Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Co-op trailer z Operation Flashpoint: Dragon Rising

Umělá inteligence bývá často faktorem, který dokáže zkazit jinak velmi kvalitní hru. Ačkoliv s postupujícím výkonem se vývojáři snaží seč mohou a občas se jim docela daří, přesto stále není nad spolupráci s živými hráči. Ukazuje to i trailer z kooperativního módu Operation Flashpoint: Dragon Rising.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

BB

lol tak to teda bude asi hyperealisticka hra, :DD, miri presne na nekolik set metru do kabiny vrtulniku par davek a vrtulnik je dole, *megalaugh*, jjj bude to jak Call of Easy

0/0
1.9.2009 18:38

Host

myslim ze

na zacatku ofp byla bohemia interactive pouze parta amaterskych nadsencu ktera nemela dost profesnich zkusenosti ani schopnosti. spousta veci se systemove nastavila spatne. problemem arma2 je ze se s ni temer vsechno spatny vlece dal a nejsou finance a nebo vule to zmenit. nejvetsi problemy se lepi za chodu a ruzne improvizovane zaplatujou. tim vznikaji dalsi problemy a vznika bludny kruh. ze hry se stalo tezkopadny  a kazovy monstrum.

codemasters zacli na zeleny louce s dostatkem financi i profesionalu. pouceni z chyb army muze vyvazit i nezkusenost v oboru. pokud se jim podarilo nastavit system dobre muzou bohemce zlomit vaz. bohemka dosud tezila z toho ze hraci nemeli na vyber. kup si spatnou hru a nebo zadnou.

problemem ofp:dr je jasna orientace na mainstream. jenomze pokud se hry chytne modarska komunita muze vzniknout dalece kvalitnejsi simulator nez je arma. je to jenom v nastaveni a modari to zvladnou levou zadni pokud k tomu budou mit prostor.

sam jsem moc zvedav jak to dopadne nicmene si myslim ze bohemia interactive potrebuje poradny kopanec do zadnice jako sul. treba jim konecne dojde ze na spatne navrzenem podvozku konkurenceschopny zavodni vuz nepostavit nelze. dosud konkurence nebyla zadna a tak stacilo  menit karoserie.

0/0
1.9.2009 9:12

Host

Re: myslim ze

zajimavy nazor. kazdopadne po dohrani OF2 v coop modu, musim souhlasit. Je to slusny zaklad, ale sluselo by mu jeste chvilku moodingu ;)

Jinak s Armou2 jsem na tom hure, sami bug... ale zase musim rict, ze mam verzi 1.00 takze patche by to meli vylepsit.. uvidime 

Jokerrr

0/0
25.10.2009 15:09

Host

Rozhozenej zvuk

V týhle verzi videa blbne synchronizace zvuku. Doporučuji se na to podívat zde, kde je to v pořádku.

http://www.youtube.com/watch?v=M8XvKSjxO_Y

Samozřejmě doporučuji HD verzi.

0/0
31.8.2009 14:57

Host

hmmm...

Musím přiznat, že tohle ve mě vzbuzuje mnohem větší důvěru, než ARMA2 ...

0/0
31.8.2009 11:01

Host

Re: hmmm...

I když to neni jako jednička kde jsi dostal jednu ráno a mrtvý, tak se mi to zamlouvá, bude to něco jako CoD.

0/0
31.8.2009 11:26

Host

Re: Re: hmmm...

no dostat jednu ránu do ruky nebo nohy a bejt mrtvej by taky nebylo ultrarealistický :-)

0/0
31.8.2009 11:47

Host

Re: Re: Re: hmmm...

Proto taky rána do nohy nebo do ruky nezabijela. ;-)

0/0
31.8.2009 11:53

Host

Re: Re: Re: Re: hmmm...

Jenže s AK-47 tě horko těžkou sejmou na takovou vzdálenost s takovou přesností jako v ARMĚ. Nemluvím ani o ostřelovači, kdy tě prakticky okamžitě vidí když vystřelíš.

0/0
31.8.2009 12:57

Host

Re: Re: Re: hmmm...

Jasný no ale já to myslel jako rozdíl oproti OF2 kde naběhneš mezi nepřátelé jak v CoD :-)

0/0
31.8.2009 12:10

Host

Re: Re: hmmm...

CoD od toho nečekej. Podle dosavadních dostupných videí budou boje probíhat na výrazně vyšší vzdálenost a jedna dobře trefená kulka tě dokáže zabít. Jediný, co se zdá trochu jako problém, je nízká přesnost nepřátel a jejich dlouhá reakční doba. Snad to bude ještě nějak vybalancovaný.

0/0
31.8.2009 15:01

Host

Re: Re: hmmm...

hmm tak nato rychlo zapomen ze to bude neco jako COD;-D,toto jsou mnohem realnejsi hry ARMA2 a OFPDR borercku.;-)

0/0
31.8.2009 16:39

Host

Re: Re: hmmm...

a takove hry mam rad ne nejake srance arkady

0/0
31.8.2009 16:40

Host

Re: hmmm...

Souhlas  vypadáto o dost lépe, snad se to vyhne zabugovanosti jako ARMA II

0/0
31.8.2009 12:55

Host

Re: Re: hmmm...

Ja nevim proc to porad prirovnavate k ARMA ?

0/0
31.8.2009 19:24

Host

Re: Re: Re: hmmm...

pravda, ze arma2 je dost jina - absolutni svoboda a vetsi realnost, cod je zase presne opacnym smerem - absolutni koridor, a absolutni nerealnost :-D

tahle hra ma svoji kategorii nekde mezi nima, ale rekl bych ze daleko blize k arme2... samozrejme se to vsechno skoro neda srovnavat, soustredi se to na neco jineho

0/0
31.8.2009 20:45

Host

Re: Re: Re: Re: hmmm...

tak,tak mas pravduR^

0/0
31.8.2009 21:25

Host

Re: Re: Re: hmmm...

Protože obě hry mají být pokračováním Operation Flashpoint z roku 2001.

0/0
31.8.2009 23:12

Host

Re: Re: Re: Re: hmmm...

Právě že ARMA ano(Arma II je vlastně úplně stejná) ale Operace Flashpoin:DR  němá...dokonce  Bohemia Interactive měla námitku proti Codemasters aby se to nepublikovalo jako pokračovaní Operace Flashpoint. Pro mě je ARMA II přesně jak se píše na obalu hry :Komplexní Vojenský simulátor a pravě proto si  Americká armáda zvolila  ARMU II jako Simulátor pro své vojáky(ale nejsem si 100% jist u Operace flashpoint to je 100% pravda). Operace Flashpoint:DR je pro mě hra pro širší veřejnost(Arma je hold hardcorovější)  kde bude hodně akce a rychlost a bude to lehce arcádové na velkém ale ne tak velkém place jako v Armě II. Hodně jsem četl komenty k ARMA II a kdo hrál Operaci Flashpoint tak si nemůže stěžovat na AI a Bugy. Myslim že obě hry budou dobré jen né moc srovnatelné.

0/0
31.8.2009 23:50

Host

Re: Re: Re: Re: Re: hmmm...

Mno, vzhledem k tomu, že se obě hry řadí do stejné kategorie, tak srovnatelné budou a budou se srovnávat... ARMA 2 zatím vede, i přes bugy je to přesně to, co přišlo s Operací Flashpoint... Vychytanější pokračování. OPF:DR zatím vypadá na arkádu tvářící se jako simulátor, ale třeba se pletu...

0/0
1.9.2009 7:17

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmmm...

Pro mě je Arma2 zatím odpad. Koupil jsem si ji hned po vydání a bylo to naposled, co jsem vyhodil peníze za takový šmejd. BIS hry origo už nikdy více. Není hratelná ani s patchem 1.03 (nevím, zda je už novější, ofiko stránky nejdou). Kampaň se mi nepodařilo ani po několika restartech dohrát, protože se mi vždycky sekli skripty. Např. se mnou nechtějí jít zatknutí lidé ;-O

0/0
1.9.2009 8:16

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmmm...

nj ja kvuli tady tem blbym bugum nedohral ani Armu1 ale Armu2 jsem zatim jeste neskousel jen pevne doufam ze nebude az tak zabugovana jako byla Arma1:-P

0/0
1.9.2009 8:56

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmmm...

proste ta hra si delala co chtela i kdyz jsem splnil co jsem mnel tak se tam zas podelalo neco jineho co mnelo co docineni ztim ukolem,napriklad tam neprijeli tanky atd

0/0
1.9.2009 8:57

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmmm...

jak rikam doufam ze Arma2 neni co se tyka misis tak zabugovana jako Arma1 to si vtom pripade nebudu ani porizovatRv

0/0
1.9.2009 8:58

Host

Re: Re: Re: Re: Re: hmmm...

placas blbosti arma2 je jenom hra a ne zadny simulator pro armady. jako pomocnik pro vyuku teorie rekrutu se pouziva VBS2. ten sice stoji na stejnem engine ale je koncipovan jinak a umelou inteligenci v podstate nepouziva. kdyby mela americka armada cvicit vojaky podle army2 tak potespanbuh.

0/0
1.9.2009 11:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.