Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový S.T.A.L.K.E.R. - hra vs. realita

Ti, kdo se těší, jak potřetí vniknou do černobylské Zóny v chystané mixu FPS a RPG S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat, ani netuší, jak blízko je hra realitě. Německý magazín pcgames přinesl srovnání herních lokací s ukrajinskou realitou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Podobné srovnání s realitou jsem již udělal

Protože mě první STALKER fakt chytil, tak jsem si podobné srovnání s realitou taky udělal a vypadlo mi toto:

Realita: http://hozja.wz.cz/stalker/kulturni_dum_energetiku.jpg | Hra: http://hozja.wz.cz/stalker/kulturni_dum_energetiku_hra.jpg | Realita: http://hozja.wz.cz/stalker/ruske_kolo.jpg | Hra: http://hozja.wz.cz/stalker/ruske_kolo_hra.jpg | Realita: http://hozja.wz.cz/stalker/u_reaktoru.jpg | Hra: http://hozja.wz.cz/stalker/u_reaktoru_hra.jpg | Realita: http://hozja.wz.cz/stalker/na_zemi.jpg | Hra: http://hozja.wz.cz/stalker/na_zemi_hra.jpg | Realita: http://hozja.wz.cz/stalker/poklop_reaktoru.jpg | Hra: http://hozja.wz.cz/stalker/poklop_reaktoru_hra.jpg

Já myslím, že hodně slušný a to byl jeden z mnoha důvodů, proč se mi ta hra tak líbila.

0/0
31.8.2009 14:00

Host

Re: Podobné srovnání s realitou jsem již udělal

Fakt pěkné srovnání, je opravdu pěkné vědět, že to není naprosto smyšlená krajina s nálepkou ukrajina, ale autentické prostředí, samozřejmě vyjma monster :-)

0/0
31.8.2009 21:56

Host

Fuj .. to uz hrat nebudu

Jestli jeste jednou v zivote potkam storka v temne podzemni laboratori, nebo bloodsuckera na zachode v opustene chaloupce, tak uz definitivne dostanu infarkt.

Jeste ze byla dvojka trochu volnejsi, ale ten les kolem teleportacni anomalie, to byl taky zahul.

Potrebuju kurna hru ktera bude relaxacni ne ? Po rusnem dni se jeste stresovat nekde na Ukrajine ?

Ale kecam .. zase budu .. i kdyby me to melo klepnout.

0/0
31.8.2009 10:52

Host

Re: Fuj .. to uz hrat nebudu

jestli to zase skončí s fameratem pdo a jéje úrovní díky neoptimalizaci pro quad tak to zase nodohraju jako jsem nedohrál CS a skončil když vyjdu z tunelu do té údajně neexistující vesnice(ale samo sebou že fatální bugy jsou horší než snížený framerate).

0/0
31.8.2009 14:52

Host

Re: Re: Fuj .. to uz hrat nebudu

já to s quadem od intelu projel bez problémů :p

0/0
31.8.2009 15:05

Host

Re: Fuj .. to uz hrat nebudu

:-) R^ jojo, stačil jeden letící snork v uzounké potemělé uličce, tep rázem na 130ti a sáček exkrementy naplněn až po okraj ;-D (v Jantaru jsem se fest dlouho rozmýšlel, jestli nakonec půjdu dál a vrhnu se do podzemní základny, anebo zůstanu u Kruglova :-D )

avšak bloodsuckerů jsem se nikdy nelek, snad jen při každém setkání takové menší mrazení po celém těle a jemné svírání žaludku při vyhlížení toho zmetka z vyvýšené jemu nedostupné pozice, ale jinak celkem v klidu :)

0/0
31.8.2009 15:03

Host

Re: Re: Fuj .. to uz hrat nebudu

Jako jo .. bloodsucker je nudnej. Na snorkovi je stejne nejhorsi ten skrek co dela.

Btw. ja se je naucil milovat poprve kdyz jsem sel do te laboratore v Jantaru, jak jich je tam hodne a pak se jde po takovy ty divny veci nahoru cosi vypnout.

No a sel jsem tam s nejakym tim artefaktem co mel zmensovat krvaceni, ale diky bugu ho zvetsoval.

Tak nejdriv jsem tam samozrejme beznadejne zdechl, protoze snork prosel kolem a ze me uz tryskala krev. No ale nelenil jsem, vratil jsem sejvku, a nakoupil 200 (fakt) obvazu, 20 kilo munice .. a pak jsem to prosel (100 obvazu mi zbylo). Ale to jsem storky kosil vzdycky jednoho, vylakal jsem si ho bokem, porad jsem behal tam a zpatky .. no proste maso.

Pak jsem se teda dozvedel ze ten artefakt funguje naopak .. 8-o .. no od te doby jsem obvazy spotreboval do konce hry asi 3.

0/0
31.8.2009 22:25

Host

Re: Re: Re: Fuj .. to uz hrat nebudu

Mna osobne bloodsucker fakt len zamrazi, v CS som ho necitil skoro vobec, akurat som sa nejak baval zist dole z miesta kde mam ja vyhodu :D ale najviac ma dostal jeden Bloodsucker v SoC pri tej vezi v Military Warehouses, jak boli okolo same anomalie (tie krasne praskaly a duneli), potom sa aj stmieval (svrcky a podobna havet) a nakonec len dve svietiace ocka ktore sa zrazu rozbehli za mnou :)

A napriklad v Xlaboch som sa bal totalne vseckeho, aj posraneho tiena, proste zrazu sa zdvihne balvan a vrhne sa na mna? :D A taky poltergeist tez nebol na zahodenie ;)

0/0
31.8.2009 23:28

Host

Re: Re: Re: Re: Fuj .. to uz hrat nebudu

Na tech labech je nejhezci kdyz to clovek hraje potreti, poctvrte .. jsou to dost jednoduche mapy, a ti storkove tam jsou treba jen 2. Takze clovek tam chodi a rika si co sem to sakra blbnul, dyt je to uplna pohoda. :-)

0/0
31.8.2009 23:50

Host

treti screen

ten 3 screen teda nic moc.. ten 1. je zase naopak dobrej :/

0/0
30.8.2009 22:03

Host

Re: Re: Re: Chytlavost

Clear Sky sem hral a docela jako mazec...... tkze se aji tesim na ten treti dil xDD[>-][>-]

0/0
30.8.2009 21:05

Host

Stalker

Tak to by, v rámci reklamy, mohli uvolnit jedničku jako freeware.8-o

0/0
30.8.2009 20:22

Host

Re: Stalker

Aha, takže při vydání trojky, budou dávat jedničku zdarma... R^ Superekonomické myšlení. Zrovna když prodeje jedničky a dvojky rapidně vzrostou, budou dávat něco zdarmav ;-D

0/0
30.8.2009 20:26

Host

Re: Re: Stalker

Skalní fandové už mají stejně oba díly za sebou, a na warezu by se uvolnil jeden řádek:-P

0/0
30.8.2009 20:36

Host

Re: Re: Re: Stalker

nechápu proč by se měl na warezu kvůli lamkám co nemaj tři kila uvolňovat řádek Rv

0/0
31.8.2009 8:38

Host

Re: Re: Re: Stalker

Lamky by to stahovali z warezu i kdyby to byl freeware.

0/0
31.8.2009 9:09

Host

Re: Re: Re: Re: Stalker

;-DR^

0/0
31.8.2009 10:23

Host

Re: Re: Re: Re: Stalker

;-DRvRvRvRv

0/0
31.8.2009 13:26

Host

slabej fór

to je jako ten vtip od codemasters. Co maj jako mít tyhle screeny společnýho s realitou? i ty objekty jsou v jiném stavu než na fotkách.

0/0
30.8.2009 17:59

Host

Re: slabej fór

Seš debil;-O

0/0
30.8.2009 18:52

Host

Re: slabej fór

blbce neni to mysleny jako ze je grafika stejna jako realita ale ze si proste vzali prklad z rozborenych obektu atd a ty obekty nejakym zpusobem ztvarnej do hry...a jestli mi nerozumis jak to myslim tak si vazne debil

0/0
30.8.2009 21:48

Host

Re: slabej fór

;-DR^R^R^

0/0
31.8.2009 13:26

Host

...

Jde to jednodušše rozeznat.

0/0
30.8.2009 16:22

Host

Re: ...

Ale tady nejde oto abys rozeznal hru od fotky,ale otom,ze pani programatori se drzej detailu jak jen to jde.Stalker o fotorealistickou grafiku nikdy nesoutezil.

0/0
30.8.2009 16:49

Host

Chytlavost

Heál jsem i Shadow of Chernobyl i Clear Sky, a ani jeden z dílů mě nebavil víc jak 1 hodinu... asi je to jen můj problém ale screeny vypadali vždycky moc pěkně a atmosfericky ale ta hra mě prostě nevtáhla :-/ tak doufám že to nedopadne stejně!!

0/0
30.8.2009 15:50

Host

Re: Chytlavost

Hrál

0/0
30.8.2009 17:02

Host

Re: Chytlavost

V tom případě nemá sebemenší smysl zkoušet další díl...

0/0
30.8.2009 18:17

Host

Re: Re: Chytlavost

taky si říkám, ale z těch screenů to vypadá jako gamesa kterou musim mit :)

0/0
30.8.2009 18:28

Host

Re: Re: Re: Chytlavost

Popravdě, bude to vypadat zase jen o trochu lépe než Clear Sky, takže nic co by člověk kterého nechytly předešlé musel mít :) Vsadím svoje boty, že ani tohle tě nechytne ;)

Mimoto, když mě po hodině Crysis unudilo téměř xmrti :) tak Warhead jsem raději nepokoušel a vůbec mi nechybí :o)

0/0
30.8.2009 20:30

Host

Re: Re: Re: Re: Chytlavost

No vidis a me Crysis s kazdou hodinou bavil vic a vic.Cim vic sem tu hru prochazel tak byla tezsi a tezsi a souboje fakt super.Samoszrejme cela hra na Deltu at name korejci nemluvej anglicky.Uz jen prave kvuli tem jejich hlaskam sem to doparil jednim dechem.Nikdy nezapomenu na level kde dobejvate korejskou zakladnu,kde maj uveznenou jednu vedkyni.Asi nejlepsi level ze hry a i dost tezkej.Po pravde po tech vsech copy paste fps s posledni doby je Crysis asi to nejlepsi za posledni dobu.A hezka grafika je jen prijemnej bonus.Prome Crysis je skutecnej duchovni nastupce puvodniho FarCry....Far Cry2 beru jako spatnej vtip...

0/0
31.8.2009 8:56

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Chytlavost

:) to já zas nemohl vstát pomalu ani na záchod u STALKERů, u jedničky strachy že mě cestou něco sežere :o) a u dvojky bo byla tak fantasticky uvolněná, že jsem si tu idilku nechtěl kazit :) (samozřejmě taky na masochistickou obtížnost, aby byl pocit ze zážitku naprosto dokonalý)

ps: ale vždy jsem se do nich pustil tak půl roku od vydání, až to páni programátoři z GSC vyladili, takže aktuální díl si vychutnám zhruba o vánocích či na přelomu ledna/února :)

0/0
31.8.2009 10:11

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chytlavost

Verim verim...Na Stalkera sem hodne zvedavej....u brachy mam zakoupenou originalku:-)

Uz se tesim az se poradne ochladi,venku bude brzo tma..to pak bude atmoska;-D

At zijou kvalitni fps...Crysis v lete a Stalker pekne v zime potme....:-)

0/0
31.8.2009 13:25

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Chytlavost

Jestli tě bavil CryShit tak si na tom špatněRv

0/0
31.8.2009 13:27

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chytlavost

No bavil....a narozdil od tebe si komplexi neresim tady.Pokud je Crysis shit,tak to same plati o vsech hrach za poslednich dvacel let,dle tve logiky.

0/0
31.8.2009 19:57

Host

narez

narez uz at to vyjde.. a myslim ze clear sky nedopadl katastrofalne.. to mozna tvuj kompl je katastrofalni ;-D

0/0
30.8.2009 14:37

Host

Re: narez

tady jde o to, ze Shadow of Chernobyl upoutal lidi svoji fantastickou atmosferou a z clear sky se stala obycejna prelidnena strilecka bez atmosfery a s horsi podporou moddingu

0/0
30.8.2009 15:14

Host

Re: Re: narez

S tymto suhlasim, fraction wary mali byt obohatenim hry ale zvrhlo sa to tak ze vsade bol niekto a clovek uz sa ani nebal prechadzat sa po zone jak za dna tak cez noc, pri SOC som mal neprijemny pocit v zaludku aj ked vonku bolo uplne slnecno a este horsie ked bola noc...vsetko ingame :)

0/0
30.8.2009 15:33

Host

Re: Re: Re: narez

Tak byl to pre-quel, je logické, že po posledním blowoutu se situace dramaticky zhoršila a ze zóny se tedy v následném SoC stala pekelně drsná jízda...

Mě se CS velmi líbil (a zejména ty boje frakcí), hlavně na nic člověk nebyl sám, snad jen poslední část hry, kdy jsem nemohl doplňovat zbraně a konkrétně v sanatoriu, či co to bylo za poslední předčernobylskou lokací, které jsem celé probíhal s 3mi až 11cti kulkami v zásobníku mě dost naštvalo.

0/0
30.8.2009 16:46

Host

Re: Re: Re: Re: narez

Jo to mi ani nespominaj, neprestrelna vesta sa nedala nazyvat neprestrelnou, zbrane skoro znicene a este k tomu bez nabojov, proste fujtajxl, a este som to ani nedohral pretoze po tom ako som znicil vrtulnik mi to vzdy padlo a uz sa mi vazne nechcelo ist od zaciatku :D

0/0
31.8.2009 10:44

Host

.

teraz sa len modlit nech to nedopadne katastrofalne jak clear sky

0/0
30.8.2009 13:52

Host

Re: .

no na celar sky byhc tak uz ted nenadaval...po patchich se snad vsechny zavazny chyby opravili....napriklad ted to zase hraju s poslednim patchm 1.5.10 a za celou dobu hrani ani jeden pad.

PS: jinak samozrejme jeste parim s datastor modpackem

0/0
30.8.2009 18:44

Host

Re: Re: .

Uz vysel i na CS? Tak to je parada, s Datastorem jsem hral SoCH a byl to rachot...

0/0
31.8.2009 10:26

Host

Call of...

To je sice záslužné, že je prostředí dle skutečnosti, určitě to bude vypadat mnohem líp než jen tak navržené z hlavy, ale s názvem "Call of cokoliv" už by mohli jít herní vývojáři někam... ;-O

0/0
30.8.2009 13:48

Host

,

Jediny screen co tam vyzera jak odinakad je ten pohlad dovnutra skladu, ostatne su fakt pekne :)

0/0
30.8.2009 13:42

Host

i

Ve hre to vypada vice poeticky:)

0/0
30.8.2009 13:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.