- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak ten z Crysis vypadá rozhodně líp co se týče realističnosti, akorát mám pocit, že tenhle screen je z nějakýho Cry tech dema a ne ze hry.
Co třeba tohle : http://www.pcgameshardware.com/screenshots/original/2008/09/face_comprasion_new_resize.jpg
ked uz si davaju tak strasne zalezat na ksichtu, mohli tam dat detailnejsie textury. Stale tam vidim mierne rozostrenie na rtech a tak
HS je měl ovšem jen jako videjka, ne ve hře, ve hře to byli prckové, kde nebylo nic vidět.... rozdíly pyramidální... takže tímhle bych vůbec neoperoval. Notabene, tohle není vůbec finální podoba. To že v Heavenly Swordu člověk viděl pár enginových idealizovaných videí, která by ve hře v životě nemohla být, mě nezajímá.
Hm, kdyby to tak vypadalo i ve hře, tak je to fakt nádhera.
Chlouba Heavy Rain je právě mimika a propacovanost obličejů, na tom si dali záležet, to je vidět.
Hahaha, no dobrý, ano takhle obličeje opravdu vypadají a dokonce se hýbou(kývají) na loadingových obrazovkách či co to je, ale jak nám bylo ukázáno na předváděčkách, grafika Heavy Rain během hry samotné není ani zdaleka tak detailní. Těch 40 hodin se mi taky nechce věřit..interaktivní film trvající 40 hodin? Možná vyzkoušení všech scénářů...příběh GTA 4 trval cca 30, spíš bych Heavy Rain typoval na takových 6, maximálně 8.
Třeba ze začátku Crysis ten negr nemá chybu.. A že korejci byli hnusní, tak se zamysli na jakou grafiku si tu hru měl.. Crysis POWA... PS: Ste noobové.!
KRASNY dukaz toho jak PS3 po graficke strance stira i Crysis! Narez
Jo, tady se můžou chlubit hlavně dobře udělanejma očima. Troška bluru a je to
Ale ten Crysis ksicht je taky dost obstojnej.