Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

World of WarCraft: Cataclysm a zkáza starého světa

Jedná se sice "jen" o rozšíření, ale změn je tolik, že se Cataclysm tváří jako úplně jiná hra.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

WoW klasika

WoW je prostě nejlepší MMORPG v současné době i nejbližší budoucnosti. Zkoušel jsem L2, AoC nic mě tak nechytlo, wow hraji už asi 4 roky, samozřejmě s přestávkama. Má to propracovaný systém a bohatou propracovanou historii.

Kdo se tu naváží do grafiky, toho fakt nechápu, WoW mý svůj styl, který se nikde nevidí, ostatní tvůrci MMORPG her se snaži o nejlepší grafiku a polonahý ženský .. zbytek je pak o ničem. Wow je 5 let stará hra, má krásnou  stylovou grafiku, příjemné prostředí které se zalíbí i menším, kteří si třeba jen tak pobíhaj v základních lokacích :)

0/0
10.11.2009 3:07

Host

Re: Trochu precenena hra

;-D Pro decka jako ty je to tuctovka, pro starsi co vyrustali na warcraftech je uplne o necem jinym co nekdo jako ty nemuze pochopit.A k grafice...stejny jako by sem napsal ze hoperi se oblikaj jak gejove..tahle grafika k tomu proste patri je to styl a komu se nelibi at si najde nejakou hru s uber grafikou a je ticho:-)

0/0
26.10.2009 23:19

Host

fakan

wow hraje muj bratr:-)ale hraje to moc sere me proto se mi nevenuje;-€;-O ja mu rikam ultra smrad;-Drikam mu tak protoze se nekoupa;-D;-D mislim ze warcrawt1 warcrawt 2 a warcrawt3 a datac sou nej me to baviiiiiiii!!!!!!!!ale k brachovi do pokoje nechodim protoze ho kluli tomu nemem rad je toooo debil!!

0/0
18.10.2009 11:35

Host

WoW

WoW jsem hrál asi rok, a ten kdo tvrí, že to je blbost, tak má možná TROCHU pravdu...Blbost to je ! Ale to je každá hra. Zatím jsem u žádné hry nevidržel dýl jak u WoWka.Je pravda, že ta grafika není moc promišlená a vylepšená ( viděl jsem lepší) Ale WoWko má výborný děj a je výborně provedené a zpracované a hlavně tím, že dělají nové data disky a pořád něco s dokobalují a to jsem u jiných her ještě neviděl.. Prostě pro mě WoW je na 1 místě !!!!! Nevim jak je to u Vás, ale u mě je to jedno značné. Chce to jen najít ten správní server, a určitě si jí oblíbýte... Doufám, že budou dělat pořád noví datáče ?!!! :-);-DR^V!!

0/0
14.10.2009 17:34

Host

chyba

jenom... máte tam chybu... southshore nebude zničený hordou lae deathwingem... díky zemětřesení... jen se na to video podívejte pořádně... vesnice co horda zničí a přivlastní si je Astranaar ;-)

0/0
8.10.2009 22:19

Host

Trochu precenena hra

WoW jsem hral stejne jako hromadu dalsich online her, ale nepochopim nad cim  se porad vsichni rozplyvate. Jediny v cem ma WoW vyhodu je ze zacala dost brzo a mela cas si natahat skalni priznivce, ale tvrdit o tyhle hre jak je uzasna a neprekonana je blbost kterou muze tvrdit nekdo kdo asi nehral nic poradnyho.

Zkousel nekdo z vas co tvrdite jak je WoW uzasnej treba Vanguard? To se s tim vasim kreslenym .... neda vubec  porovnavat, at uz na grafiku, nebo na moznosti.Sice to SOE podelali s brzkym nastupem plnym bugu a dost lidi odradili, ale i tak... zahraj si Vanguard a pak tvrd neco o hre. A ze je grafika WoW pro deti?S tim 100% souhlasim.Vydrzel jsem ho hrat tyden v ocekavani neceho vic, ale....nic co by me chytlo neprislo.Moznostma je to jen tuctovka.

0/0
21.9.2009 21:16

Host

Re: Trochu precenena hra

Vanguard=blbost

0/0
22.9.2009 12:13

Host

Re: Re: Trochu precenena hra

no našel sem si screeny z tý tvý úžasný hry Vanguard a hned při prvním sem to radši zavřel, protože ta grafika je vážně kravina....

0/0
24.1.2010 16:36

Host

-

mali dať ako dalsiu rasu Ogrov, Goblini su nesympaticki, neatraktivni a vela ludi za nich nebude hrat, aj ked chápem o čo im išlo - chceli proste dať Horde nejaku komickú zábvanú rasu.../

0/0
21.9.2009 14:14

Host

Projekt

Sakra chyba,je to    martin.kratky@volny.cz

0/0
30.8.2009 23:27

Host

Projekt

Dobrý den,může mě někdo napsat,jak je to s tím tajným projektem Blizzardu?Někde jsem četl,že prý chtějí udělat jinou onlinovku a na wow se vykašlat a někde jsem četl že jde o warcraft 4 nebo Diablo.Předem všem děkuji

můžete me napsat na:    martin.kratky@volny.czartin.kratky@volny.cz

0/0
30.8.2009 23:26

Host

free

Wow je báječná hra opravdu zabaví a de i na starší pc to je její plus. ta hra je velice rozmanitáR^ a plná zábavy kdo hraje na Free serveru přece není socka ;-€;-€ asi to tady někomu nemysí když píše caps lockem a nadává na free byl sem na anglickém serveru kde hrálo 5000 lidí a spustu čechů to byla prča!

jinak když ste na ofiku je tu značná stráta identity :( prostě  často nepotkáte stejné lidi zato na free ano niní hraju na wowspider.eu a nemůžu si to vynachválit prostě pohoda ;-) a new rasy se tešim  hlavně na worgeny ;-D;-D

0/0
30.8.2009 10:29

Host

Zajímala by mě jedna věc...

bude ta destrukce starého světa vidět až po nainstalování datáče, nebo příjde s patchem? vrtá mi totiž hlavou jestliže hráč A se bude procházet po pouštní planině bez datáče a hráč B s datáčem bude mít místo té planiny průrvu plnou lávy, jak uvidí hráč B hráče A ? ve vzduchu nad průrvou ? 8-o

0/0
28.8.2009 14:19

Host

Re: Zajímala by mě jedna věc...

krajina bude pre vsetkych rovnaka, akurat bez datadisku sa nebude dat ist do novych lokacii.. co napriklad nejak nechapem ze si ludia ten datac nekupia... poplatky su rovnake a cena za hru 1k  zrovna nie je nejaka horibilna  viac na tej hre minies za rocne predplatne :-)

Bak

0/0
28.8.2009 14:45

Host

Re: Re: Zajímala by mě jedna věc...

prave.. 1k za datadisk ... kdyby misto nich uvolnili patch s novym obsahem zdarma, meli by ho vsichni najednou a nebyl by problem. Jak rikas, na poplatcich si stejne vyberou mnohonasobne vic. A ti co hrajou na Freeservrech maj hru stejne stazenou z netu, tam by jim finance neunikaly. Ale rozumim, ze je to jen muj nazor a Blizzu do toho nemam co kecat :-) Lidi co zacnou hrat dnes jsou na tom dobre, WoW + BC za 6stovek a LK pude brzo taky dolu...

0/0
1.9.2009 10:23

Host

WOWKO

No tak s tím že se wowko čímdál tím víc posíra s dalšíma patchema a datadiskama je pravda,ale jen na free serverech pro chudý.Na ofíku pravej opak.WOW 4 EVERR^

0/0
28.8.2009 0:24

Host

Re: WOWKO

ubožáku... co si o sobě myslíš že ostatní nazíváš že sou chudý? inteligentní člověk si zahraje na free protože ví že i na free se dá kvalitně zahrát... a na co platit za hru kterou můžeš hrát zadarmo? zamysli se nad svim postem... ;-€

0/0
8.10.2009 22:22

Host

Re: Re: WOWKO

hosku nevis o cem mluvis kdyz tady propagujes free severy, jsem tam hral cca pul roku a musim rict ze tam nefungovala pekna kupa veci, vcetne q, talentu, instanci atd atd. Ted jsem uz 3/4 roku na ofiku a na freecko jsem se uz ani jednou nevratil. osobne si radsi zaplatim necely 4kila mesicne nez abych hral nejakou blbou demoverzi na free, /rofl:-P

0/0
19.10.2009 15:57

Host

Re: Re: WOWKO

každej kdo hrál offic ví jakej je to rozdil!!!

free server je dobrej pokud nemáš moc času na hraní;-D

0/0
26.11.2009 19:42

Host

Re: WOWKO

hral sem po vydani cca rok a neco offi(ruzne rodeleny casove) zbytek po freeckach a musim rict ze jeste minulej rok to bylo fakt nesrovnatelny ale ted uz to nejde tak jednoznacne rict. samozrejme nez se na free vyladej nektery veci tak t trva a nez je to fakt pouzitelny a kvalitni tak si treba pul roku rok pockas (nez se vyladi databaze a core apod. po new patchi/datadisku) ale existuje hafo kvalitnich free serveru kde ti jede uz drtiva vetsina veci. viz napr ceskej Twinstar .. ty typci na tom makaj fakt hardcore a ten server je ted v takovy fazi ze 98% freecek muze jit do haje a rek bych ze bys sam hodne cumel jakej kus prace odvedli.... pro lidi kterejm je lito davat (sice drobny, ale prece) prachy kazdej mesic kdyz si treba ten mesic zapne wow jednou sou proste ted uz freecka vyborna alternativa .. 

0/0
30.11.2009 13:37

Host

wtf?

UZ muzu zacit blejt? tohleje fakt sila!!! Svaty stary wow bez datacu, cimnovejsi datac tim vic to serou... 1) dalsi postavy, kolik jichkur*a jeste chtej?, 2) dalsi lvl, fakt prdel expit rok8D a vyvrcholenim mizejici attackpower apod., fakt cim dalvic pro deti

0/0
27.8.2009 23:47

Host

Re: wtf?

až na to, ty chytráku, že 1-80 ve WoLK jde daleko rychleji než 1-60 ve Vanille...a pokud vím mají tam být další rasy, ne postavy trumpeto.

0/0
28.8.2009 9:18

Host

Re: wtf?

oni to takhle schvalne davaji, aby to hrala i ta mladsi generace:-) >> vice penez ;) vis takhle se nato musis divat.. Nezajima je nejakej magor kterej hral Classic woW a zacne tu nadavat jaka je to sracka:-) to je jim uplne u prdele, proste je to novy a lidi je vic a vic..

0/0
29.8.2009 18:07

Host

Tommymag

WoWko je super. 8-o Když nejsem doma tak hraju na notebuku za 10000kč a jede to. Jediné co mi vadí, nemá češtinu. [>-]

0/0
27.8.2009 15:49

Host

Re: Tommymag

nj, to je ta MMORPG závislost...

0/0
27.8.2009 19:23

Host

WoW konkurence

WoW konkurenci nenajde.byl tu AoC,Warhammer ty vsechny meli ambice sesadit wow z trůnu a jak to dopadlo?

0/0
27.8.2009 15:20

Host

Re: WoW konkurence

dopadlo to uplne nahowno

0/0
27.8.2009 15:30

Host

Re: Re: WoW konkurence

řekl ten, kdo ty ostatni ani nehral :P

0/0
27.8.2009 19:23

Host

Re: Re: Re: WoW konkurence

za to já to hrál a musím říct, že jediná hra, která se WoW vyrovnala bylo LOTRO. WHO bylo sice dobrý a pvp byla legrace, ale celkově ikdyž sem pvp založený hráč mi to připadalo, no takový divný...nevím proč, prostě mi to nesedlo.

0/0
28.8.2009 9:16

xent

Re: Re: Re: WoW konkurence

Ja hral AoC (asi tak 4 mesice) a musim rict , ze i kdyz to neni uplna mizerie , tak WoW je proti tomu mnohem lepsi.Tvurcum AoC se nejak povedlo okopirovat WoW temer do posledniho detailu , ale jaksi tam zapomeli pridat zabavu. Ja se u toho fakt nudil, i kdyz uznavam , ze jsem tu hru nepoznal tak dobre, tzn. ze  "hi-end content" je mozna super , ale to se ja uz nedovim.

0/0
28.8.2009 11:06

Host

Wow není vůbec špatná hra

Je to usměvný kolik rádoby dospělých lidi se tady tváří že je wow pro malé děti ale nejak nepobiram ?!co?! je na wow pro male děti:-) grafika?  mě se líbí a dělá to skvělou atmosferu pro hrani a opravdu nechapu jak muže 3letý kluk jak tu nekdo psal hrát wow, který je kompletně v angličtině a navíc pochybuju že umí číst ale to je věc názoru+ počitač za 20tis. ''stačí'' - to je dobrý vtip, ale pokud jste například student, tak se na tech 20tis. musite pořadně nadřít!! ;-O Wow je celkově velmi povedená hra která jen těžko hledá a v nejbližší době najde dobrou konkurenci

0/0
25.8.2009 19:43

Host

Re: Wow není vůbec špatná hra

To víš no, 100x opakovaná lež se stává pravdou.

0/0
26.8.2009 15:32

Host

Re: Wow není vůbec špatná hra

az na to ze to pravdepodobne pise stale a ten isty clovek ...zaciatok kazdeho prispevku "WOW pro deti" je "souhlasim s panem xy (pravdepodobne sam so sebou)"...potom pride "muj syn ma xy (v kazdem prispevku mene) let a hraje to" a nakonec "grafika je o nicem" ;-D

0/0
28.8.2009 14:55

Host

WOW

WOW 4EVER

0/0
25.8.2009 12:42

Host

john

Je dobre že graficky vylepšia vodu, to jediné mi na wowku z grafickej stránky vadilo. Tiez je dobre ze urobia daco s funkciou LFG pre low levely, lebo je pravda že zohnat partu na obycajne questenie alebo dungeon je dost obtiazne...

0/0
25.8.2009 11:43

Host

World of Disney

Souhlasím s hostem z pondělka. WoW je nádherná hra pro děti a občas svého 3-letého syna s obdivem pozoruji jak dokáže při šíleném souboji s nějakým monstrem na konci raid-dungeonu mačkat 12minut dokola 1-2 tlačítka....

Navíc nádherná, moderní 3D grafika strčí s přehledem do kapsy bombermana i třeba Doom II. A HW nároky? Směšné, stačí počítač již na 20.000 Kč, no nekupte to.

WoW bych přirovnal v našich zeměpisných délkách a šířkách k takové Heleně Vondráčkové. Její písně už taky roky stojí za hov*o, vypadá jako zombie, ale celý národ si bude dále kupovat její CD a vychvalovat ji až do nebes, protože ped 150 lety to byla výborná zpěvačka s jedním hitem.... To stejné je WoW. Kdysi to byla nejlepší hra na světě, teď je to Disney pro děti.

0/0
25.8.2009 7:33

Kizrath

Re: World of Disney

Ok, rad bych te videl na Mimironovi na hard mode a videli bychom, jak jsi uspesny a jak by jsi to zvladl;-), ale dej si bludišťáka, ale opet neoriginalni kritika postavena na tom, ze to hraji jen deti, zkus si nekdy zajit do vetsi guildy a uvidis kolik lidi co raiduji jsou pod 18 jestli dva nebo tri;-)

Priste zkus prijit s necim originalnim;-)

0/0
25.8.2009 7:41

Glock každopádně bez -e

Re: Re: World of Disney

!! You have been trolled !!

0/0
25.8.2009 7:56

Host

Re: Re: World of Disney

To jsou hodne "velky" zoufalci kdyz jim je nad 18 a jedine co cele dny a vecery delaji je ze hrajou hru;-D evidentne nemaji zadne pritelkyne manzelky je davno opustili a deti leda ve stridave peci! Totiz normalni dospelej clovek nema cas pravidelne raidovat chodit do prace a jeste se starat o rodinu!!

0/0
30.9.2009 11:11

Alaman

Re: World of Disney

Takové rádoby moudré výlevy jsou opravdu hodně úsměvné. Další komentář netřeba ;-)

0/0
25.8.2009 8:31

Host

Re: World of Disney

Tak toto je naozaj huste. Mam 34 rokov, hram wow 3 roky, berem ho ako super odreagovanie od denneho stresu v praci a v zivote, v gilde je vekovy priemer 25-30 rokov, v drvivej vacsine super pohodovy ludia, moju zenu a dieta nezanedbavam, proste na vsetko si najdem cas... tak o co ide? Preco by som mal brat zivot len realne?   Ludi ako ty povazujem za ubohych a v podstate ich lutujem.  Grafika sa mi paci aj ked je pestra, ale nejak si inu predstavit ani neviem. Ale ako uz u hier od blizzu byva zvykom, hratelnost rozhoduje, naco mi je hra ktora je graficky namakana, ked obsahovo stoji za staru backoru ? pozdravujem Morgianu :-) Bakterius

0/0
25.8.2009 11:00

Host

Re: Re: World of Disney

Nehrál si náhodou na Sylvanas?

0/0
25.8.2009 16:53

Host

Re: Re: Re: World of Disney

ee, narodeny na steamwheedle cartel a dorastam na thunderhorne :-)

0/0
26.8.2009 14:08

Alaman

Re: World of Disney

Napsal jste: "Souhlasím s hostem z pondělka. WoW je nádherná hra pro děti a občas svého 3-letého syna s obdivem pozoruji jak dokáže při šíleném souboji s nějakým monstrem na konci raid-dungeonu mačkat 12minut dokola 1-2 tlačítka.... "

Kdyžtak synovi vysvětlete, že pokud v prvních sekundách boje s monstren padl, nemusí do konce mačkat ty 1-2 tlačítka. Mimochhodem. Co to znamená mačkat 1-2 tlačítka 12 minut? 1 nebo 2?

0/0
25.8.2009 13:15

Host

Re: Re: World of Disney

všetky klasy okrem jednej v boji použivaju jedno - dve tlačítka. Keby si to hral tak by si vedel

0/0
21.9.2009 14:11

Alaman

Re: Re: Re: World of Disney

Je to snaha vyprovokovat další ujetý flame tím, že tady budeš plácat nesmysly? :)

0/0
21.9.2009 23:31

Host

Re: World of Disney

grafika je pekná, inak ja mam celkom vykonny pocitac ale v stormwinde sa mi to seka ked je vela ludi (20-30 fps) to znamena ze az take nenarocne to nie je.

0/0
25.8.2009 13:32

Host

Re: World of Disney

to stale pise ten isty, daj si uz toho bludistaka a neotravuj ;-D

0/0
28.8.2009 14:49

Host

WOW

World of Warcraft 4EVER:-)R^V;-D:-):-)R^R^R^R^R^R^R^

0/0
24.8.2009 22:56

Sejka

Drakthul

Jaká je momentálně situace na seeveru Drakthul ? Díky

0/0
24.8.2009 21:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.