Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Heavy Rain - detaily tváří + stahovatelný obsah

Chystaný sychologický thriller Heavy Rain: The Origami Killer bude mít stahovatelný obsah. Podle Davida Cage z vývojářského týmu Quantic Dream by DLC měl obsahovat prequely k jednotlivým charakterům. Hra bude mít podle něho i různé online prvky, v žádném případě však multiplayer.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

hmm

Tak ten z Crysis vypadá rozhodně líp co se týče realističnosti, akorát mám pocit, že tenhle screen je z nějakýho Cry tech dema a ne ze hry.

0/0
28.8.2009 4:43

Sejka

Re: hmm

Co třeba tohle : http://www.pcgameshardware.com/screenshots/original/2008/09/face_comprasion_new_resize.jpg

0/0
28.8.2009 9:18

Host

Re: Re: hmm

Vypadá divně v xichtě. Navíc to působí trochu divně v kontrastu s těma slabýma texturama v pozadí (dřevo, kamení atd..)

0/0
28.8.2009 10:20

Host

Re: Re: hmm

Naopak to vypadá dobře, jasně, že v tak otevřeným světě nemůžou být všechny textury ve vysokým rozlišení

0/0
29.8.2009 9:22

Host

detail

ked uz si davaju tak strasne zalezat na ksichtu, mohli tam dat detailnejsie textury. Stale tam vidim mierne rozostrenie na rtech a tak

0/0
27.8.2009 20:38

Host

Hmmm

Detaily a animace Heavenly Swordu to stejně nepřekoná.

0/0
27.8.2009 20:24

Host

Re: Hmmm

HS je měl ovšem jen jako videjka, ne ve hře, ve hře to byli prckové, kde nebylo nic vidět.... rozdíly pyramidální... takže tímhle bych vůbec neoperoval. Notabene, tohle není vůbec finální podoba. To že v Heavenly Swordu člověk viděl pár enginových idealizovaných videí, která by ve hře v životě nemohla být, mě nezajímá.

0/0
27.8.2009 20:46

Host

Re: Re: Hmmm

No v HR jsem detaily taky viděl jen v předchystaných scénách (i když oproti HS interaktivních - ale pořád renderovaných realtime). Při hraní jako takovém jsou i v HR "prckové" (ono nejde dost dobře udělat aby ti z 3rd person pohledu zabíraly okolní psotavičky 60 procent obrazovky jen obličejem). Takže výsledek docela stenej.

0/0
27.8.2009 22:08

junior1099

...

Hm, kdyby to tak vypadalo i ve hře, tak je to fakt nádhera.

0/0
27.8.2009 18:50

Host

nj

nj,,, kde je ta doba keď sme sa nebavili o grafike že... :-)

0/0
27.8.2009 17:53

Host

Re: nj

Jj breznovy EU launch PS3 v r. 2007 byl celkem kruty.

0/0
27.8.2009 17:57

Host

propracovanost xsichtu

Chlouba Heavy Rain je právě mimika a propacovanost obličejů, na tom si dali záležet, to je vidět.

0/0
27.8.2009 16:04

Host

Re: propracovanost xsichtu

Moje rec!!

Playstation 3R^

0/0
27.8.2009 17:55

Host

Jumík

Si myslím, že Half-life 2 (2004) se tomu dost vyrovná i bez Cinematic modu ;-) http://www.cinematicmod.com/images/cm_10/cm_10_15.jpg

0/0
28.8.2009 9:04

Host

nevěřim

Hahaha, no dobrý, ano takhle obličeje opravdu vypadají a dokonce se hýbou(kývají) na loadingových obrazovkách či co to je, ale jak nám bylo ukázáno na předváděčkách, grafika Heavy Rain během hry samotné není ani zdaleka tak detailní. Těch 40 hodin se mi taky nechce věřit..interaktivní film trvající 40 hodin? Možná vyzkoušení všech scénářů...příběh GTA 4 trval cca 30, spíš bych Heavy Rain typoval na takových 6, maximálně 8.  

0/0
27.8.2009 14:52

Wes Parmalee

Re: nevěřim

Znáš Fahrenheit? Ne, tak si vymáčkni beďara!

0/0
27.8.2009 18:56

Host

Re: Re: nevěřim

Hele debílku, Fahrenheit aka Indigo Prophecies jsem několikrát dohrál a nechápu co to má co dělat s tím co jsem psal. Grafika byla na svojí dobu zastaralá a herní doba byla právě tak 6-8 hodin. Tyhle diskuze na BW opravdu nemají cenu je to tu samej retard. Beďary mi už pár let nerostou.Sbohem blbečku.

0/0
27.8.2009 19:25

Host

Re: Re: Re: nevěřim

Tohodle kkta ignoruj. Je to péestrojkový maňásek.

0/0
28.8.2009 4:40

Host

Achjo

Třeba ze začátku Crysis ten negr nemá chybu.. A že korejci byli hnusní, tak se zamysli na jakou grafiku si tu hru měl.. Crysis POWA... PS: Ste noobové.!

0/0
27.8.2009 12:35

Host

Re: Achjo

KRASNY dukaz toho jak PS3 po graficke strance stira i Crysis! Narez:-PR^

0/0
27.8.2009 14:44

Host

Re: Re: Achjo

az na to ze jde o oblicej :D(ten prophet na tom screenu mi prijde daleko realnejsi nez ten typek vedle kterej ma akorat zaostrenou pusu a oci ,aby nebyli videt nedostatky) a vzhledem k tomu ze crysis je 2007 a todle este nevyslo tak to dokazuje ze pc je na daleko vyssi urovni :-). A crysis je strilecka to vubec nemuzes srovnat s touhle hrou :-). Takze se radsi zamysli nad tim co pises :-)

0/0
27.8.2009 15:01

Host

Re: Re: Re: Achjo

ano uznavam crisis vypada opravdu dobre,ale jak tady pises je to z roku 2007 a od te doby nic lepsiho ci srovnatelneho nevislo a jen tak nevyjde (az zase crisis 2) kdyz je pc o tolik na vyssi urovni proc nevychazi takova hra s takovou grafikou treba kazdy mesic? vzpomatujte se crisis vysel skoro pred 3 lety a tim ze o tom tady furt kecate tak jen dokazujete ze opravdu od te doby nevysla zadna poradna exkluzivni pecka na pc coz je smutne

0/0
27.8.2009 16:45

Host

Re: Achjo

Ale jen tak pro zajímavost. HR běží na 512MB paměti (operační + grafické dohromady).

Kolik potřebuješ mít na PC aby jsi z toho Crysis vytáhl stejně kvalitní obličeje?

To není přilejvání ojele do flamu. PSíš tak pro zamyšlení, jeslit z PC platfomou už dlouho není něoc sakra špatně. Proč nemůžu hrát takovéhle hry na PC s 512MB paměti? Když budu mít 2GB a 128MB na grafice, tak budu rád za střední detaily a obličeje jak z PS2...

0/0
27.8.2009 17:56

Host

Re: Re: Achjo

Jiná architektura. Konzole většinou mají 128bitové CPU a my tvrdneme s 32bitový a hodně lidí nezajímají 64bitový Windowsy. S grafikama si nejsem jist.

0/0
27.8.2009 18:52

Host

Re: Re: Re: Achjo

Jiné architektury jsem si vědom. Ale když už se roky (myšleno v dvojmýstných cifrách) ukazuje že HW architekruta použitá v konzolích je na hry lepší.... nebylo by už dávno na čase upravit a přizpůsobit architekturu herních PC pro hry?

Vlastně že se ptám... to by si pak hráč koupil jendom 512MB paměti místo 4GB DIMM a dvě 1GB grafárny do SLI... nutno ždímat za každou cenu :-)... jet GTA4 bez zaškubnutí na grafárně, která byla před třemi lety na úrovni mainstreamu... brrr noční může Nvidie a ATI. Takže šup a hezky zase u něčeho zvednout uměle požadavky - jen ať je nutný koupit novou Dx11 grafiku pro hru, která bez problémů funguje na roky starým HW.

0/0
27.8.2009 20:23

Host

Re: Re: Re: Re: Achjo

Sorry, ale co tady vy dva píšete, to je teda síla.

Zaprvé, ta poznámka o 32bitových CPU v PC a 128bitových v konzoli :-). Všechny dnešní prodávaná procesory pro PC jsou 64 bitové, stejně jako ty v konzolích. V tomto ohledu je na tom nejhůře Cell, který je dost výkonný v 32 bitech, ale v 64 bitových výpočtech je jeho výkon asi desetinový. Jeho výhodou je skutečnost, že 64bitové výpočty se ve hrách vůbec nevyužívají. Obávám se, že si to uživatel nade mnou trochu popletl s vektorovými jednotkami. Ty jsou u konzolích sice 128 bitové, ale to znamená, že zvládají 4 32bitové výpočty zároveň, ne jeden 128bitový. Podobné vektorové jednotky mají všechny procesory v PC a rovněž je mají 128bitové. To ale neznamená, že ty procesory jsou 128bitové.

Co se týče té nevhodnost PC architektury, je je stejná krávovina. Multiplatformí hry na PC jsou náročnější protože obsahují často mnohem větší textury, kolikrát je tam i delší rozhled, více efektů a tak podobně. To nemá s architekturou nic společného. Tyhle hry se často prostě narychlo a nekvalitně předělej n konzole na PC, frknou se tam větší textury, více detailů, hraje se to vě větších rozlišení a fps. Po těchle ůpravách je jasná, proč "stejná" hra musí mít na PC výkonnější HW než mají konzole. Nějak upravovat architekturu PC pro hry je blbost. Zvlášť když třeba grafárny v konzolích jsou lehce upravené staré grafické karty z PC.

0/0
28.8.2009 0:07

Host

Re: Re: Achjo

Protože je rozdíl mezi záběrem na obličej v hře která je v podstatě interaktivním filmem a akční hrou kde se běžně pohybují i desítky postav v husté vegetaci daleko přesahující čeho je Heavy Rain schopno.

S PC platformou není špatného nic. Špatná jen jen tristní neznalost některých hráčů a naprostá poddajnost hype.

0/0
27.8.2009 23:52

Khalashnikovf

JJ

Jo, tady se můžou chlubit hlavně dobře udělanejma očima. Troška bluru a je to :-)

Ale ten Crysis ksicht je taky dost obstojnej.

0/0
27.8.2009 11:19

Host

Re: JJ

No xicht z Crysis je obstojnej akorát že takový tam člověk neuvidí.. viz ty korejci jsou¨pěknej humáč... CryEngine 2 zvládá xichty ale do hry je nějak moc nedali. Naproti tomu ty obličeje v Heavy Rain jsou pořád.

0/0
27.8.2009 11:49

Khalashnikovf

Re: Re: JJ

Ti teda nevim, ale já teda tyhle "xichty" v Crysis měl :-)

A v animačkách i zblurovaný jako v tom Heavy Rain, tenhle screen mi přijde, že je akorát někde z editoru či co.

0/0
27.8.2009 12:03

Host

Re: Re: Re: JJ

no jelikož máš o patro níž přímo típlej ze hry... co ukazovali na gamescomu.. tak to asi z editooru nebude :-) a fakt v Crysis byli ti korejci hnusní...

0/0
27.8.2009 12:31

Host

Re: Re: Re: Re: JJ

Korejci jo mno, přec jenom Heavy Rain bude stavěnej na mimice a emocích, takže tam to prostě bude nutnost každej xicht dotáhnout do detailu :-)

Nemám PS3, ale kvůli týhle hře si ji od kámoše pučim,tj ;-D

0/0
27.8.2009 12:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.