze jestli si byl nekdy v lese tak ti to snad dojde.Stejne dungeony,hmm..v Oblivionu je asi 30 typu dungeonu,a z tech se pak skladaji dalsi..myslim ze 30 druhu dungeonu je vic nez dost.Nudne a nepropacovane postavy,ver nebo never ale prakticky kazda postava ma svuj dum,kde zije o spouste postav se daji dohledat informace v knihach a jejich domech,nebo dobre vedenym rozhovorem se sousedem.Spatne podany pribeh...TES serie nikdy na pribehu nestavelo a tim padem se divim ze jsi u hry vydrzel 70 hodin a nepochopil to.Mizerne RPG prvky..mno muj nazor je ze mizerne RPG prvky sou prave v BG2 ktere jsou omezene stolni predlohou,opet nechapu jak si to mohl hrat 70 hodin kdyz te nebavil RPG system na kterem oblivion zcasti stoji.Pseudosvoboda..hmm..hlavne ze V BG2 je svoboda nevidana..Oblivion ma svobodu obrovskou na ukor souvisle dejove linky o ktere ale ta hra neni...

0/0
18.8.2009 10:03

Host

hm

S klesající kvalitou TES dílů mě to ani nemrzí. I když čekal jsem, že TES5 udělají, ale na druhou stranu proč. Pravděpodobně by to zase bylo primárně na konzole. Jen lepší grafika a zmršenější systém.

0/0
17.8.2009 2:44

Host

konec? to určitě...

roman

Dle méo názoru určitě časem něco bude. V součastné době je na tom třeba oblivion ještě velmi dobře, ale tak kdyby za 3roky vyšla podobná pecka tak by mi to vůbec nevadilo. Jinak hratelností je pro mě TES top

0/0
16.8.2009 23:22

Host

bylo na case...

no..uz je na case aby skoncili ! ty jejich nudny rpgečka překypujici svobodou me vubec nebraly:-/.. podle me, cim mensi volny svet v rpg je tim lip. Nechapu proc ted do kazdych her se*ou obrovske svety ( gothic 3, oblivion !!). Bohate stacila rozloha jako byla napr. v Gothicu 1,2. Lepsi mensi ,detailnejsi a propracovany svet ,nez nudne bloumani na obrovskych poloprazdnych plochach . Prave proto pro me byli hry ze serie TES jedny z nejnudnejsich rpg...

0/0
16.8.2009 22:27

Host

Re: bylo na case...

hm, vidíš...pro mě jsou to jedny z nejlepších RPG....a nudny svět??? na každém kroku byly byliny a já rád byliny a rád lektvary a fungující lektvary...a rád oběvuju svet a rád přicházím na tajné, skrýté, těžko přístupné lokace.......

0/0
16.8.2009 23:10

Host

Re: Re: bylo na case...

No nevím jestli to, že to hraješ jako simulátor bylinkaření vypovídá o kvalitě hry ;-D

0/0
17.8.2009 10:05

Host

Re: bylo na case...

ANO! S tím souhlasím, rozhodně bych uvítal menší svět, za 40hodin co hraju oblivion ještě nemám prozkoumány ani všechny města. Naštěstí mě to ale baví a stereotyp mi vůbec, ale vůbec nevadí. Možná je to také tím že mám neustále nové předměty, domy místa a tak podobně

0/0
16.8.2009 23:19

Host

Re: Re: bylo na case...

to ze nemas prozkoumane vsdchny mesta je snad spatne? kdyz vse prolezes je to nuda, nemyslis? ale jinak se svetem mimo mest souhlasim, v oblivionu je prazdny

0/0
17.8.2009 15:45

Host

RPG-cka

Sice nie som RPG-ckar, skor hram vsetky ostatne zanre okrem RPG no toto je pre mna prekvapanie mesiaca (mozno aj roka). Oblivion mal vynimocnu atmosferu aj ked pribeh nebol bohvie ako uzasny. Ta hra ma dokazala zabavit na desiatky a desiatky hodin. Z casu na cas sa k nej rad vratim kedze som ju este ani zdaleka nepresiel celu. Podla mna momentalne Bethesda pracuje na inych projektoch tak nad pokracovanim TES neuvazuju no jedneho dna pokracovanie pride. Boli by predsa blazni aby zahodili taku znacku.

0/0
16.8.2009 22:15

Host

konečně

žádná škoda, stejně je to jenom přeceňovaná hra, která baví jenom stupidní amíky

0/0
16.8.2009 22:10

Host

Re: konečně

Děláš si srandu?!

0/0
17.8.2009 1:20

Host

Re: Re: konečně

ne

0/0
17.8.2009 10:03

Host

^^

naserte si zasranci z Bethesdy, kdyby nebylo TES tak jste ubohy studio co nic neumi, stejnak pouzivate jen jeden starej modifikovanej engine kterej ma uzasnej editor, takze vase posledni prace za 4 roky bylo jen hrat si v nem, fu na vas 8-o

0/0
16.8.2009 21:46

Host

Re: ^^

Sice zbytecne trochu moc drsny ale ono na tom neco je. Je pravda ze vsechny jejich hry vypadaly v podstate stejne, alespon od morrowindu a vyse, akorat lepsi grafika, jiny qesty, popripade strelne zbrane.

0/0
16.8.2009 22:11

Host

Re: ^^

co je stare je automaticky spatne?

0/0
16.8.2009 22:16

Host

Re: Re: ^^

urcite ne, jen se drzi porad stejneho konceptu a profituji z toho, kdyby udelali TES 5 na stejnem enginu, vylepsenem z Falloutu, tak si myslim ze by hraci nic nenamitali, ale chapej oni to neudelali, a ani asi neudelaj, to ze jsou na MMORPG tak chtej jen aby jim nekdo platil prachy kazdy mesic O_O

0/0
17.8.2009 1:39

Host

Re: ^^

Formulace "kdyby nebylo TES tak jste ubohy studio co nic neumi" mě opravdu pobavila. Stejný "argument" můžeš použít i proti jakémukoli jinému výrobci SW/her/čehokoli.

0/0
16.8.2009 22:36

Host

Re: Re: ^^

jem to rpavda TES drželo bethesdu nad vodou když nic jineho nebylo..hry jako Las Vegas, nebo High Heat Baseball nemeli velky uspech a betthesda opravdu zila jen z TES.......vubec nejak zanevreli na RPG....pred rokem rikali ze bude na Wii super hra od nich...kazdej se tesil na RPG...a nakonec sou z toho zavody ale tak hrozny ze stary Rollcage je oproti tomu o nekolik let napred :(

0/0
16.8.2009 23:08

Host

Re: ^^

Ty jsi přece ale jouda.

0/0
16.8.2009 22:45

Host

john02

Dle novinky hned nahore http://oblivion.bonusweb.cz/ prace na dalsim TES uz zacaly

0/0
16.8.2009 21:07

Host

Re: john02

... takze se snad jednou dockame

0/0
16.8.2009 21:08

Host

Re: Re: john02

lol..dyt ta zprava je z roku 2008

0/0
16.8.2009 23:37

Host

Re: Re: Re: john02

ano je, no a? jen sem chtel rict ze se na tom kdysi pracovalo

0/0
17.8.2009 15:39

Host

skoda

Kdysi rikali ze na TES5 budou pracovat po vydani FO3 ale pospichat nebudou. A taky pry meli plany o MMORPG ze sveta TES, kolem ktereho je taky mrtvo.

Je pravda ze ten jejich hlavni pribeh za moc nestal (krome atmosferickeho zacatku), ale treba takova linie questu pro Dark Brotherhood (a s nim spojene knizky ve hre), to byla lahoda. Dlouho na oznameni TES5 cekam, a asi si jeste pekne pockam :-(

0/0
16.8.2009 21:04

Host

nééééééééééé oblivon nejlépe modifikovatelná hra

Oblivion s nejlepšími mody je nejlepší hra, jsou i mody na příběh grafiku atd.....hraji to již 3 roky a stále mohu nalézat nové věci...jiné hry jsou na pár hodin, tohle je hra co vydrží roku. Z celého srdce doufám že není konnneecccccccc..../jinak ten pribeh je vcelku propracovany pokud ctete knizky(ve hre myslim) a hrajete to od prvniho dilu/;-(;-(;-(;-(;-(;-(;-(;-(;-(;-(

0/0
16.8.2009 20:40

Host

Nepochybuju o tom

ze by s tou serii nejak skoncili,je to silna znacka,dokaze jim vydelat balik,ale v soucasnosti by asi na novem dilu  nevydelali tak jak by si predstavovali(krize apod..),takze spise cekaji na vhodnejsi dobu.mozna spise tedkom budou delat na novem enginu...ale verim ze 5-tky se urco dockame...

0/0
16.8.2009 20:31

Host

to snad ne

Tak to je pro me zatim zklamani roku. Oblivion byl vynikajici a zatim jsem dosud cekal na jakoukoliv zpravu o novem dilu. Ted ale vim ze asi marne, snad si dava serie jen delsi prestavku.

0/0
16.8.2009 20:11

Host

...

Dost pochybuju o tom, že by Bethesda zabila TES uplne. Je to prilis silna znacka.

Sam davam taky prednost omezenemu pohybu s poradnym pribehem, ale pokracovani TES bych si ujit nenechal.

0/0
16.8.2009 19:52

Host

Fallout 4

Jestli makají na Falloutu 4 tak nemám námitek, ale jestli potopí TES a s Falloutem 4 to nevyjde tak budu hodně sklamaný... Mimochodem ne netu byly nějaké řeči o TES na iphone, ale s tímhle prohlášením to asi padá ne??? Jinak doufám že se jednou časem TES vrátí.

0/0
16.8.2009 19:03

Host

Re: Fallout 4

O tom TES na iPhone jsem taky slyšel. Ale možná lepší, pokud nebude. Ještě by to dopadlo jak Mass Effect. :D

0/0
16.8.2009 20:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.