Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Yu-Gi-Oh! - japonská karetní hra s draky, kočkami a roboty

Na trumfy se tu nehraje, ale přebíjená je to mnohdy zuřivější než v mariáši.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Ach jo, zase nerozumní lidé

Dobrý den

Moc mě mrzí, jak se tu někteří hádáte o takové blbosti.

Každý má rád tu svoji oblíbenou karetní hru, tohle beru.Ale nechápu to, proč někteří lidé se přou o to, která z nich je nejlepší, atd..........Raději objektivně řekněte výhody a nevýhody jednotlivých her a né jen tak na sebe pokřikovat pro nic za nic.Zkuste se všichni nad sebou trochu zamyslet.

A předpokládám, že pokud jste alespoň trochu rozumní, tak to uděláte.

Jsme přece lidé, ne zvířata, tak se alespoň zkuste chovat trochu civilizovaně.

0/0
12.10.2009 20:55

Host

YGO! vs MtG

YouSay: Neodsuzuji ani jednu z her. Zkusil jsem obě (a některé další) a YGO! jsem propadl. Zatímco po hodině učení pravidel, výhod a nevýhod a já nevím co ještě v MtG jsem nebyl s to zahrát ani tah. Tak v YGO! jsem se pravidla (základ co stačí pro rychlé hraní) naučil za 10 minut (nutno dodat, že ze hry na PSP).

MtG neodsuzuji a je mi jasné, že má své fanoušky ovšem člověk by měl prvně zkusit všechno a pak se až rozhodovat a neodsuzovat. Co nesedne jednomu může bavit druhého. So who say Yu-Gi-Oh! is a sh*t can go f*ck yourself.

PS: Některé komentáře jsou opravdu k "popukání".

0/0
27.8.2009 20:24

Host

PC

Lidicky kdy to ma vijit na PC??? V

0/0
20.8.2009 15:20

CzechCloud

Re: PC

Na PC vyšlo asi osm her a ten zbytek se dá zemulovat. Existuje hra se základníma kartama na PC a ta se jmenuje Yu-Gi-Oh! Power of Chaos

0/0
20.8.2009 15:28

xmacala

U m,e jasna

Ja ty japonsky xichy nemusim. Staci, ze jsou sikmooci ve hrach. Jsem stredoevropan a nebaavi me hrat si s asijsnou kulturou plnou manga, robotu a jinejch blbosti. Jsem spis mytologickej typ a proro MtG

0/0
20.8.2009 14:24

Host

Re: U m,e jasna

to že jsi další podělaný debil co mu není ani 15 a podporuje dělnickou stranu nás fakt nezajímá... jdi raději si zapnout wowko a uklidni se... Tu řešíme hratelnost obou her a ne že jsi další nacista co si tu hledá cílové útočiště.

0/0
20.8.2009 14:29

Host

Re: Re: U m,e jasna

Co má dělnická strana společného s tím, že se člověku nelíbí manga a anime? Za 2. světové války to byli naopak fašističtí japonci, kteří ostatním vnucovali své hodnoty a masakrovali civilisty (např. v Nankingu). Navíc fašismus zůstal v jaoponcích hodně zakořeněný dodneška, stačí se podívat na jejich zálibu v uniformách wehrmachtu a SS, které tak často nosí hrdinové některých anime a japonských RPG. Proto se uklidni ty a příště nežvaň nesmysly.

0/0
20.8.2009 14:34

Host

Re: Re: Re: U m,e jasna

co to kecáš ty za nesmysly? jako pormiň ale když někdo nazývá něco šikmooký a schválně to tam opakuje ajde vidět rasistický záměr tak mi neříkej že tam jen se mu nelíbí manga a anime.

Pokud tuším dobře, tak Japonsko se přidalo k Německu kvůli tomu, že chtělo ovládnout asii a nikoliv, že jsou fašisti. To se ti vážně omlouvám, ale jdi se přeučit dějepis, jelikož tam nic nebylo fašistického. To že těží pár manga žánrů z nacismu vážně chápu, neboť i američani a češi natáči filmy s tímto tématem že?

0/0
20.8.2009 14:37

Host

Re: Re: Re: Re: U m,e jasna

Japonský ultranacionalismus a šovinismus nebyl nic jiného než fašismus, na tom se shodne většina historiků. Jinak mi taky vysvětli, proč byl tedy v japonské společnosti zhora implementován antisemitismus, když se dali tehdy židé v Japonsku spočítat na prstech jedné ruky. Japonsko šlo zkrátka na ruku Hitlerovi a přizpůsobovalo tomu i svou politiku. Hitler na oplátku nechal japoncům v Asii volnou ruku. Dějepis si radši dostuduj ty, moje vědomosti jsou v tomhle směru dostačující.

0/0
20.8.2009 14:45

Host

Re: Re: Re: Re: Re: U m,e jasna

ano v tom máš zčásti pravdu, ale stále nechápu teda ten první příspěvek. cituji:"Ja ty japonsky xichy nemusim. Staci, ze jsou sikmooci ve hrach." zda tomuhle říkáš rasismus nebo považuješ za obyčejné. Pokud ano, tak si můžete oba podat ruku...

0/0
20.8.2009 15:03

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: U m,e jasna

Ten příspěvek jsme nepsal já, já jsme jen reagoval na to, že považuješ každého, komu se nelíbí manga, za nácka.

0/0
20.8.2009 15:16

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: U m,e jasna

To on nikdy neřekl, že každý, komu se nelíbí anime ani manga je nácek. On jen řekl, že říkat o někom, že je šikmooký, je rasismus.

0/0
27.8.2009 19:13

Host

Re: Re: U m,e jasna

TY SES MAAAAGOOOOOR! :) :) možná ti už bylo 15..ale 16 ještě určitě ne :) :)

0/0
20.8.2009 14:44

Host

Re: U m,e jasna

jo, přesně tak..a každá hra je zábavná tak jak si ji kdo zábavnou udělá...a neznám nic lepšího než draft u MTG

0/0
20.8.2009 14:45

CzechCloud

Re: Re: U m,e jasna

Výjmečně budu souhlasit. MTG drafty jsou naprosto super. U Yu-Gi-Oh! jsou drafty spíš citová/finanční než rychlá rozhodovací záležitost.

0/0
20.8.2009 14:58

CzechCloud

Re: U m,e jasna

V poho, tak to nehraj a zůstaň u MTG. Myslím že s tvým přístupem tě bude mít spousta pražských asijských hráčů ráda.

0/0
20.8.2009 20:42

Host

Re: U m,e jasna

Ses asi po**** ne?Nebudu reagovat tedka na Japonce (i kdyz jedna otazka:Kde sakra v Yugi kartách najdeš nějakej jejich ksich??nechapu).Včem sakra je víc mytologie v MtG?Kdybys o tom něco věděl, tak víš že Yu-gi-oh je poskladané přímo na mytologii starověkeho Egypta,Říma atd.Jsou tam popsani dokonce i bohove jako Ra apod.Najdou se i Římští gladiatoři.Víš o tom prd!(ty se asi radsi divaš na Americke roboty Transformers a šašky v přestrojeni jako Batman v Temném Rytíři (jedinej film, kterej sem prospal) ) Takže podle tebe asijska kultura je poskladana na Mangach,robotech a podobne?no to lol.V tom pripadě je MtG postaveno na americke kultuře Porno filmu,Hamburgeru,Hollywoodu. Rv Yu-gi-oh 4ever

0/0
21.8.2009 5:44

Lupulin

Re: Re: U m,e jasna

???LOL??? praskne ti cévky ty odborníku...běž si hrát s kočičkama a bohem Ra.....Black Hamburger? Hollywood enchantment? Anal Queen?? tyhle karty v MTg nejsou..ty nějaký takový máš?? :)  ale zato v YGO sem viděl nějaký kytičky, kočičky, princezny a roboty....jinak kombinace egyptské mytologie s robotama je fakt užasná...děkuji nechci :) :) :) nemá to žádný koncept sou to namíchané jabka s hruškama které sice chutnají ale král je jen jeden...byl první a právě proto jej lidi nemají rádi...chápu to...haterství je tu velmi modní vlna

0/0
21.8.2009 8:13

CzechCloud

Re: Re: Re: U m,e jasna

Jsem zvědav na to kolik máš za sebou odehraných let MTG, YuGiOh a ostatních karetních her, abys mohl soudit že YuGiOh nemá žádný koncept. Jak už zde bylo napsáno mockrát, MTG byl král do roku 2000 kdy se začali probouzet daleko úspěšnější hry. Dnes je MTG např. i v prodeji sotva v TOP5 v Americe a už ho předehnal i několik měsíců starý Chaotic.

Pokud v YuGiOh potkáš egyptskou mytologii a roboty najednou, tak se jedná o dvě různé ságy (něco jako pětiletý rozdíl mezi MTG edicemi) a nijak spolu nesouvisí. Je jedině dobře že je můžeš potkat dohromady protože nemáme narozdíl od MTG a Pokémonu rotační formát.

Mimochodem gratuluju, já bych se pod takovýhle blábol rozhodně nikdy nepodepsal. Máš odvahu.

0/0
21.8.2009 8:56

Host

Re: Re: Re: Re: U m,e jasna

nemá to žádný koncept sou to namíchané jabka s hruškama které sice chutnají ale král je jen jeden.................z tehle větě je snad jasné že YGO mě neuchvátil kvůli stylu ale jinak je to dobrá hra ale zástanu u starého prověřeného MTG.....to stejné naspáno jinak abys to pochopil...

jinak třeba karta Sonic Duck je fakt k smíchu.....sonická kačenka....NE..mě se prostě víc bude libit MTG a právě kvuli stylu...ale co se hratelnosti týká tak nemlžu nic vytknout jak jedné tak druhé hře...a taky sem nic takoveho nikde nepsal! Lupulin

0/0
21.8.2009 9:28

Host

Re: Re: Re: U m,e jasna

Juj ty jsi všeznalec :D:D ja se poseru jake kočičky,princezny??Když se tam něco takové už nekdy najde tak toho je malo.Tak robotu se tam najde hodně, ale znamenaji většinou prd.MtG vzniklo v americe a ja reaguji na komentář o kultuře(to jsi teda pěkně nepochopil).A ty jsi snad viděls Mangu na yugi kartě?Mytologii s robotama jsem tam ještě nevidel :D ale za to MtG s čarodejama,goblinama přimo srši mytologii :DKašlu vám na nějakej Magic.Nepište sem kravyny, já se vám pak musím smát ;-D LMAO.

0/0
21.8.2009 9:03

Host

Re: U m,e jasna

Koukám že je to tady samej rasista...

Btw. Seš středoevrapan tak opovrhuješ Japonskem ale radši hraješ Americký MtG?

0/0
21.8.2009 10:17

Host

...

jo, u YGO jsem taky strávil s kámošem několik dlouhých hodin hraní, je to fakt pecka. rozhodně lepší než MTG, neříkám, že ten nebyl první a že je asi i stále nejhranější, ale YGO má o hodně lepší koncepci a styl. prostě libovka ;)

0/0
20.8.2009 13:01

Host

Pravda

Cloud má pravdu. Obrázky nemusejí být nejlepší ( mě osobně se líbí), ale ta hra je :-)

0/0
20.8.2009 12:22

Host

Chytraci

Njn další lidi co se nemohou smířit s realitou, že mtg vážně vedla do doby, kdy se jiný hry teprve probouzeli:-). Momentálně je situace taková, že postupně ztrácí hráče, kteří přechází k jiným hrám. Pokud je tedy dle vás nejlepší a nejhranější, jistě by již byla v guiness rekordech;-). A taktéž nechápu tak nesmyslný ceny karet, co nejen, že nepomáhají k zvýšení počtu nových hráčů a spíš člověka přímo od toho odradí. Fakt si za nějaký toaletní papír z lotusu pár set dollaru platit nebudu to abych už si za to koupil notebook či pořádný mobil a ne kartu co se mi zachvili rozpadne v ruce :-D.

Fakt takový lidi žeru nejvíc :-D.

0/0
20.8.2009 11:05

Host

Re: Chytraci

Chápu, že je lepší koupit věc jež ztrácí každým dnem na hodnotě, místo věci, jejíž se hodnota každým dnem zvedá ty chytráku ;-)

0/0
20.8.2009 12:45

Host

Re: Re: Chytraci

to byl říkám příklad z mnoha. Stejně nechápu jaký význam má kupovat si tu kartu a pak ji doma mít ve vitríně a čekat každý rok až se zvedne cena? Není to nesmysl? Myslím, že takový počítač aspoň využiješ, buď v zaměstnání, či studování popř. k pobavení-hraní her, chat atp., ale to nebyl pravý smysl mého příspěvku. Jde mi oto, že si cenu té karty neurčují hráči či trh, nýbrž sám Black Fire.

0/0
20.8.2009 14:26

Host

Re: Chytraci

LOL, ta karta ti vydrží věky, mobil za rok vymeníš...notebook za dva..tys taky nebyl v první řadě když se rozdával filip co? :)

0/0
20.8.2009 14:49

Host

Re: Re: Chytraci

Karta vydrží věky? Když jsme byl malý špunt, sbíral jsme kartičky z jakéhosi Doomtroopera a stačilo, abych měl některou pár měsíců vystavenou ve vitríně a za tu byla vyblitá tak, že šlo sotva přečíst, co je na ní napsáno:-)

0/0
20.8.2009 14:53

CzechCloud

Re: Re: Re: Chytraci

Musíš se taky umět o tu kartu starat. Mám doma okolo 100 000 karet a všechny jsou v near-mint/mint stavu.

0/0
20.8.2009 14:59

Host

Re: Re: Re: Chytraci

kdyby sis dal do vytrýny spodky, taky by ti vybledly......od čeho sou albumy? folie atd...

0/0
21.8.2009 11:37

Host

pane autore clanku..

Precetl jsem prvnich par odstavcu a zkuste se nad sebou zamyslet. Vas clanek je stylem asi tak jako prumerna seminarni prace. Zkuste si uvedomit, pro jakou cilovou skupinu lidi pisete, protoze me napriklad opravdu nebavi cist clanek o karetni hre, psany takto. Preji pekny den. H.

0/0
20.8.2009 10:37

Flad

Asi ne

Obrazky v YuGiOh jsou vyrazne hezci. Pokud nekomu nabidnu jako zalozku MtG a YuGi, tak si vybere tu YuGi. Navic mi cela hra prisla vyrazne zabavnejsi a prehlednejsi nez MtG. Fakt ze se nespoleha na zadne zdroje/landy/whatever ji uzasne pridava na hratelnosti.

Jedina hra, ktera je YuGi z hlediska strategii schopna konkurovat je v dnesni dobe podle mne jen u nas velice malo znama a rozsirena A Game of Thrones CCG.

0/0
20.8.2009 10:25

Host

Re: Asi ne

Tywole. Srovnávat kresbu týhle kraviny s WotC špičkou, to snad ne. Pokud si někdo vyber YouGi jako zalozku, tak je to buď animefil, nebo emo holčina/chlapec.

0/0
20.8.2009 20:34

CzechCloud

Re: Re: Asi ne

Tvůj příspěvěk vůbec nedává smysl. Za prvé kresby MTG nijak nesouvisí s WotC. WotC pouze najímá umělce, kterým zaplatí daný kresby. Sice někteří z nich jsou skvělý (John Avon), ale naprostá většinou jsou úplně normální kreslíři/malíři fantasy, kterých je tuny a tuny.

Tvoji druhou větu jsem bohužel vůbec nepochopil, takže zareaguju až to napíšeš normálně.

0/0
20.8.2009 20:40

Host

Re: Re: Re: Asi ne

"Za prvé kresby MTG nijak nesouvisí s WotC"

LOL. MtG je od WotC a kresby si nechají dělat. Jak to s nima nemůže souviset? Co asi znamená WotC špička? To znamená kvalita od WotC. To, že to nekreslí oni ví snad každý. Ale je to JEJICH produkt, ať to kreslí třeba děda mráz. Zase další chytrák, co je mimo..

"ale naprostá většinou jsou úplně normální kreslíři/malíři fantasy, kterých je tuny a tuny"

Za prvé, oni si ty tuny ale zaplatí narozdíl od týhle manga srajdy a za druhé, to, že jsou jich tuny nesouvisí s tím, že MtG jsou kvalitně kreslený, takže nevím, co to meleš.

0/0
21.8.2009 23:38

Host

Re: Re: Re: Re: Asi ne

Na tvuj poslední odstavec: To si snad myslíš, že se ty karty nakreslej samy?

0/0
27.8.2009 19:21

Host

Re: Re: Re: Asi ne

"Tvoji druhou větu jsem bohužel vůbec nepochopil, takže zareaguju až to napíšeš normálně."

Já to napsal normálně, takže to bude jen tím, že jsi to nepochopil nebo nechtěl pochopit. To bude dobrý, neboj.

0/0
21.8.2009 23:40

Host

TCG

Osobně mám zkušenosti s hraním MtG, Pokémon a YuGiOh karet a jednoznačně musím potvrdit, že Yu-Gi-Oh mi přišel nejzábavnější... jednoznačně doporučuji dále! :-)!!

0/0
20.8.2009 10:04

Host

uf

Škoda že tady nemám account, asi na něj budu muset chvíli počkat. MTG byl číslo jedno do roku 2000 než se začali prosazovat daleko víc populární hry s lepším konceptem. Dneska je situace taková, že YuGiOh naprosto vede, za ním je stále populární Pokémon TCG a potom je MTG spolu s WoW TCG. Vampire TES je naprosto super hra, která ale bohužel není v Evropě moc populární, přičemž určitě by si zasloužila větší prostor.

0/0
20.8.2009 9:43

Host

vtes

A chlapci co to meliete Vampire: The Eternal Struggle je naj.

0/0
20.8.2009 9:14

myshaaak

MtG je fajn, ale Yu-Gi-Oh! je lepší

Musím říct, že hraju obě hry a Yu-Gi-Oh! jednoznačně vede. Mám mnohem zábavnější koncept, který se obejde se bez otravných zemí.

0/0
20.8.2009 8:25

Host

obrazky

 = hnus

MTG byl je a bude vždy číslo jedna v karetních sběratelských hrách

0/0
20.8.2009 8:03

Host

Re: obrazky

Moje řečR^

0/0
20.8.2009 10:36

Host

obrázky

Kdybych věděl kde bydlíš, tak bych nejradši...........;-€

0/0
20.8.2009 11:47

CzechCloud

Re: obrazky

Obrázky jsou záležitost vkusu a nijak nesouvisí s kvalitou hry.

0/0
20.8.2009 11:52

Host

Re: Re: obrazky

no to máš pravdu..tady taky nikdo neříkal že když sou hnusný obrázky tak hra je automaticky taky shit.....nejaka moc bujna fantazie... :)

0/0
20.8.2009 14:42

Host

Re: obrazky

V MtG jsou obrazky vyblute zato v Yu-gi-oh!jsou barevnejší dýchající.Holt češi jsou zastarala spodina se divim že nestavame furt s kokrhanim a nechodime makat na pole.

0/0
21.8.2009 5:51

Host

Re: obrazky

Celkem smula, ze vsechny dukazy jsou proti tomu. Ja bych rekl, ze ubyvajici hraci MtG a pribivajici hraci YGO (jestli tomu neveris, podivej se do guinessovky) to celkem dokazují sami o sobě. Kdyz jsem se posledne dival na ratingy, mel MtG jen tolik hracu, co melo podle ratingu YGO pred jednim rokem.  :-P

0/0
5.10.2009 16:45

Host

asi ne

MTG je jenom jedna.

0/0
20.8.2009 1:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.