Diskuze
Budoucnost patří hrám pro neschopné nešiky
Děkujeme za pochopení.
Host
Budoucnost patří hrám pro neschopné nešiky
Tak to je velmi dobře, protože to znamená, že budoucnost hraní počítačových her bude opět patřit především zábavě a kdo ze zaměstnanců herního průmyslu to nechápe nebo neschvaluje ten ať shnije v pekle či pojde nezaměstnaný někde za plotem.
Host
.
Je dobře že deti oddnes budou smrdet ve škole, alespoň tady bude mín blbounu
Host
Milion - Souhlasím z větší části
Myslim, že nadpis je vpodstatě pravda, stačí se podívat na nejprodávanější hudbu a nejnavštěvovanější filmy. Většinou je to středoproudý hnus nenabízející nic extra nového, plný klišé, v lepším případě v novém kabátku od šikovného řemeslníka. To se dá vklidu aplikovat i na spoustu her. Doteď jsem třeba nepochopil oblibu Sims -wtf, chodit jako do práce, jako se starat o famílii a jako pařit? Sorry sem na to asi starej.
Host
Re: Milion - Souhlasím z větší části
Nikoli, jen nejsi ženská. Sims, to je jako promakanější hraní si panenkami. A že se tak dobře prodává? Je to jediná hra, kterou lze zabavit drahé polovičky, když chceme hrát něco jiného, svého. :)
Host
Uz je to tady!!!!!:-p
Prestante tu krafat o blbostech..... dyt je 1. zari
Ze nevite??
PRECI Playstation 3 SLIM dorazil do obchodu za BEZkonkurencni cenu Nevahajte ani chvili a KUPUJTE Dnesni den je opravdu vyjimecny PS3
kidoolb
Re: Uz je to tady!!!!!:-p
narvi si tu cernou slim vlozku s kridylkama do (_._) a neotravuj tady normalni lidi ...
Host
..::::..
nadpis pro magory, téma ještě horší, bulvár jako prase! :) a to jako fakt! Easy,Medium,Hard,Extreme.....ajchy.....online hraní, kde obtížnost určují hráči...na druhé straně třeba demo play ala Nintendo...ALE, nutí někdo spouštět demo play? stejně tak nutí někdo hráče hrát na Easy? ne, myslím že normal je také vždy přístupný a někdy i Hard.....takže vše je jen o hráčovi a čím více možností, tím více hráčů, tím více penez, tím více lepších her.....není náhodou bw herní server? :) :) :)
Host
Re: ..::::..
Nevim na ktere planete jsi byl na vylete, jak jsi dlouho zpatky a co uz jsi hral. Ale vsimni si, ze hromada her nema zadne Easy, Medium, Hard a Extreme. Rada her ma jednu obtiznost, nastavenou autory na pevno a popasuj se s tim jak umis.
Jinak samozrejme bulvarni clanek, okurkova sezona v plnem proudu. A stejne tak ano, hry jsou pro masy, penize jsou az na prvnim miste a bude to uz jen horsi. :(
Host
vypadá to tak
s takovým modelem distribuce je nemožné prodávat hru nemšině nebo zmenšovat publikum.
Rozhodně by to zachránilo pokud by se platila většina ceny přímo vývojářům a zrušil by se model fixní ceny(to znamená že by se dalo zaplatit více nebo némě podle toho jak si kdo hru cení).
Host
Re: vypadá to tak
Tím by se zachránilo co? Dokud si bude víc lidí kupvoat jednoduchý hry než ty komplexní, tak se budou dělat jednoduchý. Je jedno jakou poměrnou část dostane vývojář.
Jeslti vývojřá teď dostává málo a má se rozhodnout mezi výdělkem 1 mega (komplexní) vs 10 mega (jednoduchá hra) - a nebo jestli bude dostávat víc a bude se rozhovovat mezi výdělkem 5 mega (komplexní) nebo 50 mega (jendoduchá) - pořád se rozhodně pro totéž.
Jeidné řešení je, že komplexních her se musí kupovat víc kusů než jednoduchých.
Host
ad casual
myslite, ze kdyby MGS4 prisel s HC obtiznosti, ze by mel nizsi prodeje ?...nebo GOW2 ? ... ja si to nemyslim, podle me snizovani obtiznosti neni o to zaujmout co nejvic lidi, protoze tohle je oddelene spise zanrove...napr. FPS, Strategie, RTS, RPG, akcni RPG atd...vse ma urcity obecny stupen obtiznosti, jakou hrac ocekava + - ...obecne jednoduchosti asi nejvice trpi akcni hry, ale zaroven jsou akcni hry nejvice kritizovany, ze nenabizeji dostatecnou hratelnost, zabavu a originalitu (ikdyz posledni dobou se par jakz takz zabavnych akci napric platformami naslo)
podle me je to dano obecne jednoduchym konceptem hry... tunel, checkpointy...mezi to nafrkani nejaci nepratele, sipka ukazujici smer...tim, ze se odstranila variabilita ,,levelu,, tim se odstranila jedna ze slozek obtiznosti...nejde jen o mnozstvi a ,,tuhost,, nepratel, jde taky o prostredi ve kterem jste a jednodussi sestrelovat horici litajici lebky na volnem prostranstvi, nez kdyz stojite na kamennem kvadru, pod kterym bubla kyselina
Lumirel.
Re: ad casual
Jednoduchým příkladem, pro mě, dobře odvedené práce byl Deus Ex 1. Mix FPS a RPG. Koridorovka to nebyla, zároveň tam byla vcelku dobrá akce, ne vždy to bylo jednoduché a podporovalo to jak akční postup, stealth, mix obou či spíše "uplácením etc".. snad jen chybělo se umět vydávat za dané nepřátelské frakce etc. Deus Ex měl 3 obtížnosti, které se dost lišily i přijímanou zkušeností a tím i méně vylepšováky, ale dohrát to šlo, i kdybyste vyházeli většinu inventoráře v jedné části. Anebo se rozhodli, že budete používat jenom zbraně na blízko. Ke všemu příběh byl velice zajímavý a měnil se díky rozhodnutím ve hře.
Nakonec, hra byla pro širší škálu lidí než jen pro ty, kteří byli schopní využít všechny možnosti hry a to je podle mě mistrovské dílo. Ke konci mohlo jít o trošku zjednodušenou záležitost s hodně vylepšeními a super vybavením, ale tam si už spíš člověk hrál a objevoval, jak by co šlo udělat.
Host
Konzole
Za všechno můžou ty zasraný konzole nebýt jich tak jsou hry kvalitní a s pořádnou obtížností. Kvůli konzolím jde vývoj her do prdele.
Host
Re: Konzole
v podstate ano...automaticke doplnovani zdravi a checkpointy je z konzoli...kde jsou ty doby, kdy jste si setrili posledni lekarnicky
save mohl byt kdekoli a proto na vas mohla utocit presila tuhych monster ze vsech stran a v podstate neustale, coz se s dneskem neda srovnavat
Host
Tak například WOW
Já se po roce opět rozhodl nainstalovat WOW a nestačím zírat, jak šla obtížnost dolů. Všechno upravili tak, aby byl člověk co nejrychleji na 80 lvl a byl největší kápo. Věci v aukcích se dvojnásobně zdražily, protože se moc lidem nechce otravovat se sháněním materiálů a vyráběním věcí na prodej.
Je z toho taková složitější arkáda.
To by mě zajímalo kolik lidí z wow by hrálo třeba ultimu, kde na každý kouzlo byly potřeba reagenty a když člověk umřel, vrátil se k mrtvole, kde zbyla jen bederní roužka a kniha s kouzly :-) To byla aspoň atmosféra. Člověk se o sebe skutečně bál ...
Host
Re: Vopruz
Nevim co pořád všichni máte.
Jasně, dostat se na 80tku a získat slušný gear není tak obtížně jako dříve. Farmit už není tak nutné jsou daily questy na zlaťáčky. Ale většině hráčů to nevadí.
Staré wowko jsem nehrál, ale nedovedu si představit travit měsíce se sháněním materialu,gearu a podobně.
Jasně, rozdíl v hráčich se skilem a bez něj již není tak markantní. Ale většíně to nevadí. A Blizz to dělá a aby hru zpříjemnil a udržel nebo přilákal další platící.
P.S. Ultima - noto by mně bavilo "když člověk umřel, vrátil se k mrtvole, kde zbyla jen bederní roužka a kniha s kouzly".To mu neříkám atmosféra, ale těžkej opruz.
Host
kvalita
aby hrac tezkou hru dohral a bavila ho, tak v prve rade ty hry musi byt KVALITNI .... copak se bude nekdo trapit s COD8 ?
Dnesni hry musi byt lehke, protoze nezaujmou hrace natolik, aby je hral s velkou obtiznosti, dnesni hry musi byt lehke, aby je hrac dohral za cca 1-3 dny a bezel do obchodu koupit novou...atd....
Host
Re: kvalita
Ono vývojáři hlavně s obtížnosí neumí naložit. Hra je fajn, když je obtížná - ale nesmí bejt frustrující. S čímž se většina těžkých her potýká. Pokud vyjde hra jako Fish Fillets nebo Hitman, tak ty jsou sice těžké jako kráva - ale mám hraní plně ve svých rukou a je to tak zábava.
Jenom to jsou výjimky. Většina her dosahu obtížnost - krkolomným ovládáím, úmrtími kterým hráč nemůže zabránit, špatně zvolené checkpointy, a libovolné kombinace tohodle. A to je potom opravdu lepší mít hru lehkou, než těžkou tímhle způsobem.
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?
Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.