- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Neni to bump-mapping, ale parallax mapping. Bump-maps jsou záležitost minimálně deset let stará. Jo a co vim, "Project Offset" tuhle techniku používá docela masivně. Teda jestli někdy vyjde. Obzvlášť poté, co studio před rokem koupil Intel (A bude si to nejspíš šušnit na Larrabee, pro který se to asi momentálně celý předělává. Ach jo...).
a takovy maly framerate, chcu videt jak to aplikujou na vsech texturach ve hrach s takovym srabsim vykonem.
Ja i myslim ze kupovat grafiku DX11 hned po vydani Win 7 je blbost.S prichodem Win 7 se teprve rozjede vyvoj grafik i ostatnich veci.Tedka koupite WGA napr. za 5000 a budete si rikat jakej je to mazec atd ale za dva nebo tri mesice bude na pultech zase nova a nova s novejma taktama a moznostma a budete si rikat ze ja vul si nepockal
No pokud se podle vás s Win 7 teprve rozjede vývoj grafik i ostatních věcí, tak s tím oslovením ani nemusíte čekat.
A s hrami pro DX 11 to bude mnohem lepší, a některé výjdou během chvíle .. jako Dirt2.
SSD disk je určenej pro systém, programy a hry. Na data, kde nezáleží na rychlosti přístupu, jako třeba filmy, si vedle koupíš 1TB disk za 2k. 256GB je naprosto dostačujících.
V rozlišení 2560x1600 skoro 500 fps, ale já osobně šáhnu po mainstreamu, přeci jen už moje x1600PRO není nejnovější.
jen aby to nemělo tu 48bitovou paměťovou sběrnici
Někde sem četl, že Evergreen má mít až 1200 shader procesorů. Co je na tom pravdy?