Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

The Conduit: je libo emzáky a tajná spiknutí?

Stříleček je na Wii poskrovnu, takže další vítáme s otevřenou náručí. I ty s hloupým příběhem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

psani recenzi

Ahoj, chtěl by někdo psát recenze? Nebo nějaké jiné články? Mám web pro Wii a chtěl bych ho rozjet ve velkém, tak hledám autory. Pokud byste měli zájem tak napište třeba na mail libor.bibo (zavinac) gmail.com Díky

0/0
9.9.2009 21:09

Host

info pap

Jeste bych rad ke vsem tem pripominkam dodal, ze se doba meni a z lidi se stavaji pracujici masiny. Tim chci rict, ze ne jenom kvuli ekonomicke krizi ale take kvuli tomu, ze firmy chteji nahrabat vic penez. Predhanejji se jedna pred druhou, a proto chteji usetrit co nejvice penez na vyvoji. The conduit byl ve vyvoji asi 15 mesicu a nebyl udelan na zadnem predrazenem hernim enginu, ale na firemne udelanem 10 let starem. Zaroven nebyl udelan pro ps3 nebo 360, proto ho nemuzete s nimi srovnavat. Dalsi vec je, ze publisher tlaci na vyrobce cim dal vic kvuli penezum, ale zaroven se vyrobce snazi vyzdimat se stareho enginu co nejvice. Na hre pracovalo zhruba 30 artistu a mezi nimi prichazeli a odchazeli contract lidi. Ja jsem treba prisel do firmy a prvni objekt co jsem dostal udelat byla helikoptera u bileho domu, pak auta v ulicich a nakonec ty pojizdne tunely do letadel. Ve firme se dela asi 8 her najednou a milestone je kazde 2 mesice, do te doby musite udelat tolik prace, ze si pripadate jako robocop. A jak vsichni vite, to co ma byt rychle ne vzdycky dopadne dobre. Ale publisher je radsi kdyz usetri penize, nez aby je investoval do lepsi grafiky a propracovanejsiho pribehu. Je to par tydnu co firma koupila Infernal engine, takze veskere dalsi hry od nas budou uz na ps3 a 360 s novou technologii. Pokud ale publisher prijde s verzi na wii, ps2 a psp, bude se pouzivat opet ten stary :o) Na druhou stranu, kdyby The Conduit dostal o rok vice, vypadalo by to zase jinak :o) Pri porovnani her se musi brat v potaz hodne veci o kterych bezny hrac vubec nevi.

0/0
3.9.2009 17:40

Host

Re: info pap

On o nich nejen nevi bezny hrac, ale ani bezny novinar. A to z prosteho duvodu, ze je to nezajima. Muzou si totiz doprat ten luxus a srovnavat jen to, co dostanou na stribrnem podnose, bez ohledu na to, na co tlaci publisher...

0/0
3.9.2009 23:40

Host

Re: Re: info pap

jj, zivot je proste hrozne fer :o)))   a lidi jsou hodny, mily a pomahaji si navzajem :o)))  je proste balada poslouchat to jak je ten zivot krasnej a ze udrit se k smrti je vlastne dobra vec :o))

0/0
4.9.2009 2:38

Host

grafika

Ty vole to je humus grafika

0/0
3.9.2009 16:14

Host

Re: grafika

Komu tykáš?

0/0
4.9.2009 9:00

Host

Re: Re: grafika

...to je Arab...tomu nemuzes tykat......V

0/0
5.9.2009 20:04

Host

ASE a grafika

Trochu se mi nelíbí výraz "ASE se tak hodí téměř pořád". Za celou hru jsem ho použil všehovšudy cca čtyřikrát. 

A pět chválu na něco tak šeredného, jako je grafika Conduitu, snad nemyslel autor vážně. 

Jinak souhlasím se šestkou. Oproti vysokým očekáváním rozhodně zklamání.

0/0
2.9.2009 11:14

Host

Ursus

To bych chtěl vidět, která FPS dneska nemá stupidní příběh. Snad Halo 3, Half-life 2. Jinak mě nic nenapadá.

0/0
2.9.2009 10:13

Host

pekne...

Jak je na tom grafika ve srovnani treba s Killzone? Ted to neberte jako buzeraci z rad Sonyboyz:-) mam na mysli prvni dil pro PS2. Diky.

0/0
2.9.2009 0:25

Host

Re: pekne...

No samozřejmě, že je tato grafika lepší (to se stačí podívat na obrázky). Jen chci připomenout, že Killzone1 nebyl ani tak o grafice, ale atmosféře. No tak snad se mnou budeš souhlasit.:-)

0/0
2.9.2009 7:00

Host

Re: pekne...

Graficky je to lepší než KZ, protože to využívá antialiasing a některé věci typu rozostření obrazu atd. Jaké technologie to jsou, po mně nechtějte, to je mi fuk. :)

0/0
2.9.2009 9:23

Host

Re: Re: pekne...

Teď jsi mě rozesmál. HW podpora AA se dá na PS3 jednoduše zapnout. Ten zbytek je totální výsměch. I když bych si to rád zahrál, technologicky to nemá pomalu ani na Black natožtak na KZ2 ;-)

0/0
3.9.2009 14:45

Host

Re: Re: Re: pekne...

On mluvil o KZ1, tedy o PS2, nauč se číst, ty tele.

0/0
3.9.2009 15:48

Host

Re: pekne...

Graficky se tenhle hnus k prvni Killzone ani nepriblizuje a to, ze ma antialiasing na tom nic nemeni.

0/0
2.9.2009 11:27

Host

Re: Re: pekne...

Tys tu hru určitě viděl na vlastní oči, co? ;-D

0/0
2.9.2009 15:31

Host

Re: Re: Re: pekne...

Cirou nahodou uz ji tyden hraju. Zrovna jsem zabil tu parodii na bosse pred Bilym domem, kde nejake koreny drzi helokopteru s prezidentem (ano, jednotlive sceny jsou hodne duchaplne).

Conduit vypada o generaci hur nez dva roky stary Metroid 3. A ten se mi taky zrovna moc nelibil.

0/0
2.9.2009 16:26

Host

Re: Re: Re: Re: pekne...

rict o conduit ze je to hnusna hra muze rict fakt jen ps/xboy fan... je to opravdu namakana grafika... stejnou grafiku mel i X360 na pocatku... a nechapu proc sis porizoval Wii kdyz ti zalezi jen na grafice... PS: rict o metridovi ze je to hnusna hra me taky docela pobavilo... klid se z Wii sekce a prodej Wii... nezaslouzis si ho!!!;-ORv

0/0
8.9.2009 16:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.