Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

První screeny z MMO The Secret World

Dosud nás Funcom v případě chystaného MMO titulu The Secret World krmil sice velmi atraktivními, ale přece jen CGI ukázkami. Jaká bude vizuální stránka v gameplayi jsme mohli zatím soudit pouze z faktu, že Age of Conan z dílny Funcomu se stalo po grafické stránce nejdokonalejší MMORPG hrou. Takže hoši se pochlapili a konečně předvedli, na co se máme těšit. Nevypadá to opravdu špatně, rádi bychom ještě viděli ukázku gameplaye.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dru Zeree

AoC

No AoC jsem oproti plánu nakonec vynechal protože se z toho vyklubalo dílo, ve kterém polovina věcí co naslibovali chyběla a byla to jen nahypovaná průměrná MMO. Snad tohle dotáhnou do konce a nevydají to předčasně, vypadá to zajímavě:-):-)

0/0
12.9.2009 11:24

Host

beta

Malokdo vi.ze na oficialnich strankach se da po zodpovezeni nekolika hernich otazek vyhrat pristup do bety. Koho to zajima,nevahejte....

0/0
11.9.2009 14:21

Lumirel.

Re: beta

Jj, přesně tak. :-)

0/0
11.9.2009 16:25

Host

Re: beta

Díky za tip..

0/0
13.9.2009 16:52

Host

Andrashi

Jestli to bude mít přímé ovládání boje ( tedy ne pseudo-tahy jako většina MMO co znám ), potom bude The Secret World asi první MMO hra kterou vyzkouším. Nevím proč, ale prozatím mi atmosféra z trailerů i zde uvedených screenshotů této hry připomíná moje období dospívání.... 

0/0
11.9.2009 12:31

Host

Re: Andrashi

potkávals monstra a střílel po nich nebo do nich sekal katanou? Sakra divoké dospívání ;-)

0/0
11.9.2009 12:36

Host

Re: Re: Andrashi

xDDD

0/0
11.9.2009 13:34

Lumirel.

Re: Andrashi

Je to vcelku zajímavá myšlenka okolo, které se tento titul točí. A doufám, že se to povede.

0/0
11.9.2009 16:26

Host

Re: Andrashi

to mi vysvetli co myslis tema pseudo-tahama?

0/0
14.9.2009 6:14

Host

Re: Re: Andrashi

Kdyžtak mne oprav, nejsem odborník. Toto je výklad  spojení "pseudo tahy":

Většina MMORPG pokud vím používá systém, kdy se vytváří dvojice, které jsou na sebe zamknuté. Tímto způsobem se ovšem může zamknout i více spolubojovníků na jednoho soupeře ( soupeř s každým tvoří dvojici ).

V rámci tohoto zámku nastává boj, kdy každá akce po použití má svůj regenerační čas ( zpravidla tím delší, čím je akce silnější ). Vzájemný pohyb obou soupeřů ze dvojice vůči sobě je zanedbatelný, protože s výjimkou prostého "tvůj útok teď nedosáhne" má vždy každá akce garantovaný zásah soupeře. Aby však systém nebyl tolik strnulý, je obrana či šance na vyhnutí se útoku závislá na náhodném čísle a odpovídající statistice.

Toť ono. A já čekám na MMORPG s "přímým ovládáním boje" - když klepnu, tak postava sekne, když klepnu dvakrát, postava provede dva seky nebo ( má-li odpovídající skill ) kombo dvou seků. Když chci uhnout tak uhnu ( tím, že sám zadávám příkaz k úhybu či k obraně ), když neuhnu, dostanu zásah. Kolik toho mohu udělat mi řídí pás výdrže ( klasika ). Dá se říci, je to něco jako beat'em up hra, ale ve formátu MMORPG. Místo zvyšování si koeficientů pro lepší šanci na úspěch při generování náhodných čísel se při levelování zvyšuje síla úderů, rychlost jejich provádění a odemykají se nové možnosti postav ( př. schopnost "reversal" či schopnost maximálního řetězení úderů než je postava nucena udělat přestávku ). Samozřejmě náhodná čísla zůstávají, př. ovlivňují způsobené zranění nebo úbytek výdrže při pasivním krytu soupeřova útoku. 

Pokud vím, Funcom ve svém MMORPG Age of Conan zkusil hybrid mezi MMORPG jak je známe ( pseudo tahy ) a výše popsaným systémem. Proto doufám, že The Secret World už bude mít čistě přímé ovládání ^_^.

0/0
14.9.2009 9:11

Host

Re: Re: Re: Andrashi

Ciste prime ovladani pro MMO je blbost nebot kazdy ma jiny ping a ten s lepsim pripojenim by mel vzdy vyhodu to muze fungovat pouze po LAN...

0/0
14.9.2009 9:22

Host

Re: Re: Re: Re: Andrashi

Spíše než blbost bych řekl - technicky v současnosti tak obtížně proveditelné, že si s tím nikdo tu práci dávat nebude. Tedy souhlasím, "neproveditelné".

Ale pokud bude boj v The Secret World alesoň podobný tomuto: http://www.youtube.com/watch?v=SrU6G_05Ya0&fmt=18

Tak mi to bohatě stačí ^_^

0/0
14.9.2009 12:04

Host

Re: Re: Re: Re: Andrashi

Tak jak je to s pingem to nevím, ale jak to teda funguje ve střílečkách?

V AoC funguje souboj tak, že když zmáčkneš tlačítko, postava sekne. Když uskočíš, protivník promáchne, když nestvůra popojde, promáchneš, jako v normální akční hře.

Problémů to nečiní.

Jinak, screeny jsou hezké, ale dokud neuvidíme UI a nějaké screeny z boje, tak nic moc nepoznáme.

0/0
15.9.2009 9:00

Host

.

Tož dobře to čistí.

0/0
11.9.2009 12:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.