Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ghostbusters PC a 360 až v listopadu

Důvody odkladu neznámé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

sonyboys

Vaše škatule je možná lepší než x360, jenže už dnes jsou lepší PC daleko před ps3, za rok za dva bude mít většina PC hráčů lepší harware než ps3 a to se s ní budete muset spokojit ještě takových 7 let. Zatímco vy budete další pětiletku hrát rozlišení ala čtverečky, PC hráči budou mít oproti vám grafiku jak z jinýho století:-P:-P:-P:-P

0/0
10.9.2009 22:07

Host

Re: sonyboys

Tomu never vase super strojecky budou toti napred pockat az hra vyjde na konzoli a pak ji asi po pul az jednom roce dostanete s trosku lepsim rozlisenim :D to je trend ktery bude s narustem prodanych konzoli jen a jen silut :D pro kazdeho tvurce bude do budoucna dulezita predevsim konzol! uz ted muzes sledovat masovej odliv drive only pc vyvojaru na konzole a bude to jen horsi tedy pro vas samozrejme :D jste dobytek kterej svou platformu privedl k propasti vase genialni strojecky budou mit vykon ale k nicemu :D :D

0/0
10.9.2009 22:17

Host

Re: Re: sonyboys

hezky si to maluješ :D bohužel je to blbost. Žádná krize na PC trhu není. Hry, které mají svoji kvalitu se prodávají velmi dobře a její distributoři i tvůrci bohatnou. To jen bláboly některých šéfů, jejichž nahypované sra.čky se neprodávají svádí vinu na piráty. Je plno studií které na PC hrách vidělávají velké prachy.

0/0
10.9.2009 22:40

Host

Re: Re: Re: sonyboys

Zas tolik jich neni a prekvapive i ty se cim dal vic poohlizi po konzolich.

Samozrejme ze kdyz se objevi kritikou i hraci velmi kladne prijata hra, jejiz konzolova verze je komercne uspesna, a na PC z nejakeho duvodu propadne, tak vyvstavaji otazky, kde se stala chyba...

0/0
10.9.2009 22:51

Host

Re: Re: Re: Re: sonyboys

Problém je, že vysoká hodnocení dostávají i hry jako GoW, Kill Zone atd...přitom jde o tuctové střílečky s nějakým tím vylepšením, kterých je na PC trhu doslova stovka v bledě modrým.

A pokud jde o ty firmy, stačí, že Blizzard, Bioware a Paradox na PC vydávají pořád skvělé hry, sem tam něco přihodí Chris Taylor a je vymalováno:-):-)

0/0
10.9.2009 22:58

Host

Re: Re: Re: Re: Re: sonyboys

Okrem toho na PC profituju aj CD Projekt RED so Zaklinacom, ci ruske GSC so STALKERom, alebo aj Crytek ktoremu sa Crysisu predalo viac ako 1,5m (mozno viac ako 2, je to dost stara zprava) a to do toho niesu zaratane predaje Warheadu.

Na konzolach vychadzaju tiez multiplatformovky ktore nevynikaju predajom nikde, su ziskove z toho ze vyjdu na vsetkych moznych platformach kde na kazdej sa par desattisicok zakaznikov najde. Konzoly maju asi tak 3 do neba vyhypovane hry do roka ktorych sa potom preda niekolko mega a Epic alebo ini si pochvaluju a tak si kazdy mysli ake je to strasne na tych konzolach ziskove. Ibaze tam sa melony kusov preda naozaj iba z tychto nosnych killer titulov, nevyrazny zvysok si ukrajuje pre seba daleko menej. A tiez tu mame piratstvo aj na konzolach takze je to fuk.

0/0
10.9.2009 23:05

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: sonyboys

Vzhledem k tomu, ze jen na samotnem Xbox 360 vychazi v prumeru vice nez jedna milionova hra mesicne, tak si dovolim tvrdit, ze se pletete.

0/0
10.9.2009 23:47

Host

Re: Re: Re: Re: Re: sonyboys

To je celkem zvlastni, protoze ja jsem se treba i tady na Bonuswebu od PC hracu dozvedel, ze port Gears of War byl vyborna hra, PC recenze si to take chvalily, ale prodeje presto slabsi, nez v Epic cekali.

0/0
10.9.2009 23:55

Host

Re: Re: Re: Re: Re: sonyboys

Tak šup, nemusíš stovku, stačí jmenovat 10. A ne něco starého, ale něco, co je na podobné technologické úrovni jako výše jmenovaní.

Mimochodem Bioware poslední dvě hry dělal primárně pro konzole (Mass Effect) a i Dragon Age tam sméŕuje. Chris Taylor, hm, jak je to dlouho, co jsme od něj neviděli hru? Blizz teda mám WoW (jako bývalý ultimák nechám bez komentáře) a Diablo - tam už taky spekulují i o konzolích, ne?

0/0
12.9.2009 20:14

Lumirel.

Re: Re: sonyboys

PC hráči mohou alespoň říct, že skoro každá hra je na této platformě doopravdy "Full HD" a mohou si dovolit pořádný antialising narozdíl od konzolí, kde "Full HD" platforma ve většině případů nezvládne. Tohle je fakt, konzole to jen tak nezvládají. Mám PS3 taky, ale to flamování ostatních PS3 hráčů už mi fakt leze krkem.

0/0
11.9.2009 8:36

Host

Re: sonyboys

Skalni fanousci PS3 snad nemaji doma herni PC, ze tu pises takove veci?:-)

0/0
10.9.2009 23:10

Host

Re: sonyboys

Rozliseni ala ctverecky?? a ted mas na mysli Wipeout HD, Ridge Racera 7 nebo Gran Turismo 5? ;-D;-D;-D

Paneboze ty si mimo.

0/0
10.9.2009 23:18

Host

Re: Re: sonyboys

Ten clovek ma bohuzel pravdu,dokud tu budou konzole o dve nebo i vice trid slabsi v oblasti vykonu,nic zavratneho se neda cekat ani od pc! A taky je pravda ze exkluzivnich her,ktere stoji za zminku vychazi cim dal mene.

0/0
10.9.2009 23:46

Host

Re: Re: Re: sonyboys

Na druhu stranu, keby tu konzoly neboli, bol by si ochotny/schopny, vdaka povedzme 2-3x rychlejsiemu pokroku v PC hardware vyvoji, vrazat 2-3x castejsie/viac penazi do svojho herneho PC?

0/0
11.9.2009 0:40

Host

Re: Re: Re: Re: sonyboys

schopny i ochotny by jsem byl,ovsem uz jsem to vzdal a ted jsem spokojeny s konzoli.pc pouzivam skoro uz jen na praci.konzole pomalu ale jiste kradou hernimu pc pudu pod nohama to je fakt at si to nekdo pripusti nebo ne!

0/0
11.9.2009 2:21

TT777

Re: Re: Re: Re: sonyboys

Tady nekdo neumi pocitat!! cena her pro PC je vetsinou kolem 800,- na konzole stejna hra 1500,- tak pokud si nekupujes jednu hru za rok tak na PC vzdy usetris! Anebo spocitej kolik mas her na konzoli pak to vynasob 500,- a presne tolik bys na za PC hry usetril na novy HW;-D

0/0
11.9.2009 10:09

Host

Re: Re: Re: Re: Re: sonyboys

Ja nedal jeste nikdy za konzolovou hru vic nez 1200,ono se musi umet nakupovat :)

0/0
11.9.2009 14:23

Lumirel.

Re: Re: Re: Re: Re: sonyboys

Přesně tak.. rozdíl v cenách her dělá přesně to, co byste utratili za upgrade, který však neni moc potřeba, protože konstantní HW konzolí nároky portů stejně nezvyšuje. A PC only projekty se dost často trefují do mainstreamu PC hráčů. (viz produkty od Blizzardu, Valve etc)

0/0
11.9.2009 16:24

Host

Re: Re: Re: Re: Re: sonyboys

Ehm, cena na PC je většinou 899,- na konzole 1 399,-. Rozdíl je tedy 500,- nikoli 700,-. 

Navíc konzolové věci lze kupovat v zahraničí nebo na aukru (i novinky) a jsme s cenou tam, kde vy.

Argument o nutnosti upgradu hw je blbost, ale tvůj post je stejná blbost.

0/0
12.9.2009 20:17

Host

Re: Re: Re: sonyboys

Nejsmutnější je, že tyhle o tři třídy slabší konzole rozchodí hry jako GTA4 bez jediný zaškubnutí. A ukazují že tyto hry běží naprosto plynule na 256MB RAM + 256 VideoRam. Tedy konfiguracích, na kterých na PC nerozjedeš ani novej OS.

Z těchto důvodů už nejsem ochoten to PC HW nvestovat peníze. Pokud mám silnější procesor než na konzoli, 7krát víc paměti, o generaci lepší grafiku než má Xbox360... a hry se mi stejně i na medium detaily občas zaškubají.... tak je něco špatně. Někdo tu rejžuje peníze uměloým navyšováním nároků. A to podporovat nechci. A t ota PC verze jede z rychlýho disku. Pokud bych chtěl rát přímo v DVD, tak nemám už vůbec šanci.

Až si GTA4 zahraju na 256MBram + 3 oky stré grafárně ve stejné kvalitě a plynulosti jako na Xboxu... rád se k PC hraní vrátím.

0/0
11.9.2009 6:16

Host

Re: Re: Re: Re: sonyboys

Máš pravdu, soudruhu !!!R^

0/0
11.9.2009 6:39

Lumirel.

Re: Re: Re: Re: sonyboys

Já zrovna 256MB nemám a pochybuji, že kde kdo ano. :-) Ale kdo potřebuje dneska víc jak 2-3roky starou high end grafickou, aby si nové hry zahrál? Osobně mám Nvidia BFG 8800GTS OC 512MB a do dneška si nemohu pořádně stěžovat.

To, co člověk nahází navíc do konzolových her (cca až 500-900 za kus v ČR), tak za to by se utratilo za upgrady, podle toho kolik her kupujete. A pokud si člověk nekupuje vyložené kraviny do PC, tak vůbec nevyjde tak draze.

Stanice na které hraji nestála před cca 2 roky ani 20.000kč a pořád můžu hrát v 1920x1200 na cca 2xAA či 4xAA ve středních až max detailech - fakt záleží na hře (ale většinou prostě nedám AA a můžu jet na max v 95% her)

PC nejsou předražená, pokud si lidi nekupují blbosti, které nepotřebují a hry jsou obecně o 30%-50% levnější.

0/0
11.9.2009 8:51

Host

Re: sonyboys

A k čemu je ti hardware, když na něm pořádně nebudeš mít, co hrát? :-P

0/0
12.9.2009 20:10

Host

Ubozaci

Ja uz to mam 3x dohrany ;-D;-D;-D

VPlaystation 3V

0/0
10.9.2009 21:58

Lumirel.

Re: Ubozaci

Vy jste ubožák za ten titulek, jinak Vám to hraní přeju.

0/0
11.9.2009 8:52

Host

lol

tak u toho sem chcal smíchy;-D;-D

http://www.youtube.com/watch?v=feetMqc6nM8

0/0
10.9.2009 21:54

Host

Trochu soudnosti prosim:o)

Jinak je celkem vtipne, jak tu nekteri nevyrovnani majitele Xboxu 360 soudi HW PS3 dle Krotitelu duchu. Podivejte se na tohle a porovnejte s tim co mate doma.;-) http://www.youtube.com/watch?v=uWoFoez7194 Sledujte ten rozhled po krajine a grafiku. Nadhera.

0/0
10.9.2009 19:45

Host

Re: Trochu soudnosti prosim:o)

Hry na PS3 mají kvalitu youtube videí? Nebo co jinýho z toho mám poznat, když i PS2 hry mají lepší rozlišení než tohle video?

0/0
10.9.2009 20:43

Host

Re: Re: Trochu soudnosti prosim:o)

To nevim, ale ja uz poznal ze jsi hloupej ignorant. Pokud tedy ten prispevek myslis alespon z poloviny vazne:-/

0/0
10.9.2009 21:17

Host

Re: Re: Re: Trochu soudnosti prosim:o)

Ale ano - aspoń z poloviny ho vážně myslím. Podle komprimovanýho videa v nízkým rozlišení si těžko může někdo udělat názor na kvaliu grafiky. To potom nesoudíš jaká ta grafika opravdu je... ale jakou si ji podle toho videa představuješ. O kvlaitách a ostrosti textur apod si z toho nemáš šanci udělat úsudek.

0/0
10.9.2009 21:34

Host

Re: Re: Re: Re: Trochu soudnosti prosim:o)

Je to tam videt krasne, nadherna grafika, navic neni problem si v pravo najit i video v HD. Ale ta uz nejsou tak vystizna, spis rychla akcni bez kochani se krajinou.

0/0
10.9.2009 23:07

Lumirel.

Re: Trochu soudnosti prosim:o)

Nechci se hádat, ale PS3 bude mít vždycky o něco málo horší grafiku než Xbox360, to je prostě hardwarem. Na druhou stranu PS3 si zase může díky cellu dovolit lepší fyziku. To je prostě fakt.

0/0
11.9.2009 8:54

Host

nevite?

Tedy vsichni co doted hrali v CR GhostBusters pro X360 museli mit americkou NTSC verzi?

0/0
10.9.2009 19:32

Host

Re: nevite?

Ona vysla i nejaka jina?

0/0
10.9.2009 19:46

Host

Re: Re: nevite?

No na X360 tedy asi ne, proto se ptam. Na PS3 PALovka je.

0/0
10.9.2009 20:15

Host

Re: Re: Re: nevite?

O tom se pise i v clanku...

0/0
10.9.2009 21:03

Host

Konzole

Opět pěkná diskuze. Říkejte si co chcete ale pro hráče je nejlepším řešením konzole. Není nad to si sednout do pohodlného křesla a vychutnat si hru na metrové televizi. Odpadá drahé dokupování komponentů aby jste drželi krok s požadavky her. Prostě nemusíte se o nic starat jen kupovat hry co se vám líbí s jistotou že vám to poběží bez sekání.

0/0
10.9.2009 19:03

Host

Re: Konzole

Rv

0/0
10.9.2009 19:07

Host

Re: Konzole

Vzhledem k počtu her PC jasně vyhrává

0/0
10.9.2009 19:13

Host

Re: Re: Konzole

To je podobne jako napsat, ze diky poctu her vyhrava iPhone nad DS a PSP, jak to pisi zastupci Apple. Ano, na PC je asi nejvic her, ale vetsina z nich je shovelware.

0/0
10.9.2009 19:19

Host

Re: Re: Konzole

Pokud jde o celkový počet her a porovnáváš PC nabídku od roku 198x s konzolema, který jsou na trhu 3 roky... tak ano PC vyhrává. Jak nečekané.

Pokud vezmu novou nabídku, tak PC hodně prohrává. Pokud teda můj oblíbenej řánr nejsou freehry.cz splichtěný za dva dny nějakým amatérem. Kolik PC exkluzivek, kvůli kterým stojí mít za to herní PC vyšlo? Total War... a dál? Jsi schopne vyjmenovat tolik, že nedokžu dát aspoň torjnásobek letošních kozolových exkluzivek?

0/0
11.9.2009 6:19

Lumirel.

Re: Re: Re: Konzole

PC nepotřebují exkluzivní tituly. Vývojáři, co dělají hry pro PC dost často dělají i pro konzole.

Já osobně exkluzivity na PC nepotřebuji a na PS3 si nepotrpím, abych si chrochtal "Jééé, oni je Xboxaři nemají ... HAHAHAH". Mně je úplně ukradené, co hrají lidi na Wii nebo Xbox360, já exkluzivní tituly nepotřebuji. Máme tu xx různých titulů podobných GoW2 a dalších her. Na PS3 je KZ2, PC má Crysis.. 

Konzole mají exkluzivní tituly a PC má strategie, MMORPG (a rozhodně víc RPG her obecně), adventury a další..

0/0
11.9.2009 9:01

Host

Re: Konzole

Říkejte si co chcete, ale pro opravdové hardcore hráče je PC nejlepší platforma. Konzole je tak pro odpočinek a pro lenochy s lahvoněm v jedný a gamepadem v druhý ruce R^ prostě pro prasata ;-D

0/0
10.9.2009 19:36

Host

Re: Re: Konzole

Haha ty jsi dobrej jenže na gamepad musíš mít obě ruce né ho držet jen v jedný.

0/0
10.9.2009 19:47

Host

Re: Re: Re: Konzole

PC je chcipajici platforma dobra jedine pro ten dobytek zlodejskej kterej ji privedl do stavu ve kterem je dnes! :D

0/0
10.9.2009 20:28

Host

Re: Re: Re: Re: Konzole

jako třeba ty? :) :) .) .) .) :)

0/0
10.9.2009 20:35

Host

Re: Re: Re: Re: Konzole

Chcípající ;-D kdyby byla chcípající, tak NVIDIA, ATI, AMD, INTEL, KINGSTON, ASUS, MSI, EVGA, GIGABYTE, ZOTAC, FORTRON, CHIEFTEC, ARCTIC COOLING, WESTERN DIGITAL, SEAGATE BARACUDA, DELL, ACER a desítky dalších výrobců a prodejců komponentů pro PC by musela krachnout ty jelito R^ PC tu bude navždy a vždy se najde někdo, kdo vyrobí lepší a lepší komponenty, di se zahrabat :-)

0/0
10.9.2009 21:51

Host

Re: Re: Re: Konzole

Aha, já myslel že současný konzole sou tak vychytaný, že by se dali ovládat i pérem :-P

0/0
10.9.2009 20:29

Host

Re: Re: Re: Re: Konzole

to az s natal

0/0
10.9.2009 22:15

Host

Re: Konzole

metrová full HD 100 hz televize stojí cca 25000 tisíc plus konzole 8000  - trvanlivost 5 let

PC 20 000 plus monitor 5 000 - trvanlivost 4-5 let

kde udělali soudruzi z NDR chybu...matematika by měla být maturitní obor jak se tak dívám na dnešní mládež.....že by to byklo tím že si mládež konzole a televize nekupuje sama ale má rodiče???

0/0
10.9.2009 20:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.