Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Velkolepé finále deseti nejlepších starých dobrodružných her pro PC

A jdeme do finále. Mezi nejlepší staré dobrodružné hry se probojoval například americký turista v Paříži, pubertální pirátský loser či zarostlý hudebník v baru mimo čas a prostor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

AKO TO ROZBEHNUT NA XP

http://home.earthlink.net/~angeldancer27/XpGameListF_J.htm   R^ funguje to

0/0
12.10.2009 22:02

mysh.82

Jen pro inspiraci

Pokud hledáte dobrý zdroj starých her, tak si zadejte do vyhledávače DJ Oldgames. Jde o slovenskou stránku (ale s řadou českých příspěvků), kde najdete vesměs hry z devadesátých let, ale i opravdové herní zkameněliny z osmdesátých;-) Hry jsou seřazeny podle názvů i žánrů, často jsou přiloženy návody, manuály nebo recenze z herních časopisů, a navíc je u každé hry procentuální hodnocení kvality.

Hry jsou v mnoha případech k dispozici se startovacím souborem, který rozjede hru rovnou v DosBoxu (programu simulujícímu počítač se systémem dos a ovladači pro cdrom nebo zvukové karty, které staré hry dokážou rozeznat). V nabídce bývá většinou více verzí hry, někdy i pozdější cd verze, které jsou těžko k dostání. Za stahování souborů s větší velikostí se však již platí. Ale jak jsem řekl, tak je tam více verzí, takže si můžete zadarmo stáhnout tu původní/základní (například u Gabriel Knigt verzi bez dabingu).

Já jsem se do této stránky opravdu zamiloval a hraju teď znovu spoustu pecek svého dětství, třeba aktuálně Ishar, Lands of Lore nebo Dune:-) Takže ti, co ji znají, ať prosím omluví délku textu.

0/0
16.9.2009 13:01

kontrola_nemocnych

Legend OF Kyrandia

kde je tahle klasika, asi nejlepsi adventura stary doby. kdo nehral jakoby nezil.

0/0
7.9.2009 12:48

Host

LBA

A kde je Little Big Adventure 1+2 ???8-o

0/0
6.9.2009 12:41

Host

hra

Zdravím, mohl by mi někdo doporučit nějakou starou klasickou adventuru s propracovaným příběhem, ve které nebudu příliš často zamrzávat na systematickém proklikávání a záměrně nelogických kombinacích předmětů (snad je pochopitelný co chci)?

Líbil se mi Agent Mlíčňák a The legend of Kyrandia (i když tam už jsem některý části dělala podle návodu) něco vtipnýho.

 Díky, Klára

0/0
3.9.2009 23:29

Host

Re: hra

Beneath A Steel Sky a Lure Of The Temptress jsou moc dobré, nebo třeba i Bud Tucker In A Double Trouble, ale to je docela kumšt sehnat.

0/0
4.9.2009 10:46

Host

Re: Re: hra

Slečna/paní chce humornou adventuru, takže první dvě padají. Bud Tucker byl dobrej, ale z jednodušších teda doopravdy není. Hmmm,takže bych zůstal u starých dobrých klasik a začal bych Monkey Island 1. Jsou dvě varianty, jak ho sehnat - buď si ho koupíte na Steamu, kde vyšla tahle klasika v nový grafice a nadabovaná nebo ho stáhnete jako abandonware.

Z dalším humorných bych doporučil:

3 Skulls of the Toltecs - klasika z Divokého západu, srandy kopec, ale spíš pro zkušenější

Discworld 1+2 - nádherný, vtipný, ale jestli 3 lebzny jsou těžký, tak tohle je peklo

0/0
4.9.2009 18:23

Host

Re: Re: hra

The Gene Machine - docela vtipný/dobrodružný, obtížnost střední

Larry 1-7 - super vtipný, ale možná spíš pro pány, obtížnost kolísavá díl od dílu

Legend Of Kyrandia 1-3 - střední obtížnost, humot takovej decentní

Maniac Mansion: Day of the Tentacle - druhej díl klasiky, neskutečná sranda, ale těžký

Simon the Sorcerer 1+2 - klasika mezi klasikami, kdo tohle nezná, tak jako by nežil, humor dokonalej, adventura skvělá, obtížnost střední-těžší (hlavně druhý díl)

0/0
4.9.2009 18:24

Host

Re: Re: hra

Woodruff and The Schnibble of Azimuth - výborná hra, inteligentně vtipná, jedna z nejlepších, kterou jsem hrál - jsou tam dva problémy - nejsou titulky a relativně vysoká obtížnost (přesto většina řešení má logiku)

Většina těchto her je paradoxně docela stará, což má výhody i nevýhody. Výhody jsou v tom, že se jedná z větší části o abandonware, nevýhody v tom, že pod Windows zhusta nechodí, nemají moderní grafiku (ehmmm, ehmmm) a taky dost často nemají češtinu (je to vůbec nevýhoda?). V každém případě existuje stránka, kde jdou sehnat hry už v balíčku s Dosboxem, takže se člověk nemusí zabývat nastavováním a rovnou jede. Projděte si diskuzi, už jsem ji tu zmiňoval.

0/0
4.9.2009 18:28

kontrola_nemocnych

Re: Re: Re: hra

pod windows chodi COKOLI. staci pouzit DOS BOX + D fend. a nebo tady pas stranku kde si vsechno stahnes uz nastaveny pro windows www.oldgames.sk.

0/0
7.9.2009 12:54

Host

ouch

Kde Maniac Mansion? ;-(

0/0
3.9.2009 20:27

Host

Doplnění

Toonstruck, Sam a Max, Quest for glory, Ultima Underworld, Land of Lore, Ishar, Eye of Beholder, Alone in the Dark, Ravenloft...

0/0
2.9.2009 15:24

Host

Re: Doplnění

Proč mixujete adventury, RPG a akční adventury dohromady?

0/0
2.9.2009 15:39

Host

Re: Re: Doplnění

Je fakt, ze dost z toho patri asi do skatulky dungeony. :) Kdyz uz adventura, tak point & click. Klidne i 3D, ale ne vylozene akcni. 

0/0
2.9.2009 16:04

daBmV

pro autora

KDE JE NEVERHOOD IGNORANTE???;-O;-O;-O

0/0
1.9.2009 22:23

Host

Re: pro autora

Projel to asi v semifinale na penalty. Simon the Soccerer nepostopil ani ze skupiny. Skandalni. Na tohle velkolepe finale ja se odmitam divat, beztak to zase bude komentovat Capoun. ;D 

0/0
2.9.2009 0:47

Host

Re: pro autora

Přesně tak. Bez Neverhooda a Grima Fandango to tady nemá smysl...

0/0
7.9.2009 15:34

Host

Ursus

Konečně příjemná diskuse. Po těch, které tady byly poslední dobou, je tohle balzám na duši. Díky. :)

0/0
1.9.2009 19:02

Host

Woodruff

Jedna z nej adventur vsech dob Woodruff je kapku opomenuta? Taky ji moc lidi neznalo, ale kdo, tak ten se pobavil a zapremyslel si mozna vic, nez u pulky ze zde jmenovanych titulu.

Pokud jde o tu historii... Konkretne treba zanr RPG jde spatnym smerem. Fallout 2 a Planescape Torment jeste zadna z novodobych her neprekonala a nejspis ani neprekona, pokud to takhle pujde dal a budou se delat RPG pro masy. Albion? Ktere RPG za poslednich 10 let bylo lepsi?

0/0
31.8.2009 23:14

Host

Re: Woodruff

Woodruffovi imho uškodilo, že neměl titulky.

0/0
31.8.2009 23:20

Host

Re: Woodruff

Ad Woodruff - souhlas.

S RPG bych to neviděl tak tragicky - PT asi překoná jenom máloco, ale Dragon Age by k tomu mohlo mít přenejmenším předpoklady. Pak tady máme Zaklínače, sérii TES, ke který sice může mít člověk plno výhrad, ale uvolněním editoru udělal Bethesda geniální tah. Fallout 3 taky není tak úplně marnej, i když se jedná o úplně něco jiného, než F1+F2. Gothic 3+datadisk si to holt vypil z hlediska technického, ale jinak se jedná o slušnou hru. Jeho nástupce je Risen a zatím to vypadá, že to bude víc než schopný nástupce.Mass Efect je sice zbytečně akční, ale i tak se jedná o hru, která neurazí a pokračování si nenechám ujít. Radši nemluvím o tzv. "akčních RPG", kterých je jako hub po dešti (a navíc je nepovažuju za RPG ale za klikačky.

Osobně Albion nepovažuju za tak úžasnej titul, je to sice moc dobrá hra, ale do dokonalosti ji přece jen něco chybí. Příběh žádná sláva, postavy mají jenom omezené vztahy atp. Za posledních 10 let byla lepší třeba série BG, ale to už je věc názoru.

Planescape: Torment je naprosto dokonalá hra - a zároveň totální prodejní propadák. Nelze se divit, že se do takových akcí nikdo nepouští

0/0
1.9.2009 0:14

Host

Re: Re: Woodruff

TES vnímám jako sterilní svět, který se tváří, že hráč je mu ukradený a přitom je tam všechno právě jen a pouze kvůli němu. Nebavilo mě to.

Zaklínače jsem si koupil, teď se mi na něj práší. Ve skutečnosti je to dobrý příběh, ale jinak klikačka, což mě velmi zklamalo.

Mass Effect i přes svou akci vnímám mnohem více jako RPG než třeba Zaklínače.

A ano, osobní top vypadá podobně - Planescape, Baldurs Gate, Baldurs Gate II, Icewind Dale, Gothic, Fallout 2, Fallout. Nepočítám JRPG, které považuju za zcela specifický žánr ani tahové věci, tam by jinak přibyl Gorky 17.

0/0
1.9.2009 0:32

Host

Re: Re: Re: Woodruff

Je to o vkusu, mě právě u TES bavila ta možnost volby a dělat si, co chci. Je paradoxní, že mě pohltil Morrowind s datadiskama, kde jsem strávil doslova měsíce a chytla mě atmosféra ale Oblivion už jsem dojel víceméně z donucení. U série TES mě štve hlavně fakt, že se na něm čím dál víc projevuje vliv vývoje i pro konzole. Naštěstí je to ošetřený modama.

Zaklínač je klikačka? Hmm, v tom případě můžeme za klikačku označit i BG nebo spíš ID. Jsem fanda Sapkowskiho, takže jsem si Zaklínače užil, s jedinou výhradou - dabing. Ten mi přišel opravdu úděsný, zvláště Geralt mluví s prominutím jako debil a vůbec ne v duchu knih. Jinak příběhově, vývojově a prostředím to považuju za skvělý příklad relativně moderního RPG.

S osobním top se nejspíš shodnem, s jednou vyjímkou - Icewind Dale. Moc akční, málo příběhově.

0/0
1.9.2009 11:25

Host

Re: Re: Re: Re: Woodruff

No, tak Sapkowského mám taky velmi rád, to na úvod. Zaklínač měl příběh, dialogy, ale ten systém boje - 3 typy úderů a správně načasované kliknutí na nepřítele + lektvary a kouzla. Čekal jsem to trošku komplikovanější.

Icewind Dale byla hlavně akce, ale byla to akce přesně v duchu her na hdiny - patra jde řešit sérií úkolů, aby zachránila svět/kontinent/město. Já byl spokojený. :)

0/0
1.9.2009 12:28

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Woodruff

Se soubojema je to obecně potíž. Vžijme se do mysli takového vývojáře a zkusme si říct, co se mu asi tak nabízí.

1) tahové - mě by se takový systém líbil, strašně moc. Má to jen pár chybek - funguje pouze v případě, že má člověk celou grupu a málo platné, líbil by se asi jenom tvrdému jádru, běžný hráč už to tak neocení

2) kombinace tahové/realtime - viz výše, smysl to má jenom někdy - se zajímavým přístupem je to aplikováno ve Falloutu 3.

3) realtime s možností hru zastavit - tady už to lze aplikovat i na jednoho hrdinu, dnes se bude nejspíš jednat o nejlepší a nejvariabilnější systém

4) realtime - co dodat, klasika - Gothic, Morrowind, Fable a další, ideální pro jednoho geroje.

0/0
1.9.2009 17:32

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Woodruff

Já už dlouho tvrdím, že pořádné RPG musí mít tzv. inteligentní pauzu, tedy možnost zapauzovat hru, rozdat příkazy a pokračovat ve hře. Jinak se to občas prostě zvrhne v to, jestli stihnu klikat nebo ne. Asi i proto mně třeba nebaví strategie, protože tohle nemají. Ale ty, které pauzu měly, ty jsem si vychutnal.

0/0
1.9.2009 17:37

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Woodruff

Za nejdokonalejší systém (vynecháme-li tahové varianty) považuju model použitý v Areně a Daggerfallu - myšlenka sekat myší jako mečem je perfektní. U Zaklínače bych pravda čekal něco trochu rafinovanějšího, například nějaké možnosti kombinace bloků s různými typy útoků, ale systém soubojů nebyl zase tak tragický a zvyknout se na něj dá. Taky si všimněte, že skoro všechny hry ve vašem TOP jsou izometrické (a ano, všiml jsem si, že Zaklínač jde hrát podobně, ale kdo to tak dělá?)

0/0
1.9.2009 17:32

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Woodruff

Toho si všímám - podle mě je Infinity engine dodneška to nejlepší, co jsem kdy viděl. Ručně dokreslované izometrické prostředí se mi líbí mnohem víc než cokoliv jiného.

Ten systém Daggerfallu je fajn, byť tam myslím těch úderů nebylo moc, ne? Z akčnějších her tohle ovládání myší měl třeba Die by the Sword. V tomhle se těším na to, co přinese konzoli Wii ten jejich Wii Motion plus. Zatím, co jsem zkoušel, je to ideální věc pro nějaké hezké rpg s mečem, tak uvidíme.

0/0
1.9.2009 17:40

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Woodruff

Úderů v Daggerfallu bylo podle mého šest - bodnutí, sek zezhora, vodorovný sek levý/pravý, šikým sek levý/pravý (kdyžtak mě opravte, tohle tak přesně v hlavě nemám). V každém případě měl člověk dojem, že opravdu ovládá meč myší. V dnešní době, kdy by to šlo navíc zkombinovat se zásahovýma zónama, krytím a podobnýma fičurama, by mi takový systém padl do noty.

Die by the sword? Jste si jistej - chvilka to už bude, co jsem to hrál, ale podle mě tam bylo ovládání meče na klávesnici (konkrétně na Numpadu) - ne nadarmo si tehdejší recenzenti stěžovali na to, že jim chybí více prstů na ruce..:-))

0/0
1.9.2009 18:00

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Woodruff

Já mám pocit, že tam byla možnost dvojího ovládání - buď num klávesnice, nebo v kombinaci s myší. Ale je možné, že se pletu.

Jo, sekání s měčem myší, to by dneska šlo udělat bravurně, jenom by se toho někdo musel chytnout, o čemž ale bohužel pochybuji.

0/0
1.9.2009 18:11

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Woodruff

Tak podle Wiki bylo možno použít skutečně klávesnici i myš: "The sword arm can be controlled by using a joystick, the numeric keypad, or a mouse." (en.wikipedia.org)

0/0
1.9.2009 18:14

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Woodruff

Ach ta paměť..:-)))

0/0
1.9.2009 18:43

Host

Re: Re: Re: Woodruff

mame celkem podobny vkus. Zaklinace jsem si taky koupil, ve trech ctvrtinach hry mne zacal priserne nudit a hru jsem nedohral. Oblivion i Morrowind byly zcela nudne a sterilni hry, idioticke klikaci souboje, prazdny bezduchy svet bez atmosfery, ztrata casu u tech her straveneho.

Mass Effect mne taky docela bavil. TOP list mame podobny, jen bych tam pridal KOTOR1, Wizardry 7,8, Diablo 1, NWN2 vcetne skveleho datadisku Mask of the Betrayer - pokud se ti libily hry na D&D pravidlech (BG, Planescape), tak by sis NWN2 nemel nechat ujit, protoze to jsou ty sama pravidla. Dal bych pridal i klasiky jako Dungeon Master, Betrayal at Krondor. Mozna TOP RPG vubec je pro mne Albion, Planscape bych dal az na druhe misto za nej.

0/0
1.9.2009 15:58

Host

Re: Re: Re: Re: Woodruff

Neverwinter 2 mi tady leží na bedničkách. Nemůžu přijít na chuť těm pravidlům DnD 3.5. Mým favoritem je prostě 2. edice - ADnD.  Ale jinak na Kotor bych úplně zapomněl. Diablo 1 řadím trošku jinam než k RPG tohoto typu, ale taky mě bavilo a dohrál jsem ho (zvláštní, že u Diabla 2 se dostavial nuda ve 3. aktu a konec, delete).

Přiznám se, že Albion mě ale minul, asi ho zkusím. V té době jsem byl spíše na fantasy. Jo a jedno z nejlepších RPG je ještě Ultima Online. :)

0/0
1.9.2009 17:34

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Woodruff

K tomu Albionu - opatrně s českou verzí, která byla přiložená na Score, je tam docela slušnej bug, kterej byl opravován a znemožnil tehdy dohrání hry. Takže bych doporučil anglickou verzi.

0/0
1.9.2009 23:28

Host

Re: Woodruff

Jsem autor puvodniho prizpevku... Tak si na nej budu reagovat.

TES, Zaklinac, Fallout 3 atd. me proste nemuzou chytnout. Duvod je prosty, jsem zvykly hrat se skupinkou, coz FP pohled neumoznuje(tedy umoznuje, ale GUI starych dungeonu uz fakt nikdo nevyuziva). Navic TES...ta jejich stale stejna obtiznost je fakt ubijejici, clovek se pipla s charakterem a jediny dusledek, ktery z toho vychazi je ten, ze nepratele jsou jednoduse o neco silnejsi-a to vsude. Zebrak u cesty muze mit nej zbran ve hre atd. Des, bes, nuda. Z adventur me v posledni dobe zaujala Vampyre story, ale to uz se tu omilalo. Jediny zanr FPS jde nekam kupredu a i tak me dokazal nastvat pred par lety Doom3, kdyz mi poprve zacaly mizet mrtvoly. Clovek si nemuze ani poradne vymalovat pokojicek...

0/0
1.9.2009 14:46

Host

Re: Re: Woodruff

Jsem autor třetího příspěvku - tak na Vás budu reagovat..:-))

Neberu Vám, že Vás tyhle hry nemůžou chytnout - jedná se ale o kvalitní RPG v rámci žánru, které jsou přinejmenším srovnatelné (vynechme F3)co do kvality se starší produkcí. Jinak doufám, že máte přinejmenším předobjednávku na Dragon Age: Collectors Edition, evidentně Vám padne do noty.

Série TES: No vidíte, a nejste jedinej, komu to vadí - proto jsou taky stovky modů, které upravují skoro všechno. Někdy už je i problém rozlišit, zda se jedná o mod nebo o datadisk. Kde konkrétně v Morrowindu jste narazil na to, že by žebrák měl nej zbraň ve hře (Umbra, Goldbrand?). Nevím, přišlo mi, že tohle je vcelku ošetřené. To už by ale mohl člověk začít nadávat na to, že z potvor vypadávají peníze (PT) a že to je málo realistický..:-)

0/0
1.9.2009 17:54

Host

Re: Woodruff

ALBION - na ten se nedá zapomenout !!!VR^VR^

0/0
1.9.2009 20:48

Host

život i herní průmysl jde dál

Žít z minulosti se nedá a proto staré vykopávky jen z nostalgie už znovu hrát nebudu a které jsem nehrál rovněž. R^

0/0
31.8.2009 15:33

Host

Re: život i herní průmysl jde dál

Souhlas, většinou je to i o stylu života a cosi to vypovídá .. tipuju, že autor je taky 30-ti letý pán, který v 18-ti pařil podobné pecky, když byl ještě na školách a užíval života. V tomhle období mu bylo nejlíp, proto ma i nejvřelejší pocit k těmto hrám, jinak hry jsou dneska mnohem komplexnější, graficky úplně jinde, nemá cenu vracet se do období pravěku. Žijme přítomností a budoucností :)

0/0
31.8.2009 15:40

Host

Re: Re: život i herní průmysl jde dál

Zato tobě je 15, máš pocit, žes sežral Šalamounovo ho*no a co se stalo včera, to se tě vlastně netýká :) Nemám rád ani jeden z extrémů, tzn. "starý hry byly lepší" a hulánovský  "starý hry byly debilní", ale tvůj příspěvek je blábol. Jediný, v čem máš pravdu, je grafika. Ke komplexnosti -  Star Control 2, Daggerfall, UFO: Enemy Unknown, SimCity 2000, Transport Tycoon... mám pokračovat?

"Žijme přítomností a budoucností." - Ten, kdo se nepoučí v minulosti, je odsouzen opakovat ty samé chyby stále dokola :)

0/0
31.8.2009 16:53

Host

Re: Re: Re: život i herní průmysl jde dál

Přesně. Hry dneska naopak nejsou komplexnější, naopak.

A ty adventury, to není ani herní pravěk, ale chápu, že některé děti v té době ještě počítač neměly.

0/0
31.8.2009 17:01

Host

Re: Re: Re: Re: život i herní průmysl jde dál

V tom se pletete. Dnes jsou hry skutečně komplexnější. Berte to obecně. Neporovnávejte komplexní hru z 90. let a nějakou dnešní slátaninu.

0/0
31.8.2009 21:02

Host

Re: Re: Re: Re: Re: život i herní průmysl jde dál

Otázkou je, co je pro nás komplexnost. Já mám dneska z her pocit, že tam je všechno až moc nalinkované, nemám volnost a často se nikdo moc nemazlí s detailem. V podstatě si troufám tvrdit, že je dneska jenom jeden žánr, který je lepší než před deseti, patnácti lety a to FPS. U RPG rozhodně vedou starší hry, u Adventur jsem měl taky pocit větší volnosti a lepšího zpracování dříve, strategie taky dříve byly s mnohem většími možnostmi než dnes. Simulátory tenkrát ještě existovaly, dneska je to s nimi bídné. Závodní auta, tam je to asi půl na půl. To je věc, kde se perly najdou "včera i dnes".

I když je pravda, že ty průměrné hry z té doby, už jsou zapomenuty a tak porovnáváme klenoty proti dnešním mainstreamům, což patrně dost zkresluje.

0/0
31.8.2009 21:34

flames828

Re: Re: Re: Re: Re: život i herní průmysl jde dál

Dřív byly hry prostě složitější a víc pro nadšence, to je realita. Ke konci devadesátých let začala herní studia dělat ústupky prodejnosti a to znamenal víceméně konec zlaté éry pc her. Některá největší esa typu Call of Duty jsou polohrami, které dohraje i malé dítě bez jisté zapařenosti, snahy a uvažování, podstrčit dnes třeba Hexen v nové grafice, tak nikdo nedohraje ani první misi a recenze to strhají za absenci interaktivity. Kolik strategií je dnes komplexních jako třeba Steel Panthers nebo Panzer General?Komplexní je dnes především celý trh her, nikoliv hry samotné.

0/0
2.9.2009 13:11

Host

Re: Re: život i herní průmysl jde dál

Rád bych žil přítomností a budoucností - prozraďte mi ale, kde sebrat kvalitativně srovnatelné hry v přítomnosti? Kde sebrat hry jako jsou dobrodružné adventury od Legendu s příběhem jak vystřiženým z knihy (Legendi tvořili ve spolupráci s různýma autorama), humorné adventury od Lucasů (nový MI? - hahaha) nebo poctivý horror v rámci adventur(Phantasmagoria 3 asi nehrozí, nebo takový Noctropolis)? Tohle není o žití v mínulosti ale o reálném zhodnocení kvalit? A ta momentálně prostě schází, taky proto se často vracím ke klasikám.

0/0
31.8.2009 18:42

Host

Re: Re: život i herní průmysl jde dál

Zastav se tu za patnact let, mozna to uvidis jinak. :) Nic proti tvemu nazoru, ackoliv jsem taky pametnik a rad se ke starym hram vracim, ale tohle se zda vazne jako vykrik.

Mozna budes za patnact let taky na vlne "ty dnesni uber hry ve virtualni realite uz nejsou to ono" a das si radeji v emulatoru Win Vista treba Crysis nebo Arma 2. ;D

  

0/0
31.8.2009 19:44

Host

Re: Re: Re: život i herní průmysl jde dál

Možná, ale z poslední doby si nepamatuju ani jednu adventuru. která by stála za zapamatování. Pozor, zmiňuju specificky adventury, v jiných žánrech by člověk mohl jmenovat plno kadidátů, třeba RPG žánr je typický příklad.

0/0
31.8.2009 19:55

Host

Re: Re: Re: Re: život i herní průmysl jde dál

Co takto Vampyre story?

0/0
31.8.2009 20:06

Host

Re: Re: Re: Re: Re: život i herní průmysl jde dál

Jj, Vampyre story stala za zapamatovani. Ale rozumim co kolega mini. Kupodivu adventur ted vychazi docela dost (v porovnani s casy cca 5 let zpatky) ale vsechny jsou takove sede, bezejmenne a nicim nevycnivajici. Opravdovy klenot nebo hra ktera by se blizila tem starym klasikam, na takovou dneska clovek nenarazi.

0/0
31.8.2009 21:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.