Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ID: Novou konzoli vydá jako první Microsoft

Jak to bude s další generací herních konzolí? Electronic Arts předvídá jakousi mezigeneraci v podobě PlayStation 3.5 a Xboxu "560", elitní vývojářská firma id Software má opačný názor. Podle ní se systémy další generace již chystají. Ovšem ani v id nejsou jednotní. Zatímco stvořitel Dooma a technický génius id Softu John Carmack je přesvědčen, že první přijde s novou konzolí Sony, ředitel firmy Todd Hollenshead je přesvědčen, že první bude Microsoft.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Vývojáři

Nechápu proč většina vývojářů křičí po novém hardwaru když neumí vymáčknout maximum ze stávajícího. Nejlepším příkladem je God of War 1,2 který ze starýho šrotu vymáčkl fakt maximum. Tomuhle se klaním a nebaví mě poslouchat bláboly o tom že je potřeba "1000GB RAM, 150jádrovej procesor, Direct X 1000 a brutální grafiku nejlépe 4 v jednom kompu". Nejdůležitější je stejně hratelnost, grafika je taky důležitá protože to je to pozlátko ale dá se přece vyždímat o hodně víc na stavajícím železe.

Toť vše

0/0
2.9.2009 17:29

Host

Re: Vývojáři

Stupidnejsi nazor jsem nezral.

0/0
2.9.2009 19:43

Host

Re: Re: Vývojáři

Vzdyt je to pravda. 8bity mely jen promile vykonu, tak se optimalizovalo a vymysleli se funkce jak omezeni obejit. Totez Amiga a jeste i konzole jako PSX nebo PS2. Ted se vyrabi tak masove a lita v tom tolik penez, ze chudaky vyvojare tlaci cas i vydavatel. Pokud nebezi plynule hry od MS na X360 a hry od Sony na PS3, je asi neco spatne. A misto aby pronikli do taju vyvoje... reknou si radeji o nove zelezo. A pak budou zase brecet, ze se s tim musi ucit a ze jejich hry to zatim vyuziji z 30%. Nekonecny kolotoc.

0/0
2.9.2009 20:27

Host

Re: Re: Re: Vývojáři

Nechápu proč tento názor, či výčitku, směřuješ k tomuto článku. Nikdo z id netvrdí, že chce další konzoli. Naopak, sám Carmack se vyjádřil, že by si přál, aby současné konzole vydržely na trhu co nejdéle a další generace přišla co nejpozději.

0/0
2.9.2009 22:01

Host

Re: Re: Re: Re: Vývojáři

Carmack mozna. To byla jen reakce na to, ze se dneska vsichni zenou jen za vykonem a novym zelezem. Navic tanhle clanek jakoby navazuje na ten z minuleho tydne. Ze mozna bude Xbox 360 a neco nebo PS3 a pul. Ac uz jsou obe krabice starsiho data, nerekly jeste vsechno, nikdo je nevymackal na maximu... ale uz se netrpelive vyhlizi dalsi (pul)generace.

0/0
2.9.2009 23:48

Host

asi se toho moc neproda

Takoveto clanky ale moc vyrobcum nenahravaji na prodej konzoli... Hlavne i ted kdyz vysla nova PS3 slim. Co clovek ma cekat? Ze si koupi

PS3 slim a za rok bude nova konzole s vyssim vykonem? To snad ne... ;-O

0/0
2.9.2009 17:21

Host

id

To jsou zase neuvěřitelné novinky. Vždyt Microsoft sám nedávno potvrdil, že jsou sotva v polovině. K tomu nepotřebuju věšteckou kouli.

No, a ta poslední věta je vysloveně kravina. Prej "budou donuceni a nebo PC= významná konkurence". V id jedou na drogách nebo co?;-D At se seberou a na PC zůstanou, když to vidí takhle. Daleko více se mi líbí postoj Cryteku, ti si aspon na nic nehrajou a nemaj blbý pindy,  přímo řekli že potřebujou taky prachy.;-D A vo tom to je.

0/0
2.9.2009 9:48

Host

Pche, Carmack může leda tak držet hubu

poté co ho skoupil ZeniMax Rv

0/0
2.9.2009 7:58

Host

je konec

Dalsi konzole uz nebudou. Hrani se vrati poslusne zase na PC, konzole jsou slepa ulicka. ;D

0/0
2.9.2009 0:45

Host

Re: je konec

Ono je to ve skutecnosti tak,ze hrani se poslusne vratilo na konzole.A je mu tam moc dobre.:) Takze budes na 100% sklaman! Trend presouvani her na konzole totiz spis posili, nez aby slabl! jinak je zbytecne o nove generaci ted debatovat,nebude tu rozhodne driv nez koncem roku 2012!

0/0
2.9.2009 2:10

Host

Re: Re: je konec

Hele vy PCWarez bukvice asi vam nema cenu psat, ze bez tech konzoli byste si dobudoucna nezahrali ani Crysis 2;-D

Playstation 3R^

0/0
2.9.2009 2:14

Host

Re: Re: Re: je konec

Aha, takže ty si naprogramuješ Crysis na PS3 jo? ;-D;-D;-D

Mimochodem žalude, tu sračku jménem Crysis,2,3,.....100 si klidně vemte a pomilujte se s ní :)

0/0
2.9.2009 8:03

Host

Re: Re: Re: Re: je konec

Jo Crysis je sracka stejne jako vsechny hry co ted vychazej....dyt ve vsech jde jen o to same.Crysis je super parba a proti konkurenci se nema za co stydet.

0/0
2.9.2009 10:49

Host

Re: Re: Re: Re: Re: je konec

Super pařba? HAHAHAHA. To zrovna.

0/0
2.9.2009 12:36

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: je konec

Hahaha a co nam jeste reknes? To ze tebe Crysis nebavi,neznamena,ze neni kvalitni pro jine lidi.Zrejme te nebavil ani FarCry.To ja zase nesnasim koridorovky ala Call of Duty a taky tady nepisu podobne demence co ty.Crysis myslim puvodni hru a ne dementni datadisk WarHead,kterej se fakt nepoved.

0/0
2.9.2009 16:43

Host

Re: Re: Re: je konec

Jasny hned se ohanet warezem misto zdrzeni se reakce. Prestante urazet podctive PC hrace, kteri hry kupuji a btw kdyby se dalo krást takhle snadno i na konzole bylo by hned vidět, kdo podporuje trh s hrami...

0/0
2.9.2009 8:43

Host

Re: Re: Re: Re: je konec

Zase zcela zcestná reakce. Trh s PC hrami upadá kvůli warezu, pár poctivých na tom nic nezmění. Kdyby se dalo na konzole krást snadno, tak by byvala byla měla moje teta koule a byl by to muj strejda, problém je vtom, že se na konzole krade složitě a v tom to je. Žádné kdyby.

0/0
2.9.2009 10:47

Host

Re: Re: Re: Re: Re: je konec

Prosim tě "kdyby" se používá při zamýšlení se nad alternativou. Jinak si přečti co jsem psal, psal jsem o tom, že je spousta lidí co podctivě kupoují hry na PC a ty uráží plky o warezu a nečetnosti hráčů na PC. Nikde jsem netvrdil, že pokles prodeje her nemá na svědomí warez ale taky to není jediná věc. Lidé kupují nové konzole mnohem více než dříve a hry se dělají multiplatformní právě proto aby se toho co nejvíc prodalo, ne lvůli tomu, že na PC si to lidé stahnou ale jen proto, že jsou lidé, kteří si kupují hry jenom na konzole i když mají PC a hrají na něm... mám spoustu kamarádů co obhajují konzole hry si na ně kupují, haní hráče PC warezema a sami si na PC hry z warezu stahují a to je trapné... Na druhou stranu výrobci her už ani PC hráče nelákají ke koupi, protože ze spousty her je zřejmá jejich "konzolovistost" (neber jako shazování konzolí) a hrát hru, která se špatně ovládá nebo je na první pohled vidět, že by hra vypadalo o poznání lépe člověka odradí. Příkladem je toho Fallout 3, který jsme koupil na PC a ovládání například pipboye je hrůzný, nepřehledný a je z něj vidět jak je udělán tak aby se dobře ovládal na joypadu.

0/0
2.9.2009 11:08

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: je konec

Klid, to jen krici poblazneni konzolisti, tem nic nevysvetlis. Oni proste nevidi za roh a maji jen svoji pravdu. Na PC se krade, ano. Ale i na X360 se krade, ze. A co PS3? Jo ta drzi, zatim. Ale byt cip (jako na PS2) krade se i tam. Lidi uz jsou proste takovi, tezko je hazet do jednoho pytle. Nekdo kupuje, nekdo krade a je jedno jaky system vlastni. Pirat zustane piratem. OK, u nas jsou ceny tam kde jsou, ale ono se warezi i na velkem zapade, kde se nova hra poridi za par kreditu, vzhledem k vydekum a kupni sile.

A dalsi vec, konzole. Nevime jak to bude, ale uz ted nemaji vykon. No flame, jsou to 4-5 let stare masinky. A maji tu byt dalsich 5 let! Uvidime co na to firmy a vyvojari, ale PC her rozhodne nebude ubyvat, naopak. Nejde jen o zisky z her, kolik se jich proda a kolik stahne. Ale jsou tu taky vyrobci HW. Intel, AMD, Ati, nVidia... ti maji taky zajem, aby se jejich vyrobky prodavali a k cemu jinemu jsou, nez ke hrani her. Myslite ze Intel, AMD, Ati a nVidia zavrou kram, pockaji na rok 2013 a pak vyrobi svoje cipy, co MS a Sony osadi do X720 a PS4? To asi tezko. Bude se proste opakovat situace jako s Xboxem a PS2. Mely vykon, zazarily a postupne sly dolu. Chvili jeste PC hry brzdily (zname ty nic moc konverze) a pak obe firmy honem honem nasadily nove konzole. Mozna se to bude opakovat, mozna ne. Nikdo nevi.

0/0
2.9.2009 12:20

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je konec

"Chvili jeste PC hry brzdily!" A které PC? To pro těch 5 % co kupuje stále nový HW nebo PC těch lidí co upgradujou v 10 letém cyklu? Těch je většina, tak se prober.

0/0
2.9.2009 12:49

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je konec

Proboha uvazuj. Taky nepatrim k tem, co hned leti pro novou grafickou kartu, kdyz se co pul roku objevi novy model. Postavim PC, 2-3 roky na nem funguju a pak (kdyz je proc) upgraduju. Urcite nejsem sam. OK jsou blazni, co do case hned montuji kazdou novinku. A jsou lidi, co maji PC 5 let stare, ale na tom uz si toho logicky moc noveho nazahrajou. Ovsem 10 let? Uvazovals nez jsi to napsal? Rok 99, to mame nejaky Celeron a u nej tak TNT2. Na tom uz bys dneska nechtel pracovat ani v kancelari. :) 

0/0
2.9.2009 13:56

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je konec

Ono by to na kancelářskou práci stačilo, jen by nesměl nikdo oblbovat jak všichni potřebujeme ty nové OS, Office atd. A teď se zamysli. Kdyby bylo tak velké procento těch co by měli alespoň mainstream HW, mluvím o kupujících (ne warez), bylo by dostatek exkluzivních her. A na nějaké multiplatformy by nebylo třeba nic házet, protože ty dopadnou často blbě i mezi dvěma konzolemi.

0/0
2.9.2009 14:59

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je konec

Jj, presto ono uz jenom serfovat na takovem stroji je o nervy. Dnesni stranky, sama multimedia, flash, spousta grafiky... takove PC nema ani kdovijak rychly disk a velkou pamet. Samozrejme poladit by se to dalo, pekne Win98, maximalne strizlive nastavene WinXP.

Ale vzdyt ono toho jen pro PC vychazi dost. Problem je, ze multiplatformni tituly vedou, protoze vyvoj her je drahy a logicky toho chteji prodat co nejvic. OK, urcite tam hraje svoji roli i piratstvi. Ale pak by vychazely hry jen na PS3, ta ma ochranu neprolomenou. S warezem se tak nejak musi pocitat, je to nutne zlo, i her vyvijenych pouze pro X360/PS3 se velka cast zkopiruje. (xboxari, pochopitelne... ale jak jsem psal, na PS3 by to nebylo jine, kdyby byla ta moznost)

Jinak ja bych se o vykon PC nebal. Uz dnesni prumerne herni PC je na tom lip nez X360 a PS3. Treba uz jen jak stara je GF8800. A pritom vykonem je dal nez cipy co maji next-gen konzole. Spousta lidi ma dnes mnohem lepsi grafiky a nestaly je kdovi kolik. Slusne herni PC dnes koupis za 13-15 tisic a bezi na tom vsechno.

  

0/0
2.9.2009 16:01

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je konec

Jen by se nemělo to tak zneužívat, myslím nárust výkonu. Stačí se podívat na některé hry na ps2 ke konci cyklu. Kdyby si tak pohráli s výkonem na PC, neřekl bych ani slovo. Ale dnes aby na tetris pomalu kupoval win7 je hovadina.

poznámečka: S tím výkonem bych tak nesouhlasil. Třeba cell dává v mnohém na prdel i novému core i7. Jsou to odlišné architektury. S tím pirátstvím souhlasím.

0/0
2.9.2009 16:30

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je konec

Muzes sem postnout nakej test Cell vs Core i7.....rad bych si taky pocet.

0/0
2.9.2009 16:45

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je konec

Kdybych neměl takový binec v odkazech, ale něco jsem už našel.

http://www.ps3news.com/PlayStation-3/codecsys-ce-10-ps3-cell-faster-than-core-i7-965-xe/

http://www.engadget.com/2009/06/08/sager-np9280-with-core-i7-and-triple-ssds-is-the-worlds-most-po/

a něco v CZ http://pctuning.tyden.cz/hardware/procesory-pameti/11526-rozhovor-procesor_cell_a_rozpoznavani_hlasu?start=2

0/0
2.9.2009 17:13

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je konec

tel druhý měl být tohle, sorry

http://www.tomshardware.com/news/sony-cell-cpu,5617.html

0/0
2.9.2009 17:19

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je konec

Jo jo dik....kdy by to rek....ted zbejva jen rict at je dostatek schopnejch programatoru a pak to bude stat zato.

0/0
2.9.2009 17:20

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je konec

Presne tak :) mame naprosto stejny nazor.

0/0
2.9.2009 19:17

Host

první konzole

První konzole nové generace vydá Apple, a protože bude černobílá se zaoblenými rohy a nakousnutým jabkem na kapotě, tak bude mít úspěch, i kdyby na ní nebylo co hrát. :) Tak a je to venku. :D

0/0
2.9.2009 0:05

Host

kdo by to byl rekl:o)

Prvni konzoli vyda prvni Microsoft? WOW...8-oR^ Ja myslel ze NeoGeo nebo Sega.. kruci to jsou mi ale mudrcove;-D

0/0
1.9.2009 23:55

Host

Xšrot 2

to jo muhehehehehehe

0/0
1.9.2009 23:43

Host

houby

Nikdo nemá pravdu, až na Emmericha, který točí 2012  a tam to určitě vysvětlí jak to bude, že vlastně nic nebude. ;-D "Rok 2012 je posledním rokem mayského kalendáře a podle mnoha lidí tedy i rokem konce světa." ofikl text distributora

0/0
1.9.2009 23:41

Host

Re: houby

Dle buddhistickych spisu to ale neni vubec pravda, civilizace tu zarucene budou i po roce 2012. Leda ze by ten rok Microsoft vydal dalsi RRoD krap, To by pak byl konec sveta..;-D

0/0
1.9.2009 23:59

Host

Re: houby

S tim samozrejme souhlasim a je to pravda.A taky to tak bude.......Vsichni zhynem v poslednim mayskem roce.I bible o tom pise a to je dokazany.

0/0
2.9.2009 13:35

Host

Ohraná písnička

Nevím co je na tom zajímavýho, protože např. základní návrhy a koncepty PS3 se začaly připravovat už v době uvedení PS2, BonusWeb zase objevil Ameriku...

0/0
1.9.2009 23:28

Host

Re: Ohraná písnička

No, spíše Hollenshead z ID softu než BW ;-D;-D

0/0
1.9.2009 23:42

Host

Re: Re: Ohraná písnička

Az nato panove,ze Epic,ID soft nebo Crytek se podilej na vyvoji grafik do budoucna,tak nez si cist ty vase moudra tak radej budu verit cloveku co se v branzi pohybuje prez dvacet let.

0/0
2.9.2009 10:56

Host

ehm

To jsou porad jenom tipy a triky. Jednou neco placne nejaky analytik, pak hlavoun jednoho studia, chvili na to hlava dalsiho... o nicem. A kdyz by se clovek zeptal primo u zdroje (MS nebo Sony) taky budou mlzit. No ma tohle cenu?

0/0
1.9.2009 23:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.