Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Supreme Commander II: atmosféričtější a ještě masivnější strategie

Chris Taylor a spol. se pustili do druhého dílu monstrózní strategie, kterým chtějí přilákat i méně hardcore hráče.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

RE: nepriznive recenze

???? WTF? vzdyt SC zpusobil revoluci v zanru strategii, jedine minus byla obtiznost- a to jen od tech kdo nemeli trpelivost se to naucit. Jeste ted se rad vracim k SC:FA, pac se mi to zda jako jedna z nej her.

0/0
29.9.2009 9:58

Host

.

tento članok som čítal pred dvoma mesiacmi na tiscali, trochu pozadu

0/0
10.9.2009 14:31

Khalashnikovf

Fantastic

Supreme je jedna z mých nejoblíbenějších strategií, s kámošema jsme nad ní trávili celé noci na jedný mapě největší velikosti. Ve chvíli, kdy měl každý hráč přibližně 500 jednotek, počítače přestali hromadně stíhat a pak samože k páté hodině ranní kolabovali ;-D (jediný důvod proč jsme chodívali spát ;-D )

Supreme 2 se jeví jako ještě lepší, svižnější s lépe rozděleným systémem Tech levelingu (thx for Demigod). Trošku se to tim přiblíží mě oblíbené další strategii Earth 2160. Mno prostě tohle bude paráda, Ať si maj PeSarové svůj Uncharted 2 v tunelu :-P

0/0
10.9.2009 13:24

Host

No jo spekulanti

Všichni kecaj.

To je blbý

no to si delaj srandu bude to blbost

Pro tyto zaostalé nepřemíšlejcí jedince říkaly ve videu že je to pre pre alfa.

A mě se to líbý:-)

0/0
9.9.2009 19:00

Host

achjo

Tak ta fronta bude asi pekne onicem kdyz na to bude treba prasule :-(:-( je skoda ze je tak malo kvalitnich rts ikdyz by se dalo tenhle zanr neskutecne rozvijet doufam ze jeho cas tepr nastane... kazdopadne si na to SC2 budu ochotny kupit novy pc pac jednicka je proste the best...

0/0
9.9.2009 11:29

Host

Petr

Tak popravdě od té doby co pařím na konzolích jdou strategie naprosto mimo mě. Jediné co pařím jsou hry od bývalýho Westwoodu. O Supreme Commader jsem ve své době uvažoval, ale odradily mě zrovna ne moc pozitivní recenze. Obecně myslím, že strategie jako žánr trochu stagnuje, uvidíme co predvede C&C4.

0/0
9.9.2009 11:06

Host

Re: Petr

Stagnuje... C&C předvede to co DoW2 odstranění základny a hru jen s jednotkami. DoW skvělá multiplayer strategie, u které se dal zahrát i single, dvojka a její singl je tak nudný, že to snad ani nemyslei vážně dojít pokaždé na vršek mapy a bojovat pár minut s bossem, který snad neumí ani nic zabít.

0/0
9.9.2009 11:11

Host

Re: Re: Petr

me to treba hodne bavilo

0/0
9.9.2009 12:03

Host

Re: Re: Re: Petr

Vážně, myslíš Dawn of War 2 v single playeru? Já jsem odehrál tak 8 misí a úplně jsem tam postrádal nějaký úkol dané mapy, které byla podobná jako ta předešlá... Po čase mě to začalo nudit, u jedničky jsem to dohrál celé. zvlášť necroni mě bavili. Neříkám,že je to špatně například v Heroes.. (ehm vypadl mi teď zcela název) od stejných tvůrců mě to bavilo, občas tam byla i chvíle, kde se musel člověk opevnit (mise s ochranou kostela) apod. Jenže mizí čím dál tím více hry, kde se staví báze nebo lépe chybí hry, kde by bylo stavění báze ještě pokročilejší, tak aby to zároveň byla stále akční RTS (ne budovatelská).

0/0
9.9.2009 12:56

Host

Re: Re: Re: Re: Petr

Zrejme myslis Company of heroes, jinak souhlasim s tim ze to byla pitomina, na druhou stranu DoW 2 me celkem dost bavila, navic 3 mesice po vydani v jrc za 499,-? YES:)

0/0
9.9.2009 17:04

Host

Re: Re: Re: Re: Petr

Naozaj myslím na single, strašne ma to bavilo. Asi kvôli rpg prvkom a brífingom medzi kampaňami, možnosťou vyberať si misie. Hral som to na najťažšiu obtiažnosť takže mi to fakt dalo zabrať.

0/0
10.9.2009 14:25

x_pavel

Re: Petr

no tak nejak stagnujou vsechny typy her, nejen RTS.... nejak si nepamatuju, ze jsem hral neco fakt originalniho a zabavnyho v poslednich x letech.... Vsechno se opakuje, firmy vydavaj hry tak casto, jako pekarny vyrabej rohliky....jen je to obleceny do hezkyho kabatku (no nekdy ani to ne)...

0/0
9.9.2009 12:53

Host

Re: Re: Petr

Svatá pravda... bavim se u pár her, hodně zábavy přineslo little big planet ve 4 je to super ale to je jen na PS3. Naštěstí jsem velký fanda a hráč multiplayerovek jako je DoTA na warcraftech, teď je v beta testingu Heroes of Newerth, což je v podstatě klon a na tom se zabavim hodně. Co se týká jiných her různých žánrů opravdu to je o ničem. Ty hry, u kterých člověk zatlačil po dohrání slzu už nejsou, zvlášť pak hry v single playeru a i když, jak jsme zmínil, hraju často multiplayer (a v podstatě mě dnes, díky dále zmíněnému, už nic jiného nebaví) je to proto, že u singlu mě nic neudrží a dříve byly hry, které byly jako dobrá kniha. Člověk je musel hrát dál a dál

0/0
9.9.2009 13:04

Host

Re: Re: Re: Petr

nemas tak uplne pravdu ja treba hraju singl rad,a zas mne moc nebere nejake online hrani,hru si vice uziju sam!R^

0/0
9.9.2009 15:06

Host

Re: Re: Re: Re: Petr

no skus obcas nainstalovat trial WoW alebo ineho MMORPG alebo v nejakej strielacke kliknut na moznost coop a uvidis ze ta to chyti. V strategiach je zas ohromne zabavne scenare 2/2, 3/3, 5/5 a pod. aj ked samozrejme hrat proti zivemu hracovu je tazsie.

0/0
10.9.2009 14:29

Host

Re: Re: Petr

Petr

Taky mi to trochu občas vadí, ta neoriginalita, ale nepotřebuju nějakou revoluci, stačí pár nových věcí. Třeba jako v KZ2 když tam byl novej systém krytí nebo Mirrors Edge, to zpracování pohybu a přístup k boji. Jinak pokud tě zajímaj originální hry tak co vím Flower na PS3 byl supr, nebo třeva Valkyria. NA PC toho bylo určitě taky hodně, třeba Portal, World of Goo... jen ty super ultra mega hity jako Call of Duty sou furt o tom samým.

0/0
9.9.2009 13:08

Host

Re: Re: Re: Petr

Tj treba ani Little Big planet není extra origoš ale super fyzika a multiplayer z toho dělají zábavu. Spíš mi schází hry, kde by prohlubovali koncept, jinak aspon kdyz tam daji nejaky ten novy prvek jak pises, to hru muze obohatit natolik, ze ji clovek zahraje

0/0
9.9.2009 13:51

x_pavel

Re: Re: Re: Petr

Tak samozrejme hra nemusi byt za kazdou cenu originalni...ale musi byt zabavna....no obcas me neco trochu bavi...ale pak zjistim, ze kdybych hral jinej titul, tak nejak bych zjistil, ze se od sebe navzajem lisej jen tim nazvem.....proste takovej "buzzword" co se objevuje v marketingu - tedy "diferenciace" mi proste chybi.... ale ono je to tak vsude - auta vypadaj skoro stejne (cest vyjimkam), susenky jsou vsechny stejny, cokolady taky...atd atd.... proste konzum svetu vladne:-/

0/0
10.9.2009 5:48

x_pavel

Re: Re: Re: Re: Petr

a jen bych dodal, ze posledni opravdovou revoluci ve videohrach je, at se to nekomu libi nebo ne, Nintendo Wii.....a za to Nintendu patri dik

pozn. pro voly co maj pripojeni na internetu a naucili se uz i psat (nejen do diskuzi) a maminka je pustila k pocitaci:  jsem PCkar

0/0
10.9.2009 5:50

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Petr

ze tys byl kdysi na myth.crew ted dreatica?

0/0
11.9.2009 14:24

Host

Re: Petr

A co Sins of a Solar Empire?VR^

0/0
9.9.2009 19:36

Host

myslim ze to bude good.

sice jsem 1 nehral,ale vypada to lakave ikdyz zu mne RTS nebavi tak jako kdysi to je fakt,ale toto si rad vyzkousim,treba mne zase zacnou strategie poradne bavit momentalne hraju MTW2+mody

0/0
9.9.2009 10:35

Host

Re: myslim ze to bude good.

Stejný problém dnešní  RTS jsou už často zprzněné hry. Když vidím jak by se dnes dalo čarovat s jednotkami a i strategií ohledně stavění  báze v terénu apod. je mi z toho smutno :(

0/0
9.9.2009 11:14

Host

zdroje a výzkum

Příjde mi to nějáký divný -  ke zrojům a výzkumu bude i jiná cesta než jen nákup a to utočit a zabíjet nepřátelský jednotky (to kvuli tomu, aby se hráč nezabarikádoval v základně), ale když se zabarikáduju a oni na mě budou útočit a s prstem v nose je vyklepnu, tak taky budu zabíjet nepřátele a ještě za to dostanu nový technologie a stejně nevytáhnu paty ze základny. Trochu na hlavu postavený (snad to nemysleli tak doslava). Jinak z té "omezené"fronty jednotek v továrnách nejsem zrovna nadšenej. JInak to bude skvělá hra.

0/0
9.9.2009 9:30

Host

Re: zdroje a výzkum

rekni mi, opravdu by te bavilo se porad zabarikadovavat v zakladne? :-/ me teda ne :-P

0/0
9.9.2009 17:00

Host

MUhaha

To bude zas kravina, jeste horsi nez predpotopni jednicka.

VPlaystation 3VR^;-D

0/0
9.9.2009 9:07

Host

Re: MUhaha

Nápad nic moc, a provedení taky pokulhává, jdi to zkoušet někam jinam.

0/0
9.9.2009 9:25

Host

Re: MUhaha

By mne zajimalo jaou strategii paris na PS3... Jo zadnou.. SC je uzasna hra. Predpotobni? trasportni trasy automaticka synchronizace utoku.  Sdileni vyrobnich front budovatelske asistence. experimentalni bojove jednotky. tisicovkove bitevni pole. Jo a to nemluvim o genialni zonecontrol MAPE.

0/0
9.9.2009 10:00

Host

Re: Re: MUhaha

naprosto souhlasim...SC to je proste skutecna strategie...neni to jen vyrobit jednotky a poslat je na nepritele...musis sloucit to nejidealnejsi a pokusit se zasadit poradnou ranuu...a hlavne to neni jako v jinejch stratoskach kde ma nepritel 50 tanku a ty vyhrajes jen ze mas 51. Proste je to hodne dobra hra a na dvoju se tesim.

0/0
9.9.2009 13:52

Host

Re: MUhaha

chachá.. dobrej pokus primitive

0/0
9.9.2009 12:57

Host

Supreme Commander II

O tomhle si konzolisti můžou nechat jen zdát:-)

0/0
9.9.2009 8:44

Host

Re: Supreme Commander II

Hlavne nevim jak by to na konzoli parili...pac to mnozstvi moznosti...to by jim asi jeblo v sisce:))

0/0
9.9.2009 13:53

Host

Re: Supreme Commander II

Konzolisty to asi netrápí, protože ti hrajou jen hry v next-gen grafice, což tohle není.

0/0
9.9.2009 19:41

Host

Souhlas

souhlas ekonomicky model jedničky byla jedna z nejsilnejších stránek hry.

0/0
9.9.2009 7:55

Riwik

Styl

no styl grafiky je uplne vynikajici na to ze je to "preprealfa" tak za to jednicku a podle dostupneho infa to bude bomba... jen to staveni jednotek mohli po strance surovin nechat jako v jednicce (tj vpodstate neomezena fronta)

0/0
9.9.2009 1:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.