Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Chystá se další filmový Silent Hill

Natáčení začne v příštím roce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

....

Já hlavně nepochopil ten konec ;-D . Nebo teda pochopil, bylo to zřejmé, ale potom mi řekl kámoš (SH fanda) že jsem to vůbec nepochopil ;-D .

0/0
16.9.2009 17:13

Host

Skepse

To né. Přece v tom nejlepším se má přestat. Už to vidím: jednička -snad jediná paradní videoherní adaptace a dvojka - zmršení skvělé jedničky. Doufám, že když už tak to bude režírovat zase Gans, protože práce fanoušků série Ganse a Avaryho byla v jedničce snad nepřehlednutelná. ;-)

0/0
16.9.2009 13:43

Host

Re: Skepse

Já poravdě nevím jestli se dalšího dílu bát nebo na něj těšit :-). První díl na mne působil totiž velmi rozporuplně. Atmosféra a některé scény byly opravdu velmi povedené a herci nebyli nejhorší (ovšem Radha Mitchell podle mne docela "přehrávala"). Jenže jako fanoušek SH her si pravý SH film představuji jinak než splácání příběhů z několika herních dílů do jakéhosi mixu jako v případě prvního filmu (i když to samozřejmě šlo na poměry scénářů podle her). Ale HLAVNĚ skutečná atmosféra SH her (vezměme si třeba SH 2) má být tak šíleně vtahující, strašidelná (nemám na mysli tupé lekačky) a depresivní zároveň, že člověk má po odcházení z kina cítit "kámen na srdci a myšlenkách" a to několik dní !!! Musí tam dojít k opravdu silnému soucítění s osudy postav a o hudbu se musí starat výhradně Akira Yamaoka (SH bez hudby mistra Yamaoky je jako Tenkrát na Západě bez hudby mistra Morriconeho). Jakkoli vizuálně povedený film, který nesplňuje tyto požadavky pro mne nemůže být nejlepší možnou filmovou adaptací SH. Nicméně pokud se jim dvojka povede alespoň tak jako jednička, tak do kina rád zajdu. (btw první SH film vypadá skvěle na BD R^).

0/0
16.9.2009 15:43

Host

Re: Re: Skepse

Pod toto se podepíši, tedy až na to o BD... s ním jsem se totiž ještě nesetkal, tak nemohu posoudit :)

0/0
16.9.2009 16:29

Host

Re: Re: Skepse

Samozřejmě, to co píšeš je samá pravda a ve všem s tebou souhlasím. Já měl ale spíš na mysli SH film v porovnání s jinými videoherními adaptacemi. Tam prostě stále stojí na samém vrcholu. A pokud na dvojce nebudou dělat ti lidé co dělali na jedničce a nejlépe s takovým nasazením jako minule, tak dvojka propadne a bohužel sebou stáhne i první díl. Jinak SH série je snad moje nejoblíbenější. :-) Především pak původní trilogie. A i když ty novější díly, ať Origins nebo SH5 nejsou špatné, tak prostě už nedosahují takové kvalitativní atmosféry jako díly od SilentTeamu. Tak mě napadá jestli by bylo ve druhém filmu lepší navázat příběhově na jedničku a'la SH3 či Origins nebo přijít s úplně novou zápletkou jako SH2 nebo SH4.?

0/0
16.9.2009 16:39

Host

Re: Re: Re: Skepse

Podle mě je největší kámen úrazu to že to točej Amici....snaží se tam narvat ty svoje radoby cool věci aby se to líbilo co nejvetšímu spektru lidí...a teda na mě první díl působil také hodně rozporuplně a dvojky se celkem bojím...

0/0
16.9.2009 17:45

Host

Re: Re: Skepse

Problem je v tom, ze hru hras nejakych 15 hodin a film ma len nieco cez hodinu a pol. Za taky kratky cas sa s postavami neda zzit ako v hre.

0/0
16.9.2009 18:31

Host

Re: Re: Re: Skepse

Souhlasím, že je velký problém, že to netočí japonci. Oni umí strach, napětí a beznaděj dělat prostě úplně jinak (pro mne daleko lépe) než američani a evropané. Ale bohužel ty práva vždy schramstne někdo právě v Americe nebo Evropě a my jsme tak často ochuzeni o výjimečný asijský filmařský styl/atmosféru. Když přistupujete k filmu tak, že volíte kompromisy, tak aby jste zaujali co nejširší publikum, jdete cestou kompomisů a předěláváte příběh a nezachováte atmosféru, tak je to prostě z pohledu fanouška v háji. A přitom když se někdo trhne a udělá něco fakt dobrého a přitom jasně cíleného na užší divácké spektrum, tak to má kolikrát velmi slušný úspěch a dlouho se o tom mluví (v úplně nejlepším případě je z toho dokonce přímo kult pro danou skupinu lidí). Dále souhlasím, že hry to mají ohledně sblížení s postavami nesporně jednodušší, avšak viděl jsem již mnoho filmů, kde jsem byl k osudům postav doslova přikován a cítil jsem s nimi každou malou událost. Čili věřím, že to jde, když se chce a daří se (funguje komunikace mezi herci a natáčecím štábem a na place se vytvoří special atmosféra a žije se prostě doslova natáčeným filmem).

0/0
16.9.2009 19:16

Host

Re: Re: Re: Re: Skepse

No upřímně od dob geniální trilogie Koji Suzukiho to jde i s japonci docela z kopce. Až na pár vyjímek. Největší problém nebude v tom že to PRODUKUJÍ američané (scénář píše kanaďan Roger Avary, režíruje francouz Christophe Gans (a francouzi mají neuvěřitelný cit pro vyprávění příběhů, až děsivě podobný tomu japonskému)). problém je spíš už ve zmíněné délce filmu a délce hry.

0/0
16.9.2009 20:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.