Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cage: Heavy Rain není interaktivní film

David Cage, šéf vývojářské firmy Quantic Dream, která pracuje na atmosférickém thrilleru Heavy Rain: The Origami Killer se ohradil proti poznámkám, že jeho hra bude interaktivní film. "Opravdu si myslíte, že jsem tak stupidní, abych v současnosti na PlayStation 3 vyráběl kopii Dragon´s Lairu? Nejsem šílenec." Reagoval tak na kritiku toho, že akce, která ve hře probíhá, je řešená pomocí QTE, tedy kontextových tlačítek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Ursus

Heavy Rain je interaktivní film, ale interaktivní film nové doby. Divím se, že Cage najednou couvá a ohrazuje se. Proč tedy Fahrenheit měl v nabídce nikoli New Game ale New Movie?

Jasně není to interaktivní film tak, jak jsme ho znali dříve, ale je to rozhodně interaktivní film 21. století. Sám Cage to dříve tvrdil, nechápu, proč najednou takhle obrací.

0/0
23.8.2009 11:26

Host

nesmysly

Tak vic nesmyslny clanek jsem snad necetl.Nekritizuji clanek samotny ale stupidni slova Cage.To co jsme do ted videli v trailerech a videi nebyla hra s volnym pohybem ale nalinkovanym dejem s predem naskriptovanymi pohyby v omezenym tunelovym prostredi.Tak jak muze samotny producent hry hlasit takovy nesmysly.Tahle hra bude naskriptovana od zacatku az do konce a nebude tomu jinak.

0/0
22.8.2009 1:42

Host

Re: nesmysly

Naprosto to nechápeš, Heavy Rain ti nabídne naprostou dějovou volnost. Pokud hraješ Crysis můžeš maximálně chlápka obejít z lesa, nebo vzít vozidlo a zaútočit z druhé strany. ve chvíli kdy vyhraješ začíná další předem určená mise, nebo když umřeš vrátíš se na pozici před tím. Zatímco cokoliv co uděláš v HR má následek ve formě změny děje, tedy hraješ potom naprosto něco jiného. OK chceš příklad: Umřeš, tak pak začneš hrát za jinou postavu, která dejmetomu VÍ o tvé smrti a možná ji i vyšetřuje!!! Nebo navštívíš někoho nebo ne. Když ano můžeš pak v budoucnosti využít jeho pomoci, když ne musíš něco řešit těžší cestou. Atd. atd. možností jsou stovky.

0/0
22.8.2009 7:17

Host

Re: Re: nesmysly

já bych snad ještě dodal, že Heavy Rain samozřejmě v sobě skripty má, je to pochopitelné, skripty v sobě má i GTA hra, tedy pokud jen nejezdíš po městě , ale plníš úkoly, skripty v sobě má Mafia, bude mít Mafia 2, vůbec už nemluvím o takových hrách, jako je třeba Gears of War, kde jednoduše MUSÍŠ jít dějovým tunelem a každou chvíli skripty řídí naprosto všechno.  Prostě vlezeš do tunelu a jdeš jím až do konce a autory připravené skripty a animace hru ovládají... Heavy Rain bude mnohem svobodnější, právě pro to, že volby modifikují děj. Neexistuje HRA bez skriptů, možná nějaké MMO i když i tam jsou skripty ...

0/0
22.8.2009 10:16

Host

Re: Re: nesmysly

lol, V Crysis je málo toho co musíš fakt sundat, lidi se dají v mnoha případech v pohodě obejít nebo je ignorovat a profrčet do další lokace.

0/0
22.8.2009 11:40

Host

Re: Re: Re: nesmysly

Ano to můžeš udělat, nebo můžeš sundat celej barák ve kterým je raketometem, ale TO JE JEDNO!!!! Děj hry to neovlivní, ten je naprosto linární. Jen proto, že necháš pár maníků živejch tak s nima na konci nepokecáš a nepomůou ti že jo. A to je ta nelinearita Heavy Rain, ve své podstatě výrazně větší než u svázaných seudootevřených her !

0/0
22.8.2009 12:52

Host

Re: Re: Re: nesmysly

Čili zrhuba totéž jako v HR? Jen s tím rozdílem, že v HR bude tato svoboda zapracována trochu jinak?

Takže pointa tvého srovnání?

0/0
22.8.2009 15:53

Host

Mazec!

Tohle bude gamesa..:-P UZ pomalu zacinam zhavit svoji PS3R^

0/0
22.8.2009 1:30

Host

Heavy Rain

Krasna hra a urcite velice kvalitni zazitek to bude tesi se na to

0/0
22.8.2009 0:31

Host

Pičovina

Jděte s tou kravinou do hajzlu a pořádně to spláchněte!!!!

0/0
21.8.2009 20:29

Host

Re: Pičovina

sóuhlas!!!!!!

0/0
21.8.2009 21:03

Host

Re: Pičovina

Opravdu reakce zakomplexovaného puberťáka. Když se neumíš chovat, nechoď na internet.

0/0
21.8.2009 21:07

Host

Re: Pičovina

že jsi hlupák nemusíš roztrubovat ještě po BW... stačí když to na tobě vidí okolí

0/0
21.8.2009 21:23

Host

lol

takže nemusime stiskať tlačítka vobec. parada ;-D

0/0
21.8.2009 20:15

Host

Re: lol

To přece nemusíš u žádné hry. Akorát tam pak zůtaneš stát v úvodní lokaci... stejně jako v Heavy Rain.

Máš tam další vysněné smyšlené argumenty?

0/0
21.8.2009 22:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.