Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

HW News: AMD předvádí grafiku pro DirectX 11

Karta opravdu funguje, její parametry jsou ale záhadou >> SSD disky jako vhodné řešení do herních počítačů >> Radeon HD 4650 pro počítače s AGP půjde taktovat

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

WMT

FYI

Neni to bump-mapping, ale parallax mapping. Bump-maps jsou záležitost minimálně deset let stará. Jo a co vim, "Project Offset" tuhle techniku používá docela masivně. Teda jestli někdy vyjde. Obzvlášť poté, co studio před rokem koupil Intel (A bude si to nejspíš šušnit na Larrabee, pro který se to asi momentálně celý předělává. Ach jo...).

0/0
19.8.2009 16:26

Host

.

ja koupim vzdycky to nejlepsi co je a teorie me nezajima

0/0
18.8.2009 12:10

WMT

Re: .

A všichni ti to tu strašně závidíme XD

0/0
19.8.2009 16:30

Host

trocha displacement mapingu

a takovy maly framerate, chcu videt jak to aplikujou na vsech texturach ve hrach s takovym srabsim vykonem.

0/0
18.8.2009 11:59

Host

Lepsi bude si pockat.

Ja i myslim ze kupovat grafiku DX11 hned po vydani Win 7  je blbost.S prichodem Win 7 se teprve rozjede vyvoj grafik i ostatnich veci.Tedka koupite WGA napr. za 5000 a budete si rikat jakej je to mazec atd :-) ale za dva nebo tri mesice bude na pultech zase nova a nova s novejma taktama a moznostma a budete si rikat ze ja vul si nepockal ;-)

0/0
18.8.2009 11:28

Host

Re: Lepsi bude si pockat.

No pokud se podle vás s Win 7 teprve rozjede vývoj grafik i ostatních věcí, tak s tím oslovením ani nemusíte čekat.

A s hrami pro DX 11 to bude mnohem lepší, a některé výjdou během chvíle .. jako Dirt2.

0/0
18.8.2009 11:53

Host

Ashley

SSD disk je určenej pro systém, programy a hry. Na data, kde nezáleží na rychlosti přístupu, jako třeba filmy, si vedle koupíš 1TB disk za 2k. 256GB je naprosto dostačujících.

0/0
18.8.2009 11:27

Host

Docela maso

V rozlišení 2560x1600 skoro 500 fps, ale já osobně šáhnu po mainstreamu, přeci jen už moje x1600PRO není nejnovější.

0/0
18.8.2009 9:13

Host

Re: Docela maso

jen aby to nemělo tu 48bitovou paměťovou sběrnici8-o

0/0
18.8.2009 10:17

Host

Kolik to bude mít shaderů?

Někde sem četl, že Evergreen má mít až 1200 shader procesorů. Co je na tom pravdy?

0/0
18.8.2009 6:53

Host

Re: Kolik to bude mít shaderů?

Nic, je to jen spekulace, tech je hodně, někde uvádějí i 2000 SP na jednom jádrře RV870 a vysoké frekvence nad 1 Ghz a rychlé paměti GDDR5 7Ghz na 384 bit sběrnici

0/0
18.8.2009 7:51

Host

Re: Kolik to bude mít shaderů?

Bude mít minimálně dvojnásobek toho co RV770/790 tedy asi 1400-1600. vše zatím nasvědčuje, že 1600SP je hodně pravděpodobných více na http://www.ddworld.cz/aktuality/graficke-karty-gpu/jak-vykonne-je-ati-rv870-p18-000-bodu-v-3d-mark-vantage-vice-nez-hd-4870-x2.html

0/0
18.8.2009 22:10

Host

Re: Re: Kolik to bude mít shaderů?

Daný web je odpad českých HW blogů. Jan Štach zde (na svém blogu) uvádí to co mu hlava vymyslí, proč taky ne, každý si může na svém blogu psát bludy jaké chce, ale odkazovat na fanATIkův web a jeho informace vycucané z prstu je trochu moc.

O nových ATInách je známo akorát, že budou a mají DX11. Vše ostatní jsou spekulace.

0/0
19.8.2009 11:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.